Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Tesla Truck and Roadster

- - - - -
  • Please log in to reply
256 replies to this topic

#19
jakota

jakota

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,665
  • Înscris: 22.05.2011

View PostAnn0nyym0us, on 17 noiembrie 2017 - 09:52, said:

Sunt curios cu ce anvelope o sa fie incaltat roadster-ul ca sa accelereze atat de repede.


ai aici poze detailate si la roti/anvelopE (Michelin Power Sport Cup2  de 265/35/ZR20   :

https://arstechnica....a-new-roadster/

Edited by jakota, 17 November 2017 - 13:54.


#20
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 14.04.2010
Eu as merge si pe varianta cu baterii amplasate si in sasiul remorcilor, care in timp ce stau sa fie incarcate cu marfa sunt cuplate si la o sursa de incarcare a bateriilor... sincer la camioane vad putin mai multa flexibilitate decat la vehicule personale si pt curse interne in mod sigur pot fi o solutie excelenta, problema apare la zonele cu restrictii de masa pt ca dupa cum stim bateriile este grele dom'le...

#21
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Si un motor de 16 litri cu tot cu cutia de viteze, reductor, evacuare, rezervoare de peste 1000 litri etc etc sunt grele cu draci. Tesla scapa de toate astea. Chiar sunt curios care e greutatea proprie a capului tractor. As fi mirat sa o depaseasca cu mult pe cea a unui camion diesel.

Edited by inuendo0, 17 November 2017 - 14:50.


#22
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,596
  • Înscris: 05.12.2005
Cele 4 motoare electrice plus invertoarele cântăresc sigur mai mult decât cel diesel şi cutia aferentă, poate în total să fie mai puţin că dispare cardanul şi diferenţialele.
Iar la baterii 1MWh capacitate ar fi cam 2 tone, tot ca şi motorina plus lanţul de alimentare.

#23
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Sunt curios daca ai vazut un motor V8 de 16 litri in viata ta. Cele 4 motoare sunt aceleasi de pe Model 3. Care stim ca nu e mai mare decat un pepene zdravan. invertoarele nu am idee.

Edited by inuendo0, 17 November 2017 - 14:59.


#24
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017

View Postbusiness11, on 17 noiembrie 2017 - 13:21, said:

si timpul pierdut in timpul incarcarii amortizeaza pierderea.



la spatiul dintre cabina si remorca m-am uitat si eu si ma intreb cum poate lua curbele, ce fel de sistem foloseste pentru asta.
N-am zis nicaieri ca e un echilibru perfect. Deocamdata e doar de calculat pierderile si castigurile de pe urma camionului si de acolo....well ce va da , cu + sau - stabileste daca se va lua sau nu camionul de catre cineva.

#25
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
In comercial nu prea se cumpara cu banii jos, ci leasing. Iar aici devine interesant. Ei spun ar fi cu 20% mai ieftin de rulat comparativ cu un camion normal, e posibil ca pretul mai mare sa se compenseze cu economiile facute in exploatare.

#26
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Ei nu fac fata livrarilor de autoturisme si treca la camioane...urmeaza avioanele probabil.
La DHL,pe unde ma invart eu,au 2 Renault kangoo electrice,le folosesc doar pe o arie de cativa km patrati si doar pentru transportul documentelor...merg mai outin decat motostivuitoarele din hala.
Autonomie 800 km este ideal pt un camion avand in vedere ca un sofer in Eu nu poate face mai mult de 880 km si nici mai mult de 390 km fara pauza de 45 min.

Edited by bolo, 17 November 2017 - 17:46.


#27
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
880km intr-un program de 10h inseamna o medie de 88km/h. Ceva cam imposibil, cand camioanele in Europa sunt limitate la 90km/h, sa nu mai vorbim de transportul de substante periculoase si cisterne unde sunt limitate la 80km/h parca.
Ceva mai aproape de adevar ar fi vreo 750km zilnic. Maxim. Ca doar de 2 ori pe saptamana au program de 10h, in rest au doar 9h/zi.
Cum vad eu situatia in Europa cu aceste camioane electrice: s-ar putea folosi si la curse lungi pornind cu bateriile 100%, faci cei 750km cat iti permite programul, iar pe timpul pauzei (9ore cred) incarci bateriile iar la 100% ca sa ai pe a 2-a zi. Perfect fezabil daca ai punct de incarcare pe traseu. Si acesta nu cred ca ar necesita puteri mai mari decat actualele Superchargere.
Iar pentru transporturile locale, o raza de actiune de 400km (400km-dus + 400km-intors) este arhi suficient, mai mult decat poate conduce un sofer intr-o zi.
Sigur, treaba se schimba daca acest camion este condus in echipaj (2 soferi), unde impreuna pot conduce maxim 20h (1500-1600km) impreuna fara a face pauza, iar autonomia ar fi insuficienta.

Edited by inuendo0, 17 November 2017 - 18:09.


#28
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,596
  • Înscris: 05.12.2005
Pe când vor fi lansate în serie încep să dispară şi şoferii umani... Tesla are deja pilot automat la autoturisme, de ce să nu-l implementeze şi pe camioane?

#29
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postbusiness11, on 17 noiembrie 2017 - 10:40, said:


Cea mai mare problema este incarcarea, daca am o cursa Anglia - Turcia si ma prind aia 400 de km prin Romania, Bulgaria, Turcia sunt curios unde voi incarca tirul.
Sa stii ca exact la tarile astea s-a gandit Musk cand proiectat camioanele alea electrice. Posted Image

#30
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,627
  • Înscris: 02.10.2009
E iarasi chestie de reclama pura cu acel roadster.
Unde sa umbli cu 400 la ora daca vitezele pe autostrazi sunt limitate la 100, 110 sau max 120 iar in unele regiuni, daca depasesti mult limita ramai nu numai fara caret, dar si fara masina?
Si e plin de camere, drone si sateliti care vad multe?
Acceleratie formidabila? Cand esti singur pe sosea, altfel sperii ceilalti conducatori si poti crea accidente.
Masina in serie limitata (daca nu doar prototip) pentru idioti cu bani de aruncat, si pentru distractie pe circuit (sunt destule, speciale pentru asta).  E doar ca sa arate ca posibilitatile sunt mari, deci cumparati Tesla, dati navala aici, ca-mi trebuie banii vostri.

Camionul asta electric e al 4 lea sau al cincelea in ordine, de cand au inceput sa apara. Sigur, nu e nici un altul care sa poarte acea sigla grozava, garantia calitatii si succesului.
Piata va decide in timp, nu articolele din reviste.

Mega chargers? Cine plateste constructia, intretinerea lor, cine subventioneaza curentul electric ?
Musk, din banii lui? Nu, de la guvern.

#31
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostRosebud09, on 17 noiembrie 2017 - 20:21, said:

Unde sa umbli cu 400 la ora daca vitezele pe autostrazi sunt limitate la 100, 110 sau max 120 iar in unele regiuni, daca depasesti mult limita ramai nu numai fara carnet, dar si fara masina?

In Germania?

Pe de alta parte de ce se mai vand masini ca Ferrari, Lambo, Koenigsegg, Bugatti, etc?
Aia au voie sa faca superbolizi, dar altii nu?Posted Image

#32
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View PostRosebud09, on 17 noiembrie 2017 - 20:21, said:


Camionul asta electric e al 4 lea sau al cincelea in ordine, de cand au inceput sa apara. Sigur, nu e nici un altul care sa poarte acea sigla grozava, garantia calitatii si succesului.
Piata va decide in timp, nu articolele din reviste.

Nu e primul, dar e primul cu un range decent. Si primul cu garantie de 1 milion de mile. Treaba cu sigla grazava suna pueril


View PostRosebud09, on 17 noiembrie 2017 - 20:21, said:

Mega chargers? Cine plateste constructia, intretinerea lor, cine subventioneaza curentul electric ?
Musk, din banii lui? Nu, de la guvern.

Vezi ca nu stii prea multe despre Tesla dar te grabesti sa arunci cu rahat? Superchargerele sunt proprietatea Tesla, construite si intretinute de Tesla (sau de banii Tesla). Curentul il plateste Tesla. Megachargerele vor fi solare asa ca nu va mai beneficia nici de subventii la curent...lol.  
Hater much?

Edited by inuendo0, 17 November 2017 - 20:44.


#33
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View PostRosebud09, on 17 noiembrie 2017 - 20:21, said:

E iarasi chestie de reclama pura cu acel roadster.
Hmmm...unde am mai vazut chestii din astea? Aah la toate companiile auto?
Auto traditionali: "Vom scoate masini electrice in 2020, Tesla-killer"
Tesla: "Hold my beer" Si peste noapte scot un prototip care face toata industria auto sa tremure chilotii pe ei.

#34
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Miscarea cu Roadsterul, dupa parerea mea e geniala, pentru ca pana la urma musiunea Tesla este de a accelera tranzitia catre un transport sustenabil si energia curata.

Tesla nu poate crește atât de repede incat sa produca mașini suficiente pentru a "înlocui VW și Toyota" peste noapte. Ci construieste ceea ce ii poate aduce cel mai mare profit pe masina. Nu isi fac griji pentru a construi "Loganul electric". (Chinezii pot lua această nișă.)

Tesla vrea să scuture industria și să conducă schimbarea. Cel mai bun mod de a face acest lucru este de a face mașini care te lasa cu gura deschisa. Stabileste range-ul si acceleratia standard in industria auto. Dezvolta cele mai interesante gadgeturi si inovatii. Si ii face pe toți ceilalți producători de mașini să muncească din greu pentru a tine pasul.

#35
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Bea un pahar de apa!
In Eu nu sunt nici macar suficiente parcari cu 3 becuri pentru iluminare si nici nu prea se construiesc altele si tu crezi ca se vor construi minicentrale termoelectrice in fiecare parcare ?Prin logistici abia gasesti o priza sa conectezi agregatul frigorific...Zilele trecute era un sofer de Tesla parcat la supermarket si manca un sandwich in masina asteptand sa se incarce.Daca asta e viitorul,prefer sa merg cu bicicleta.

Edited by bolo, 17 November 2017 - 22:02.


#36
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Cred ca nu stii ce vorbesti.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate