Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Rolleiflex 3003

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Cosmin_r112

Cosmin_r112

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 15.06.2017
https://imgur.com/a/fmP8B
Cine.mi poate spune despre ce este vorba si chiar o evaluare pentru ca nu gasesc pe nimeni sa ma poata ajuta in zona mea. Mentionez ca nu.s pasionat de asta(fotografie) si prin urmare as vrea sa.l vand.
Va multumesc.
Va rog sa evitati agresiunile pt ca ma gasesc in necunostinta de cauza.


#2
grigsound

grigsound

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 271
  • Înscris: 30.07.2003
La o simplă căutare pe ebay:
https://www.ebay.com...x 3003&_sacat=0


Ai o chestie destul de valoroasă acolo, doar trebuie să găsești clientul potrivit...

#3
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006
Nu o sa inteleaga nimic din listarile de pe ebay, care dincolo de licitatii care pot varia de la nimic la valori inimaginabile, prezinta oricum diverse kituri cu diverse obiective foarte diferite.

Pozele de prezentare catre care este link in prima postare sunt miscate si oricum foarte slabe.

Vad niste obiective Rolley ordinare, un 50 f 1.4 pe camera, 80-300 f 4, un 500, niste extensii macro, un TC 2X, si inca unul de pe care nu se disting informatii - al treilea de sus de la stanga la dreapta, cel de deasupra teleconvertorului.
Insa si el pare tot Rolley, nu Zeiss, si atunci nu are valoare mare nici el.

Poate pui o poza mai clara cu acel obiectiv la care nu se vede mai nimic.

Obiectivele premium pt 3003 erau cele Zeiss, si chiar si ele sunt mai putin utile si cautate acum, si probabil ca se faceau deja in Japonia asa ca nu mai era nimic fantastic nici cu ele...( in japonia au crescut contrastul care a stricat bokehul si redarea, si simultan a scazut performanta tratamentului antireflex...).
Si obiective interesante ar fi fost 85 f 1.4, wide-ori de 15, 16, 20, 24, 28, 35, teleuri luminoase, etc - era un sistem cu zeci de obiective si pe brand zeiss si pe brand rolley.

3003 e o ciudatenie, o camera de format mic ( 35 ) dar cu back detasabil asa cum aveau o parte din camere de format mediu.
Nu a prezentat interes nici cand era noua - a parut in 1985 fiind o usoara evolutia a unui model aparut in 1981.
Acum cand se folosesc camere digitale de atatia ani, nici nu mai zic de telefoane...cu atat mai mult nu prea exista interes.

Singura smecherie ar fi sa gaseasca un colectionar care vrea modelul asta pt. colectia lui...

Edited by loock, 13 November 2017 - 23:31.


#4
Cosmin_r112

Cosmin_r112

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 15.06.2017
O sa fac niste poze mai clare ibsa mai spre seara. Multumesc deocamdata

#5
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
De aş fi avut şi eu unul   :(

#6
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,886
  • Înscris: 28.12.2006
Poate te intelegi cu colegul..

#7
Cosmin_r112

Cosmin_r112

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 15.06.2017

View Postloock, on 13 noiembrie 2017 - 23:20, said:

Nu o sa inteleaga nimic din listarile de pe ebay, care dincolo de licitatii care pot varia de la nimic la valori inimaginabile, prezinta oricum diverse kituri cu diverse obiective foarte diferite.

Pozele de prezentare catre care este link in prima postare sunt miscate si oricum foarte slabe.

Vad niste obiective Rolley ordinare, un 50 f 1.4 pe camera, 80-300 f 4, un 500, niste extensii macro, un TC 2X, si inca unul de pe care nu se disting informatii - al treilea de sus de la stanga la dreapta, cel de deasupra teleconvertorului.
Insa si el pare tot Rolley, nu Zeiss, si atunci nu are valoare mare nici el.

Poate pui o poza mai clara cu acel obiectiv la care nu se vede mai nimic.

Obiectivele premium pt 3003 erau cele Zeiss, si chiar si ele sunt mai putin utile si cautate acum, si probabil ca se faceau deja in Japonia asa ca nu mai era nimic fantastic nici cu ele...( in japonia au crescut contrastul care a stricat bokehul si redarea, si simultan a scazut performanta tratamentului antireflex...).
Si obiective interesante ar fi fost 85 f 1.4, wide-ori de 15, 16, 20, 24, 28, 35, teleuri luminoase, etc - era un sistem cu zeci de obiective si pe brand zeiss si pe brand rolley.

3003 e o ciudatenie, o camera de format mic ( 35 ) dar cu back detasabil asa cum aveau o parte din camere de format mediu.
Nu a prezentat interes nici cand era noua - a parut in 1985 fiind o usoara evolutia a unui model aparut in 1981.
Acum cand se folosesc camere digitale de atatia ani, nici nu mai zic de telefoane...cu atat mai mult nu prea exista interes.

Singura smecherie ar fi sa gaseasca un colectionar care vrea modelul asta pt. colectia lui...

https://imgur.com/a/rLt7P

Sper sa se inteleaga acum. Cam asta detin in materie de obiective si chestiutile alea banuiesc cu flash de la Metz.
As mai avea 2 incarcatoare si 3 seturi cu acumulatori, niste filtre (asa scrie in cartea tehnica [la prima vedere par lentile]), 3 prostii d.alea pentru filme, 2 trepiede (trepieduri) set pensule pt curatare, cred.


#8
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Prostiile alea pentru filme se numesc magazii cred. Se folsosesc ca să schimb tipul filmului. De exemplu, faci poze afară, foloseşti film cu sensibilitatea de 100 A.S.A./21 o D.I.N., faci poze înăuntru foloseşti film cu sensibilitatea de 400 A.S.A/24 o D.I.N. Sau vrei să faci 4 poze color şi apoi 5 alb negru, schimbi casetuţele/magaziile. La aparate ce folosesc formatul Leica poţi să derulezi filmul înapoi (asta dacă nu e vreun compact), să-l bagi în casetuţă, să pui alt film şi ulterior să-l bagi pe cel derulatul, dar pentru siguranţă faci 2 declanşări în plus (cu capacul pus la obiectiv, fireşte) ca să fii sigur că nu faci dublă expunere pe un cadru (deci dacă ai rămas la poziţa 14 declanşezi până la poziţia 16). Cu casetuţa scapi de asta; la format mediu nu merge treaba cu derulatul...

Ce chestie, eu credeam că aparatul ăsta e pe format mediu... dar văd că e pe 35 m.m. (format 135 = format Leica)

Edited by djl, 14 November 2017 - 18:38.


#9
Cosmin_r112

Cosmin_r112

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 15.06.2017

View Postdjl, on 14 noiembrie 2017 - 18:31, said:

Prostiile alea pentru filme se numesc magazii cred. Se folsosesc ca să schimb tipul filmului. De exemplu, faci poze afară, folosești film cu sensibilitatea de 100 A.S.A./21 o D.I.N., faci poze Ăźnăuntru folosești film cu sensibilitatea de 400 A.S.A/24 o D.I.N. Sau vrei să faci 4 poze color și apoi 5 alb negru, schimbi casetuțele/magaziile.

Exista translate pt ce ai zis? :))
Nu ma pricep, am specificat.
Mersi de informare.

#10
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Vezi ce am zis mai sus.
Filemele foto au o anumită sensibilitate la lumină. De exemplu unul de 400 ASA va avea nevoie de mai puţină lumină decât unul de 100 ASA, dar va avea granulaţie mai mare (la mărire "pixelii" vor fi mai vizibili). La aparate digitale setezi ISO (dacă te lasă)... 400 ASA = ISO 400. Sensibilitatea creşte la dublarea valorii: de exemplu un film de 100 ASA e de 2 ori mai sensibil decât unul 5+ de 50 ASA. Unul de 200 ASA  e de 2 ori mai sensibil decât unul de 100 ASA şi de 4 ori mai sensibil decât unul de 50 ASA. Mai există însă şi sensibilităţi intermediare: 64, 160 (nu ştiu de ce nu s-au făcut filme foto profesionale pe 200 ASA). La norma DIN (Germană) sensibilitatea creşte cu 3 o (grade) DIN. Un film de 24 o DIN (200 ASA) va fi de 2 ori mai sensibil decât unul de 21 o DIN (100 ASA). La norma GOST (sovietică) nu mai ţin minte cum e.
Cum e cu sensbilitatea asta la setări de exemplu? Dacă la un film de 100 ASA foloseşti timpul de expunere 1/30 (în cazul în care nu ţii aparatul bine, va ieşi mişcată imaginea), cu unul de 200 ASA vei folosi timpul de expunere 1/50 sau 1/60 (depinde de aparat), deci un timp de expunere de 2 ori mai scurt. Pe rotiţia aparatului vei avea 30, 50, 60...
De obicei aparatele au până la o secundă timp de expunere. Dacă vrei mai mult, trebuie să ţii apăsat. Însă ăsta are şi 2, 4, 6, 8, 16 secunde!
Sau dacă foloseşti diafragma (diafragma e chestia aia care lasă o anumită cantitate de lumină să intre prin obiecitv) de 5,6 la 100 ASA, la 200 ASA poţi folosi diafragma 8. 8 lasă mai puţină lumină să intre, dar oferă profunzime de câmp (distanţa din faţa şi din spatele subiectului ... din câte ştiu e mai mare în spate) faţă de care imaginea e clară.
O diafragmă mai închisă = profunzime de câmp mai mare. De exemplu la diafragma 4 profunzimea de câmp e mai mare decât la diafragma 2,8 iar la 5,6 e mai mare decât la 4. Din păcate dacă creşti lungimea obiectivului, scazi profunzimea de câmp (şi mai scazi şi luminozitatea). De exemplu un obiectiv de 80 mm va avea o profunzime de câmp mai mică decât unul de 50 sau 58 mm.


În casetuţa (magazia) aia bagi o rolă de film foto. Dacă doreşti să schimbi tipul filmului înainte de terminarea rolei (12, 24, 36 poziţii) scoţi casetuţa şi bagi casetuţa cu celălalt film.

Manualul aparatului: http://www.cameraman...eiflex_3003.pdf

Eu doar ofer informaţii... nici să fie la jumate din preţul de ebay nu am bani de el.

Edited by djl, 14 November 2017 - 19:00.


#11
Cosmin_r112

Cosmin_r112

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 15.06.2017

View Postdjl, on 14 noiembrie 2017 - 18:41, said:

Vezi ce am zis mai sus.
Filemele foto au o anumită sensibilitate la lumină. De exemplu unul de 400 ASA va avea nevoie de mai puțină lumină decĂąt unul de 100 ASA, dar va avea granulație mai mare (la mărire "pixelii" vor fi mai vizibili). La aparate digitale setezi ISO (dacă te lasă)... 400 ASA = ISO 400. Sensibilitatea crește la dublarea valorii: de exemplu un film de 100 ASA e de 2 ori mai sensibil decĂąt unul 5+ de 50 ASA. Unul de 200 ASA  e de 2 ori mai sensibil decĂąt unul de 100 ASA și de 4 ori mai sensibil decĂąt unul de 50 ASA. Mai există Ăźnsă și sensibilități intermediare: 64, 160 (nu știu de ce nu s-au făcut filme foto profesionale pe 200 ASA). La norma DIN (Germană) sensibilitatea crește cu 3 o (grade) DIN. Un film de 24 o DIN (200 ASA) va fi de 2 ori mai sensibil decĂąt unul de 21 o DIN (100 ASA). La norma GOST (sovietică) nu mai țin minte cum e.
Cum e cu sensbilitatea asta la setări de exemplu? Dacă la un film de 100 ASA folosești timpul de expunere 1/30 (Ăźn cazul Ăźn care nu ții aparatul bine, va ieși mișcată imaginea), cu unul de 200 ASA vei folosi timpul de expunere 1/50 sau 1/60 (depinde de aparat), deci un timp de expunere de 2 ori mai scurt. Pe rotiția aparatului vei avea 30, 50, 60...
De obicei aparatele au pĂąnă la o secundă timp de expunere. Dacă vrei mai mult, trebuie să ții apăsat. Însă ăsta are și 2, 4, 6, 8, 16 secunde!
Sau dacă folosești diafragma (diafragma e chestia aia care lasă o anumită cantitate de lumină să intre prin obiecitv) de 5,6 la 100 ASA, la 200 ASA poți folosi diafragma 8. 8 lasă mai puțină lumină să intre, dar oferă profunzime de cĂąmp (distanța din fața și din spatele subiectului ... din cĂąte știu e mai mare Ăźn spate) față de care imaginea e clară.
O diafragmă mai Ăźnchisă = profunzime de cĂąmp mai mare. De exemplu la diafragma 4 profunzimea de cĂąmp e mai mare decĂąt la diafragma 2,8 iar la 5,6 e mai mare decĂąt la 4. Din păcate dacă crești lungimea obiectivului, scazi profunzimea de cĂąmp (și mai scazi și luminozitatea). De exemplu un obiectiv de 80 mm va avea o profunzime de cĂąmp mai mică decĂąt unul de 50 sau 58 mm.


În casetuța (magazia) aia bagi o rolă de film foto. Dacă dorești să schimbi tipul filmului Ăźnainte de terminarea rolei (12, 24, 36 poziții) scoți casetuța și bagi casetuța cu celălalt film.

Manualul aparatului: http://www.cameraman...eiflex_3003.pdf

Eu doar ofer informații... nici să fie la jumate din prețul de ebay nu am bani de el.

Dac.as reusi sa.mi scot 4 cauciucuri de iarna nici nu m.as uita la el :))
Mai stau mult p.aici ma apuc de fotografie.
On- Interesant ce.ai zis. Mersi de timpul acordat.
Inca astept o evaluare sincera sa vad de care cauciucuri sa comand
:))

#12
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Depinde de cui reuşeşti să i-l vinzi.

#13
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Sunt curios, la aparatul ăsta poţi folosi magazie pentru fotografii panoramice?   :huh:

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate