Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Audi a anunțat că va schimba denumirile folosite pentru indicativele motorizărilor utilizate la diferențierea modelelor din gama actuală.
Last Updated: Nov 24 2017 23:47, Started by
max_01
, Nov 22 2017 10:35
·
0
#1
Posted 22 November 2017 - 10:35
,,
Audi a anunţat că va schimba denumirile folosite pentru indicativele motorizărilor utilizate la diferenţierea modelelor din gama actuală. Denumirile comerciale rămân cele cunoscute de la A1 la Q7. Audi A8 3.0 TDI devine Audi A8 50 TDI. Ce înseamnă acest lucru? În loc să fie reprezentată pe caroserie capacitatea cilindrică Audi va folosi un număr format din două cifre, care va simboliza puterea sistemului de propulsie în kw. Vom avea astfel următoarele date: – indicativul 30 va desemna motorizările cuprinse între 81 şi 96 kW – indicativul 45 va desemna motorizările cuprinse între 169 şi 185 kW – indicativul 70 va desemna motorizările de performanţă care se apropie de 400 kW Ca să înţelegem şi mai bine schimbările pe care le va implementa Audi vom folosi exemplul noului model A8. Astfel, un Audi A8 cu motorul de 3,0 litri diesel care dezvoltă 286CP ( 210 kw) şi purta denumirea comercială Audi A8 3.0 TDI va fi vândut după implementarea noilor indicative cu denumirea Audi A8 50 TDI. În cazul motorizării pe benzină noua denumire va fi Audi A8 55 TFSI. Noile indicative vor fi folosite din vara anului 2018 şi nu vor fi utilizate pentru versiunile de performanţă S, RS şi nici pentru modelul Audi R8. Auto Bild România vă pune la dispoziţie o secţiune dedicată achiziţiilor auto noi. În această secţiune sunt disponibile toate mărcile auto prezente în România. Astfel, în secţiunea www.auto-bild.ro/masini-noi pot fi găsi toate modelele şi versiunile disponibile pentru piaţa locală. Mai mult, pe site-ul Auto Bild România este disponibil şi un comparator auto cu ajutorul căruia modelul dorit poate fi evidenţiat.'' https://www.auto-bil...cru-128642.html Edited by max_01, 22 November 2017 - 10:35. |
#2
Posted 22 November 2017 - 10:50
2 minute m-am strufocat sa inteleg logica. Deci o sa se bage tare pe masini electrice. Acolo nu mai este cilindree. Are altcineva o alta explicatie?
Edited by Bursul, 22 November 2017 - 10:51. |
#3
Posted 22 November 2017 - 10:51
#6
Posted 22 November 2017 - 11:01
Vezi ca e un pic cam vechi articolul; parca au specificat ca nu vor mai trece la acest sistem, recent.
|
#7
Posted 22 November 2017 - 11:36
Stirea este intradevar veche, dar Audi nu a renuntat la aceasta modificare (din pacate). Spre exemplu:
- A7 Sportback 55 TFSI quattro S tronic - cilindree 2995 cm3 - A8 50 TDI quattro tiptronic - cilindree 2967 cm3 De pe site-ul Audi.de: https://www.audi.de/...3.techdata.html |
#8
Posted 22 November 2017 - 11:51
Se va creea confuzie.
Bursul, on 22 noiembrie 2017 - 10:50, said:
2 minute m-am strufocat sa inteleg logica. Deci o sa se bage tare pe masini electrice. Acolo nu mai este cilindree. Are altcineva o alta explicatie? Puterea se exprima in KW chiar si la motarele clasice pe combustibil de orice vechime, nu se foloseste doar la masinile electrice. Ca unii s-au obisnuit cu caii putere e altceva, dar puterea (indiferent de natura ei) se exprima cel mai bine in KW. Edited by Friskey, 22 November 2017 - 11:52. |
#9
Posted 22 November 2017 - 12:04
Friskey, on 22 noiembrie 2017 - 11:51, said:
Puterea se exprima in KW chiar si la motarele clasice pe combustibil de orice vechime, nu se foloseste doar la masinile electrice. Ca unii s-au obisnuit cu caii putere e altceva, dar puterea (indiferent de natura ei) se exprima cel mai bine in KW. Altă idee e că acum chiar și la termice e prea puțin relevantă cilindreea, cu atâtea turbine aruncate pe motoare. Și deja există motoare mici pe benzină mai performante decât motoarele mari mai vechi. Și să scrie ”1.6” sau ”2.0” pe fundu' mașinii nu mai e o laudă, mai mult impresionezi prin putere, cu numere mai mari. Cum fac și producătorii de soft, de au versiuni 40-50-60... Nu mai pasă nimănui ce înseamnă, contează doar să fie ”cât mai mare”. Marketing stupid care funcționează chiar foarte bine pentru mase. |
#10
Posted 22 November 2017 - 12:30
mkdan2004, on 22 noiembrie 2017 - 11:36, said:
Stirea este intradevar veche, dar Audi nu a renuntat la aceasta modificare (din pacate). Am luat A4 35tfsi (1.8tfsi 175CP) în 2014 și scria pe fundul ei asta, am luat A3 40tfsi(2.0tfsi 190CP) acum 6 luni (dar am cerut-o fără model și alte inscripții). |
|
#11
Posted 22 November 2017 - 14:09
#12
Posted 22 November 2017 - 14:39
Nimic nou, pe piata din est (de ex China) folosesc aceste denumiri de mai multi ani. Si alti producatori fac de multi ani la fel, de ex Volvo (d4,d5, t6,t8 etc).
30: 81 - 96 kw 35: 110 - 120 kW 40: 125 - 150 kW 45: 169 - 185 kW 50: 210 - 230 kW 55: 245 - 275 kW 60: 320 - 338 kW 65: .... 70: > 400 kW De aia au si crescut 3.0tdi de la 200kw -> 218kw, altfel s-ar fi numit 47,5tdi... Edited by Passenger001, 22 November 2017 - 14:40. |
#13
Posted 24 November 2017 - 19:41
buntzi, on 22 noiembrie 2017 - 12:30, said:
Foarte veche aș zice. Am luat A4 35tfsi (1.8tfsi 175CP) în 2014 și scria pe fundul ei asta, am luat A3 40tfsi(2.0tfsi 190CP) acum 6 luni (dar am cerut-o fără model și alte inscripții). |
#14
Posted 24 November 2017 - 23:47
alexcrist, on 22 noiembrie 2017 - 12:04, said:
Nu e vorba de asta, ci că la electrice nu ai ce cilindree să scrii pe portbagaj (deși eu încă nu văd cu ce ajută inscripțiile alea, dar asta e altă discuție). O alta poveste, m-a depasit unul cu un 5-er combi pe autobahn, cu blitz-uri normal, si pe spate scria 5?? . Sa fiu sincer, mi-a placut ideea proprietarului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users