Problema comanda Media Galaxy
Last Updated: Nov 22 2017 13:16, Started by
Sociopat1488
, Nov 22 2017 01:56
·
0
#1
Posted 22 November 2017 - 01:56
Salut. Am comandat un laptop de la Media Galaxy pe date de 17 noiembrie pentru prietena mea si la 30 de minute distanta am gasit un altul, mai bun, si l-am comandat, dorind sa renunt la prima comanda. Am sunat la ei, mi-au zis ca nu pot sa o anulez pe prima, doar sa spun curierului ca nu o mai vreau. I-am transmis ei ce are de facut, pentru ca l-am luat pe adresa ei, iar astazi a venit curierul cu primul laptop si l-a refuzat. Acum am intrat pe mail si vad ca am primit un mail de la Media Galaxy ieri, 20 noiembrie, in care mi se spune ca nu mi se poate onora comanda, pentru ca nu e in stoc acel laptop si ca vor anula comanda in 5 zile, iar ca alternativa, mi-au recomandat un laptop mai scump. Acum intrebarea e, ce pot face in situatia asta? Ce sanse am sa primesc produsul pe care l-am dorit la pretul de black friday, avand in vedere ca aparea in stoc cand am facut comanda si nu am avut probleme in a o finaliza, pe cand la alte produse care nu erau in stoc nu se putea face comanda. Oare i-as putea convinge sa imi dea macar acel laptop recomandat de ei la pretul laptop-ului pe care il comandasem (400 lei diferenta)? M-au pus intr-o situatie extrem de proasta....
|
#2
Posted 22 November 2017 - 02:14
la "nu mi se poate onora comanda, pentru ca nu e in stoc acel laptop si ca vor anula comanda in 5 zile" le raspunzi cu va fac reclamatie la OPC
NU stiu exact articolul din lege, dar daca ti-au acceptat comanda aia, daca nu il mai iau pe stoc se duc la distribuitor si il iau. sau iti ofera ceva mai bun la acelasi pret |
#3
Posted 22 November 2017 - 02:25
Nici eu nu cunosc prea bine legea, d-asta nu stiu cum sa procedez. Le-am lasat un mesaj si o sa vad dimineata ce raspuns primesc. Oricum, maine ii sun categoric.
|
#5
Posted 22 November 2017 - 05:01
andreibb, on 22 noiembrie 2017 - 02:14, said:
ieri, 20 noiembrie, in care mi se spune ca nu mi se poate onora comanda, pentru ca nu e in stoc acel laptop si ca vor anula comanda in 5 zile, iar ca alternativa, mi-au recomandat un laptop mai scump. Acum intrebarea e, ce pot face in situatia asta? Ce sanse am sa primesc produsul pe care l-am dorit la pretul de black friday, avand in vedere ca aparea in stoc cand am facut comanda si nu am avut probleme in a o finaliza, pe cand la alte produse care nu erau in stoc nu se putea face comanda. Reclamatie la ANPC pentru afisarea de stocuri nereale. Sper ca ai dovada comenzii finalizate, print-screen sau confirmare pe mail. Suna-i mai intai si spune-le ca le faci reclamatie pentru stocuri nereale si incercare de tzepuire a consumatorului. Nu-i vei putea convinge sa iti dea alt laptop, mai scump, la pretul celui comandat, pe care ei spun ca nu-l au pe stoc, dar poti incerca o astfel de discutie in caz ca o tin langa ca nu-ti pot aduce laptopul pe care ai finalizat comanda. Edited by rosix, 22 November 2017 - 05:03. |
#6
Posted 22 November 2017 - 06:59
Cine aleargă după 2 iepuri nu prinde nici unu.
Ghinion. |
#7
Posted 22 November 2017 - 09:07
doar mie mi se pare ironica situatia?
cumparatorul se razgandeste si se asteapta ca totul sa fie ok, dar daca magazinul se razgandeste atunci sa vina legea si ANPC-ul si inchizitia sa rezolve problema! |
#8
Posted 22 November 2017 - 09:33
Faze din astea, cu epuizarea stocului, se intampla f des de BF, la toate magazinele online. Pai daca la un moment dat, ei mai au 3 bucati pe stoc, si intr-o secunda dau 100 click pe mokangeala, normal ca 97 vor ramane fara produs, chiar daca cu o fractiune de secunda inainte de a da ei click, produsulera inca pe stoc, acel stoc nu se actualizeaza la fiecare milisecunda. Acea "confirmare", e un raspuns automat, imediat ce ai plasat comanda, semn ca ea a fost inregistrata in sistem, confirmarea reala a comenzii e in momentul in care esti sunat sau primesti mail ca vor trimite produsul.
|
#9
Posted 22 November 2017 - 09:41
In primul rand, eu i am sunat pentru anularea comenzii si mi-au spus ca totul e ok si sa refuz coletul. Nu mi se pare normal sa nu poti anula o comanda pe care ai facut o cu 30 de minute inainte. Iar faza cu 100 care dau click, nu mi se pare plauzibila, deoarece era un laptop cu o reducere de aproximativ 500 lei, iar comanda a fost facuta la vreo 12 ore dupa ce a inceput bf. Astept raspunsul si o sa vad ce urmeaza. Am toate print screen urile.
|
#10
Posted 22 November 2017 - 10:31
Pentru un click dat aiurea, fara nici un contract semnat cu clauze speciale, doar pentru ca era ceva la reducere, sunt oamenii in stare sa mearga pana in panzele albe.
Eu am primit ieri un mail de la un print nigerian ca imi trimite 1 milion de dolari daca ii dau adresa mea si ii trimit 1000 de dolari sa imi deschida cont la banca in Nigeria. I-am trimis banii de cont si astept acum milionul. Sa vezi ce il reclam daca nu imi trimite banii. On topic: Tu ai dreptul sa refuzi coletul pe care l-ai comandat. Fara nici un leu pierdut. Transport platit de ei. In schimb ei NU AU DREPTUL SA NU MAI AIBA UN PRODUS PE STOC. Pentru ca l-ai comandat tu. NU SE POATE ASA CEVA, NU ? Tu esti cetatean european si ai drepturi... Edited by exceswater, 22 November 2017 - 10:31. |
|
#11
Posted 22 November 2017 - 10:32
s-au prins ei din prima ca esti cam indecis si nici lor nu le convine sa plateasca coletul tur-retur, drept rasplata au facut in asa fel incat sa nu mai primesti nimic la pret bun
ai gresit pentru ca ai facut amandoua comenzile de pe acelasi cont, daca vroiai sa primesti sigur al doilea laptop trebuia sa faci rapid atunci alt cont pe alt email si alt numar de telefon si sa plasezi comanda unica pe alt destinatar decat prima comanda astfel prima comanda ai fi refuzat-o iar a doua s-ar fi livrat fara probleme (nu trebuia sa fie adresa fix exacta, o straduta de pe langa tine pentru ca soferii curier suna cand sunt prin apropiere) |
#12
Posted 22 November 2017 - 10:34
Sociopat1488, on 22 noiembrie 2017 - 09:41, said:
In primul rand, eu i am sunat pentru anularea comenzii si mi-au spus ca totul e ok si sa refuz coletul. Nu mi se pare normal sa nu poti anula o comanda pe care ai facut o cu 30 de minute inainte.... nici celor cu magazinul online nu li se pare normal sa nu poata anula o comanda, asa ca au anulat-o |
#13
Posted 22 November 2017 - 10:36
intainte sa-ti pierzi tipul cu anpc sau mai stiu eu ce, citeste bine termenii si conditiile site-ului si nu te mai lua dupa gigei care vorbesc din amintiri.
EXEMPLU: 5.1. Inregistrarea comenzii nu reprezinta si confirmarea acesteia. Dupa preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de catre operatorii nostri in vederea confirmarii si stabilirii detaliilor de livrare. Termenul de livrare este de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. https://mediagalaxy....ni-si-conditii/ asadar, tu ai acceptat acei T&C cand ai plasat comanda (DA, ai acceptat, probabil din reflex). daca dupa procesare si confirmare se razgandeau si iti spuneau ca e pe stoc, da, puteai incerca cu ANPC. dar ei ti-au transmis ca nu se poate onora comanda, asadar au actionat conform T&C. PS: poti discuta cu ei sa suporti costurile de transport si sa ceri laptopul pe care l-ai refuzat. Edited by shmu, 22 November 2017 - 10:45. |
#14
Posted 22 November 2017 - 11:01
andreibb, on 22 noiembrie 2017 - 02:14, said:
la "nu mi se poate onora comanda, pentru ca nu e in stoc acel laptop si ca vor anula comanda in 5 zile" le raspunzi cu va fac reclamatie la OPC NU stiu exact articolul din lege, dar daca ti-au acceptat comanda aia, daca nu il mai iau pe stoc se duc la distribuitor si il iau. sau iti ofera ceva mai bun la acelasi pret Pina atunci pot sa faca orice cu comanda aia, inclusiv sa se c*ce pe ea. Uite aici, e destuld e tehnic / juridic: https://www.juridice...electronic.html |
#15
Posted 22 November 2017 - 13:16
Nu o primească de la ANPC nimic.
A mai fost acum vreo 2 ani tot așa o eroare la evomag parca Unii s-au apucat de făcut comenzi cu gramafa și evomag le-a anulat. Au făcut reclamație la ANPC și au fost trimiși la plimbare. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users