Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tesla Truck and Roadster
#37
Posted 17 November 2017 - 23:17
Bai, Musk e foarte tare! M-am tot învârtit dacă sa investesc sau nu, la diferite preturi pe acțiune, dar anunțurile de săptămâna aceasta întorc complet știrile negative in care începuse sa între compania. Urmează alte zeci de mii de precomenzi care ii vor acoperi pierderile datorate întârzierii cu model 3. GENIAL!
|
#38
Posted 18 November 2017 - 05:26
inuendo0, on 17 noiembrie 2017 - 20:41, said:
Nu e primul, dar e primul cu un range decent. Si primul cu garantie de 1 milion de mile. Treaba cu sigla grazava suna pueril Vezi ca nu stii prea multe despre Tesla dar te grabesti sa arunci cu rahat? Superchargerele sunt proprietatea Tesla, construite si intretinute de Tesla (sau de banii Tesla). Curentul il plateste Tesla. Megachargerele vor fi solare asa ca nu va mai beneficia nici de subventii la curent...lol. Hater much? Sigur ca nu. Deosebirea fata de voi e ca nu ma arunc cu capul inainte, nu ma entuziazmez dupa orice smecherie propagandistica. Fa o socoteala si vezi cata energie trebuie pentru o singura incarcare de camion. nu mai multe, una pe zi, in statie si vezi cata suprafata de panou solar trebuie, plus ce faci cand nu e soare. FYI, numarul de zile insorite pe an e in medie mai mic de jumatate din numarul zilelor din an si asta in cele mai "insorite" zone, cu cateva exceptii de desert. Cat costa curentul ala "gratis"? Nu se poate si fara alimentare din alta parte. Mai e mult pana departe. Masini de curse sau Lamborgini, Ferrari, etc, sunt destule, pe masura idiotilor sau a celor care fac bani foarte usor. UNDE sa le folosesti? Am spus de piata americana, acolo nu se poate. In Germania se va termina cu bezmeticii, curand. Cata serie de masini sa faci ca sa fi rentabil, e alta poveste. Apoi, te intrebi daca nu e o rispia fara sens, atata vreme cat marea majoritate a timpului masina nu va putea valorifica potenta cu care e inzestrata. Desigur, si masinile astea sunt o afacere, la urma urmei si industria bijuteriilor este (a fost mai precis) o industrie bazata pe lucruri inutile, dar pretioase Edited by Rosebud09, 18 November 2017 - 05:27. |
#39
Posted 18 November 2017 - 10:20
Haterii lucreaza in extractia de petrol, petrochimie, vanzatori la peco, au niste afaceri cu petrol sau pur si simplu le place asa mult fumul incat s-au mutat langa autostrada sau in mijlocul celor mai aglomerate strazi ca sa inspire fum curat dimineata si seara. Cei care obtin placere din inspirarea fumului ar putea de exemplu sa isi bage un furtun de la esapament in habitaclu, dupa ei oricum fumul e sanatos si nu are efecte secundare, deci ar putea obtine si placerea fumului si sa fie si eco in acelasi timp faceti o incercare poate va scapa astia de taxele care o sa cada ca un bolovan peste masinile termice conduse de iubitorii (cucii) fumului.
|
#40
Posted 18 November 2017 - 11:06
Tesla Roadster 2008 are acumulatori de 53 KWh.
Model S anuntata in 2008 si produsa din 2012 a avut de la inceput versiuni cu acumulator de 85 KWh ( au fost si de 70 si 60 ), apoi au aparut de 90, 95 si 100 KWh, si urmeaza alte update-uri la ele. Roadsterul 2020 este anuntat cu acumulator de 200 KWh. Din momentul asta - aparitia acumulatorilor de 200 KWh pt. automobile, deja e game over pt motoarele pe combustie. La 200 Wh/km, chiar si limitand la 160 KWh energia consumata din acumulatorul de 200 KWh, se ajunge la autonomie de 800 km. Pt. utilizare ceva mai vioaie - totusi una normala si legala, nu de circuit de raliu, tot raman 400 km autonomie. Pt. condus blana, in f. de cat de monstruos de puternice sunt motoarele, probabil ca se poate descarca acumulatorul de 200 KW si in mai putin de o ora, ca doar au anuntat cuplu de 10 KNm...insa nu sta mai rau decat o benzinara care are consum instantaneu cu 3 unitati... Edited by loock, 18 November 2017 - 11:15. |
#41
Posted 18 November 2017 - 11:16
loock, on 18 noiembrie 2017 - 11:06, said:
Din momentul asta - aparitia acumulatorilor de 200 KW pt. automobile, deja e game over pt motoarele pe combustie. |
#42
Posted 18 November 2017 - 11:28
Fara start stop se duce pana la 0 randamentul la stop, si cand sunt ore de varf si se merge cu viteza mica cate putin cat putin, randamentul e de +/- 1 %
Hibridele ar rezolva problema asta ridicol de stupida pt secolul 21, insa tot ar fi poluare cu ele. Dar cu aparitia acumulatorilor de 200 KWh nu trebuie sa ne mai batem capul nici cu ele. Mai ramane doar sa facem rost de coperti de dosar, ca sa clasam definitiv motoarele pe combustie. Edited by loock, 18 November 2017 - 11:34. |
#43
Posted 18 November 2017 - 11:52
loock, on 18 noiembrie 2017 - 11:28, said:
Mai ramane doar sa facem rost de coperti de dosar, ca sa clasam definitiv motoarele pe combustie. Tesla i-a demascat cand a reusit sa faca o masina electrica atractiva pornind de la efectiv 0, remember, ceilalti producatori puteau face asa ceva mult mai usor pentru ca aveau mult mai multe resurse, insa nu, dimpotriva ei au investit si s-au chinuit sa creeze aceasta imagine de nisa a masinii electrice, a masinii ciudatilor, nepopulara si urata cu spume. Au fost alte interese la mijloc, aceleasi interese care acum arunca din toate directiile in tesla, parca mai disperati ca niciodata, ca si cum si-au dat seama ca au pierdut controlul si focul inceput de tesla nu se mai poate stinge decat dupa ce le naruie imperiile petrochimice. Edited by _-AppleS-_, 18 November 2017 - 12:01. |
#44
Posted 18 November 2017 - 11:57
Apropo de randament, chiar plecand de la un diesel de 40% la motor, dupa ce se pierde in transmisie 1/4 - 1/5 si ramane cel mult 30% inca nefolosita, la utilizare normala prin oras se pierde aproape toata degeaba chiar si la 60 kmh, dar la viteze de aglomeratie.
Pt 60 kmh sunt suficienti 4 KW. Desigur pt accelerare e nevoie de mai mult, dar fiecare regim are socoteala lui. Un turism cu motor pe combustie de 160 KW ( majoritatea oamenilor cred ca vor minim asa ceva, nici nu zic de 1000++ KW cand poate avea una hipersportiva cum e Tesla roadster 2020), la 3000 RPM are turatia normala, si chiar daca e sub varful de cuplu de la ~ 4000 RPM, tot dezvolta +/- 70 CP. +/- 70 CP cand are nevoie doar de 4. 70/4 = 17,5 30% / 17,5 = 1,71 % randament real la 60 kmh cu motor mediu bunicel. Sub 60 kmh randamentul scade in continuare pana la 0. Cele cu motoare sportive, mai puternice, au evident randament si mai mic la mersul prin oras, chiar si de mai multe ori mai mic, adica sub 1 %. Doar cand accelereaza au randament ceva mai mare, si chiar si atunci nu stau bine fata de electric. Edited by loock, 18 November 2017 - 12:04. |
#45
Posted 18 November 2017 - 16:16
karax, on 17 noiembrie 2017 - 10:03, said: 1000 km fara reincarcare? Asta da record, dar la ce pret... Si sa stii ca dupa prima mie de bucati scorul va fi mai mic cu 50000 de cocos.. un fleac. business11, on 17 noiembrie 2017 - 10:40, said: eu zic ca 30 de minute pauza la 400km este optimal. Soferii de tir sunt obligati odata la nu stiu cat timp sa faca pauza. Plus ca au voie sa conduca maxim 8 ore pe zi. Cea mai mare problema este incarcarea, daca am o cursa Anglia - Turcia si ma prind aia 400 de km prin Romania, Bulgaria, Turcia sunt curios unde voi incarca tirul. Plus ca trebuie sa existe statii de incarcare imense. Pe partea camioanelor mai ales tirurilor cu distante lungi mi se pare o prostie. Pentru un tir care face 3-400km pe cursa este ok. Si nu cred ca afacerea aia este unicat. Pentru cine trimite din UK in Turcia, pai sa foloseasca TRENUL, sau VAPORUL, daca avionul este prea scump. Majoritatea tirurilor nu vin de la capatul lumii in drum spre mama dracului. Un camion electric care sa aibe o autonomie de 8h cat are tura de lucru, la viteza maxima, ar fi foarte utila. Poate-i baga si traseu cu pantograf.. sa incarce din mers. |
#46
Posted 18 November 2017 - 16:18
Rosebud09, on 17 noiembrie 2017 - 20:21, said:
Masina in serie limitata (daca nu doar prototip) pentru idioti cu bani de aruncat, si pentru distractie pe circuit (sunt destule, speciale pentru asta). E doar ca sa arate ca posibilitatile sunt mari, deci cumparati Tesla, dati navala aici, ca-mi trebuie banii vostri. Sa faci ce pe circuit cu ea? Dupa o tura de e deja in reduced power mode ca ard bateriile. Nu a reusit inca nimeni sa dea 2 ture complete de circuit la maxim cu ele. Si cand intra managemntul te depaseste si o Jetta. |
|
#47
Posted 18 November 2017 - 16:20
Avantajul major in caz de pana de curent al acestor baterii ambulante.
|
#48
Posted 18 November 2017 - 16:25
#49
Posted 18 November 2017 - 16:30
Eu vreau sa vad o cisterna de benzina trasa de cap de tir Tesla. Cred ca ar fi culmea ironiei pentru petrolisti.
Pe de alta parte daca au fost un stare sa asigure stocarea si generarea de electricitate pentru o insula, vor fi in stare sa faca si megachargere. Capacitatea de productie si disponibilitatea materiilor prime sunt piedicile ramase. Edited by uhu10uhu, 18 November 2017 - 16:31. |
#50
Posted 18 November 2017 - 17:32
Ann0nyym0us, on 18 noiembrie 2017 - 16:25, said: Ar fi interesant sa existe sosele cu zone de cate 10km cu pantograf, ca sa incarce. |
#51
Posted 18 November 2017 - 17:54
tfmercedez, on 18 noiembrie 2017 - 17:32, said:
Cat poate sa incarce in 6 minute? Poate nu 10 km, dar avand in vedere ca Tesla propune 30 de minute de incarcare pentru 400 km, atunci 30 de km de pantograf ar fi suficient. Numai sa poata sa duca 30-40 de tiruri simultan. |
|
#52
Posted 18 November 2017 - 17:57
uhu10uhu, on 18 noiembrie 2017 - 16:30, said:
Eu vreau sa vad o cisterna de benzina trasa de cap de tir Tesla. Cred ca ar fi culmea ironiei pentru petrolisti. [ https://3.bp.blogspot.com/-aIaaGHyioGo/V2qktWU06FI/AAAAAAAA0VI/EvqxGxrA-lwa0EQOfSmPFMvn1Q2iTKe7wCKgB/s1600/tesla-model-x-australia.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#53
Posted 18 November 2017 - 19:06
Parca-i acelasi camion... Astia plimba camionu prin state sa vada lumea ca se produce...
|
#54
Posted 19 November 2017 - 09:29
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users