Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tv Samsung seria MU 2017
Last Updated: Jan 21 2024 11:28, Started by
ammazon
, Nov 22 2017 16:20
·
7
#1747
Posted 18 May 2022 - 13:30
sebybastian, on 18 mai 2022 - 10:15, said:
Pai nu comuta automat in mod HDR daca ar fi? Parca am vazut la mine, daca trec in meniul home in partea stg jos si ma duc la pictograma picture mod ca scria HDR la modul film, pe HBOMAX, dar o sa verific intr-o seara si revin. Vorbesc de MU7002. Stima. Trece automat, daca recunoaste. Pe HBOMax nu recunoaste HDR-ul, pe restul aplicatiilor (Netflix, Amazon Prime) n-am problema asta. |
#1748
Posted 18 May 2022 - 14:52
Citisem o stire mai veche cum ca Samsung n-ar fi platit nush ce licenta si de aia canci HDR pe HBOMAX.
Credeam ca s-a rezolvat intre timp. de aia sunt curios cum percuteaza Samsungurile mai noi in aplicatie. Alea la care e trecut in specs HDR10 sau 10+ ,nu HDR 1000 ca la noi. Problema nu cred ca e de la net ,imi arata 260Mbps la test in Netflix de ex. Am o porcarie de connect box de la UPC/Vodafone. |
#1749
Posted 18 May 2022 - 15:07
Pe Prime Video exista de toate si HDR si DV, unele filme sunt HDR, altele merg si DV.
|
#1750
Posted 18 May 2022 - 17:44
edigee, on 18 mai 2022 - 14:52, said:
Citisem o stire mai veche cum ca Samsung n-ar fi platit nush ce licenta si de aia canci HDR pe HBOMAX. Credeam ca s-a rezolvat intre timp. de aia sunt curios cum percuteaza Samsungurile mai noi in aplicatie. Alea la care e trecut in specs HDR10 sau 10+ ,nu HDR 1000 ca la noi. Problema nu cred ca e de la net ,imi arata 260Mbps la test in Netflix de ex. Am o porcarie de connect box de la UPC/Vodafone. La alea noi exista HDR, testat si pe serie AU71, si pe QN90A. Edited by iZet, 18 May 2022 - 17:45. |
#1751
Posted 18 May 2022 - 23:32
Pe pagina HBOMAX ei zic ca pt HDR e bun un TV Samsung mai nou de 2016.
Zic aiurea deci. |
#1753
Posted 19 May 2022 - 15:23
MU7002 nu am HDR pe HBOMAX am retestat si eu si confirm.
Calitatea este buna dar HDR nema. Stima |
#1754
Posted 19 May 2022 - 16:11
Bine ,acum la 3,3 euro/luna avem si pretentii cam mari....
Dar totusi , una se spune si alta e in realitate. Edited by edigee, 19 May 2022 - 16:11. |
#1755
Posted 19 May 2022 - 17:01
De ce nu ? Atat timp cat pe alte modele se poate HDR in aceeasi bani....
|
#1756
Posted 11 June 2022 - 01:27
La TV-urile seria MU s-a actualizat aplicatia Netflix?
|
|
#1757
Posted 11 June 2022 - 01:31
In aplicatie imi arata UI Built: 20220607_20928. Exista vreo versiune mai noua?
|
#1758
Posted 11 June 2022 - 08:40
O fi , aia la care se vad mai bine subtitrarile , dupa cum zic unii.
La mine la descriere zice ceva de anul 2017(?!) si e activata in colt sus actualizarea automata. Anyway ,acum se vad si mai prost subtitrarile , la fel de alb dar mai gros fontul si mai mare. Din windows la cont , nu pot face nicio modificare. Adica se face acolo dar nu influenteaza nimic. |
#1759
Posted 11 June 2022 - 09:03
Nu te uita la datele pe care le au aplicatiile in magazinul de aplicatii, ci la alea pe care le ofera aplicatiile. Alea sunt exacte, cele oferite in magazin par a fi datele cand au aparut in magazinul de aplicatii ori datele unor update-uri. Youtube, de ex, e la versiunea 20220531_09 iar in magazinul de aplicatii ultima actualizare ar fi din 2019.
Mda, observ ca s-a schimbat subtitrarea, doar ca-n cazul meu nu pot testa daca se poate schimba sau nu pentru ca prietenul american nu mi-a dat acces la user/pass. |
#1760
Posted 11 June 2022 - 14:45
M-am uitat intamplator , mi-au dat cei de la Vodafone cadou abonament HBOMax prin operator si cu ocazia asta am verificat si ce mai e prin Netflix(m-am distrat copios si cu stand-up-ul lui R. Gervais- SuperNature , ala anti woke).
Bineinteles ca n-am reusit sa activez Max-ul prin Vodafone ,cica fac nush ce reglaje prin aplicatii si nu le merge myvodafone pana saptamana viitoare. Oricum eu am abonament acolo(direct pe net) , din ala de 16 Ron/luna ,nu fac mare economie daca-l dezactivez pe ala. Dar macar nu ma incurc cu logarea in cont. Edited by edigee, 11 June 2022 - 14:48. |
#1761
Posted 11 June 2022 - 21:41
Intre timp ,azi a aparut la Netflix versiunea 7 cu multi de zero.
Vad ca subtitrarea e semitransparenta ,cum reglasem eu ieri din windows. Deci ceva s-a miscat totusi....mai probez. Edited by edigee, 11 June 2022 - 21:41. |
|
#1762
Posted 13 June 2022 - 21:50
Ati gasit o modalitate sa ramana browserul pe varianta Desktop view? La mine apare mereu pe varianta smartphone, dupa un update, si sunt nevoit sa bifez mereu Desktop view.
|
#1763
Posted 14 June 2022 - 10:11
edigee, on 11 iunie 2022 - 08:40, said:
O fi , aia la care se vad mai bine subtitrarile , dupa cum zic unii. La mine la descriere zice ceva de anul 2017(?!) si e activata in colt sus actualizarea automata. Anyway ,acum se vad si mai prost subtitrarile , la fel de alb dar mai gros fontul si mai mare. Din windows la cont , nu pot face nicio modificare. Adica se face acolo dar nu influenteaza nimic. Ca tot iti spuneam sa nu te uiti la descrierea aplicatiilor din magazinul de aplicatii, ci la datele oferite de aplicatii in sine: aplicatia Disney+ apare ca ar fi primit ultima actualizare pe 16.02.2022, desi la noi a aparut in magazinul de aplicatii pe 14.06 |
#1764
Posted 14 June 2022 - 10:49
Pai am zis mai sus. A venit si la mine versiunea 700000........
Asa scrie acum in descriere(!?) Si acum am si eu subtitrari din alea cu transparenta. https://forum.softpe.../#entry29116883 Edited by edigee, 14 June 2022 - 10:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users