Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

RCS & RDS Sesizare probleme tehnice - Inregistrare online in contul Digicare

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
costeld69

costeld69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,712
  • Înscris: 07.02.2011
Buna seara.
In acelasi timp au cazut netul si semnalul pe cablu la tv.
Pe site-ul digicare  dupa ce intri in cont exista posibilitatea sa adaugi o sesizare.
La completare in campul Alegeti serviciul exista posibitatea alegerii unui singur serviciu.
Am completat sesizare pentru TV, la care am primit si confirmare prin email.
...
La incercarea de trimitere sesizare si pentru serviciul de internet, primesc atentionare ca
am deja plasata o sesizare in ultimele 24h.

E normal?
Se vor verifica si inregistra toate serviciile  care nu functioneaza de la acea adresa?
Attached File  qaz1 - Copy.JPG   27.06K   28 downloads

Edited by costeld69, 23 November 2017 - 20:23.


#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
E normal, e aceeasi retea, e aceeasi problema. Nu au picat intamplator serviciile in acelasi timp.

#3
Tehnicianul1970

Tehnicianul1970

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,509
  • Înscris: 09.11.2014
Daca au cazut simultan si Internetul si televiziunea,este rupta o fibra in zona ta.Normal ca daca echipa vine sa rezolve,rezolva ambele servicii,doar iti vin pe aceeasi fibra,nu?
Este de ajuns o singura sesizare!

#4
costeld69

costeld69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,712
  • Înscris: 07.02.2011
Probabil se va rezolva maine, ... sper.
...
O fi acelasi cablu (internet, tv, telefon fix) dar sunt servicii separate, taxate separat si pe factura,
Nu stiu cat va dura, (spun inca o data sper sa nu fie nevoie)
in cazul in care as vrea sa refuz plata abonamentului  la unul dintre ele pe motiv ca nu a functionat,
cum dovedesc daca nu am inregistrata sesizare pentru serviciul respectiv.

#5
andreibb

andreibb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,698
  • Înscris: 16.05.2008
Ai fibra pana in casa sau intra in casa separat cablurile de net/tv?

#6
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postcosteld69, on 23 noiembrie 2017 - 20:56, said:

Probabil se va rezolva maine, ... sper.

Nu mai spera. Suna-i maine la telefon, nu te baza pe sesizarea aia in Digicare... E posibil sa stai 3 zile daca stai dupa sesizare.

#7
costeld69

costeld69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,712
  • Înscris: 07.02.2011

View Postandreibb, on 23 noiembrie 2017 - 21:05, said:

Ai fibra pana in casa sau intra in casa separat cablurile de net/tv?
-intra cablurile separat

#8
andreibb

andreibb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,698
  • Înscris: 16.05.2008
poti sa incerci sa ajungi la echipamentul de pe scara, in care intra fibra si se duc echipamentele la locatari.
Vezi dc e alimentat.
Daca e alimentat, poti incerca un restart prin scos din priza si bagat inapoi. bine.. legal nu ai voie sa faci asta..  dar nu e foarte ilegal

#9
costeld69

costeld69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,712
  • Înscris: 07.02.2011

View Postrosix, on 23 noiembrie 2017 - 21:07, said:


...... E posibil sa stai 3 zile daca stai dupa sesizare.
Am avut in trecut o experienta de genul cum ai spus.
Asta e motivul pentru care m-am ''agitat'' un pic.
....
Acum, deja pare ca sa rezolvat.
Vre-o ora si jumatate a durat pana au revenit la normal toate.

#10
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008
3 zile? Poti astepta si saptamani pana sa se rezolve sesizarea.

#11
andreibb

andreibb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,698
  • Înscris: 16.05.2008
ti-a resetat din centrala. enjoy tbe net :D

#12
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
1. Puteai sa scrii in mesaj tot ce aveai nevoie, adica toate serviciile nefunctionale.
Dar era mai sanatos sa suni - nu stiu exact care este programul de lucru.

2. Si eu am trimis, mai mult de proba, o intrebare prin contul digi (ce beneficii am incluse la un abonament mobil) si n-am primit raspuns nici dupa 1-2 luni.

3. Sistemul online nu permite vizualizarea sesizarilor deja trimise online, ceea ce mi se pare de cacao.
Nici nu mai zic de sesizarile trimise telefonic sau la ghiseu, era greu sa apara online....

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate