Mercedes e320 cdi w210 anul 2000
Last Updated: Nov 12 2018 21:07, Started by
vinciun
, Nov 26 2017 01:05
·
0
#37
Posted 21 March 2018 - 22:57
Mecanicul te sfatuieste bine. Un injector care face pisu contamineaza excesiv si uleiul.
Viitorul ulei iti recomand sa fie 229.5, NOACK mic si proprietati foarte bune dpdv al rezistentei in motor. Cel mai fain din acest punct de vedere ramane VST de care stii bine ca am tot discutat si pe care l-am recomandat la greu. |
#38
Posted 21 March 2018 - 23:21
Daca il schimb acum sambata nu prea am timp de comenzi. Sa vad ce gasesc in stock la magazin.
Eu ma gandeam sa revin la shu 5w40 dar ma bate gandul sa incerc un 0w40. |
#39
Posted 09 April 2018 - 12:59
Deci in sfarsit. Schimbat 4 injectoare, admisia cuarata, egr curat, intercooler curat, schilbat capac colbutori fiindca s-a stricat cand mecanicul a scos un injector gripat grav. Cu ocazia asta am vazut si lantul. In interior totul e impecabil.
Dupa toate operatiunile astea nu am obtinut absolut nicio ameliorare a puterii. Deja am scapat de fumul alb la pornire si de mirosul de motorina nearsa, un lucru bun. Consumul ramane in continuare cam mare ( 9 la suta pe autostrada) si pierderi aleatoare de putere, adica cand trage mai bine cand mai slab. Am inlaturat furtunul de la admisia de aer si compresorul turbinei e curat, nu are joc, nu agata, pare in stare perfecta. Planuiesc peste cateva zile sa demontez turbina si sa o curat bine prin interior, am gasit deja un ghid,am comandat si chitul de montaj, cred ca ma descurc singur. Dupa turbo ramane esapamentul si cred ca asta e. |
#40
Posted 04 November 2018 - 18:34
Sa mai actualizam starea. Am schimbat asta vara electrovana de la turbina ca isi facea de cap rau. Nu am pus alta noua, am luat-o pe cea de la egr ca acesta a fost eliminat din soft. Acum recent am schimbat si turbina fiindca a capatat ceva joc din cauza electrovanei defecte, ba dadea presiune prea mare ba prea mica. Acum am comandat totusi o electrovana noua, desi merge foarte bine ma indoiesc ca acea de la egr sa nu fie si ea obosita. Am mai comandat si un recuperator de ulei cu filtru sa deviez conducta gazelor de carter de la admisie. Sa nu mai vad ulei in intercooler. Sper ca o sa fie mai eficient schimbul de caldira si racirea aerului.
Daca a mai facut cineva aceasta deviere astept opinii. |
#41
Posted 12 November 2018 - 21:07
Am primit azi kitul pentru a inlatura evacuarea gazelor de carter in admisie dar nu stiu inca daca sa-l folisesc sau nu. Ma tem sa nu am probleme cu asigurarea in caz de vreun accident. E destul sa vada o mica modificare si au motiv de refuz sa acopere cheltuielile.
Pe de alta parte as vrea sa am admisia curata. Fara urme de ulei in ea. Astfel intercoolerul va functiona mai eficient, totodata, in caz de ulei, voi fi sigur ca-i de la turbina. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users