Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Zboruri cu escala
Last Updated: May 13 2018 21:34, Started by
Villefort
, Nov 22 2017 00:52
·
0
#19
Posted 15 December 2017 - 00:04
Sunt 60 de km intre Charleroi Airport si Brussel Zuid. Adica cam o ora. In nici un caz doua.
Dar daca adaugi ca mai astepti autobuzul ca sunt 2 pe ora. Apoi trenul din Zuid spre Zaventem. Plus ca el nu stia ce tre sa faca. Nu cred ca a avut vreo sansa. In septembrie am facut si eu drumul asta si de la aterizare si pana am ajuns in Celalalt aeroport mi-a luat 2.5 ore. Dar nu m-am grabit. Insa nici nu am pierdut timpul nestiind ce sa fac. Ca stiu Si aeroporturile si gara f bine. |
#20
Posted 15 December 2017 - 00:21
Cu flibco ai mers? Nu mai stiu o ora - doua, oricum si prin gara aia te ametesti. Nu se pleaca la drum fara sa cunosti.
Oricum, eu am de pe acelasi aeroport. Sper sa iasa. Daca nu, voi avea o mica vacanta in Italia. |
#21
Posted 15 December 2017 - 04:08
Si de ce nu atunci cu Uber sau raxi in cel mai rau caz? Decit sa pierzi mii de E in bilete sau sa iti termine programul la venire daca iti gaseste loc.
|
#22
Posted 15 December 2017 - 04:15
something00, on 12 decembrie 2017 - 14:08, said:
Astazi in avion (veneam din Bucuresti catre Bruxel) era un tip care treabuia sa ajunga din Charleroi in Bruxel ca sa prinda un avion spre...Canada. Era foarte relaxat si zicea ca are timp...nu-i bai. Avea 2 ore si 45 de minute. A trebuit sa ii explica ca autobuzul din Charleroi nu il duce pana la celalalt aeroport ci pana la gara de unde trebuie sa ia trenul sau autobuzul ca sa ajunga unde trebuie. Nu stiu de ce dar sunt absolut convinsa ca a pierdut conexiunea... Chiar daca a pierdut conexiunea, probabil nu zboara cu soyuz-urile low-cost deci are 2 variante: no show rebooking pentru 150/200 EUR no show free rebooking. Am pierdut si eu zboruri, n-am platit niciodata pentru rebooking |
#23
Posted 15 December 2017 - 10:53
Lex404, on 15 decembrie 2017 - 04:15, said: Chiar daca a pierdut conexiunea, probabil nu zboara cu soyuz-urile low-cost deci are 2 variante: no show rebooking pentru 150/200 EUR no show free rebooking. Am pierdut si eu zboruri, n-am platit niciodata pentru rebooking M-ai facut sa verific Zbura Icelandair si regula zice asa: "All changes or cancellations must be done before departure. In the event that a passenger is a no-show and does not change his/her ticket prior to departure, the booking is considered to have been fully utilised and is not refunded under any circumstances." |
#24
Posted 15 December 2017 - 12:28
Depinde de mai multi factori, nu stiu IcelandAir dar nicio companie de linie nu-i batuta in cap, cu exceptia Alitalia. Faptul ca nu dau refund e una, dar pot (pentru o taxa, sau fara) face rebooking. La toate companile un no-show inseamna terminarea tuturor celorlalte legaturi.
Si la Qatar de ex daca ai economy promo sau nu ai flexi trebuie sa platesti, insa sunt cativa factori decisivi si cel mai important e daca esti sau nu parte a programului lor de frequent traveler. Plus disponibilitatea locurilor. Undeva la 10-20% din pasageri sunt no-show pe un zbor de linie, btw De asta fac overbooking si tot de asta exista "liste de asteptare" pentru prietenii angajatilor Am avut cea mai nasoala situatie cu JAL/ Alitalia: Bilet emis de Alitalia, primul tronson Alitalia, urmatoarele 2 cu JAL + retur. Pierdut legatura interna (intentionat, lol). JAL voia sa faca rebooking dar Alitalia nu le-a permis, practic ei erau issuer si aveau control pe tot biletul, la fel si daca rezervati prin agentie, nu va poate ajuta compania aeriana cu nimic! Doar emitentul poate face orice schimbare, indiferent cu ce zburati. In final pentru ca unul din pasageri avea card JAL (folosit o singura data cu 2-3 ani in urma incidentului) gagicile de la JAL au decis sa re-emita toate tronsoanele. Moca. Alta data patita la Qatar, cand am adormit la boarding (lol) Alta data la Pegasus cand n-am ajuns la timp si mi-au facut reticketing peste 2 ore (astia is lowcost dar foarte ok) Depinde si cum vorbesti cu ei, depinde daca ai mai zburat cu ei, de toanele lor, de disponibilitate si evident, sa nu fie lowcost european sau american (gen Spirit airlines) |
#25
Posted 15 December 2017 - 12:35
Pai eu ce citii e ca tre sa il faci inainte de zbor...rebookingul.
No...ca tu mergi pe ideea ca poate e omul binevoitor e una. Dar regula pare ca zice altceva. Iar daca nu ai categorie flex atunci regula iar zice ca tre sa platesti. Edited by something00, 15 December 2017 - 12:44. |
#26
Posted 15 December 2017 - 12:54
M-am uitat si eu pe la ei, is cam stricti...
No, acum sa speram ca s-o descurcat omul ) |
#28
Posted 24 December 2017 - 03:46
Vad ca la zborul cu Tarom am voie pt bagaj de mana astfel:
55x 40x 20cm (lungime x lăţime x înălţime), în cazul în care călătoriţi la bordul unei aeronave de tip Boeing şi Airbus. În cazul în care călătoriţi la bordul unei aeronave de tip ATR 42 / ATR 72, bagajul transportat în cabină nu trebuie să depăşească dimensiunile de: 35x 30 x 20cm (lungime x lăţime x înălţime). Prima oara merg cu un Boeing, dupa aia, la zborul conexiune, merg cu un ATR 72. Trebuie sa iau geanta mai mica? Edited by Villefort, 24 December 2017 - 03:48. |
|
#29
Posted 24 December 2017 - 12:44
Villefort, on 24 decembrie 2017 - 03:46, said:
Vad ca la zborul cu Tarom am voie pt bagaj de mana astfel: 55x 40x 20cm (lungime x lăţime x înălţime), în cazul în care călătoriţi la bordul unei aeronave de tip Boeing şi Airbus. În cazul în care călătoriţi la bordul unei aeronave de tip ATR 42 / ATR 72, bagajul transportat în cabină nu trebuie să depăşească dimensiunile de: 35x 30 x 20cm (lungime x lăţime x înălţime). Prima oara merg cu un Boeing, dupa aia, la zborul conexiune, merg cu un ATR 72. Trebuie sa iau geanta mai mica? Salut, Daca ai bagaj de mana mare pt Boeing, la al doilea zbor, cel cu ATR-ul, bagajul de mana il predai pe aeroport ca bagaj de cala si ai scapat de grija :-) ;-) Bafta...si Sarbatori Fericite!!! |
#31
Posted 27 December 2017 - 15:06
Am observat că la bagajele de mână nu sunt deloc stricți, cum e la low-cost. Aveam bagaj ce depășea și kilogramele, și dimensiunile. Pe deasupra și o sacoșa grea din duty-free. La fel și alții, dar nu ne-a zis nimic. De ce?
|
#32
Posted 27 December 2017 - 20:05
Villefort, on 27 decembrie 2017 - 15:06, said:
Am observat că la bagajele de mână nu sunt deloc stricți, cum e la low-cost. Aveam bagaj ce depășea și kilogramele, și dimensiunile. Pe deasupra și o sacoșa grea din duty-free. La fel și alții, dar nu ne-a zis nimic. De ce? Salut, Cumparaturile efectuate in duty free nu sunt supuse reglementarilor privind bagajele de mana(sau nu am auzit de asa ceva...). Reglementari sunt doar la numarul tigaretelor si al cantitatii de alcool pe care o poti cumpara, in functie de tara de destinatie. In ceea ce priveste dimensiunile bagajului de mana, chiar si operatorii low cost s-au mai relaxat(vezi Ryanair si Wizz ). Totul e bine cand se termina cu bine |
#33
Posted 24 February 2018 - 16:26
A fost de cacat. Ryanair a avut 30-40 minute intarziere si a trebuit sa alerg ca nebunul prin BGY. Ma rog, am ajuns cu 10 minute inainte sa se inchida poarta. Zborul cu Wizz a fost foarte OK, spatiu mult mai mare la picioare si pilotul a fost ok, avand in vedere ca in Suceava pista era plina de zapada si era si ceata, dar a aterizat lejer.
Ca o concluzie, raman la companiile de linie. Cat dai, atata face. |
|
#34
Posted 25 February 2018 - 15:23
Villefort, on 24 februarie 2018 - 16:26, said:
A fost de cacat. Ryanair a avut 30-40 minute intarziere si a trebuit sa alerg ca nebunul prin BGY. Ma rog, am ajuns cu 10 minute inainte sa se inchida poarta. Zborul cu Wizz a fost foarte OK, spatiu mult mai mare la picioare si pilotul a fost ok, avand in vedere ca in Suceava pista era plina de zapada si era si ceata, dar a aterizat lejer. Ca o concluzie, raman la companiile de linie. Cat dai, atata face. De ce a trebuit sa alergi prin aeroport? In BGY, zona de sosiri e comuna cu partea de plecari, inclusiv decolari non-schengen. Daca ai avut bagaj de cala si mai putin de doua ore intre avioane, se schimba situatia... |
#35
Posted 26 February 2018 - 11:42
lls869, on 25 februarie 2018 - 15:23, said: De ce a trebuit sa alergi prin aeroport? In BGY, zona de sosiri e comuna cu partea de plecari, inclusiv decolari non-schengen. Daca ai avut bagaj de cala si mai putin de doua ore intre avioane, se schimba situatia... Păi mi-a zis un angajat de acolo că nu e zona de tranzit și că trebuie să o iau de la capăt cu tot. |
#36
Posted 26 February 2018 - 19:35
lumea_e_un_sat_mic, on 04 decembrie 2017 - 21:42, said:
Zborul Amsterdam - Bucuresti e extern, zborul Bucuresti - Iasi e intern. Trebuie sa iesi din zona de securitate si sa faci din nou controlul bagajelor. E drept ca nu mai ai treaba cu bagajul de cala. Ca ai chef tu sa mergi in oras, e treaba ta. Dar trebuie sa treci de controlul documentelor, la iesirea din zona de securitate, pentru ca intri in Romania, si sa faci din nou controlul bagajelor la imbarcarea pe zborul intern. Cei care vorbesc de un culoar de "tranzit" mananca rahat. Acela este aplicabil doar in cazul in care ai zbor mai departe, insa tot extern. Nu neaparat ca mananca rahat, dar in orice aeroport civilizat asa ar trebui sa fie, daca faci tranzit prin aeroport sa te duci inspre unde e indicat tranzit. Doar in Bucuresti nu, iesi pe la iesire, control pasapoarte alea alea, si te duci prin culoarul de corespondenta de la sosiri la plecari, eventual in terminalul nou, ca-ntracolo sunt portile de imbarcare pentru zborurile interne, si faci din nou filtrul de securitate. Villefort, on 24 decembrie 2017 - 03:46, said:
Vad ca la zborul cu Tarom am voie pt bagaj de mana astfel: 55x 40x 20cm (lungime x lăţime x înălţime), în cazul în care călătoriţi la bordul unei aeronave de tip Boeing şi Airbus. În cazul în care călătoriţi la bordul unei aeronave de tip ATR 42 / ATR 72, bagajul transportat în cabină nu trebuie să depăşească dimensiunile de: 35x 30 x 20cm (lungime x lăţime x înălţime). Prima oara merg cu un Boeing, dupa aia, la zborul conexiune, merg cu un ATR 72. Trebuie sa iau geanta mai mica? lls869, on 24 decembrie 2017 - 12:44, said: Salut, Daca ai bagaj de mana mare pt Boeing, la al doilea zbor, cel cu ATR-ul, bagajul de mana il predai pe aeroport ca bagaj de cala si ai scapat de grija :-) ;-) Bafta...si Sarbatori Fericite!!! In momentul cand ajungi la poarta de imbarcare pentru Iasi, o sa se uite la bagajul tau de mana (sau poti sa il arati direct) si o sa-ti spuna daca incape sus deasupra (sau sub scaunul din fata) sau nu. Daca nu, atunci o sa-ti puna o eticheta pe el cum ca va fi dat la "cala", dar la ATR din cauza dimensiunilor nu ai o cala propriu zisa, e un loc in care se pun bagajele in partea din fata a avionului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users