Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

masina second hand

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
tatarucristi5

tatarucristi5

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.10.2017
Salut! Am un buget de 2000 euro si nu stiu daca sa imi cumpar masina din Romania sau germania.
As vrea ca in acest buget sa fie inclusa si inmatricularea, eventual transportul daca e din germania. Sunt student deci majoritatea timpului o sa merg prin oras.
Eu ma gandeam la un Opel astra 1.6 euro 4 pentru ca e posibil sa se bage taxa pe poluare. Ce parere aveti de masina si de unde ar fi cel mai convenabil sa o cumpar?

#2
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007
Serios? Cu banii astia vrei sa te duci in germania? Iti dai seama ca dupa cheltuielile cu drumul, cautatul in germania, actele, carburant de venire, iti raman 500 euro de care sa iei masina?
In bugetul asta ai sanse mai mari sa iei o astra obosita sau o corsa cinstita.

#3
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011
de niciunde, o sa te alegi cu o pocnitoare, mergi cu bicicleta

#4
Qwerty69

Qwerty69

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 531
  • Înscris: 17.06.2011
Logan/Sandero 2007-2008

#5
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
La 2000 gasesti o Astra buna de la samsari aici, nu mai umbla la mama dracu.