Jumătate dintre mașinile rulate aduse în România au suferit daune.
Last Updated: Nov 21 2017 14:17, Started by
business11
, Nov 15 2017 12:51
·
0
#1
Posted 15 November 2017 - 12:51
Quote Doar anul acesta, în România au fost înmatriculate peste 400.000 de autoturisme rulate aduse din afara țării. Specialiștii avertizează însă că mulți cumpărători s-ar putea trezi cu probleme. http://stirileprotv....i-afectata.html |
#2
Posted 15 November 2017 - 12:59
Quote
Pentru celelalte mărci, clienții cer mai puține verificări, motiv pentru care cifrele AutoDNA nu sunt atât de relevante. În cazul celor cinci branduri amintite mai sus, statistica este făcută pe câteva mii de automobile, având în vedere că, după cum spune Răzvan Pavel, deținătorul franșizei AutoDNA pe plan local, “ numărul rapoartelor furnizate lunara a depășit cu mult targetul inițial, de 4.000”. Adica e o statistica buna sa o folosesti drept stergator. |
#3
Posted 15 November 2017 - 13:00
Pai de unde si preturile mai mici la masinile care sunt la vanzare in Romania , comparativ cu cele de vanzare din Germania.
|
#4
Posted 15 November 2017 - 13:00
Cam can-can. Depinde de ce daune. Că dacă a fost o buşitură uşoară, care nu a afectat structura de rezistenţă a maşinii, nu e grav. Dacă a fost însă una serioasă, atunci e nasol.
Aia cu kilometrajul dat înapoi însă e ceva clasic. |
#5
Posted 15 November 2017 - 13:01
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hVCtuJc1908?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#6
Posted 15 November 2017 - 13:01
pai este nasol oricum atat timp cat este ascunsa lovitora, ca este grav sau nu.
Pretul masinilor din Romania in comparatie cu Austria/Germania justifica calitatea si adevarul despre masiniile respective. |
#9
Posted 15 November 2017 - 13:14
Mda, umbla cainii cu covrigi in coada.
Adesea masinile au f multi km si sunt ~ chilipiruri. Daca nu e chilipir, atunci cere o expertiza rapida la un service autorizat. Costa sub 100 euro. Daca vanzatorul refuza, mergi mai departe! |
#10
Posted 15 November 2017 - 13:23
Pai la o cautare sumara pe autovit, olx, plm majoritatea masinilor au aprox 190000 km +/- 20000 "reali" si carte service, daca scadem 1500-2000 de euro si ne uitam la aceleasi masini pe mobile/autoscout ele au de la 250000 in sus.
Problema e ca daca te mananca-n cur sa fii corect si sa pui o masina cu numarul real de kilometri nimeni dar absolut nimeni n-o sa te sune fiindca piata e plina de masini "oferta, mega full". Lumea cere kilometri putini si pret mic asa ca piata asta ofera. Edited by DjMx, 15 November 2017 - 13:23. |
|
#11
Posted 15 November 2017 - 13:32
DjMx, on 15 noiembrie 2017 - 13:23, said:
Problema e ca daca te mananca-n cur sa fii corect si sa pui o masina cu numarul real de kilometri nimeni dar absolut nimeni n-o sa te sune Asta pentru ca le place sa fie mintiti si sa aiba impresia ca au prins o "castana" .. ca au prins o masina cu km putini la un pret bun. Practic... te minti singur (la modul general vorbind) Edited by Andreysc7, 15 November 2017 - 13:33. |
#12
Posted 15 November 2017 - 13:49
Toate masinile sufera daune. Anul asta am fost de cateva ori in Bucuresti pentru a cumpara o masina . Eu cumpar numai masini luate din Romania si cu istoric . Am vazut destule ....toate lovite si facute prost. Explicatia era : " ce vrei , este masina de Bucuresti ." Deci , care este diferenta dintre masina pe care un " mare patriot " o cumpara de noua , merge cu ea si o vinde dupa cativa ani si o masina adusa din UE ? Singura diferenta este aceea ca aia din UE , daca a fost lovita a fost facuta bine . Si a mancat uleiuri bune si schimbate la timp . Sunt cativa foarte smecheri si foarte ecologisti care spun ca masinile mai vechi polueaza. Dar ei ce fac cand isi vand masinile , care au fost noi cand le-au luat ei ...dar acum s-au invechit si polueaza ? Nu le mai vand ? Le caseaza direct ? Nu, le vand si vor cat mai mult pe ele,.dar urla ca cei care isi cumpara masini similare din alta parte sunt niste nenorociti care polueaza. Pai ce ar fi sa isi caseze masinile de 4-5-6 ani cand cumpara altele noi ? De ce sa le vanda ...asta nu inseamna ca alticineva va merge cu ele si va polua ?
Deci numai jumatate dintre masinile rulate importate au suferit daune ? Pai este de bine ....probabil ca 99% dintre masinile rulate in Bucuresti au sufert daune . Edited by JurasikMan, 15 November 2017 - 13:53. |
#13
Posted 15 November 2017 - 13:55
Noul tip de reclamă: scrii un articol cu ”date furnizate de cel mai cel nimeni de pe planetă” și faci prostovanii să alerge la el să cotizeze. Am aruncat și eu o privire pe site-ul cu pricina și în afară de modalitatea de a plăti, nu am găsit nici o informație concretă cu privire la certitudinea că informațiile ce le vei primi garantează istoricul mașinii.
|
#14
Posted 15 November 2017 - 14:04
@JurasikMan
mai nou nimic macar uleiul nu e problema ci filtrele... samsarii le alearga de le ia bip bip, nu baga nici un ban in ulei, filtre, sistem franare, distributie, etc... adica fara consumabile si pe urma le vand ca proaspat aduse... |
#15
Posted 15 November 2017 - 14:06
Quote Jumătate dintre maşinile rulate aduse în România au suferit daune. Doar jumatate ? Ar fi parfum sa fie asa, dar nu cred |
|
#16
Posted 15 November 2017 - 14:09
Nu este asa . Asta ar insemna sa isi asume riscul unor defectiuni costisitoare. Asta vor sa creada cei care nu ii simpatizeaza prea tare pe cei mentionati. Arg , masinile rulate au probleme , toate , indiferent de unde provin si ce marca sunt . Samsarii se ocupa de masini rulate , motiv pentru care , cei care nu vor sa gandeasca prea mult ii asociaza cu masinile cu probleme . De obicei , samsarul care este de meserie cumpara o masina buna , ca sa fie sigur ca scapa de ea usor . Partea cu pretul este si ea gresit apreciata . Pe mine ma pasioneaza cutitele . In Romania sunt cateva firme mari care aduc tot felul de cutite . Cauta de curios si ai sa constati ca ...un Mora ( de exemplu ) se vinde de la 55 ron la 105 ron ...fix acelas cutit . De nou. Asta inseamna un adaus foarte mare la valoarea initiala de import. Daca pot accepta faptul ca firmele isi pot fixa ce adaus doresc la un produs nou , de ce nu poti accepta faptul ca un samsar pune un pret mai mare ca sa aiba de unde negocia ..si ca tot clientul este suveran in oferte , pentru ca nimeni nu-l obliga sa dea cat cere samsarul.
Edited by JurasikMan, 15 November 2017 - 14:14. |
#17
Posted 15 November 2017 - 14:12
si-ti spune corect ce bube are, sau mai bine zis ce a depistat el.
Edited by arg, 15 November 2017 - 14:13. |
#18
Posted 15 November 2017 - 14:12
in urma unui accident cu o fosta masina a rezultat in urma accidentului o dauna totala. Astfel ca masina restul masinii a fost dus la reprezentata si lasat la vanzare. In general vin bulgari si romani cu platforme la reprezentatenele pe care le stiu si cumpara masiniile cu daune totale, ca cica le duc in Romania le repara si le vand ca si masini ok.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users