Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Problema comanda Media Galaxy

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
Sociopat1488

Sociopat1488

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 26.03.2017
Salut. Am comandat un laptop de la Media Galaxy pe date de 17 noiembrie pentru prietena mea si la 30 de minute distanta am gasit un altul, mai bun, si l-am comandat, dorind sa renunt la prima comanda. Am sunat la ei, mi-au zis ca nu pot sa o anulez pe prima, doar sa spun curierului ca nu o mai vreau. I-am transmis ei ce are de facut, pentru ca l-am luat pe adresa ei, iar astazi a venit curierul cu primul laptop si l-a refuzat. Acum am intrat pe mail si vad ca am primit un mail de la Media Galaxy ieri, 20 noiembrie, in care mi se spune ca nu mi se poate onora comanda, pentru ca nu e in stoc acel laptop si ca vor anula comanda in 5 zile, iar ca alternativa, mi-au recomandat un laptop mai scump. Acum intrebarea e, ce pot face in situatia asta? Ce sanse am sa primesc produsul pe care l-am dorit la pretul de black friday, avand in vedere ca aparea in stoc cand am facut comanda si nu am avut probleme in a o finaliza, pe cand la alte produse care nu erau in stoc nu se putea face comanda. Oare i-as putea convinge sa imi dea macar acel laptop recomandat de ei la pretul laptop-ului pe care il comandasem (400 lei diferenta)? M-au pus intr-o situatie extrem de proasta....

#2
andreibb

andreibb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,698
  • Înscris: 16.05.2008
la "nu mi se poate onora comanda, pentru ca nu e in stoc acel laptop si ca vor anula comanda in 5 zile" le raspunzi cu va fac reclamatie la OPC
NU stiu exact articolul din lege, dar daca ti-au acceptat comanda aia, daca nu il mai iau pe stoc se duc la distribuitor si il iau. sau iti ofera ceva mai bun la acelasi pret

#3
Sociopat1488

Sociopat1488

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 26.03.2017
Nici eu nu cunosc prea bine legea, d-asta nu stiu cum sa procedez. Le-am lasat un mesaj si o sa vad dimineata ce raspuns primesc. Oricum, maine ii sun categoric.

#4
andreibb

andreibb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,698
  • Înscris: 16.05.2008
Bafta. Nu te lasa.  :)

#5
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postandreibb, on 22 noiembrie 2017 - 02:14, said:

ieri, 20 noiembrie, in care mi se spune ca nu mi se poate onora comanda, pentru ca nu e in stoc acel laptop si ca vor anula comanda in 5 zile, iar ca alternativa, mi-au recomandat un laptop mai scump. Acum intrebarea e, ce pot face in situatia asta? Ce sanse am sa primesc produsul pe care l-am dorit la pretul de black friday, avand in vedere ca aparea in stoc cand am facut comanda si nu am avut probleme in a o finaliza, pe cand la alte produse care nu erau in stoc nu se putea face comanda.

Reclamatie la ANPC pentru afisarea de stocuri nereale. Sper ca ai dovada comenzii finalizate, print-screen sau confirmare pe mail.  Suna-i mai intai si spune-le ca le faci reclamatie pentru stocuri nereale si incercare de tzepuire a consumatorului.
Nu-i vei putea convinge sa iti dea alt laptop, mai scump, la pretul celui comandat, pe care ei spun ca nu-l au pe stoc, dar poti incerca o astfel de discutie in caz ca o tin langa ca nu-ti pot aduce laptopul pe care ai finalizat comanda.

Edited by rosix, 22 November 2017 - 05:03.


#6
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Cine aleargă după 2 iepuri nu prinde nici unu.

Ghinion.

#7
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
doar mie mi se pare ironica situatia?
cumparatorul se razgandeste si se asteapta ca totul sa fie ok, dar daca magazinul se razgandeste atunci sa vina legea si ANPC-ul si inchizitia sa rezolve problema! :)

#8
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Faze din astea, cu epuizarea stocului, se intampla f des de BF, la toate magazinele online. Pai daca la un moment dat, ei mai au 3 bucati pe stoc, si intr-o secunda dau 100 click pe mokangeala, normal ca 97 vor ramane fara produs, chiar daca cu o fractiune de secunda inainte de a da ei click, produsulera inca pe stoc, acel stoc nu se actualizeaza la fiecare milisecunda. Acea "confirmare", e un raspuns automat, imediat ce ai plasat comanda, semn ca ea a fost inregistrata in sistem, confirmarea reala a comenzii e in momentul in care esti sunat sau primesti mail ca vor trimite produsul.

#9
Sociopat1488

Sociopat1488

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 26.03.2017
In primul rand, eu i am sunat pentru anularea comenzii si mi-au spus ca totul e ok si sa refuz coletul. Nu mi se pare normal sa nu poti anula o comanda pe care ai facut o cu 30 de minute inainte. Iar faza cu 100 care dau click, nu mi se pare plauzibila, deoarece era un laptop cu o reducere de aproximativ 500 lei, iar comanda a fost facuta la vreo 12 ore dupa ce a inceput bf. Astept raspunsul si o sa vad ce urmeaza. Am toate print screen urile.

#10
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Pentru un click dat aiurea, fara nici un contract semnat cu clauze speciale, doar pentru ca era ceva la reducere, sunt oamenii in stare sa mearga pana in panzele albe.
Eu am primit ieri un mail de la un print nigerian ca imi trimite 1 milion de dolari daca ii dau adresa mea si ii trimit 1000 de dolari sa imi deschida cont la banca in Nigeria. I-am trimis banii de cont si astept acum milionul.
Sa vezi ce il reclam daca nu imi trimite banii.

On topic:
Tu ai dreptul sa refuzi coletul pe care l-ai comandat. Fara nici un leu pierdut. Transport platit de ei.
In schimb ei NU AU DREPTUL SA NU MAI AIBA UN PRODUS PE STOC. Pentru ca l-ai comandat tu. NU SE POATE ASA CEVA, NU ?

Tu esti cetatean european si ai drepturi...

Edited by exceswater, 22 November 2017 - 10:31.


#11
flyingspur

flyingspur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 656
  • Înscris: 12.04.2009
s-au prins ei din prima ca esti cam indecis si nici lor nu le convine sa plateasca coletul tur-retur, drept rasplata au facut in asa fel incat sa nu mai primesti nimic la pret bun
ai gresit pentru ca ai facut amandoua comenzile de pe acelasi cont, daca vroiai sa primesti sigur al doilea laptop trebuia sa faci rapid atunci alt cont pe alt email si alt numar de telefon si sa plasezi comanda unica pe alt destinatar decat prima comanda
astfel prima comanda ai fi refuzat-o iar a doua s-ar fi livrat fara probleme (nu trebuia sa fie adresa fix exacta, o straduta de pe langa tine pentru ca soferii curier suna cand sunt prin apropiere)

#12
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006

View PostSociopat1488, on 22 noiembrie 2017 - 09:41, said:

In primul rand, eu i am sunat pentru anularea comenzii si mi-au spus ca totul e ok si sa refuz coletul. Nu mi se pare normal sa nu poti anula o comanda pe care ai facut o cu 30 de minute inainte....
tu i-ai sunat, ei ti-au dat mail. 1-0 pentru tine
nici celor cu magazinul online nu li se pare normal sa nu poata anula o comanda, asa ca au anulat-o :)

#13
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008
intainte sa-ti pierzi tipul cu anpc sau mai stiu eu ce, citeste bine termenii si conditiile site-ului si nu te mai lua dupa gigei care vorbesc din amintiri.

EXEMPLU: 5.1. Inregistrarea comenzii nu reprezinta si confirmarea acesteia. Dupa preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de catre operatorii nostri in vederea confirmarii si stabilirii detaliilor de livrare. Termenul de livrare este de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.

https://mediagalaxy....ni-si-conditii/

asadar, tu ai acceptat acei T&C cand ai plasat comanda (DA, ai acceptat, probabil din reflex).

daca dupa procesare si confirmare se razgandeau si iti spuneau ca e pe stoc, da, puteai incerca cu ANPC.
dar ei ti-au transmis ca nu se poate onora comanda, asadar au actionat conform T&C.

PS: poti discuta cu ei sa suporti costurile de transport si sa ceri laptopul pe care l-ai refuzat.

Edited by shmu, 22 November 2017 - 10:45.


#14
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

View Postandreibb, on 22 noiembrie 2017 - 02:14, said:

la "nu mi se poate onora comanda, pentru ca nu e in stoc acel laptop si ca vor anula comanda in 5 zile" le raspunzi cu va fac reclamatie la OPC
NU stiu exact articolul din lege, dar daca ti-au acceptat comanda aia, daca nu il mai iau pe stoc se duc la distribuitor si il iau. sau iti ofera ceva mai bun la acelasi pret
Din cite stiu eu, o / un comanda / contract online se considera finalizat in momentul in care produsul a fost inminat efectiv clientului.
Pina atunci pot sa faca orice cu comanda aia, inclusiv sa se c*ce pe ea.
Uite aici, e destuld e tehnic / juridic:
https://www.juridice...electronic.html

#15
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Nu o primească de la ANPC nimic.
A mai fost acum vreo 2 ani tot așa o eroare la evomag parca

Unii s-au apucat de făcut comenzi cu gramafa și evomag le-a anulat.

Au făcut reclamație la ANPC și au fost trimiși la plimbare.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate