Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VW Jetta 2017 Style 1.2 TSI
Last Updated: Mar 03 2020 23:25, Started by
Mask001
, Nov 16 2017 18:31
·
0
#1
Posted 16 November 2017 - 18:31
Am realizat ca pe forumul asta nu am facut un jurnal de bord asa ca here it is
Dupa un termen de livrare de doar o luna, m-am incadrat in programul rabla din primavara si am schimbat in sfarsit masina. Masinuta este 1.2 6 trepte 105 cp benzina, culoarea platinum grey metallic, interior negru titan, jante aliaj usor Navarra 6.5J x16 (personal imi plac mai mult decat Atlanta). Echiparea Style cu ceva dotari optionale dupa cum urmeaza: - Lumini de drum LED - Clima 2 zone - App-connect si Drive net - Pachet Function: Alarma si Pachet Iarna (Scaune fata incalzite etc) - Pachet lumini si vizibilitate 1 (Oglinda interioara antiorbire, senzori ploaie,lumina) - Privacy Glass 65% - Hill-hold - Park-pilot (senzori fata-spate) - Composition Media (8 difuzoare) - Volan multifunctional din piele, cruise control, start-stop, lumini placuta de inmatriculare LED. La dotari nu am putut sa umblu din pacate dar sunt suficiente posibil pe viitor o sa vad de ce as avea nevoie real in plus Pretul dupa ce am scazut rabla a fost de 14.300 +- cativa euro ( zic eu un pret foarte bun tinand cont si de faptul ca masina a venit intr-o luna fata de alte termene primite pentru alte modele/marci unde nu eram oricum asa incantat de masina/dotari) Masina a fost ridicata de la PBN la inceput de iunie iar de atunci am facut 5700km. Un mare plus este Android Auto si acum tin Waze direct pe ecranul masinii, un alt feature care intoarce capete desi nu este o masina atat de rara sunt luminile de drum LED Pentru consum totul apare aici https://www.spritmon...ail/850038.html Recent am schimbat rotile de vara cu cele de iarna Michelin Alpin 5 dot 3517 cu jante de tabla (personal sunt ok cum arata masina cu ele dar iarna viitoare posibil sa le schimb). Montat folie transparenta pe faruri si proiectoare la Fxauto, apoi schimbat becurile galbene de la interior cu unele albe la Leditup, diferenta notabila in portbagaj si o pregatire de iarna pentru ca vopseaua este foarte slaba si mai bine sa o protejam cu un start de sealent/ceara la cuabur.ro Attached Files |
#3
Posted 16 November 2017 - 18:55
Frumoasa masina si cu dotari bune. Dar eu nu am incredere intr-un motor asa mic. Nu am condus pana acum o masina cu un asemenea motor, nu stiu cum se comporta, dar mi se pare prea mic pentru caroseria masinii. In rest, sa o stapanesti sanatos!
|
#4
Posted 16 November 2017 - 19:18
cjo
Tu n-ai incredere in motorul respectiv,n-ai masina da' comentezi. In schimb initiatorul are incredere in motorul respectiv si si-a cumparat masina. Cine crezi ca-i in avantaj? Intr-o alta ordine de idei,te intreb ce parere ai in legatura cu fabricarea masinilor cu acest fel de motor mic,in care n-ai incredere?60-70% din piata mondiala este cu motoare asa mici. Oare aia cum se descurca?Banuiesc ca nu citesc sfaturile expertilor de pe Softpedia,ca altfel nu-mi explic. |
#5
Posted 16 November 2017 - 19:26
Posibil sa ai dreptate. Dar e o vorba la noi: "e tras de par". Am zis, masina este foarte frumoasa si sigur in prezent eu nu mi-o permit. Dar sigur m-as gandi de doua ori daca imi cumpar acest motor. Ii doresc proprietarului sa se bucure de masina!
|
#6
Posted 16 November 2017 - 19:29
Nu e nevoie de ostilitati Cel mai simplu pentru a te convinge este sa mergi la un test drive cu o masina din clasa asta și motor 1.2 si vezi pe pielea ta cum e. Parerile fiecaruia pot sa difere, eu ma declar multumit dar evident daca aveam de ales la acelasi pret un motor mai mare il luam ) mai pui si faptul ca am condus benzina 1.2 CORSA ca prima masina apoi tractor diesel 1.5 Logan si deja impresia mea privind motorul asta de 1.2 difera de a altuia. Asa ca mergi la test drive in weekend sa iti satisfaci curiozitatea.
Cei care au mers in dreapta nu si-au dat seama ca este motor de 1.2 si ei conduceau masini cu motoare mai mari |
#7
Posted 16 November 2017 - 19:33
Bravo,s-o stapanesti sanatos si fara evenimente!Foarte bun pretul ei,in rest nu comentez.
|
#8
Posted 16 November 2017 - 19:51
O intrebare putin off-topic:
Cum introduci datele pentru spritmonitor ? Gen, resetezi trip ul de fiecare data cand alimentezi iar cand ajungi pe rosu treci valoarea din trip la "trip odometer" ? |
#9
Posted 16 November 2017 - 19:56
Mask001, on 16 noiembrie 2017 - 18:31, said:
- Lumini de drum LED S-o stăpânești sănătos și fără evenimente neplăcute! |
#10
Posted 16 November 2017 - 20:04
jmek4you, on 16 noiembrie 2017 - 19:51, said: O intrebare putin off-topic: Cum introduci datele pentru spritmonitor ? Gen, resetezi trip ul de fiecare data cand alimentezi iar cand ajungi pe rosu treci valoarea din trip la "trip odometer" ? alexcrist, on 16 noiembrie 2017 - 19:56, said:
Ceva cred că ai greșit aici. ”Luminile de drum” înseamnă faza lungă, ”luminile de întâlnire”, cea scurtă, iar ”luminile de zi” sunt DRLurile. Din pozele tale, mie-mi pare că ai doar DRLurile LED, iar restul luminilor sunt halogen. Mă înșel? S-o stăpânești sănătos și fără evenimente neplăcute! Farurile halogen și îmi pare rău că nu am avut cum să iau led |
|
#11
Posted 16 November 2017 - 20:36
Mask001, on 16 noiembrie 2017 - 20:04, said:
Farurile halogen și îmi pare rău că nu am avut cum să iau led |
#12
Posted 16 November 2017 - 21:11
Frumoasa masina, sa o folosesti sanatos si fara evenimente neplacute. Ce a facut sa alegi un sedan si nu hatchback sau break. Este suficient de mare deschiderea portbagajului la Jetta?.
|
#13
Posted 16 November 2017 - 21:44
Pacat ca s-a renuntat la productia acestui model definitiv.
|
#14
Posted 16 November 2017 - 21:45
E mai mare decat la hatchback, e compromisul ideal pentru 2-3 membri ai familiei, nu ai nevoie nici de stergator pt luneta. Avantaje si dezavantaje.
Hai, zi-le de consum, ca sa crape de ciuda. |
#16
Posted 16 November 2017 - 22:13
Am vrut portbagaj încăpător pt vacante nu doar pentru cumpărături și bidoane de apa pe bancheta din spate. Am vrut spatiu la interior și în spate este enorm de mult iar puntea multi link o face foarte confortabila.
Deschiderea clar nu e satisfăcătoarea daca vi de pe un Sedan cu haion gen Toledo/rapid/Octavia etc. Am condus în vacanțe un Toledo 1.2 și mi-a plăcut enorm deschiderea portbagajului dar este un compromis și în plus Octavia era mult mai scumpa și timp de așteptare foarte mare. Tot așa am ales și motorul. Toledo cu 5 oameni în mașină și bagaje la refuz în spate ne-a dus super confortabil și consum de 5-6 medie până în Grecia(Corfu/halkidiki) și Turcia (Istanbul/Kușadasi/canakale) din București cu mers la limita de viteza. Le zic și de consum dar sa nu mă considere utopium )) In rodaj unde am monitorizat și asta foarte atent am scos consum mediu 5. Traseul a fost Bucuresti cu plecare sâmbătă până la poalele transbucegiului Hotel cota o mie apoi urcat până sus- lacul Bolboci- Padina întoarcere duminică. 3 adulți bagaje relativ puține, mers in limita rodajului. Cel mai puțin am văzut la întoarcere pe A3 4.6. Imediat după prima mie de km consum overall 7 cu 60%urban și 40%extra. Plecare la Neversea in weekendul ăla foarte aglomerat 2 persoane clima pornită 90% din timp și cu CB resetat pt că a fost schimbata bateria îmi arată consum 6 dar am zis că dacă am ieșit din rodaj sa mergem și puțin mai tare Consum la întoarcere, mers mai încet, trafic puțin mai liber, clima a mers mereu. Viteza medie 99km/h 239km parcurși consum 5.4 (pt necrediciosi am și poze) De atunci nu am mai resetat CB si nici nu am de ce, nu prea m-am mai uitat decât din plictiseala in trafic la semafor iar consumul long term este pe la 7-7.5 în condițiile în care drumul acasă-munca este de 7-8km in traficul dintre orele 8-9. Am vrut portbagaj încăpător pt vacante nu doar pentru cumpărături și bidoane de apa pe bancheta din spate. Am vrut spatiu la interior și în spate este enorm de mult iar puntea multi link o face foarte confortabila. Deschiderea clar nu e satisfăcătoarea daca vi de pe un Sedan cu haion gen Toledo/rapid/Octavia etc. Am condus în vacanțe un Toledo 1.2 și mi-a plăcut enorm deschiderea portbagajului dar este un compromis și în plus Octavia era mult mai scumpa și timp de așteptare foarte mare. Tot așa am ales și motorul. Toledo cu 5 oameni în mașină și bagaje la refuz în spate ne-a dus super confortabil și consum de 5-6 medie până în Grecia(Corfu/halkidiki) și Turcia (Istanbul/Kușadasi/canakale) din București cu mers la limita de viteza. Le zic și de consum dar sa nu mă considere utopium )) In rodaj unde am monitorizat și asta foarte atent am scos consum mediu 5. Traseul a fost Bucuresti cu plecare sâmbătă până la poalele transbucegiului Hotel cota o mie apoi urcat până sus- lacul Bolboci- Padina întoarcere duminică. 3 adulți bagaje relativ puține, mers in limita rodajului. Cel mai puțin am văzut la întoarcere pe A3 4.6. Imediat după prima mie de km consum overall 7 cu 60%urban și 40%extra. Plecare la Neversea in weekendul ăla foarte aglomerat 2 persoane clima pornită 90% din timp și cu CB resetat pt că a fost schimbata bateria îmi arată consum 6 dar am zis că dacă am ieșit din rodaj sa mergem și puțin mai tare Consum la întoarcere, mers mai încet, trafic puțin mai liber, clima a mers mereu. Viteza medie 99km/h 239km parcurși consum 5.4 (pt necrediciosi am și poze) De atunci nu am mai resetat CB si nici nu am de ce, nu prea m-am mai uitat decât din plictiseala in trafic la semafor iar consumul long term este pe la 7-7.5 în condițiile în care drumul acasă-munca este de 7-8km in traficul dintre orele 8-9. |
#18
Posted 16 November 2017 - 22:28
cjo, on 16 noiembrie 2017 - 19:26, said:
Posibil sa ai dreptate. Dar e o vorba la noi: "e tras de par". Pai de-asta suntem peste americani. Că noi avem vorbe, ei au fapte. Am condus mașina asta cu motorul a cărui distribuție era cu distribuție pe lanț. Trăgea ok, era silențios și avea consum bun. In rest... nu mai știu. Proprietarul a dat-o cu 55000 de km la buy back (când mergea f bine), pentru un update la un Tiguan. Drumuri bune ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users