Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Zboruri cu escala
Last Updated: May 13 2018 21:34, Started by
Villefort
, Nov 22 2017 00:52
·
0
#1
Posted 22 November 2017 - 00:52
Pana acum am avut doar zboruri directe si nu stiu cum sta treaba. Voi avea 2 calatorii in viitorul apropiat si nu stiu cum sa procedez cu bagajele, cu check-in-ul, statul la coada la pasapoarte si restul formalitatilor.
1. Am un zbor operat de Tarom. Amsterdam - Bucuresti - Iasi. (vreo 5 ore dureaza conexiunea) Avand in vedere ca e companie de linie nu mai trebuie sa ma ocup de bagaje, ci vor ajunge in Iasi fara sa ma mai ocup de ele in Bucuresti? Vor ajunge odata cu avionul spre Iasi, sau mai devreme? Dupa ce ajung in Bucuresti ma duc direct la poarta spre Iasi? Daca ies din aeroport trebuie sa repet toate formalitatile inca o data? (controale etc) 2. Zbor de companii low-cost, Ryan Air si Wizz. Eindhoven - Milano - Suceava. (1 ora si 50 minute conexiunea) Aici cum trebuie procedat? Multumesc. Edited by Villefort, 22 November 2017 - 00:53. |
#2
Posted 22 November 2017 - 02:46
N-ai treaba, bagajele(ce-a mai ramas din ele) le ridici din Iasi, din punctul terminus. Am spus asta(ce-a mai ramas din ele) deoarece in anii 90 cand am facut armata si pe la Aeroportul Otopeni am vazut cum erau tratate bagajele care erau in tranzit(se fura cam tot ce prezenta interes din ele) dar cred ca de atunci a mai evoluat lumea si nu se mai fura ca-n codru din bagaje.
|
#3
Posted 22 November 2017 - 04:39
De la capat.
Zborul Amsterdam-Iasi este intr-un singur PNR, asta inseamna ca a fost emis de o singura companie chiar daca operatoare sunt 2, sunt in codeshare (Tarom si KLM). Daca din oricare alt motiv iei acelasi bilet dar cu tronsoanele in PNR diferit, pa pa bagaj. Companiile low cost nu asigura nici escala, dapai trimisul bagajelor... Mai ales ca-s 2. Ajungi, te duci iti ridici bagajul, te duci la check in counter, il pui, faci din nou formalitatile de securitate, etc. Depinde, sunt companii care vand si zboruri conexe si transfera bagajele (Pegasus, AirArabia, FlyDubai, etc). Numai prin europa vad ca le e frica... |
#4
Posted 22 November 2017 - 08:35
La punctul 2 e cam la limită timpul de tranzit. 1 oră și 50 de minute pentru debarcat, trecut de vamă, luat bagaju', check-in din nou, securitate din nou și îmbarcare. Dacă zborul de la Eindhoven are ceva întîrziere, ai cam pus-o...
|
#5
Posted 22 November 2017 - 09:01
La punctul 1 nu ai nici o treaba.
Punctul 2 e nasol. Ai sanse mari sa pierzi conexiunea si probabil ca nu primesti nimic pentru asta (compania a doua nu are nici o treaba cu conexiunea ta). |
#6
Posted 22 November 2017 - 09:05
#7
Posted 22 November 2017 - 09:08
#8
Posted 22 November 2017 - 10:28
Și eu mă gândeam că o oră 50 e la limită, dar deja e luat biletul. Sper să iasă. Mulțumesc de ajutor.
|
#9
Posted 24 November 2017 - 18:39
Daca iesi din aeroport la Bucuresti va trebui sa faci din nou controlul de securitate. Cel mai bine e sa mergi linistit pe culoarul de tranzit. Edit: acum vad ca sunt 5 ore, vezi si tu. Controlul de pasapoarte se face la sosirea de la Amsterdam apoi spre Iasi mai faci doar securitatea, daca iesi din aeroport. Sugestie: cere la Amsterdam boarding pass-urile pentru ambele zboruri ca sa nu te doara capul.
Din punctul meu de vedere asta e diferenta cea mai valoroasa intre zborurile de linie si cele low cost: la linie nu te doare capul, dai bagajul la plecare si il iei la destinatie, in caz de intarziere a primului zbor te descurca ei mai departe, la low cost (la cele care nu asigura conexiunea) Dumnezeu cu mila, esti pe barba ta. La zborurile de linie, daca timpul de conexiune e scurt si mai ales daca aeroportul e mare exista riscul ca tu sa prinzi conexiunea dar bagajul tau nu, caz in care iti ajunge cu intarziere. Edited by mdt, 24 November 2017 - 18:42. |
#10
Posted 27 November 2017 - 13:28
|
#11
Posted 04 December 2017 - 21:25
Poti sa le printezi daca vrei, eu de obicei nu le printez iar la intoarcere nu am unde si nici nu stau sa ma rog de cei de la hotel/pensiune.
|
#12
Posted 04 December 2017 - 21:42
Zborul Amsterdam - Bucuresti e extern, zborul Bucuresti - Iasi e intern. Trebuie sa iesi din zona de securitate si sa faci din nou controlul bagajelor. E drept ca nu mai ai treaba cu bagajul de cala. Ca ai chef tu sa mergi in oras, e treaba ta. Dar trebuie sa treci de controlul documentelor, la iesirea din zona de securitate, pentru ca intri in Romania, si sa faci din nou controlul bagajelor la imbarcarea pe zborul intern.
Cei care vorbesc de un culoar de "tranzit" mananca rahat. Acela este aplicabil doar in cazul in care ai zbor mai departe, insa tot extern. Edited by lumea_e_un_sat_mic, 04 December 2017 - 21:52. |
#13
Posted 04 December 2017 - 23:49
lumea_e_un_sat_mic, on 04 decembrie 2017 - 21:42, said:
Zborul Amsterdam - Bucuresti e extern, zborul Bucuresti - Iasi e intern. Trebuie sa iesi din zona de securitate si sa faci din nou controlul bagajelor. E drept ca nu mai ai treaba cu bagajul de cala. Ca ai chef tu sa mergi in oras, e treaba ta. Dar trebuie sa treci de controlul documentelor, la iesirea din zona de securitate, pentru ca intri in Romania, si sa faci din nou controlul bagajelor la imbarcarea pe zborul intern. Cei care vorbesc de un culoar de "tranzit" mananca rahat. Acela este aplicabil doar in cazul in care ai zbor mai departe, insa tot extern. La ala oricum am timp destul - 6 ore escala. La al doilea va fi aventura. |
#14
Posted 05 December 2017 - 00:15
Daca ai si bagaj de cala sansele sunt minime sa prinzi coneziunea.
Stai si asteapta bagajele, iesi din zona de sosiri, intra din nou la plecari, preda bagajul la check-in, controlul de securitate si al documentelor..... chiar si fara intarziere la primul zbor esti foarte la limita. Nu poti trimite din Eidhoven cu curieri gen Atlassib bagajul mare, daca ai? Urmareste pe www.flightradar24.com zborurile respective, poate ai noroc de o intarziere a celui de la wizz. :-) |
#15
Posted 05 December 2017 - 02:52
Stau putin in tara - deci imi iau bagaj de mana, si mi-am luat imbarcare prioritara. Deci nu am de asteptat dupa bagaj. Doar daca am ghinion si mi-l baga la cala "ca sunt prea multe in cabina".
Bun pontul cu flightradar, merci! |
|
#16
Posted 10 December 2017 - 13:13
Salut,
Recomand tutror sa faca check-in on line, in felul asta compania stie din timp ca urmeaza sa efectuezi calatoria si iti poti alege si locul in avion. Mai mult la companiile Ryanair si Wizzair platesti taxa in plus daca nu iti printezi cartea de imbarcare, pe care o obtii la check-in on line. Inca un lucru, daca mergeti cu alte companii aeriene din Romania (in afara de Ryanair si Wizzair) aveti si optiunea urmatoare: faceti checkn on line dar de data asta nu este nevoie sa imprimati cartea de imbarcare o puteti obtine la ghisu, le spuneti ca ati facut check-in on line si aveti nevoie doar sa va imprime cartea de imbarcare. |
#17
Posted 12 December 2017 - 14:08
Astazi in avion (veneam din Bucuresti catre Bruxel) era un tip care treabuia sa ajunga din Charleroi in Bruxel ca sa prinda un avion spre...Canada.
Era foarte relaxat si zicea ca are timp...nu-i bai. Avea 2 ore si 45 de minute. A trebuit sa ii explica ca autobuzul din Charleroi nu il duce pana la celalalt aeroport ci pana la gara de unde trebuie sa ia trenul sau autobuzul ca sa ajunga unde trebuie. Nu stiu de ce dar sunt absolut convinsa ca a pierdut conexiunea... |
#18
Posted 14 December 2017 - 23:29
something00, on 12 decembrie 2017 - 14:08, said:
Astazi in avion (veneam din Bucuresti catre Bruxel) era un tip care treabuia sa ajunga din Charleroi in Bruxel ca sa prinda un avion spre...Canada. Era foarte relaxat si zicea ca are timp...nu-i bai. Avea 2 ore si 45 de minute. A trebuit sa ii explica ca autobuzul din Charleroi nu il duce pana la celalalt aeroport ci pana la gara de unde trebuie sa ia trenul sau autobuzul ca sa ajunga unde trebuie. Nu stiu de ce dar sunt absolut convinsa ca a pierdut conexiunea... De la Charleroi pana la Brussels (gara midi) mi-a luat vreo doua ore cu autobuzul! Sigur a pierdut. Nu si-a planificat bine |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users