Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Ce aparate de proiecție (pe film) foloseau cinematografele din România?

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Măcar e păstrat în condiţii bune. Că mai sunt amatori de aparate din astea (am găsit la vânzare filme pe 16 m.m.).
Dar pelicula nu mai era?  :(

#20
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Dar proiectoarele astea erau bune?   :huh:  http://www.fiat.3xfo...cula_16mm_IOR_/

#21
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 21.08.2005

 djl, on 26 noiembrie 2017 - 12:25, said:

(sau mai există cinematografe cu proiectoare pe film?).

Cred că mai există încă, poza de mai jos este cu un aparat de proiecție din Sun Plaza făcută în 2010 în șantier, se poate vedea lângă aparat și "turntable", suportul derulator pentru rolele de film.

#22
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Ăla nu o fi de IMAX? Sau sunt platane pentru role de lungime mare - am văzut filmări cu cinematografe care aveau nişte platane mari şi filmul se tot plimba... Adică aşa:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/E9jWpvYq8vY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]