Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 

Inginer sau agent de politie ?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
haisalut

haisalut

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 03.12.2016
Salut! vreau sa va cer o părere sau de ce nu, un sfat despre ce ați alege în situația mea.
Sunt student in Iasi in anul IV la TCM.Situatia mea școlară nu a fost una prea bună.In fiecare an am avut restante din diverse motive și din faptul că nu mi place ce fac aici.Dar am continuat și am mai rămas doar cu cateva, fiind alea mai grele.Mai pe scurt anul asta,mai forțat,  mi as lua licența în vară sau cel târziu în toamnă.
Doar că săptămâna asta m a luat valul și m am înscris pt concurs la școala de agenți de poliție din Câmpina. Planul meu a fost că puteam să mi dau și examenele la facultate din sesiunea asta și probele la poliție.Deci mai rămâneam doar cu un semestru la facultate pe care îl terminam eu cumva sau in anul următor. Doar că pt a mi termina dosarul la timp mai am de umblat și asta implica absente pe la laboratoare și seminarii,deci alte restante pe care va trebui sa le iau la sfârșitul anului.Si alta problema mai mare ar fi ca abia acum am văzut că in caz că sunt admis, trebuie să aduc diploma de bacalaureat în original. Asta înseamnă că trebuie să îngheț anul la facultate și ar fi destul de greu daca nu aproape imposibil sa mai termin facultatea, ținând cont că o sa lucrez și că am domiciliul în alt județ.