Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Auto Audi a6 2004 motor 2.5 tdi v6

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
Sorin9523

Sorin9523

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 21.11.2017
Salut,vreau sa stiu daca a mai intampinat cineva problema asta la un Audi a6 din 2004 motor 2.5 tdi v6: Nu am compresie pe un din pistoane si am schimbat si chiuloasa si pistonu unde nu aveam compresie , dar degeaba masina la fel nu are compresie pe pistonu pe care l am schimbat

Edited by Sorin9523, 21 November 2017 - 18:10.


#2
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
La un service competent ai fost sau ai lucrat cu baietii din spatele blocului ?!

#3
Sorin9523

Sorin9523

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 21.11.2017

View PostBaxon, on 21 noiembrie 2017 - 18:27, said:

La un service competent ai fost sau ai lucrat cu baietii din spatele blocului ?!


#4
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View PostSorin9523, on 21 noiembrie 2017 - 18:09, said:

Salut,vreau sa stiu daca a mai intampinat cineva problema asta la un Audi a6 din 2004 motor 2.5 tdi v6: Nu am compresie pe un din pistoane si am schimbat si chiuloasa si pistonu unde nu aveam compresie , dar degeaba masina la fel nu are compresie pe pistonu pe care l am schimbat
Degeaba ai schimbat chiuloasa si pistonul daca nu ai schimbat supapa. Ca aia e singura piesa mobila care deschide/inchide cilindrul.
Si degeaba ai schimbat si supapa daca nu ai pasuit-o pe scaunul de supapa.
Chiuloasa a fost stransa cu prezoane noi si in ordinea corecta la momente si unghiuri indicate de Audi ? Ai schimbat si garnitura de chiuloasa ?

Dar nu mai bine ne povestesti tu cum s-a intamplat nenorocirea asta ? Nu cumva ti-a sarit distributia ?

Edited by tehnics, 21 November 2017 - 18:32.


#5
Sorin9523

Sorin9523

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 21.11.2017
Am cumparat masina din germania, am facut acolo o inspectie detaliiata si nu a iesit nimic,am adus o in Romania ,iar masina a stat o luna pe margine dupa ce am pus o in miscare ,dupa circa 2 ore de mers cu ea am vazut ca se incalzea apa la motor a ajuns pana la 110 ce nu e normal , in afara de problema asta masina inca mergea bine doar ca se incalzea apa , am dus o la un service acolo mi a spus ca e chiuloasa dusa si sa o schim .. am schimbat chiuloasa si distributia ... dupa ce am schimbat totul masina nu mai mergea de loc bine 1. Masina tremura foarte tare (ca un tractor) 2. Scotea si scoate fum alb .. tipu a zis dupa ca cica sa stricat si un piston luăndui compresia am schimbat ai pistonul si nu s a schimbat nimic

#6
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View PostSorin9523, on 21 noiembrie 2017 - 18:40, said:

Am cumparat masina din germania, am facut acolo o inspectie detaliiata si nu a iesit nimic,am adus o in Romania ,iar masina a stat o luna pe margine dupa ce am pus o in miscare ,dupa circa 2 ore de mers cu ea am vazut ca se incalzea apa la motor a ajuns pana la 110 ce nu e normal , in afara de problema asta masina inca mergea bine doar ca se incalzea apa , am dus o la un service acolo mi a spus ca e chiuloasa dusa si sa o schim .. am schimbat chiuloasa si distributia ... dupa ce am schimbat totul masina nu mai mergea de loc bine 1. Masina tremura foarte tare (ca un tractor) 2. Scotea si scoate fum alb .. tipu a zis dupa ca cica sa stricat si un piston luăndui compresia am schimbat ai pistonul si nu s a schimbat nimic
Problema e ca ai mers fara apa sau ai tinut-o pe loc si ai avut termostatul blocat pe inchis sau motorul de la ventilator nu se mai invarte ( ia verifica daca se invarte usor cu mana..daca e intepenit ala a fost cauza ). In cazul asta ai ars garnitura de chiuloasa si apoi a inceput sa scape gaze in sistemul de racire. Chiuloasa nu prea are ce pati in astfel de cazuri, asa ca ai schimbat o chiuloasa degeaba.
Faptul ca nu mai merge deloc bine, e vina mecanicului care cred ca a facut niste greseli fatale pe acolo. Pistonul ala nu se strica decat si decat in cazul in care sare distributia de la punct si supapa gaureste pistonul, deci acolo cred ca a fost greseala lui. In general se indoaie supapele dar exista mai rar cazuri cand sparge pistonul.

Totusi de unde stii sigur ca nu ai compresie pe un piston ? La 6 pistoane, unul in minus tot nu trebuie sa tremure motorul in asa hal.
Tremuratul ala e dat de faptul ca ori distributia nu a fost aliniata corect ori inca ai probleme la garnitura de chiuloasa.
Parerea mea ca aici e greseala mecanicului...tu cred ca fiind doar un samsar ai cautat cel mai ieftin service asa ca vina e oarecum a celui care repara masina.
Oricum masina cred ca avea bube de cand ai adus-o din Germania si in cazul asta nu te compatimesc. Bine ca s-a intamplat la tine si nu la cineva care ar fi cumparat-o.
Scuze dar se intampla si samsarilor.

P.S. Vezi ca turbo astea V6 cand pica cam sunt gaura in buzunar. Cel mai bine cauta alt motor, uita de asta ca l-ati facut varza.

Edited by tehnics, 21 November 2017 - 18:59.


#7
Sorin9523

Sorin9523

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 21.11.2017
Nu sunt samsar :))) doar ca am fost am sta in germania si asa am ajuns sa o cumpar deacolo mersi de sfaturi 😔

Dar daca cumpar un motor nou pot sa o inscriu sa fac rar ul ?

#8
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View PostSorin9523, on 21 noiembrie 2017 - 19:13, said:

Nu sunt samsar Posted Image)) doar ca am fost am sta in germania si asa am ajuns sa o cumpar deacolo mersi de sfaturi ��

Dar daca cumpar un motor nou pot sa o inscriu sa fac rar ul ?
Da. Seria care conteaza la RAR e cea de sasiu nu cea dupa motor.

#9
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Mai știu unul care a desfăcut și pus la loc de 7 ori motorul căci nu dădea de cauza, fierbea în draci.
Pana la urma a scos cilindrii și unul suna a oala sparta și asa a rezolvat problema.
Și asa ii scosese sa mai pună șaibe eventual sa-i ridice mai sus, l-a găsit la plesneală.
Vizual fisura nu se vedea.

Edited by ddaannii, 21 November 2017 - 19:36.


#10
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
cauta un motor sh complet , mergi la cineva unde ai garantia ca monteaza distributia bine, spune un Doamne ajuta ca motorul sa mearga cat de cat bine si cam asta e.
iti mai faci treaba cu masina un timp , cine stie cat,in functie de noroc, pana la urmatoarea problema.

#11
Bebeluka

Bebeluka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 980
  • Înscris: 28.07.2015

View Posttehnics, on 21 noiembrie 2017 - 19:19, said:

Da. Seria care conteaza la RAR e cea de sasiu nu cea dupa motor.
Mda...Pune-i motor de 3.2 ca nu conteaza seria motor...:))) Doar seria sasiu....Uff...

#12
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View PostBebeluka, on 21 noiembrie 2017 - 20:29, said:

Mda...Pune-i motor de 3.2 ca nu conteaza seria motor...Posted Image)) Doar seria sasiu....Uff...
Tu te auzi ce vorbesti ? Ia pune tu un motor de 3.2 pe el si vezi se va pupa la cabluri, mufe, senzori, ECU ?
Si cand te duci la RAR se uita la seria de sasiu, nicidecum la seria de motor chiar daca ai schimbat 2 motoare....
Cand se fura o masina se fura cu tot cu caroserie, ca doar hotul nu va pleca calare pe motor...
Si cand te uiti in certificatul de inmatriculare si cartea masini ghici ce ? Apare seria de sasiu. Seria de motor nu e trecuta nicaieri.

Si ca sa citez un clasic: Uffff.

Motoarele in V sunt pacatoase la distributie. Daca nu o faci ca la carte, adios. De ce ? Pentru ca e ca si cum ai avea doi boi la caruta...daca boii nu merg sincronizati, o sa traga unul hais si unul cea si atunci veselie...adica trepidatii de mama focului pana cand ceva va ceda.

Edited by tehnics, 21 November 2017 - 20:43.


#13
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
La masini din 2004 mai desfaceti motoare?  In service cu apa calda e foarte scump ( e si normal...scule, oameni buni, factura..TVA etc ) in ziua de azi.  La Gigi in garaj..ai vazut ce ai patit..  Motorasul ala de 2.5 e complicat si nici nu a fost monument de fiabilitate.

Maxim ii pui alt motor sh daca masina e tipla si merita.

#14
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

View Posttehnics, on 21 noiembrie 2017 - 20:34, said:

Tu te auzi ce vorbesti ? Ia pune tu un motor de 3.2 pe el si vezi se va pupa la cabluri, mufe, senzori, ECU ?
Si cand te duci la RAR se uita la seria de sasiu, nicidecum la seria de motor chiar daca ai schimbat 2 motoare....
Cand se fura o masina se fura cu tot cu caroserie, ca doar hotul nu va pleca calare pe motor...
Si cand te uiti in certificatul de inmatriculare si cartea masini ghici ce ? Apare seria de sasiu. Seria de motor nu e trecuta nicaieri.

La RAR, se vor uita si la seria de la motor si la VIN. Pe langa asta, se vor uita si la compatibilitatea seriei motorului cu modelul de masina pe care il ai tu. Adica, si cand dai masina la Rabla, aia sa uita si la VIN si la seria de motor sa se pupe cu VIN-ul masinii.

CIV-ul arata si seria motorului. Vezi poza atasat din CIV-ul meu.


Stiu asta pentru ca m-am lovit de problema asta cand, pentru BMW-ul meu E32, i-am facut un engine swap. I-am pus un motor de 4L de pe un E38 care e modelul imediat urmator de Serial 7. Motorul este identic - aveam M60B40 pe E32, am pus un M60B40 de pe un E38; era identic si ca specificatii si ca design. Cei de la RAR mi-au dat cu flit instant cand m-am dus pentru omologare. A trebuit sa caut un motor de 4L de pe un E32. Dupa care nu a mai comentat nimeni nimic.

E pe principiul: sa te fereasca sfantul sa nu poti explica de ce ai motor cu serie diferita fata de carte + motor "neomologat" pentru masina ta la RAR Posted Image Eu aveam actele de la cumpararea si montarea motorului intr-un service autorizat RAR asa ca doar parcat masina pentru 1 luna jumatate pana cand am montat alt motor.

In afara de asta, dpdv al RAR-ului, poti sa schimbi motorul si cu unul mai mare, cat timp modelul tau de masina suporta din fabrica acel motor. Mai exact, daca modelul ala de A6 avea si versiune cu motor de 3.2L din fabrica, il poate pune. Dupa ce il pune, doar trebuie sa faca omologarea masinii cu noua motorizare care va fi adaugata in CIV. Totusi, pretul omologarii e destul de piperat.

Attached Files


Edited by Quoriah, 22 November 2017 - 11:16.


#15
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View PostQuoriah, on 22 noiembrie 2017 - 11:06, said:

La RAR, se vor uita si la seria de la motor si la VIN. Pe langa asta, se vor uita si la compatibilitatea seriei motorului cu modelul de masina pe care il ai tu. Adica, si cand dai masina la Rabla, aia sa uita si la VIN si la seria de motor sa se pupe cu VIN-ul masinii.
Tu ai impresia ca eu vorbesc din carti ? Eu personal am fost cu masina la RAR si am cerut autentificarea si ghici ce ? S-au uitat doar la seria de sasiu. Crede-ma ca ii doar fix in pix ca ai schimbat tu motorul.
Ca ai avut tu alta experienta, e problema ta. Atata timp cat motorul se pupa cu ECU, senzori furtune si ce mai ai tu pe acolo, nu vad de ce sa iti faci griji. DAR asta doar in cazul in care masina a fost deja inmatriculata pe RO.

In cazul colegului din cate inteleg el nu a apucat sa scoata primul rand de numere rosii, adica nu a apucat sa treaca pe la RAR cu numerele de Germania si posibil sa il controleze si la motor. Aici e alta discutie. Acum depinde de noroc.
Oricum ar fi, ar fi bine sa isi repare masina intr-un service de calitate care sa ii dea si garantie.

#16
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Sunt 100% de acord cu sfatul de a repara masina intr-un service maricel si de incredere care ofera garantie indiferent de vechimea masinii.

Cat despre raspunsul meu, am zis sa nu ma leg de lucrurile care se rezolva "din lenea unora", cu o sticla de tuica sau cu o bancnota. Am vorbit despre ce si cum trebuie sa verifice dpdv legal si am mentionat ce ai gresit in reply-ul tau (ca nu apare seria motorului in CIV). Asa ca nu inteleg de ce crezi ca vreau musai sa te contrez :)

De asemenea, stiu oameni care s-au fript cu asta ca un nene de la RAR nu a avut chef si le-a zis ca nu e bai si nu ii face nimeni nimic daca schimba motorul. Masina blocata la efectuarea ITP-ului ca au dat peste unul mai zelos unde s-a chemat RAR-ul mai apoi.

La fel, cunosc oameni care merg si azi bine mersi cu masini care au ramas cu 2.0, 2.5L sau 3L in CIV, dar daca te uiti sub capota e ditamai animalul de 4-5L sau motoare de pe alte modele / marci. Stiu cateva exemple de oameni care se laudau ca au scapat de la control RAR pe strada (cand inca se facea frecvent) cu cateva bancnote in talon.

Asa ca sfaturile "lasa, merge si asa ca nu controleaza nimeni deobicei" risca sa induca ideea ca asa ar trebui sa fie normalitatea. Daca unora le place riscul asta este. E pe barba lor. Dar macar sa se stie ca nu asta ar trebui sa fie "normalitatea".

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate