Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font
 Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 

Windows 8 keyboard freeze and laptop force shutdowns

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
lepnem

lepnem

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 21.07.2017
Salut.
Cum spune și titlul. Uneori, mi se blochează tastatura, nu mai merge, însă cursorul da, chiar și click-urile etc.. Totul e ok în afară de tastatură, iar după câteva secunde după ce aceasta se blochează, laptopul se stinge forțat, ca atunci când ții apăsat pe butonul de power pentru câteva secunde.
Din câte știu, acest lucru se întâmplă atunci când o componentă e foarte încălzită, iar ca metodă de prevenire a pagubelor, se închide forțat.

Am observat că acest lucru se întâmplă mai des atunci când mă uit la video-uri HD mult timp (în trecut, mă jucam mai mult și se întâmpla asta), poate e de la placa video, dar nu văd ce legătură are cu tastatura.

În orice caz:
Am un laptop lenovo g50-80, windows 8.1, intel core i7-5500U, AMD Radeon ™ R5 M330 ca și placă dedicată, iar cea integrată: Intel HD Graphics 5500, HDD: WDC WD10JPCX-24UE4T0 (din ceea ce-mi spune device manager).

Nu-mi permit momentan alt laptop și nu vreau să-l „repar” de tot.

Sfaturi?
Dacă e de la windows, nu mă deranjează deloc să-l reinstalez, deși am în gând să instalez ubuntu.

P.S.: Uneori se întâmplă ca(,) cooler-ul să nu funcționeze corespunzător (să nu ventileze destul când CPU-ul e mare), necesitând restart. Mă gândesc că poate problema e relatată la acest lucru.

P.S.2: Scuzați dacă e categoria nepotrivită, rog un moderator să mute subiectul dacă e cazul.

Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri și o zi bună în continuare!

Edited by lepnem, 19 November 2017 - 16:03.


#2
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Aproape sigur este o problema hardware. Voi muta topicul pe aria dedicata.

#3
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
"Din câte știu, acest lucru se întâmplă atunci când o componentă e foarte încălzită,"
Pai.. OK, ai masurat temperaturile ?!
Instalezi vreo 2-3 programe (speed fan, speccy, hwinfo etc. etc. etc.)
Le lasi sa ruleze continuu intr-o parte a ecranului, nu le acoperi, sa vezi mereu tmeperaturile......

Daca mai ai si probleme cu ventilatorul.... pai, ce mai astepti sa mergi la un service/diagnostic/reparatie ?!

#4
lepnem

lepnem

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 21.07.2017

View Postbuyonevideo, on 19 noiembrie 2017 - 16:22, said:

"Din câte știu, acest lucru se întâmplă atunci când o componentă e foarte încălzită,"
Pai.. OK, ai masurat temperaturile ?!
Instalezi vreo 2-3 programe (speed fan, speccy, hwinfo etc. etc. etc.)
Le lasi sa ruleze continuu intr-o parte a ecranului, nu le acoperi, sa vezi mereu tmeperaturile......

Daca mai ai si probleme cu ventilatorul.... pai, ce mai astepti sa mergi la un service/diagnostic/reparatie ?!
Nu le-am măsurat, o s-o fac, mersi de sfat.

Desigur, dacă aș putea, aș merge, dar momentan nu am cum din anumite cauze, de asta am cerut ajutor pe forum.

#5
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
OK, pai sfatul este la fel cu service/garantie: masori temperaturi, desfaci, cureti/repari

Edited by buyonevideo, 20 November 2017 - 10:45.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate