Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Audi a anunțat că va schimba denumirile folosite pentru indicativele motorizărilor utilizate la diferențierea modelelor din gama actuală.

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
,,
Audi a anunţat că va schimba denumirile folosite pentru indicativele motorizărilor utilizate la diferenţierea modelelor din gama actuală. Denumirile comerciale rămân cele cunoscute de la A1 la Q7.
Audi A8 3.0 TDI devine Audi A8 50 TDI. Ce înseamnă acest lucru?

În loc să fie reprezentată pe caroserie capacitatea cilindrică Audi  va folosi un număr format din două cifre, care va simboliza puterea sistemului de propulsie în kw.
Vom avea astfel următoarele date:
– indicativul 30 va desemna motorizările cuprinse între 81 şi 96 kW
– indicativul 45 va desemna motorizările cuprinse între 169 şi 185 kW
– indicativul 70 va desemna motorizările de performanţă care se apropie de 400 kW
Ca să înţelegem şi mai bine schimbările pe care le va implementa Audi vom folosi exemplul noului model A8.
Astfel, un Audi A8 cu motorul de 3,0 litri diesel care dezvoltă 286CP ( 210 kw) şi purta denumirea comercială Audi A8 3.0 TDI va fi vândut după implementarea noilor indicative cu denumirea Audi A8 50 TDI. În cazul motorizării pe benzină noua denumire va fi Audi A8 55 TFSI.
Noile indicative vor fi folosite din vara anului 2018 şi nu vor fi utilizate pentru versiunile de performanţă S, RS şi nici pentru modelul Audi R8.

Auto Bild România vă pune la dispoziţie o secţiune dedicată achiziţiilor auto noi. În această secţiune sunt disponibile toate mărcile auto prezente în România. Astfel, în secţiunea www.auto-bild.ro/masini-noi pot fi găsi toate modelele şi versiunile disponibile pentru piaţa locală.
Mai mult, pe site-ul Auto Bild România este disponibil şi un comparator auto cu ajutorul căruia modelul dorit poate fi evidenţiat.''
https://www.auto-bil...cru-128642.html

Edited by max_01, 22 November 2017 - 10:35.


#2
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,506
  • Înscris: 30.10.2003
2 minute m-am strufocat sa inteleg logica. Deci o sa se bage tare pe masini electrice. Acolo nu mai este cilindree. Are altcineva o alta explicatie?

Edited by Bursul, 22 November 2017 - 10:51.


#3
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,726
  • Înscris: 06.07.2005
Daca la BMW nu mai au nicio legatura denumirile cu capacitatea cilindrica de ani buni, era normal si pentru Audi sa faca trecerea.
Astept cu nerabdare cand masinile vor avea denumiri complet la intamplare jh4j34oiuio234h3g.

#4
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,835
  • Înscris: 01.11.2005
Adica vei spune: Mi-am luat un Audi A6 30 cu capacitate cilindrica de 2000cmc... Posted Image

Edited by tehnics, 22 November 2017 - 10:57.


#5
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005

 tehnics, on 22 noiembrie 2017 - 10:56, said:

Adica vei spune: Mi-am luat un Audi A6 30 cu capacitate cilindrica de 2000cmc... Posted Image
... da, și o țin în garaj la marginea orașului... în curând. Posted Image

#6
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Vezi ca e un pic cam vechi articolul; parca au specificat ca nu vor mai trece la acest sistem, recent.

#7
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,032
  • Înscris: 16.07.2008
Stirea este intradevar veche, dar Audi nu a renuntat la aceasta modificare (din pacate). Spre exemplu:
- A7 Sportback 55 TFSI quattro S tronic - cilindree 2995 cm3
- A8 50 TDI quattro tiptronic - cilindree 2967 cm3
De pe site-ul Audi.de:
https://www.audi.de/...3.techdata.html

#8
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Se va creea confuzie.

 Bursul, on 22 noiembrie 2017 - 10:50, said:

2 minute m-am strufocat sa inteleg logica. Deci o sa se bage tare pe masini electrice. Acolo nu mai este cilindree. Are altcineva o alta explicatie?
Ai mai vazut tu electrica TDI?
Puterea se exprima in KW chiar si la motarele clasice pe combustibil de orice vechime, nu se foloseste doar la masinile electrice. Ca unii s-au obisnuit cu caii putere e altceva, dar puterea (indiferent de natura ei) se exprima cel mai bine in KW.

Edited by Friskey, 22 November 2017 - 11:52.


#9
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,302
  • Înscris: 02.02.2006

 Friskey, on 22 noiembrie 2017 - 11:51, said:

Puterea se exprima in KW chiar si la motarele clasice pe combustibil de orice vechime, nu se foloseste doar la masinile electrice. Ca unii s-au obisnuit cu caii putere e altceva, dar puterea (indiferent de natura ei) se exprima cel mai bine in KW.
Nu e vorba de asta, ci că la electrice nu ai ce cilindree să scrii pe portbagaj (deși eu încă nu văd cu ce ajută inscripțiile alea, dar asta e altă discuție). Și probabil caută o alternativă prin care să poată zice ”ceva” și despre electrice. Și ca să nu rămână cu cilindree la termice și putere la electrice, s-or fi gândit să le schimbe pe toate. Dar e doar o bârfă.

Altă idee e că acum chiar și la termice e prea puțin relevantă cilindreea, cu atâtea turbine aruncate pe motoare. Și deja există motoare mici pe benzină mai performante decât motoarele mari mai vechi. Și să scrie ”1.6” sau ”2.0” pe fundu' mașinii nu mai e o laudă, mai mult impresionezi prin putere, cu numere mai mari. Cum fac și producătorii de soft, de au versiuni 40-50-60... Nu mai pasă nimănui ce înseamnă, contează doar să fie ”cât mai mare”. Marketing stupid care funcționează chiar foarte bine pentru mase.

#10
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006

 mkdan2004, on 22 noiembrie 2017 - 11:36, said:

Stirea este intradevar veche, dar Audi nu a renuntat la aceasta modificare (din pacate).
Foarte veche aș zice.
Am luat A4 35tfsi (1.8tfsi 175CP) în 2014 și scria pe fundul ei asta, am luat A3 40tfsi(2.0tfsi 190CP) acum 6 luni (dar am cerut-o fără model și alte inscripții).

#11
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004
Cred ca ideea e ca cilindreele scad de ceva timp încoace, si desi puterile au ramas onorabile, unii s-ar simti totusi emasculati.
De-aia nu mai scrie nici Dacia cilindreea, ca nici un mascul feroce nu vrea sa fie vazut cu motor de 0.9 (si pe Logan, pe deasupra).

#12
Passenger001

Passenger001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,362
  • Înscris: 07.08.2015
Nimic nou, pe piata din est (de ex China) folosesc aceste denumiri de mai multi ani. Si alti producatori fac de multi ani la fel, de ex Volvo (d4,d5, t6,t8 etc).

30: 81 - 96 kw
35: 110 - 120 kW
40: 125 - 150 kW
45: 169 - 185 kW
50: 210 - 230 kW
55: 245 - 275 kW
60: 320 - 338 kW
65: ....
70: > 400 kW

De aia au si crescut 3.0tdi de la 200kw -> 218kw, altfel s-ar fi numit 47,5tdi...Posted Image

Edited by Passenger001, 22 November 2017 - 14:40.


#13
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

 buntzi, on 22 noiembrie 2017 - 12:30, said:

Foarte veche aș zice.
Am luat A4 35tfsi (1.8tfsi 175CP) în 2014 și scria pe fundul ei asta, am luat A3 40tfsi(2.0tfsi 190CP) acum 6 luni (dar am cerut-o fără model și alte inscripții).
Pe pietele europene nu exista treaba asta.

#14
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 alexcrist, on 22 noiembrie 2017 - 12:04, said:

Nu e vorba de asta, ci că la electrice nu ai ce cilindree să scrii pe portbagaj (deși eu încă nu văd cu ce ajută inscripțiile alea, dar asta e altă discuție).
Fac un offtopic, si-mi asum sanctiunea, dar acum cativa ani, pe site-ul BMW ro, la configurare exista optiunea sa nu scrie nimic pe portbagaj. Nu stiu daca mai e la fel.
O alta poveste, m-a depasit unul cu un 5-er combi pe autobahn, cu blitz-uri normal, si pe spate scria 5?? .
Sa fiu sincer, mi-a placut ideea proprietarului.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate