Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Mercedes e320 cdi w210 anul 2000

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#37
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Mecanicul te sfatuieste bine. Un injector care face pisu contamineaza excesiv si uleiul.

Viitorul ulei iti recomand sa fie 229.5, NOACK mic si proprietati foarte bune dpdv al rezistentei in motor.
Cel mai fain din acest punct de vedere ramane VST de care stii bine ca am tot discutat si pe care l-am recomandat la greu.

#38
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015
Daca il schimb acum sambata nu prea am timp de comenzi. Sa vad ce gasesc in stock la magazin.

Eu ma gandeam sa revin la shu 5w40 dar ma bate gandul sa incerc un 0w40.

#39
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015
Deci in sfarsit. Schimbat 4 injectoare, admisia cuarata, egr curat, intercooler curat, schilbat capac colbutori fiindca s-a stricat cand mecanicul a scos un injector gripat grav. Cu ocazia asta am vazut si lantul. In interior totul e impecabil.

Dupa toate operatiunile astea nu am obtinut absolut nicio ameliorare a puterii. Deja am scapat de fumul alb la pornire si de mirosul de motorina nearsa, un lucru bun. Consumul ramane in continuare cam mare ( 9 la suta pe autostrada) si pierderi aleatoare de putere, adica cand trage mai bine cand mai slab.

Am inlaturat furtunul de la admisia de aer si compresorul turbinei e curat, nu are joc, nu agata, pare in stare perfecta. Planuiesc peste cateva zile sa demontez turbina si sa o curat bine prin interior, am gasit deja un ghid,am comandat si chitul de montaj, cred ca ma descurc singur. Dupa turbo ramane esapamentul si cred ca asta e.

#40
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015
Sa mai actualizam starea. Am schimbat asta vara electrovana de la turbina ca isi facea de cap rau. Nu am pus alta noua, am luat-o pe cea de la egr ca acesta a fost eliminat din soft. Acum recent am schimbat si turbina fiindca a capatat ceva joc din cauza electrovanei defecte, ba dadea presiune prea mare ba prea mica. Acum am comandat totusi o electrovana noua, desi merge foarte bine ma indoiesc ca acea de la egr sa nu fie si ea obosita. Am mai comandat si un recuperator de ulei cu filtru sa deviez conducta gazelor de carter de la admisie. Sa nu mai vad ulei in intercooler. Sper ca o sa fie mai eficient schimbul de caldira si racirea aerului.

Daca a mai facut cineva aceasta deviere astept opinii.

#41
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015
Am primit azi kitul pentru a inlatura evacuarea gazelor de carter in admisie dar nu stiu inca daca sa-l folisesc sau nu. Ma tem sa nu am probleme cu asigurarea in caz de vreun accident. E destul sa vada o mica modificare si au motiv de refuz sa acopere cheltuielile.

Pe de alta parte as vrea sa am admisia curata. Fara urme de ulei in ea. Astfel intercoolerul va functiona mai eficient, totodata, in caz de ulei, voi fi sigur ca-i de la turbina.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate