Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...
 Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 

Probleme cu drujba

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
Molusca1

Molusca1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 10.01.2016
Va salut domnilor imi puneti spune de ce cand aplec drujba cu lama in jos,si cand o ridic cu lama in sus se balbaie ca si cum nu se alimenteaza cand o tin normal in pozitie de taiere isi revine si accelereaza normal(carburatorul este curatat suflat) filtru de aer nou bujie noua !multumesc

#2
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Cu rezervorul plin sau pe jumatate ?? Sau face mereu asa ?

#3
Molusca1

Molusca1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 10.01.2016

 gladiatore, on 15 noiembrie 2017 - 22:40, said:

Cu rezervorul plin sau pe jumatate ?? Sau face mereu asa ?
de ceva timp incoace nu face de mult timp si da face si cu el plin

#4
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,204
  • Înscris: 23.08.2014
Stii sa reglezi carburatorul? Daca e reglat pe benzina putina si turatie mica la relanti, cand ii schimbi pozitia se balbaie.Asta e primul lucru de verificat.Apoi, filtru benzina, traseu alimentare sa nu aiba sparturi si daca nu, membrane carburator.

#5
Molusca1

Molusca1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 10.01.2016

 fqx, on 15 noiembrie 2017 - 23:23, said:

Stii sa reglezi carburatorul? Daca e reglat pe benzina putina si turatie mica la relanti, cand ii schimbi pozitia se balbaie.Asta e primul lucru de verificat.Apoi, filtru benzina, traseu alimentare sa nu aiba sparturi si daca nu, membrane carburator.
nu are reglaje decat cel de relanti filtru benzina o sa il schimb maine traseul se prezinta foarte bn la membrane ma gandesc si eu.. si nu stiu ce sa fac carb nou sau membrane..cineva spune ca din cauza semeringurilor trage aer fals

 Molusca1, on 15 noiembrie 2017 - 23:45, said:

nu are reglaje decat cel de relanti filtru benzina o sa il schimb maine traseul se prezinta foarte bn la membrane ma gandesc si eu.. si nu stiu ce sa fac carb nou sau membrane..cineva spune ca din cauza semeringurilor trage aer fals
apropos stihl ms 180

#6
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,204
  • Înscris: 23.08.2014
Poate fi aer fals, doar ca tre sa stabilesti exact pe unde il trage.Ai incercat sa dai turatie mai mare pe relanti?Maxim cat se poate ca sa nu invarta lantul?Problema e doar la relanti sau moare cand e turata daca o intorci?

Edited by fqx, 15 November 2017 - 23:55.


#7
Molusca1

Molusca1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 10.01.2016

 fqx, on 15 noiembrie 2017 - 23:54, said:

Poate fi aer fals, doar ca tre sa stabilesti exact pe unde il trage.Ai incercat sa dai turatie mai mare pe relanti?Maxim cat se poate ca sa nu invarta lantul?Problema e doar la relanti sau moare cand e turata daca o intorci?
la relanti sta in orice pozitie,doar cand o accelerez in acele 2 poziti doar atunci da in nas

 Molusca1, on 15 noiembrie 2017 - 23:58, said:

la relanti sta in orice pozitie,doar cand o accelerez in acele 2 poziti doar atunci da in nas
inainte sa curat carburatoru nu mergea so turez din nicio pozitie ori in ce pozitie o acceleram dadea in nas acu se intampla cele de sus

 Molusca1, on 15 noiembrie 2017 - 23:59, said:

la relanti sta in orice pozitie,doar cand o accelerez in acele 2 poziti doar atunci da in nas


inainte sa curat carburatoru nu mergea so turez din nicio pozitie ori in ce pozitie o acceleram dadea in nas acu se intampla cele de sus
chiar foarte ciudat

#8
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,204
  • Înscris: 23.08.2014
Atunci ramane fie membranele carburator, fie traseul de alimentare, trage aer sau nu primeste suficienta benzina.Fii atent cum lucrezi cu ea, daca tai asa cu ea, pentruca daca trage aer pe undeva iese un amestec sarac si risti sa distrugi motorul.

#9
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
In capacul de la rezervorul de benzina, nu are un orificu/supapa pentru patrunderea aerului? Pe-acolo ai verificat?

#10
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Eu cred ca e pompa de benzina. Cand e la orizontala, merge prin cadere, cand o inclini, nu mai baga destul. Are doua supape, din membrana de cauciuc, probabil s-au deformat si nu mai etanseaza.

#11
Molusca1

Molusca1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 10.01.2016

 fqx, on 16 noiembrie 2017 - 00:08, said:

Atunci ramane fie membranele carburator, fie traseul de alimentare, trage aer sau nu primeste suficienta benzina.Fii atent cum lucrezi cu ea, daca tai asa cu ea, pentruca daca trage aer pe undeva iese un amestec sarac si risti sa distrugi motorul.
traseu e ok furtunul e ok nu e copt sau spart rezervoru nu e spart sau murdar filtru de benzol il schimb astazi

 myshyk, on 16 noiembrie 2017 - 07:56, said:

ca
In capacul de la rezervorul de benzina, nu are un orificu/supapa pentru patrunderea aerului? Pe-acolo ai verificat?
lam scos lam suflat nu pare sa fie infundat de obicei presiune in rezervor se creaza dupa o anumita perioada de functionare daca acel aerisitor este defect in cazul meu si la prima cheie da in nas..

 rumegus, on 16 noiembrie 2017 - 08:38, said:

Eu cred ca e pompa de benzina. Cand e la orizontala, merge prin cadere, cand o inclini, nu mai baga destul. Are doua supape, din membrana de cauciuc, probabil s-au deformat si nu mai etanseaza.
sper sa nu vorbesc prostii dar pompa de benzina este defapt acea garnitura de pe o parte a carburatorului nu? pare putin uzata deacolo zic si eu de membrane ..astazi schimb membrane si filtru ce sa zic doamne ajuta!

#12
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,204
  • Înscris: 23.08.2014
Daca rezolvi sa ne spui ce a fost, poate mai ajuta pe cineva.

#13
Molusca1

Molusca1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 10.01.2016
problema rezolvata carburator obosit/ filtru l.am schimba degeaba dar nu e de neglijat

#14
negru923

negru923

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 18.04.2020
Bună ziua! Vă deranjez si eu cu o mică problemă: Am o drujbă Oleomak gs410c pe care nu o mai pot regla in niciun fel. Din ce am observat, jiglorul L nu mai vrea să-si facă treaba, oricat as roti de el inainte sau inapoi, motorul nu vrea in niciun chip sa se regelze si moare. In schimb H-ul si T-ul lucreaza, dar degeaba daca nu pot regla L-ul. Aveti idee, cauza poate fi la membranele din carburator? Precizez ca ventilul de aerisire, filtrul de benzina si conducta de alimentare sunt toate in regula. M-ar ajuta mult cateva pareri avizate. Va multumesc!

#15
calinus68

calinus68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,959
  • Înscris: 29.04.2016
Dat jos jos, demontat, spalat cu spray de carburatoare, suflat, montat, reglat, altfel mai rau iti faci draci.

#16
Adi-Arad

Adi-Arad

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 09.02.2017
Va salut și eu domnilor și vă doresc "La mulți ani" tuturor! Am si eu o durere...de aia vă scriu:Am o Husqvarna 61,pe care nu o pot face nicidecum să se alimenteze cu benzină, adică sa-i vină benzină pe conducta aceea ce iese din rezervor și se conectează la carburator!Schimbat așa: conducta benzină,sorb(filtru benzină),kit garnituri carburator,supapă aerisire rezervor benzină...dacă tot am schimbat atâtea am pus și cilindru și piston cu segment nou.Are o compresie de-mi rupe mâna, dacă nu sunt atent când trag la sfoară....și totuși ne se alimentează...când îi scot conducta de pe carburator,benzină nimic.Ce poate fi?? Am uitat!Simering schimbat ,pe partea cu ambreiajul...Ca să văd dacă pornește am făcut următorul truc:suflu în capătul conductei de benzină, după ce o deconectez de la carburator și atunci fac o mică presiune în rezervor,conectez apoi repede conducta la carburator, că vine benzină și pornesc. Merge grozav de bine așa,cât are benzină...vreo două minute,timp în care o pot și accelera,deci mers normal.Când benzina e pe terminate începe să se bâlbâie și moare...așa-mi face.Dati-mi vă rog o idee,o sugestie...ce poate fi? Ati mai întâlnit așa ceva??? Io am crescut cu drujbe, acu am 4 bucăți, dar așa ceva...n-am întâlnit.Vreau să repar drujba asta,că e un model simplu,cu motor foarte puternic,dar m-am împotmolit,după cum v-am zis.Exclus,zic eu să tragă aer pe la bușonul de benzină,pentru că nu aș putea eu face presiune când suflu,pe conducta de benzină, pentru că ar curge benzină...și totuși,e ceva care îmi scapă...Va multumesc anticipat domnilor!Multă sănătate și spor la treabă tuturor!

#17
scub

scub

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,371
  • Înscris: 30.11.2005
Exista un test , vazut  online , pentru verificarea carterului , sa nu  cumva sa  ai  fisuri ascunse . Folosea  compresorul si un vas  cu  apa Posted Image .
E prin y-tube testul .  Arata  si  cat  de  bine  era  ascunsa  fisura .

Garnitura  de  la  carter ?  trebuie  verificata deasemenea

Am si eu o H51 originala ...am  invatat  de  nevoie sa o  mesteresc, dupa ce  am  primbat-o pe  .. nu  mai  stiu  unde .

Edited by scub, 09 January 2021 - 10:35.


#18
Adi-Arad

Adi-Arad

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 09.02.2017
Mulțumesc mult "scub" pentru idee,da,ideea cu carterul,respectiv garnitura acestuia,nu mi-a trecut prin cap...ai dreptate,trebuie să verific,multumesc mult!..dacă am timp chiar mâine mă uit acolo,mulțumesc mult,încă o dată!!!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate