Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare
 Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...
 

Mercedes e320 cdi w210 anul 2000

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#19
argonaut

argonaut

    Beware of the bird

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 29,310
  • Înscris: 29.07.2013
Fumul alb este rezultatul uleiului ars in camera de ardere. E normal sa apara la motoarele ce au uzura.

#20
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Dar nu scade nivelul uleiului deloc. L-am pus la mijloc intre min si max pe joja si exact asa il scot.

#21
argonaut

argonaut

    Beware of the bird

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 29,310
  • Înscris: 29.07.2013
Nu se consuma mult, e vorba de uleiul care patrunde in camera de ardere atunci cand motorul se raceste si se contracta segmentii. Cum revine la temperatura de lucru, prin dilatare creste etansarea. Grav devine fenomenul atunci cand fumul alb e permanent ;)

#22
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Mmm. Posibil sa fie atunci. Deci nu prea mai are rost sa-i caut buba.
Un test de compresie ar spune ceva? Ciudat ar fi totusi. Am mai avut unul exact cu acest numar de kilometri in bord si nu facea asa. Imi pare cam devreme pentru un motor de Mercedes.

View PostBaxon, on 11 decembrie 2017 - 01:16, said:

Miros de amoniac cumva ?
Nu. Miroase a fum de esapament doar ceva mai puternic decat normal.

Edited by vinciun, 11 December 2017 - 08:32.


#23
argonaut

argonaut

    Beware of the bird

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 29,310
  • Înscris: 29.07.2013
La kickdown nu scoate fum negru ?
In ultima vreme eu am folosit-o mai mult in oras si, cand ieseam la drum, pandeam o portiune de sosea libera unde-o calcam de 2-3 ori ca sa curat evacuarea. Era un fum negru in spate ... la greu :D

#24
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Pai asta e ciudat. Nu da fum negru acum, deloc.

#25
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Am gasit pe youtube un test. Dimineata la rece, la pornire, se tine o hartie langa esapament si in mod normal se va forma condensat pe ea apoi se examineaza daca e doar apa sau e cu ulei.

O sa vad maine dimineata.

#26
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Am gasit nivelul de ulei putin peste maxim. Nu de mult am facut schimbul si il pusesem putin peste jumatate intre min si max. A intrat motorina in el. Banuiesc vreun injector care nu inchide cum trebuie. Probabil de aici si fumul alb la pornire.

#27
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Aici pe forum i860 este userul cu expertiza pe Mercedes, da-i si lui link-ul la topicul tau.

#28
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
In ultima vreme nu-i prea activ pe forum. Probabil e ocupat.

#29
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Cu motorina in ulei m-am linistit. Galagie in zadar. Nu urca si nici nu scade. Depinde de locul unde o masor si de temperatura dar ca sa fiu sigur am facut schimbul ieri si o sa vad pe viitor.

Am pus diagnoza azi si am vrut sa vedem corectiile la injectoare dar imi arata 0,0 la toate 6. E posibil asa ceva? Am pornit motorul si am pus sa vad graficul insa linia rosie care reprezinta corectiile mergea chiar pa axa verticala 0.

#30
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Batranul nu apleaca capul in fata altora mai tineri . Am dat de o ruda azi la un deal. Are un a8 3tdi 233 de cai frumosi. Ne-am pornit ambii odata de la vreo 50km/h si in varful dealului am ajuns cu o jumatate de lungime de masina inaintea lui. El singur iar eu aveam o persoana. Ambele masini au cutii de viteze automate.

#31
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Vad ca tot ok cu nivelul de ulei. M-am linistit la capitolul acesta. Urmatorul lucru in asteptare e spalarea intercoolerului prin interior/exterior si curatirea evacuarei precum si verificarea elementelor de prindere. Tare mai scartaie, joaca la nervi.

#32
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Am schimbat bujiile incandescente. Nu stiam ca cele originale erau Beru. Trei din ele erau Beru dar aveau si sigla Mercedes, 2 erau Beru fara sigla si una Bosch. Eu am pus NGK la recomandarea unui prieten. Nu stiu daca e vreun semn dar cateva din ele erau foarte incarcate de funigine, abia am reusit sa le scot qi din pacate nu prea am avut cu ce sa curat locul, am dat cu niste spray si atat. Unele cam greu au intrat.

#33
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Acum nu prea folosesc masina ca lucrez prin oras merg cu transportul in comun. Mi-am zis ca-i momentul sa fac o mica curatare. Am dat jos admisia si egr, m-am speriat de ce am gasit.



Nu am dat intercoolerul jos dar l-am umplut cu benzina si l-am lasat sa se dizolve uleiul din el. Sambata o sa spal bine tot si le montez la loc.
Am observat ca in gaurile de la cilindrii 4, 5 si 6 e ud. Daca la primii trei e funingine uscata la ultimii trei e un fel de namol.  Se pare ca pisa injectoarele 4, 5 si 6 si o sa le schimb, de aici probabil fum alb si consum peste norma. Imi iese vreo 9.5 litri la suta consumul mediu calculat la pompa, conform bordului e 7,5  :) Clapetele de pe admisie se pare ca sunt blocate.  Bine ca pe maxim si nu prea am observat lipsa de putere.

Edited by vinciun, 21 March 2018 - 13:43.


#34
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Prietenul meu mecanic ma sfatuie sa schimbam si uleiul deja daca tot efectuam asa curatare generala. Are doar 3500 km ueliul actual. Mau are rost sa fie schimbat?

#35
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Schimba-l dara ca , sa mai faca si mecanicu niste bani .

#36
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Nu are nimic cu banul. Suntem prieteni.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate