Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...
 casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 

Opel a anunțat planul strategic PACE

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#19
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,236
  • Înscris: 07.02.2017

View PostHunor_66, on 13 noiembrie 2017 - 22:01, said:

Mie mi se pare o restrangere, ceea ce anunta Opel.
Vor folosi mai putine platforme ca in prezent care vor fi comune cu cele folosite de PSA ceea ce este foarte logic.In plus motorizarile folosite vor fi cele PSA, inclusiv la diesel unde se va merge pe tehnologia AdBlue.Din cate stiu, in bransa producatorilor auto non premium, PSA este singurul care foloseste la diesel tehnologia Adblue.

#20
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,003
  • Înscris: 09.08.2005

View Postmax_01, on 13 noiembrie 2017 - 21:46, said:

vor contribui
vor genera
vor contribui
va deveni
va lansa
va spori
vor fi reduse
va fi sporită
vor contribui
va permite
va fi securizat
vom contribui
va pătrunde
va explora
va evolua si va deveni

Totul la viitor. In afara de discursuri au facut ceva?

#21
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Pai si eu am vrut sa fiu full-electric.
La bucatarie sunt deja, pentru ca am renuntat la clasicul aragaz si mi-am luat unul cu vitroceramica si cuptor electric.
Voiam sa schimb si centrala (pe gaz) cu una electrica, pana am aflat consumul. De atunci m-am linistit, si e buna asta a mea pe gaz.

Pun pariu ca va veni ziua cand kW va fi mai scump ca litrul de benzina/motorina.
Ce, nu ma credeti? Doar traiti in Romania!

Bugetul statului se hraneste din taxe, impozite si mai ales din accize!

Edited by ericmario, 14 November 2017 - 17:46.


#22
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,236
  • Înscris: 07.02.2017

View Postradunic, on 14 noiembrie 2017 - 17:33, said:

Totul la viitor. In afara de discursuri au facut ceva?
Doar cei de la PSA ti-ar putea da un raspuns corect.

#23
INVISSIS

INVISSIS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 439
  • Înscris: 25.01.2010

View Postericmario, on 14 noiembrie 2017 - 17:44, said:

Pai si eu am vrut sa fiu full-electric.
La bucatarie sunt deja, pentru ca am renuntat la clasicul aragaz si mi-am luat unul cu vitroceramica si cuptor electric.
Voiam sa schimb si centrala (pe gaz) cu una electrica, pana am aflat consumul. De atunci m-am linistit, si e buna asta a mea pe gaz.

Pun pariu ca va veni ziua cand kW va fi mai scump ca litrul de benzina/motorina.
Ce, nu ma credeti? Doar traiti in Romania!

Bugetul statului se hraneste din taxe, impozite si mai ales din accize!

Corect. Toti zic ca e mai ieftina electricitatea, ca e mai rentabila, dar cand va fi "combustibilul" de baza atat pentru casa cat si pentru masina, se va tripla pretul ei...
Poate se vor realiza toate cele preconizate, pentru ca niciunul din muritorii de rand nu visa in anii 80-90 la telefoane inteligente, ecrane tactile, color, flexibile...la realiate virtuala sau augmentata... Progres va exista, dar consider ca motoarele clasice, termice, nu vor muri prea curand, vor mai trece 30-40 de ani pana vor fi TOTAL inlocuite, iar motoarele electrice sa fie la fel de autonome si fiabile ca niste motoare cu ardere interna. Trebuie rezolvata infrastructura statiilor de incarcare, timpii de incarcare, modul de incarcare, pe baza poate a energiei cinetice, din mers, sau a energiei produse de fluxul de aer din mers, sau incarcare pe baza de fotoni, Nu e o solutie sa  stai vreo 2-3-4 ore sa incarci masina, nu pot fi montate atatea statii de incarcare... plus ca va trebui modificata toata infrastructura de distributie a curentului electric, sa suporte atati consumatori, concomitent, mai ales in orase suprapopulate... Sunt multe de pus la punct... Sau poate nu ar trebui neaparat marsat pe masini electrice, ci pe alimentarea cu combustibili alternativi, biomasa, biogaz, uleiuri uzate, ceva care sa asigure si o epurare si o reutilizare a unor deseuri. Nu e singura solutie electricitatea

Iar a investi de acum intr-o masina electrica pare a fi o afacere foarte proasta, atata timp cat tehnologia nu e definitivata nici pe departe, schimbari se vor mai produce in mod sigur, si repede va aparea uzura tehnologica. Totul e la stadiul de experiment... nimic sigur

Edited by INVISSIS, 15 November 2017 - 00:46.


#24
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Nu pot decat sa imi aduc aminte de sfarsitul anilor 2000 cand dieselul a prins avant si la autoturisme. Dupa ce motorina a fost zeci de ani semnificativ mai ieftina decat benzina, pretul ei a inceput sa creasca ajungand nu dupa mult timp la acelasi pret cu benzina.
Rezultatul? Transporturile de marfa scumpe, produse scumpe, firme in faliment, scaderea puterii de cumparare si asa mai departe.
Pt ce? Pt o economie reala de 50 lei pe luna in banii de azi per masina in timp ce toate produsele au devenit mai scumpe.
Din pacate cresterea pretului energiei electrice va avea efecte mult mai serioase decat cresterea pretului motorinei. Pt ce? Pt aceeasi economie reala de 50 lei pe luna, poate 100 lei. Orase mai curate? In Romania ponderea masinilor electrice va fi in continuare infima, la fel si reducerea poluari dar pretul electricitatii va urma acelasi trend ca in Europa. Cand va creste acolo, va creste si la noi. Daca nu va creste, va fi exportata direct sau prin rostogolire (Ungaria va vinde in Austria de ex si va cumpara de la noi). Cu sau fara masini electrice, vom fi la fel de afectati.
Combinatele siderurgice nu mai merg ca s-ar inchide imediat. O crestere de pret de 10% la pretul energiei inseamna profit zero. Ramana Dacia. Costul unei caroserii auto este dat in masura de peste 60% de energia electrica consumata pt producerea tablei (cumparata de Dacia) si prelucrarea si sudarea ei in uzina. Orice crestere de pret va inchide rapid uzina. Toti producatorii vor fi afectati dar cei mai loviti vor fi cei cu o valoare adaugata mica, cum e Dacia, unde nu platesti altceva decat suma partilor care compun produsul.
Asta realist vorbind.
Daca vrem sa visam, putem visa la orase curate. Din pacate piramida nevoilor este reala.

Edited by underb, 18 November 2017 - 18:49.


#25
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

View PostYOUR_GOD, on 14 noiembrie 2017 - 00:40, said:

Eu ma astept sa nu exista chargere, ci battery replacement areas. Merg, scot modulul, pu altul, plec.
Nu cred ca o sa se intample prea curand. Deoarece: 1. ar trebui sa se inventeze niste module de baterii compatibile intre toate marcile si sa se accepte module mai uzate contra altele mai noi 2. ar trebui rezolvata problema schimbarii rapide cu pastrarea izolarii/etanseitatii contactelor, pt. a evita accidente... In plus cum bateriile sunt voluminoase si grele, ar trebui carate si stocate in cantitati foarte mari(costuri transport, manipulare, stocare, instalare samd), adica nu cred ca e viabila chestiunea...

#26
vacaroz

vacaroz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 16.02.2008

View Postunderb, on 18 noiembrie 2017 - 18:48, said:

Nu pot decat sa imi aduc aminte de sfarsitul anilor 2000 cand dieselul a prins avant si la autoturisme. Dupa ce motorina a fost zeci de ani semnificativ mai ieftina decat benzina, pretul ei a inceput sa creasca ajungand nu dupa mult timp la acelasi pret cu benzina.
Rezultatul? Transporturile de marfa scumpe, produse scumpe, firme in faliment, scaderea puterii de cumparare si asa mai departe.
Pt ce? Pt o economie reala de 50 lei pe luna in banii de azi per masina in timp ce toate produsele au devenit mai scumpe.
Din pacate cresterea pretului energiei electrice va avea efecte mult mai serioase decat cresterea pretului motorinei. Pt ce? Pt aceeasi economie reala de 50 lei pe luna, poate 100 lei. Orase mai curate? In Romania ponderea masinilor electrice va fi in continuare infima, la fel si reducerea poluari dar pretul electricitatii va urma acelasi trend ca in Europa. Cand va creste acolo, va creste si la noi. Daca nu va creste, va fi exportata direct sau prin rostogolire (Ungaria va vinde in Austria de ex si va cumpara de la noi). Cu sau fara masini electrice, vom fi la fel de afectati.
Combinatele siderurgice nu mai merg ca s-ar inchide imediat. O crestere de pret de 10% la pretul energiei inseamna profit zero. Ramana Dacia. Costul unei caroserii auto este dat in masura de peste 60% de energia electrica consumata pt producerea tablei (cumparata de Dacia) si prelucrarea si sudarea ei in uzina. Orice crestere de pret va inchide rapid uzina. Toti producatorii vor fi afectati dar cei mai loviti vor fi cei cu o valoare adaugata mica, cum e Dacia, unde nu platesti altceva decat suma partilor care compun produsul.
Asta realist vorbind.
Daca vrem sa visam, putem visa la orase curate. Din pacate piramida nevoilor este reala.


bine punctat. cred ca se face atata reclama cu masinile electrice, si in general mincinoasa, doar pentru a vinde. indiferent ca sunt bune sau nu, economice sau nu pentru noi, "verzi" fietine etc. si reclama asta vad ca prinde bine. sunt deja multi spalati pe creier care vad doar electric, desi nu si perit, nu sunt fezabile inca nici pentru ei, si nici nu au aparut ceea ce viseaza ei.
de ceva vreme ma fascineaza fenomenul amsterdam sa i spunem. cum acolo se pune accept pe biciclete, si lumea chiar le foloseste.
oare la noi ar fi fost atat de greu? sa folosim masinile in exterior, si cand ajungem in orasul respectiv, parcam masina si luam bicicleta. am scapa de problema poluarii, aglomeratiei, va fi mai ieftin etc.
sau, un drum cu masina din ploiesti pana in bucuresti, cu un trafic lejer, dureaza 1.5 ore minim. si vreo 50 de lei carburant. cu trenul faci acelasi drum cu mult mai putini bani si doar in 40 de minute. daca va fi cerere, sigur si cfr ul se va conforma cu ceva mai calitativ. si nu e nevoie de o reclama fabuloasa (vezi automobile electrice). again amsterdam efect. cei de sus sa apara pe bicicleta, tren, metrou, si sigur se vor ai conforma si altii. oferale si ceva avantaje (gen o apa plata rece la pahar vara macar, ca e ieftina) si sa vezi gloata. bine... bizonii cu figuri de electrice sau v8, vor fi in continuare "boierii" din trafic. cum spuneam, daca va fi cerere, cred ca si sursele de transport in comun vor fi mai bine puse la punct. nu vor ramane doar pensionarii si navetistii care fac o baie pe saptamana sa le foloseasca... de care multi dintre voi fugiti de ei

#27
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
De ce pasa noua clientilor?
Sau vor incepe sa faca economii la materiale? (nu ca acum sunt de lux)

#28
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Majoritatea celor din Ploiești ce lucrează în București se opresc la Băneasa, pipera, aviatorilor sau Romexpo. Este mai ușor sa vina cu masina decât sa ia autobuz pana la gara în Ploiești, după tren, după sa covoare la metrou și sa meargă o stație pana la Victoriei și acolo sa schimbe 😊
Sa mergi acum cu bicicleta în București îți trebuie curaj, eu o folosesc doar în weekend.
Mașinile electrice sunt urmasele celor termice, este o evoluție. Nu înțeleg de ce te plângi când ai mai multe variante, mașini de oraș, mașini din clasa compacta, medie, suc etc.
Si eu folosesc transportul în comun în București doar în timpul săptămânii deoarece este mai rentabil și pierd mai puțin timp, dar în rest nu se rentează.

#29
vacaroz

vacaroz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 16.02.2008

View PostMicroEdge, on 23 noiembrie 2017 - 19:55, said:

Majoritatea celor din Ploiești ce lucrează în București se opresc la Băneasa, pipera, aviatorilor sau Romexpo. Este mai ușor sa vina cu masina decât sa ia autobuz pana la gara în Ploiești, după tren, după sa covoare la metrou și sa meargă o stație pana la Victoriei și acolo sa schimbe ��
Sa mergi acum cu bicicleta în București îți trebuie curaj, eu o folosesc doar în weekend.
Mașinile electrice sunt urmasele celor termice, este o evoluție. Nu înțeleg de ce te plângi când ai mai multe variante, mașini de oraș, mașini din clasa compacta, medie, suc etc.
Si eu folosesc transportul în comun în București doar în timpul săptămânii deoarece este mai rentabil și pierd mai puțin timp, dar în rest nu se rentează.
stau in ploiesti si sincer iti spun. nu cunosc macar o persoana care sa lase masina la periferia bucurestiului si sa ia o sursa de transport in comun.
da, infrastructura pentru biciclete si cultura soferilor este la pamant din pacate. dar sa o luam logic. ce ar fi mai greu de construit pentru viitor. strazi, pasaje, podete etc pentru masini? care necesita deja un nr infinit de benzi? si la cum creste nr de masini per cap de locuitor, mereu nu vor fi de ajuns? sau piste pentru biciclete in tot orasul? ba la astea e si mai usor. daca tai o banda auto, poti incadra o droaie de biciclete pe banda aia. infrastructura deja o ai, doar trebuie adaptata. daca o treime dintre masinisti, ar opta pt biciclete, deja fluidizezi si traficul auto.
cateva parcari mari pe la periferie, inclusiv in oras, unde permite locul, acestea din urma sa fie impreuna cu parcarea de bicicleta. si ai rezolvat. vii cu masina, parchezi si ai fugit pe bicicleta.
ps: sunt ghiftuit de shaorma mancata pe fuga la volanul masinii sa nu intarzii. cred ca ar trebui sa mai fac si miscare, sa dau shaorma aia afara din organism...
daca si minunatul nostru guvern ar vedea aceste portite, si ar fi cu adevarat pentru cetatean. ar putea pune in aplicatie niste tehnici gen cea expusa de mine, care ar fi benefice. dar cred ca nu se doreste asta....
si da, se pot vinde pe urma si berline, limuzine, caracatite, microbuze etc. ai nevoie de ele pentru exterior

#30
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,322
  • Înscris: 17.09.2008

View Postmax_01, on 14 noiembrie 2017 - 14:25, said:

Vor folosi mai putine platforme ca in prezent care vor fi comune cu cele folosite de PSA ceea ce este foarte logic.In plus motorizarile folosite vor fi cele PSA, inclusiv la diesel unde se va merge pe tehnologia AdBlue.Din cate stiu, in bransa producatorilor auto non premium, PSA este singurul care foloseste la diesel tehnologia Adblue.
De acord cu tine.Anul viitor urma sa fie lansat Opel Corsa, fabricat pe platforma GM insa s-a amanat lansarea acestui model pentru anul 2019, din cate stiu eu, pentru ca noua Corsa fie realizata pe platforma PSA.
Ma intreb daca Opel Astra K lansat in anul 2015, va beneficia de un facelift, in anul 2018 sau 2019, pastrandu-si actuala platforma, avand insa motorizari PSA ? Va avea o alta platforma sau se va iesi pe piata cu noua generatie Opel Astra L, sarindu-se peste facelift asa cum a procedat VAG cu Golful 6?

#31
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,236
  • Înscris: 07.02.2017
PSA este nemultumita ca motorizarile Opel, folosite in prezent, la capitolul poluare nu sunt la fel de performante ca cele detinute de acest grup asa ca se vand nevoiti sa adapteze mai repede motorizarile PSA pentru ca autoturismele Opel sa respecte viitoarea norma de poluare care va intra in vigoare in anul 2021.Asta inseamna ca la autoturismele Opel se va renunta la echiparea cu motoare fabricate pana in prezent de Opel, sub licenta GM, si se va trece la echiparea cu motorizari PSA, ceea ce pentru grupul francez este o cheltuiala suplimentara.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate