Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Testare ABS cu VCDS-ul
Last Updated: Nov 23 2017 12:21, Started by
eug3n92
, Nov 21 2017 22:38
·
0
#1
Posted 21 November 2017 - 22:38
Buna seara.
Am nevoie de niste teste facute cu VCDS-ul. Adica, merg cu masina la 40 km/h pe praf, pun frana, intra Abs-ul si VCDS-ul imi traseaza niste grafice. Am facut treaba asta pe un Audi A4 acum cativa ani, acum incerc acelasi lucru pe o Skoda Octavia, problema este ca atunci cand intru in modul acela al VCDS-ului de testare, nu imi functioneaza ABS-ul ( in bord clipeste si becul de la ABS si de la ESP ), deci practic graficele trasate sunt inutile pentru ce ma intereseaza pe mine pentru ca roata ramane blocata la franare. Am atasat si o poza sa vedeti ce anume am nevoie. Ceea ce nu inteleg este de ce nu merge ABS-ul cand e practic nevoie de el pentru teste. Attached FilesEdited by eug3n92, 21 November 2017 - 22:40. |
#3
Posted 21 November 2017 - 22:47
In momentul cand comunica cu testerul abs/esp iese din functiune la majoritatea masinilor.
La altele dupa 10-15km/h se intrerupe comunicarea cu testerul. Chiar am vazut si mesaje de atentionare. Ai putea sa conectezi osciloscopul direct pe senzorii de la roti daca vrei sa vezi cum se comporta rotile. Edited by alexa32, 21 November 2017 - 22:49. |
#4
Posted 21 November 2017 - 22:53
Cand eram tot pe modulul de ABS, am intrat la erori si nu aparea nimic.
Sa dau o scanare totala ? Sau ? alexa32, on 21 noiembrie 2017 - 22:47, said:
In momentul cand comunica cu testerul abs/esp iese din functiune la majoritatea masinilor. La altele dupa 10-15km/h se intrerupe comunicarea cu testerul. Chiar am vazut si mesaje de atentionare. Ai putea sa conectezi osciloscopul direct pe senzorii de la roti daca vrei sa vezi cum se comporta rotile. Pe mine ma intereseaza si turatia motorului, presiunea de franare si viteza la fiecare roata in parte. Edited by eug3n92, 21 November 2017 - 22:49. |
#5
Posted 21 November 2017 - 23:46
Tu compari Skoda cu Audi ? Cred ca ar trebui sa stii ca Audi are mult mai multi senzori decat o Skoda. Ca sa nu mai vorbim de protocoale. Desi codurile si pinii OBD_ului sunt la fel, protocoalele pot diferi si posibil si de aici nu iti merge la Skoda dar ti-a mers la Audi.
|
#7
Posted 22 November 2017 - 12:21
Mai greu de masurat presiunea pe fiecare roata. Ai o valoare de presiune dar este generala, pentru toate rotile, inainte de distribuitor.
Pe fiecare roata nu vad decat sa montezi senzor de presiune inainte de etrier....nu stiu ...zic si eu. Turatia o iei din alta parte...ecu motor de exemplu. L.E : Tu ai o defectiune sau faci un studiu? Edited by alexa32, 22 November 2017 - 12:23. |
#8
Posted 22 November 2017 - 14:42
#10
Posted 23 November 2017 - 12:01
nu inteleg! ce senzori la volan pt ABS?tu ce vrei sa vezi ? spike de la fiecare senzor comparativ?
|
|
#11
Posted 23 November 2017 - 12:21
Senzorii de la volan sunt pentru ESP.
tehnics, on 21 noiembrie 2017 - 23:46, said: Tu compari Skoda cu Audi ? Cred ca ar trebui sa stii ca Audi are mult mai multi senzori decat o Skoda. Asta ce vrea să însemne? Nu mai contează modelul, echiparea? Numărul de senzori e dat de numele mărcii? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users