Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Probleme cu drujba
Last Updated: Jan 23 2021 20:54, Started by
Molusca1
, Nov 15 2017 22:17
·
0
#1
Posted 15 November 2017 - 22:17
Va salut domnilor imi puneti spune de ce cand aplec drujba cu lama in jos,si cand o ridic cu lama in sus se balbaie ca si cum nu se alimenteaza cand o tin normal in pozitie de taiere isi revine si accelereaza normal(carburatorul este curatat suflat) filtru de aer nou bujie noua !multumesc
|
#2
Posted 15 November 2017 - 22:40
Cu rezervorul plin sau pe jumatate ?? Sau face mereu asa ?
|
#3
Posted 15 November 2017 - 22:42
#4
Posted 15 November 2017 - 23:23
Stii sa reglezi carburatorul? Daca e reglat pe benzina putina si turatie mica la relanti, cand ii schimbi pozitia se balbaie.Asta e primul lucru de verificat.Apoi, filtru benzina, traseu alimentare sa nu aiba sparturi si daca nu, membrane carburator.
|
#5
Posted 15 November 2017 - 23:47
fqx, on 15 noiembrie 2017 - 23:23, said:
Stii sa reglezi carburatorul? Daca e reglat pe benzina putina si turatie mica la relanti, cand ii schimbi pozitia se balbaie.Asta e primul lucru de verificat.Apoi, filtru benzina, traseu alimentare sa nu aiba sparturi si daca nu, membrane carburator. Molusca1, on 15 noiembrie 2017 - 23:45, said:
nu are reglaje decat cel de relanti filtru benzina o sa il schimb maine traseul se prezinta foarte bn la membrane ma gandesc si eu.. si nu stiu ce sa fac carb nou sau membrane..cineva spune ca din cauza semeringurilor trage aer fals |
#6
Posted 15 November 2017 - 23:54
Poate fi aer fals, doar ca tre sa stabilesti exact pe unde il trage.Ai incercat sa dai turatie mai mare pe relanti?Maxim cat se poate ca sa nu invarta lantul?Problema e doar la relanti sau moare cand e turata daca o intorci?
Edited by fqx, 15 November 2017 - 23:55. |
#7
Posted 16 November 2017 - 00:00
fqx, on 15 noiembrie 2017 - 23:54, said:
Poate fi aer fals, doar ca tre sa stabilesti exact pe unde il trage.Ai incercat sa dai turatie mai mare pe relanti?Maxim cat se poate ca sa nu invarta lantul?Problema e doar la relanti sau moare cand e turata daca o intorci? Molusca1, on 15 noiembrie 2017 - 23:58, said:
la relanti sta in orice pozitie,doar cand o accelerez in acele 2 poziti doar atunci da in nas Molusca1, on 15 noiembrie 2017 - 23:59, said:
la relanti sta in orice pozitie,doar cand o accelerez in acele 2 poziti doar atunci da in nas inainte sa curat carburatoru nu mergea so turez din nicio pozitie ori in ce pozitie o acceleram dadea in nas acu se intampla cele de sus |
#8
Posted 16 November 2017 - 00:08
Atunci ramane fie membranele carburator, fie traseul de alimentare, trage aer sau nu primeste suficienta benzina.Fii atent cum lucrezi cu ea, daca tai asa cu ea, pentruca daca trage aer pe undeva iese un amestec sarac si risti sa distrugi motorul.
|
#9
Posted 16 November 2017 - 07:56
In capacul de la rezervorul de benzina, nu are un orificu/supapa pentru patrunderea aerului? Pe-acolo ai verificat?
|
#10
Posted 16 November 2017 - 08:38
Eu cred ca e pompa de benzina. Cand e la orizontala, merge prin cadere, cand o inclini, nu mai baga destul. Are doua supape, din membrana de cauciuc, probabil s-au deformat si nu mai etanseaza.
|
|
#11
Posted 16 November 2017 - 09:50
fqx, on 16 noiembrie 2017 - 00:08, said:
Atunci ramane fie membranele carburator, fie traseul de alimentare, trage aer sau nu primeste suficienta benzina.Fii atent cum lucrezi cu ea, daca tai asa cu ea, pentruca daca trage aer pe undeva iese un amestec sarac si risti sa distrugi motorul. myshyk, on 16 noiembrie 2017 - 07:56, said: ca In capacul de la rezervorul de benzina, nu are un orificu/supapa pentru patrunderea aerului? Pe-acolo ai verificat? rumegus, on 16 noiembrie 2017 - 08:38, said:
Eu cred ca e pompa de benzina. Cand e la orizontala, merge prin cadere, cand o inclini, nu mai baga destul. Are doua supape, din membrana de cauciuc, probabil s-au deformat si nu mai etanseaza. |
#12
Posted 16 November 2017 - 22:53
Daca rezolvi sa ne spui ce a fost, poate mai ajuta pe cineva.
|
#13
Posted 20 November 2017 - 20:57
problema rezolvata carburator obosit/ filtru l.am schimba degeaba dar nu e de neglijat
|
#14
Posted 18 April 2020 - 10:03
Bună ziua! Vă deranjez si eu cu o mică problemă: Am o drujbă Oleomak gs410c pe care nu o mai pot regla in niciun fel. Din ce am observat, jiglorul L nu mai vrea să-si facă treaba, oricat as roti de el inainte sau inapoi, motorul nu vrea in niciun chip sa se regelze si moare. In schimb H-ul si T-ul lucreaza, dar degeaba daca nu pot regla L-ul. Aveti idee, cauza poate fi la membranele din carburator? Precizez ca ventilul de aerisire, filtrul de benzina si conducta de alimentare sunt toate in regula. M-ar ajuta mult cateva pareri avizate. Va multumesc!
|
#15
Posted 18 April 2020 - 13:50
Dat jos jos, demontat, spalat cu spray de carburatoare, suflat, montat, reglat, altfel mai rau iti faci draci.
|
|
#16
Posted 09 January 2021 - 09:37
Va salut și eu domnilor și vă doresc "La mulți ani" tuturor! Am si eu o durere...de aia vă scriu:Am o Husqvarna 61,pe care nu o pot face nicidecum să se alimenteze cu benzină, adică sa-i vină benzină pe conducta aceea ce iese din rezervor și se conectează la carburator!Schimbat așa: conducta benzină,sorb(filtru benzină),kit garnituri carburator,supapă aerisire rezervor benzină...dacă tot am schimbat atâtea am pus și cilindru și piston cu segment nou.Are o compresie de-mi rupe mâna, dacă nu sunt atent când trag la sfoară....și totuși ne se alimentează...când îi scot conducta de pe carburator,benzină nimic.Ce poate fi?? Am uitat!Simering schimbat ,pe partea cu ambreiajul...Ca să văd dacă pornește am făcut următorul truc:suflu în capătul conductei de benzină, după ce o deconectez de la carburator și atunci fac o mică presiune în rezervor,conectez apoi repede conducta la carburator, că vine benzină și pornesc. Merge grozav de bine așa,cât are benzină...vreo două minute,timp în care o pot și accelera,deci mers normal.Când benzina e pe terminate începe să se bâlbâie și moare...așa-mi face.Dati-mi vă rog o idee,o sugestie...ce poate fi? Ati mai întâlnit așa ceva??? Io am crescut cu drujbe, acu am 4 bucăți, dar așa ceva...n-am întâlnit.Vreau să repar drujba asta,că e un model simplu,cu motor foarte puternic,dar m-am împotmolit,după cum v-am zis.Exclus,zic eu să tragă aer pe la bușonul de benzină,pentru că nu aș putea eu face presiune când suflu,pe conducta de benzină, pentru că ar curge benzină...și totuși,e ceva care îmi scapă...Va multumesc anticipat domnilor!Multă sănătate și spor la treabă tuturor!
|
#17
Posted 09 January 2021 - 10:26
Exista un test , vazut online , pentru verificarea carterului , sa nu cumva sa ai fisuri ascunse . Folosea compresorul si un vas cu apa .
E prin y-tube testul . Arata si cat de bine era ascunsa fisura . Garnitura de la carter ? trebuie verificata deasemenea Am si eu o H51 originala ...am invatat de nevoie sa o mesteresc, dupa ce am primbat-o pe .. nu mai stiu unde . Edited by scub, 09 January 2021 - 10:35. |
#18
Posted 14 January 2021 - 19:49
Mulțumesc mult "scub" pentru idee,da,ideea cu carterul,respectiv garnitura acestuia,nu mi-a trecut prin cap...ai dreptate,trebuie să verific,multumesc mult!..dacă am timp chiar mâine mă uit acolo,mulțumesc mult,încă o dată!!!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users