Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 

Retur produs cumpărat din magazin (Altex)

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
lopi

lopi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 11.10.2006
Am cumparat ieri seara o boxa portabila de la altex din magazin. Boxa, era sigilata, cutia sigilata, ambalajul intact. Am primit garantie, la proba nu am mai stat (ma si grabeam si am zis ca daca totul e impecabil, sper sa fie bine).
Nu sunt urme de lovire, zgariere, totul arata impecabil, dar eu nu sunt multumit de produs. La volum mai mare de 30-40% distorsioneaza din toate incheieturile. Ori sa fie ceva din fabrica, ori am asteptat prea mult eu de la ea. Consider ca nu merita banii si as vrea sa o returnez.

1. Se mai poate returna, daca am cumparat-o din magazin ? Am cumparat-o din alt oras, nu era in stoc la mine in oras. Cred ca trebuie trimisa prin curier ?
2. Sa o trimit in garantie ? Cred ca ma complic cu garantia. Din experienta cu garantia, nu vad sa se priceapa careva sa repare asa ceva si o trimit inapoi tot la fel. Doar sa o trimit de 3 ori cu aceeasi problema si sa cer banii inapoi. Asta inseamna vreo 3-4-5 luni de taraganari si bani dati pe curier. Mai este si varianta sa o deterioreze curierul sau cei din service sau sa zica ca totul e ok si se ajung la alte probleme.
3. Sau ... sa o tin, nu stiu. Nu sunt multumit de produs, dar decat sa trec prin 1 si mai ales 2. As prefera sa o returnez, chiar daca as lua mai putini bani pe ea, deoarece nu imi este de folos la cum se aude.

PS: Este un Harman Kardon Omni 10 - 450 ron

#2
Assur

Assur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 844
  • Înscris: 14.07.2017
Conform legii, ai dreptul ca in termen de 30 de zile lucratoare sa inapoiezi produsul fara nici o explicatie. Altminteri, in caz de refuz, te adresezi ANPC-ului.
Nu te complica cu garantia, toate sunt asa, nu ai ce sa pretinzi de la un amplificator in clasa D.

#3
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,392
  • Înscris: 06.11.2014
Cel mai bine te duci in magazinul de la tine din oras si te dumiresti in privinta returului.

LE: @Assur: Legea prevede retur in 14 zile via online. Asta cu 31 de zile tine de magazin si, cat de curand, vor renunta la retur caci au iesit pe minus.

Edited by iZet, 22 November 2017 - 09:46.


#4
dimripper

dimripper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 663
  • Înscris: 12.04.2007
Din pacate, legislatia te acopera doar in cazul produselor cumparate la distanta, se considera automat ai probat si ai fost de acord cu performantele produsului. In cazul in care Altex tine la relatia cu consumatorul, ai avea o sansa (mica, ce-i drept), daca poti demonstra ca intr-adevar este o problema cu boxa (iar la acest pret, intr-adevar pare a fi). Incearca sa ceri inlocuirea produsului, si daca se repeta si Altex nu isi asuma, poti face o plangere online la protectia consumatorului.
Dintr-o experienta personala cu Flanco, iti recomand sa-ti pregatesti un discurs cu argumente bune, sa fii tare pe pozitie si sigur pe tine, fara amenintari sau tipete si s-ar putea chiar sa ai succes.

LE: conform review-urilor, s-ar putea sa fie intr-adevar o problema cu exemplarul cumparat de tine. Incearca tot posibilul pentru o inlocuire, acum, in primele zile de dupa achizitie, mai tarziu va fi imposibil.

Edited by dimripper, 22 November 2017 - 09:54.


#5
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,033
  • Înscris: 09.08.2005

 Assur, on 22 noiembrie 2017 - 09:45, said:

Conform legii, ai dreptul ca in termen de 30 de zile lucratoare sa inapoiezi produsul fara nici o explicatie. Altminteri, in caz de refuz, te adresezi ANPC-ului.
Nu te complica cu garantia, toate sunt asa, nu ai ce sa pretinzi de la un amplificator in clasa D.
Conform legii nu există un astfel de drept. Sursa. Confunzi cu contractele încheiate la distanță.
Inițiatorul poate încerca cu lipsa de conforitate dacă o poate dovedi. Altfel doar s-o ducă la service și să vadă aceia ce are, dacă are ceva.

#6
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,757
  • Înscris: 18.04.2007

 Assur, on 22 noiembrie 2017 - 09:45, said:

Conform legii, ai dreptul ca in termen de 30 de zile lucratoare sa inapoiezi produsul fara nici o explicatie. Altminteri, in caz de refuz, te adresezi ANPC-ului.
Nu te complica cu garantia, toate sunt asa, nu ai ce sa pretinzi de la un amplificator in clasa D.
Dacă ești amabil, spune și legea și articolul. Dacă nu le ai, mai bine te abții pe viitor de la a scrie prostii.

Inițiator, legea (implicit OPC) nu te ajută. Doar prin bunăvoința (=politica) magazinului o poți returna. Discută cu ei. Dacă nu ai ambalajul intact, și toate accesoriile, hârtiile etc, mai bine nu mai începi discuția.

Dacă nu merge returul, încearcă cu garanția, insistând că nu-și face treaba pentru care există pe lume și pentru care ai cumpărat-o, la volum mediu și mare (aici te-ar putea ajuta OPC - „produsul nu funcționează pentru scopul său, nici după reparație în garanție” etc etc). Ar trebui să reiasă că produsul e neconform, și deci banii înapoi.

În ultimă instanță, OLX, și fraierești pe altul.

#7
shadow_x3x

shadow_x3x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,197
  • Înscris: 09.02.2007
De asta e mai ok sa cumperi online (cel putin poti da retur conform legii). Am avut o problema de genu cu domo si nu au fost dispusi la nici o solutionare. Poate poti macar sa iei alt produs la schimb (cu altex totusi eu nu am avut probleme).

#8
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 15.07.2008

 Assur, on 22 noiembrie 2017 - 09:45, said:

Conform legii, ai dreptul ca in termen de 30 de zile lucratoare sa inapoiezi produsul fara nici o explicatie. Altminteri, in caz de refuz, te adresezi ANPC-ului.
Nu te complica cu garantia, toate sunt asa, nu ai ce sa pretinzi de la un amplificator in clasa D.
Nu cunosti legile!
Chiar la ei (Altex)  scrie:

Quote

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:
Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Nu strica sa faci TESTUL Cumperi online; dar ești un consumator avizat?

Edited by stlk, 22 November 2017 - 10:27.


#9
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,986
  • Înscris: 14.03.2013

 Assur, on 22 noiembrie 2017 - 09:45, said:

Conform legii, ai dreptul ca in termen de 30 de zile lucratoare sa inapoiezi produsul fara nici o explicatie. Altminteri, in caz de refuz, te adresezi ANPC-ului.
Nu te complica cu garantia, toate sunt asa, nu ai ce sa pretinzi de la un amplificator in clasa D.
Vezi ca asta se aplica daca ai cumparat online nu din magazin.

Edited by jm2010, 22 November 2017 - 10:24.


#10
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006

 stlk, on 22 noiembrie 2017 - 10:14, said:

Nu cunosti legile!
Chiar la ei (Altex)  scrie:
Nu strica sa faci TESTUL Cumperi online; dar ești un consumator avizat?
iar tu nu stii sa citesti sau nu intelegi ce citesti :)
s-a spus de la inceput ca nu este vorba de o achizitie online, ci una din magazin:

 lopi, on 22 noiembrie 2017 - 09:35, said:

Am cumparat ieri seara o boxa portabila de la altex din magazin. ...Am cumparat-o din alt oras, nu era in stoc la mine in oras....

@lopi
cu ceva timp in urma citisem pe site-ul Altex ca ei au o politica proprie de retur (fara sa fie obligati de vreo lege) si ca puteai returna anumite categorii de produse in 30 de zile de la achizitie (achizitie din magazin, nu online). deci cel mai bine e sa suni la Altex si sa le povestesti ce probleme ai, poate-ti ofera vreo solutie convenabila pentru toti.

#11
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

 Assur, on 22 noiembrie 2017 - 09:45, said:

nu ai ce sa pretinzi de la un amplificator in clasa D.

Nu e din cauza amplificatorului ca e in clasa D, exista si amplificatoare de clasa D bune.

Initiator, stiam ca la altex poti returna in 30 zile produsul si daca e cumparat din magazin. E politica lor proprier. Auzisem ca si legal poti returna la orice magazin in termen de 48 ore. Dar de asta nu sint sigur. Asa ca, vorba proverbului, bate fierul pana-i cald.

Edited by Ion_de_la_Raion, 22 November 2017 - 10:46.


#12
MD

MD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,023
  • Înscris: 08.08.2002
Aveau ceva cu retur in 31 de zile dar vad ca a disparut de pe site pagina respectiva (sau eu nu o mai gasesc acum ?)
Si cand era pagina prezenta aveau tot felul de exceptii si conditi aberante daca citeai bine textul atasat reclamei mari cu retur in 31 de zile (si in magazine si online).
Data viitoare vei comanda online produsul si vei putea sa-l returnezi in 14 zile fara probleme daca nu esti multumit ...

#13
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,377
  • Înscris: 08.02.2011
Nu exista asa ceva precum "de la volum de 30 - 40% distorsioneaza", exista doar "de la un anumit nivel de intrare distorsioneaza", da-i semnal mai mic la intrare si apoi poti da volumul si la "100%" fara sa distorsioneze.

#14
lopi

lopi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 11.10.2006
Am sunat la Bucuresti si au zis - ca nu e absolut nici o problema ! Sa merg cu produsul in magazin si imi returneaza banii !
A mers in magazin, au probat produsul, s-au uitat la el. Au zis ca lor nu li se pare ca se aude distorsionat. Era si muzica din magazin. Au primit produsul, mi-au dat o copie dupa factura si au zis ca dureaza 2 saptamani pana imi trimi banii pe card.

Ce sa zic .... Am ramas impresionat de cat de bine au decurs lucrurile. Nu ma asteptam.

Daca nu, as fi avut drum la Bucuresti, si as fi mers personal cu el acolo la service Harman-Kardon sa cer o perere, sau ce e cu boxa. Bine ca s-a rezolvat. Cred ca avea un defect din fabrica. Cutia era sigilata, intacta.

Multumesc de raspunsuri.

#15
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

 modoran, on 22 noiembrie 2017 - 11:10, said:

Nu exista asa ceva precum "de la volum de 30 - 40% distorsioneaza", exista doar "de la un anumit nivel de intrare distorsioneaza", da-i semnal mai mic la intrare si apoi poti da volumul si la "100%" fara sa distorsioneze.

Eu asa fac la amplificatoarele de clasa D. La mine nu distorsioneaza, dar se simte lipsa de putere si la pasaje cu mult bass sau volum mai mare reduce puterea dinamic. Ca sa evit asta, folosesc amplificatorul cu volumul aproape de maxim si intru cu semnal foarte mic. Fiind semnal digital, nu am fasait pentru ca volumul e ridicat la amplificator. Si scap si de limitari.

#16
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,746
  • Înscris: 12.09.2015

 Assur, on 22 noiembrie 2017 - 09:45, said:

Conform legii, ai dreptul ca in termen de 30 de zile lucratoare sa inapoiezi produsul fara nici o explicatie. Altminteri, in caz de refuz, te adresezi ANPC-ului.
Nu te complica cu garantia, toate sunt asa, nu ai ce sa pretinzi de la un amplificator in clasa D.
Ei uite ca eu m-am adresat opc-ului si pe ei(OPC) i-a durut in cot de adresarea mea la o chestie asemanatoare,si inca ceva am observat ca OPC-ul nu se atinge de MediaGalaxy/Altex.O sa o iei in barba ,daca in regulamentul intern al altex scrie ca nu poti sa returnezi boxa poti sa faci tu ce vrei si sa zica legea orice ca nu vei rezolva nimic.Eu i-am citit legea la un comisar OPC ca sa ai arat ca eu am dreptate,in fond suntem cetateni europeni si avem drepturi(ce glume bune)? Posted Image),raspunsul OPC a fost : ''de cand un cetatean contrazice un Comisar OPC'' si cu asta mi-a inchis gura desii aveam legea printata in mana care imi dadea dreptate 100 % Posted Image) .Succes .

Edited by PiticVerde, 22 November 2017 - 18:46.


#17
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

 PiticVerde, on 22 noiembrie 2017 - 18:33, said:

raspunsul OPC a fost : ''de cand un cetatean contrazice un Comisar OPC''

Ala n-a fost raspunsul OPC-ului. Ala a fost raspunsul unui putoi, angajat la stat, un bese-n cizme, vorba lui Jaroslav Hasek, un "cine mi-s eu". Dar da, lepadaturile de la opc nu se iau decat de SC Ziggy Ziggy SRL, sint manjiti pana dincolo de coate cu firmele mari. Romania e un stat corupt.

Imi aduce aminte o discutie dintre nus ce ministru si Tuca cu multi ani in urma, la Antena 1:

(ministrul) - Dvs. contraziceti un ministru?
(Tuca) - (sta si se gandeste vreo 2 secunde) Da.

#18
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,757
  • Înscris: 18.04.2007
PiticVerde, nu ridic în slăvi OPC-ul, o singură data când am apelat la ei au luat partea firmei reclamate. Dar în ce te privește, dacă situația era asemănătoare cu a inițiatorului, comisarul a avut dreptate.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate