Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

front end performance

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
andreipacala12345

andreipacala12345

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 08.10.2017
salutare ,as dori sa va adresez o intrebare legata de programarea  front end .Sunt incepator in asa ceva si pe foarte multi ii aud spunand:"trebuie sa fi mereu la curent cu noutatiile",nu trebuie sa ramai in urma cu noutatiile " si de cele mai multe ori discutia mea cu un front end developer se sfarseste aici.Asadar aceasta e intrebarea mea:La ce se refera front end developerii cand spun"noutati",la limbaje de programare noi,la trenduri noi gen(meniuri drop down sau tipuri noi de animatii,etc.ma rog ce e nou pentru infrumusetarea website urilor) sau  la ce anume?

#2
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006
In titlu vorbesti despre performanta, in continut nu mentionezi nici performanta, nici lucruri care ar putea avea de-a face cu performanta.

Deci decide, despre ce vorbim, performanta, accesabilitate, altceva?

#3
PlatonX

PlatonX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,727
  • Înscris: 13.09.2009

View Postandreipacala12345, on 15 noiembrie 2017 - 18:54, said: