Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
RCS & RDS Sesizare probleme tehnice - Inregistrare online in contul Digicare
Last Updated: Nov 24 2017 11:03, Started by
costeld69
, Nov 23 2017 20:10
·
0
#1
Posted 23 November 2017 - 20:10
Buna seara.
In acelasi timp au cazut netul si semnalul pe cablu la tv. Pe site-ul digicare dupa ce intri in cont exista posibilitatea sa adaugi o sesizare. La completare in campul Alegeti serviciul exista posibitatea alegerii unui singur serviciu. Am completat sesizare pentru TV, la care am primit si confirmare prin email. ... La incercarea de trimitere sesizare si pentru serviciul de internet, primesc atentionare ca am deja plasata o sesizare in ultimele 24h. E normal? Se vor verifica si inregistra toate serviciile care nu functioneaza de la acea adresa? qaz1 - Copy.JPG 27.06K 28 downloads Edited by costeld69, 23 November 2017 - 20:23. |
#2
Posted 23 November 2017 - 20:30
E normal, e aceeasi retea, e aceeasi problema. Nu au picat intamplator serviciile in acelasi timp.
|
#3
Posted 23 November 2017 - 20:33
Daca au cazut simultan si Internetul si televiziunea,este rupta o fibra in zona ta.Normal ca daca echipa vine sa rezolve,rezolva ambele servicii,doar iti vin pe aceeasi fibra,nu?
Este de ajuns o singura sesizare! |
#4
Posted 23 November 2017 - 20:56
Probabil se va rezolva maine, ... sper.
... O fi acelasi cablu (internet, tv, telefon fix) dar sunt servicii separate, taxate separat si pe factura, Nu stiu cat va dura, (spun inca o data sper sa nu fie nevoie) in cazul in care as vrea sa refuz plata abonamentului la unul dintre ele pe motiv ca nu a functionat, cum dovedesc daca nu am inregistrata sesizare pentru serviciul respectiv. |
#5
Posted 23 November 2017 - 21:05
Ai fibra pana in casa sau intra in casa separat cablurile de net/tv?
|
#6
Posted 23 November 2017 - 21:07
#7
Posted 23 November 2017 - 21:10
#8
Posted 23 November 2017 - 21:13
poti sa incerci sa ajungi la echipamentul de pe scara, in care intra fibra si se duc echipamentele la locatari.
Vezi dc e alimentat. Daca e alimentat, poti incerca un restart prin scos din priza si bagat inapoi. bine.. legal nu ai voie sa faci asta.. dar nu e foarte ilegal |
#9
Posted 23 November 2017 - 21:20
rosix, on 23 noiembrie 2017 - 21:07, said: ...... E posibil sa stai 3 zile daca stai dupa sesizare. Asta e motivul pentru care m-am ''agitat'' un pic. .... Acum, deja pare ca sa rezolvat. Vre-o ora si jumatate a durat pana au revenit la normal toate. |
#10
Posted 23 November 2017 - 22:39
3 zile? Poti astepta si saptamani pana sa se rezolve sesizarea.
|
|
#12
Posted 24 November 2017 - 11:03
1. Puteai sa scrii in mesaj tot ce aveai nevoie, adica toate serviciile nefunctionale.
Dar era mai sanatos sa suni - nu stiu exact care este programul de lucru. 2. Si eu am trimis, mai mult de proba, o intrebare prin contul digi (ce beneficii am incluse la un abonament mobil) si n-am primit raspuns nici dupa 1-2 luni. 3. Sistemul online nu permite vizualizarea sesizarilor deja trimise online, ceea ce mi se pare de cacao. Nici nu mai zic de sesizarile trimise telefonic sau la ghiseu, era greu sa apara online.... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users