Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Automobile cu caroserie din Cauciuc
Last Updated: Nov 16 2017 18:38, Started by
nustiunika
, Nov 16 2017 09:38
·
0
#1
Posted 16 November 2017 - 09:38
Pornind de la premisa că orice bou se poate băga în mine, oricât de corect aș conduce eu, ce s-ar întâmpla dacă toată caroseria automobilelor s-ar construi din cauciuc ?
S-ar reduce 100% numărul accidentelor, iar tamponările s-ar transforma în joacă de ping pong pe carosabil. Pasagerii cel mult ar suferi o amețeală identică cu cea de ebrietate. Asta ar fi mai posibil decât o lege mai aspră pentru vitezomanii aurolaci care gonesc prin oraș cu peste 100 km/h și îi doare în bască fiindcă au relații la partid. VIAȚA ARE PRIORITATE ! |
#3
Posted 16 November 2017 - 09:45
Sau macar asa...iti dai seama "ma duc la vulcanizare sa imi pun un petec la lonjeroane".
Attached Files |
#4
Posted 16 November 2017 - 09:45
De dezbatut:
1. propietatile cauciucului vara si iarna 2. aria in care a fost deschis topicul 3. ce va cumparati de BF? |
#6
Posted 16 November 2017 - 09:59
Tu n-ai nici o treaba cu fizica. Nici n-ai idee cat de stupida e ideea.
Gandeste doar ca o masina din cauciuc franeaza la 0 in cazul unui impact mult mai repede decat una care are metal gandit sa se deformeze treptat sa absoarba impactul. Tu mergi de la ideea ca masina ar reveni la forma initiala...dar pasagerii ar fi zob si daca nu la exterior, organele interne tot se fac pasta. Asa am putea face masinile ca alea de jucarie de le trantesti de toti peretii si nu au nimic dar asta nu inseamna ca ocupantii masinilor ar scapa cu viata. Edited by SpeedDemon, 16 November 2017 - 09:59. |
#7
Posted 16 November 2017 - 10:06
SpeedDemon, on 16 noiembrie 2017 - 09:59, said:
Tu n-ai nici o treaba cu fizica. Nici n-ai idee cat de stupida e ideea. |
#8
Posted 16 November 2017 - 10:07
I se poate atasa si-o vulva. Da, este o idee minunată.
|
#9
Posted 16 November 2017 - 10:09
Cum e cand intri cu o masina din cauciuc cu viteza maxima intr-un stalp?
|
#11
Posted 16 November 2017 - 10:24
Mai buna idee ca asta ar fi sa aiba orice masina niste pungi gonflabile care sa tina masina la suprafata in caz de cadere in apa. Insa problema apare cand masina cade in apa rasturnata , caz in care ar trebui puse gonflabiele de asa natura incat din orice pozitie sa stea mai la suprafata.
|
#12
Posted 16 November 2017 - 10:34
Cea mai buna solutie ar fi sa aiba un detector de IQ.
Daca ej prost sa nu mai porneasca. Sa vezi cum nu ar mai fi accidente. |
#13
Posted 16 November 2017 - 10:45
costin001, on 16 noiembrie 2017 - 09:46, said:
de legile mecanicii newtoniene ai auzit? Niuton ãsta...era bãet de bãet? De ce cauciuc și nu buret? Ãsta cu ce lege mai vine??? Imperathor, on 16 noiembrie 2017 - 10:09, said:
Cum e cand intri cu o masina din cauciuc cu viteza maxima intr-un stalp? Noroc de austrieci cu copacii De stîlpi...nici o idee? |
#14
Posted 16 November 2017 - 10:48
#15
Posted 16 November 2017 - 11:02
Exista deja asa ceva
Poti conduce cat vrei - dupa pofta inimii Garantat - fara accidente Attached Files |
|
#16
Posted 16 November 2017 - 11:04
nustiunika, on 16 noiembrie 2017 - 09:38, said:
..................................ce s-ar întâmpla dacă toată caroseria automobilelor s-ar construi din cauciuc ? .......................... Absolut nimic ! Cand tu mergi cu 100km/h si altu' vine din sens opus cu aceeasi viteza si va hotarati, de comun acord sau nu, sa va pupati frantuzeste, cu masini cu tot, decelerarea pana la 0km/h se va face tot aproximativ instantaneu, deci organismul uman tot va fi supus acelorasi forte g negative imense, mult dincolo de cat poate accepta corpul uman, asa ca nu va conta. E aceeasi chestie ca atunci cand cazi de la o inaltime suficient de mare, sa zicem 1km, intr-o apa. Ori ca ai apa dedesubt, ori ca ai direct beton, tot dracu' ala e. Ideea e ca decelerarea sa fie efectuata intr-un timp cat mai indelungat, pentru ca fortele g ce iau nastere, sa nu fie periculoase (vezi airbag-urile, centurile cu pretensionare), ori asta inseamna un corp cu deformare progresiva, nu un material de contact moale, decat daca nu cumva faci caroseria din acel material dar avand vreo 10m grosime (ma rog, foarte, foarte mult) si dintr-un latex foarte moale, pentru a se comprima progresiv. Edited by Protopopeus, 16 November 2017 - 11:05. |
#17
Posted 16 November 2017 - 11:05
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users