Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Samsung QLED
Last Updated: Mar 16 2024 10:27, Started by
razvantudurache
, Nov 12 2017 16:38
·
3
#559
Posted 17 May 2019 - 13:03
Vreau sa iau un Samsung dar presimt ca o sa ma enerveze local/global dimming. Daca incerc solutii postate pe alte forumurisi intru in service menu sunt sanse sa am probleme daca vreau sa returnez televizorul?
|
#560
Posted 17 May 2019 - 13:11
Global dimming au cam toate tv- urile acum. Nu poate fi dezactivat
|
#561
Posted 17 May 2019 - 17:05
Se poate dezactiva complet sunt niște meniuri ascunse în service menu dar asta merita incercat după ce iese din garanție ca dacă moare subit și vad aia ca ai umblat acolo în mod sigur adio garanție.
|
#562
Posted 18 May 2019 - 09:50
cyfaws, on 17 mai 2019 - 13:03, said:
Vreau sa iau un Samsung dar presimt ca o sa ma enerveze local/global dimming. Daca incerc solutii postate pe alte forumurisi intru in service menu sunt sanse sa am probleme daca vreau sa returnez televizorul? Global dimming e relativ ok. |
#563
Posted 18 May 2019 - 17:26
#564
Posted 18 May 2019 - 18:15
Nu am avut curiozitatea sa citesc condițiile de garanție dar consider ca e de la sine inteles ca intervenția în meniul service nu este destinat utilizatorului mai ales în meniul acela ascuns de unde se pot seta inclusiv voltaje aplicate panoului. Eu unul nu as avea tupeul sa ma cert cu ei dacă as fi nevoit sa ajung cu el în service știind ca m-au prins umbland pe acolo.
|
#565
Posted 18 May 2019 - 19:31
Nu e vorba de tupeu. Vorbesti de parca simplul fapt ca ai intrat in meniul de garantie este o vina sau o cauza de defectare. Daca e asa ar trebui sa scrie in contractul de garantie sau ar trebui sa gaseasca moduri de a bloca accesul acestui meniu. Eventual ar presupune folosirea unei parole, pin, etc si mai ales un avertisment pe ecran de la primul pas privind scoaterea din garantie.
Contractul de garantie are (sau trebuie sa aiba) clauze bine definite, obligatorii de respectat pentru ambele parti. Garantia acopera defectiunile care au drept cauza vina producatorului. Daca defectiunea este din vina lui de ce sa platesti tu, cumparatorul, doar pentru ca ai intrat in meniul de service, bineinteles, fara insa sa fii tu cauza? Intratul in meniu nu este in sine o cauza de defectare! Eventualele modificari facute sunt pastrate intr-un fisier care poate fi consultat de catre depanator si se poate verifica cu usurinta daca exista legatura de cauzalitate cu defectiunea. De asemenea, daca exista o disputa, normal este ca fabricantul sa demonstreze ca vina nu este a lui ci a ta iar daca nu poate s-o faca atunci la fel de normal este sa isi asume reparatia. Altfel, pretexte sa refuzi garantia se pot gasi oricand. Treaba depanatorului din garantie nu trebuie sa fie cautarea de motive de refuz ci obtinerea satisfactiei cumparatorului cu exceptia cazului in care reaua credinta a aceluia este dovedibila. Ca o paranteza pot sa iti spun ca autovehiculele sunt mult mai scumpe decat televizoarele, au zeci de calculatoare in componenta, calculatoare in care poti intra cu usurinta si multe nici macar nu pastreaza loguri. In cei vreo 15 ani in care m-am ocupat exact de acordarea garantiei, niciodata nu am refuzat o reparatie in garantie daca nu am putut sa dovedesc ca este vina utilizatorului. De asemenea, sub ochii mei, seful pe tara la garantii la acel moment,a admonestat un client afirmand ca il scoate din garantie dar dupa ce clientul a facut reclamatie la distibuitorul autorizat si la ANPC, si-a cerut scuze si i-a si acordat, drept compensatie, sub forma de gest comercial, reviziile gratuite pana la iesirea din garantie a vehiculului. |
#566
Posted 18 May 2019 - 19:47
Nu am spus nici o clipa ca doar accesarea meniului service poate duce la pierderea garanției ci am menționat clar
Gabone99, on 17 mai 2019 - 17:05, said:
Se poate dezactiva complet sunt niște meniuri ascunse în service menu dar asta merita incercat după ce iese din garanție ca dacă moare subit și vad aia ca ai umblat acolo în mod sigur adio garanție. |
#567
Posted 19 May 2019 - 08:33
Meniul de service este pentru cei din service, nu este prezentat accesul la el in niciun manual de utilizare al unui televizor asa ca se pot folosi de lucrul asta sa refuze garantia la produs.
|
#568
Posted 19 May 2019 - 08:39
De acord dar depinde și unde îți bagi nasul. De exemplu dacă eu am întrat sa activez modurile cal/day și cal/night care totuși au fost create pentru cei ce își doresc calibrarea produsului ce facem? Trebuia sa îl fi chemat pe tipul de la service sa mi le activeze?
|
|
#569
Posted 19 May 2019 - 09:03
Mr. Incredible, on 19 mai 2019 - 08:33, said:
Meniul de service este pentru cei din service, nu este prezentat accesul la el in niciun manual de utilizare al unui televizor asa ca se pot folosi de lucrul asta sa refuze garantia la produs. |
#570
Posted 10 June 2019 - 16:43
Posesor de 40F7000; 43KS7502; 49KS8002. De BF am incercat 55Q7FN, dezamagit de cloud'ingul excesiv si agresivitatea imaginii l'am returnat. Am sfirsit prin a ma amagi cu un 49Q6FN care m'a surprins placut. Consider ca se preteaza mai bine decit Q7FN la felul in care imi place sa'mi setez imaginea.
De o luna incoace s'a intors dorinta de a urca la 55" si am zis ca daca imi place Q6FN de 49" sigur o sa'mi placa si cel de 55". Cumpar 55Q6FN si dupa doua zile mi se pare ca nu au aceeasi imagine pentru acelesi setari, alb murdar, culori moarte. O sa ziceti ca unul e mai mare celalalt e mai mic, e normal sa fie asa..., bla, bla. Side by side 49Q6FN arata mai bine pentru mine, vezi poza, asa ca am returnat 55Q6FN dar aventura nu se opreste aici... Pe lista am avut 55XF9005, imagine buna dar pe timpul testelor in magazin s'a sufocat in Android TV, pacat de imagine... 55B/C8 si in general OLED imagine corecta si aproape frumoasa dar ii lipsete lumina si d'asta nu este pe placul meu. Ce folos ca are negrul "perfect" daca n'are lumina. Imaginea imi amintesc ca se "produce" pe lumina. Avind in vedere si foarte posibilele defecte, retentie pe imagine si burn-in se descalifica instant, n'am chef sa dadacesc televizorul cu tot felul de proceduri iar atunci cind il privesc sa stau cu frica in gind ca trebuie sa'l cocolosesc sa nu se prajeasca cumva si sa ramin dupa 3-4ani cu un gunoi scump. Asa ca la spartul tirgului m'am hotarit la 55Q9FN si pentru ca este considerat de multi in review'uri "tv de referinta". Q90 pare sa fie mai slabut si deocamdata e prea scump. In asteptarea micro-LED Q9FN pare sa fie alegerea corecta. Maine trebuie sa soseasca 55Q9FN si sper sa nu fiu dezamagit de el. In stinga 55Q6FN, 49Q6FN in dreapta. Attached FilesEdited by iso, 10 June 2019 - 16:53. |
#571
Posted 11 June 2019 - 16:43
Buna, tot căutând după pe net după review uri pt tv uri Qled, am găsit acest topic.Va rog sa mă ajutați vizavi de acest tv.
Mi am cumpărat și eu un qled de la Samsung respectiv Samsung 43Q60RA.Din prima butonare imaginea este mai bună decât vechiul Samsung UE 40ku6092, dar nu m a dat pe spate.Dar are bleeding in partea stânga sus...din ce am observat.Va rog sa mi spuneti, daca acest model este ok, sau trebuia sa l iau pe acesta:Samsung 43RU7412. Eventual ce setări ar fi mai potrivite pt o imagine buna.Va mulțumesc anticipat. Edited by nicpetru, 11 June 2019 - 16:49. |
#572
Posted 11 June 2019 - 17:04
La banii aia luiai un 49'Q6FN sau chiar 55Q6FN. Modelele din 2018 sunt mult mai bune. Iar astea din 2019 au preturi total nesimtite. si sunt mai slabe la toate capitolele ,luminozitate mai mica ,plastic mult ,etc.
Edited by edigee, 11 June 2019 - 17:05. |
#573
Posted 11 June 2019 - 17:14
edigee, on 11 iunie 2019 - 17:04, said:
La banii aia luiai un 49'Q6FN sau chiar 55Q6FN. Modelele din 2018 sunt mult mai bune. Iar astea din 2019 au preturi total nesimtite. si sunt mai slabe la toate capitolele ,luminozitate mai mica ,plastic mult ,etc. |
|
#574
Posted 11 June 2019 - 17:47
Mai bine un 49Q6FN. Modelul mai nou Q60R este mai slab la calitatea imagnii.
In alta ordine de idei mi'a venit 55Q9FN, la prima vedere sint dezamagit. Desi negrul este reprodus peste asteptari si sunetul mi se pare foarte bun, este foarte enervant dimming'ul automat indiferent de setarea aleasa HI/STD/Low. La schimbarea cadrului pentru o fractiune de secunda imaginea e "vie" apoi se "inchide". Dupa numai 2-3ore ma gindesc deja sa'l returnez... Oare si Sony XF9005 se comporta la fel? |
#576
Posted 11 June 2019 - 19:22
Am scris clar de ce nu acel model și nici unul peste 108cm.Nu am unde sa l pun.Sa înțeleg că acest model este un gunoi?sau care i faza.Toti îmi spuneți că i slab și recomandați alte modele, deși am specificat clar, care i problema mea.In alta ordine de idei:
Sa înțeleg că bleeding ul de la colțuri nu se poate estompa? Am anumite setări la imagine care nu sunt disponibile?Sa fie pt alt model sa am dezactivat/activat ceva |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users