Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Zboruri cu escala
Last Updated: May 13 2018 21:34, Started by
Villefort
, Nov 22 2017 00:52
·
0
#37
Posted 27 February 2018 - 00:39
lls869, on 25 februarie 2018 - 15:23, said: De ce a trebuit sa alergi prin aeroport? In BGY, zona de sosiri e comuna cu partea de plecari, inclusiv decolari non-schengen. Daca ai avut bagaj de cala si mai putin de doua ore intre avioane, se schimba situatia... Deci practic trebuia sa merg inainte pe culoarul ala, sau cum? As vrea sa stiu pe viitor caci imi e o ruta convenienta. |
#38
Posted 06 April 2018 - 20:35
salut as vrea si eu cateva informatii despre ruta Stuttgart - Iasi cu escala la Viena
am timp intre avioane 45 de minute cursa e operata de Austrian airlines dar biletele le-am luat prin Lufthansa din Germania Am inteles ca la cursele de linie transferul e asigurat insa am ceva emotii mai ales din cauza bagajelor de cala, sper sa ajunga pe siteul aeroportului din Viena ei se lauda cu un timp de transfer de min 25 de minute intre avioane, ca fiind unul din cele mai rapide servici de transfer din europa centrala si de est a fost cineva pe cursa asta, ceva experiente? multumesc |
#39
Posted 07 April 2018 - 05:39
Aeroportul din Viena e minuscul n-ar trebui sa ai probleme, depinde insa cat de punctual e primul zbor (teoretic se stie insa ca exista pasageri in corespondenta (nu cred sa fii singurul caz) si vor face in asa fel incat sa va astepte.
|
#41
Posted 07 April 2018 - 07:21
In general, daca intarzierea primului zbor nu e mare, se asteapta.
O data, la o conexiune in Munchen, chiar ne-a anuntat capitanul, dupa imbarcare, ca va intarzia decolarea cateva minute pentru a astepta cativa pasageri de la un zbor de conexiune care intarziase cateva minute. |
#42
Posted 07 April 2018 - 07:55
Te-as sfatui sa ai mereu minimul necesar de supravietuire pentru 1-2 zile (lenjerie etc) in bagajul de mina.
Mie mi s-au piredut bagajele de multe ori. Nu e o chestie rara. O data am ajuns in Otopeni la miezul noptii iarna in tricou fara bagaj la -20 de grade. Nu sint bucurestean, nu ma astepta nimeni. Aveam doar o pereche de manusi. Asa se invata omul minte . |
#43
Posted 07 April 2018 - 13:06
Eu am vazut ca-n astfel de cazuri se pun pe bagaje etichete speciale gen rosu / oranj pe care scrie "Short transfer" si se incarca in asa fel ca baietii de la bagaje din aeroportul de tranzit sa fie la randul lor informati ca au de-a face cu un transfer rapid, si sa se minimizeze riscul ca tu sa ajungi la avion, dar bagajele tale nu.
|
#44
Posted 20 April 2018 - 19:31
Multumesc de info
Transferul s-a desfășurat fără probleme. Timpul de 45 de min intre avioane a fost suficient si pt o cafea Bagajele de cala au ajuns si ele cu bine la destinație |
#45
Posted 09 May 2018 - 18:49
vrajitoruldinoz, on 07 aprilie 2018 - 07:55, said:
O data am ajuns in Otopeni la miezul noptii iarna in tricou fara bagaj la -20 de grade. Nu sint bucurestean, nu ma astepta nimeni. Aveam doar o pereche de manusi. Asa se invata omul minte . Si nu stiu sa fie vreun magazin de haine in aeroport accesibil de la sosiri. Am văzut doar Bigotti la plecări după securitate. Cum ai rezolvat? Edited by mihai!, 09 May 2018 - 18:50. |
#46
Posted 10 May 2018 - 00:38
Intimplator la coada pentru reclamatia de pierdere de bagaj am tras cu urechea la o converstie intre 2 lautari ( de etnie, baieti buni) care s-au dovedit a fi din tirgul meu si veneau din Spania cu acelasi avion dar aveau masina (tot avionul avusese probleme cu bagajele). M-am bagat in vorba, le-am oferit niste dolari sifonati de prin buzunare (de unde lei?) si m-au luat cu ei.
Bineinteles ca am dirdiit in masina dar nu a fost asa rau. Ei aveau niste cojoace de oaie. Tot drumul au vorbit numai de arestati prin Spania. Pe la o bucata de drum au oprit sa manince la unul din multe restaurante de pe marginea drumului, si cum nu mai aveam bani mi-au cumparat si o ciorba . Am ajuns pe la 4 dimineata, bineinteles cu sunatul la interfon (maica-mea nu aude bine, are aparat) si intratul in casa a fost alta aventura. Ar fi fost culmea sa ma gaseasca soldificat in fata blocului dupa atita drum Edited by vrajitoruldinoz, 10 May 2018 - 00:41. |
|
#47
Posted 10 May 2018 - 03:31
eram curios ce zboruri cu escala mai exista din OTP. practic escala e cand avionul aterizeaza intr-un aeroport intermediar de unde mai ia/lasa pasageri.
Tarom avea la inceputul anilor 2000 OTP-Dubai cu escala in Cipru, pasagerii de Dubai ramaneau in avion. Prin 2014 am zburat cu escala intre Aruba-Curacao-AMS dar in curacao ne-a dat jos o ora din avion fiecare pasager primind un cartonas cu un numar pe care l-am predat la intoarcerea in avion. Am mai prins vreo cateva escale dar mereu am ramas in avion(imi amintesc de Bonaire,Sao paolo si Quito). Edited by csi1, 10 May 2018 - 03:39. |
#48
Posted 13 May 2018 - 21:34
Salut,
Daca un zbor intern(Iasi-Otp) e urmat de un zbor Otp-Frankfurt il consideri un zbor cu escala, atunci astea sunt singurele zboruri cu escala ''practicate '' de Tarom. In plus, restul companiilor aeriene sunt in depresie si urmeaza sa-si inchida operatiunile...Motivul? Aduce Tarom doua aeronave noi, B 737 NG...eu aud ca ar fi ''noi'' dupa ce au fost folosite un pic de Malaeysian Airline...Sa va traiasca sefii si salariile lor babane, Taromule!!! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users