Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Care va fi urmatoarea masina personala?
Last Updated: Nov 13 2017 13:12, Started by
Bursul
, Nov 10 2017 13:48
·
0
#38
Posted 10 November 2017 - 15:18
Eu n-am glumit cu Camaro, o am in vizor.Mi-as dori si un militar din ala, dar...n-am bani pt asa ceva.Un Camaro sh cu 40k il acopar , il acopar si nou , pbl e nu fac eu zici de mii de km pe an, in plus ar fi ca a doua masina, buna la nevoie dar si distrctiva, o masina care mi-ar satisface niste puncte de pe lista aia, puncte pe care cu greu le gasesc sau nu le gasesc la masini sport mai ieftine.
Edited by ionutz_joe2009, 10 November 2017 - 15:21. |
#39
Posted 10 November 2017 - 15:31
#41
Posted 10 November 2017 - 16:10
baribalu, on 10 noiembrie 2017 - 15:06, said:
Daca castig la Loto cu toate ca nu joc, asa ceva as cumpara sa conduc in Bucuresti, e perfecta pentru toti giolbanii care se baga si iti taie fata fara semnal si fara sa se asigure: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cDoRmT0iRic?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Acum am vazut ce ai scris, nu e nevoie de aia ca sa-i calci pe bot pe aia care se baga cu tupeu din ala golonesc(gen trei benzi si depasire pe linie de tramvai cand sunt 3 benzi si o dunga maare, mare alba, bagat in fata cand vede ca nu-i coada si se circula bine , etc).Nu spun, in Buc , trebuie sa mai si "furi", altfel faci barba la volan daca e alglomerat pe drumul transversal , etc.In schimb, in ultimul timp, a crescut destul de mult gradul de agresivitate, nu mi zic, daca mergi cu o masina din clasa mica....iti iei claxoane intruna.Eu am testat pe 2 masini, pe una am cale libera, sunt invitat sa trec, pe cealalta iau claxoane.Dar, daca vrei sa calci legal pe bot tupeistii golani, iti iei o Toyota din aia veche, pui niste cauciucuri mari, un bullbar din ala facut la strung si ai rezolvat problema.Garantat, nici dracu nu-ti mai intra in fata. Edited by ionutz_joe2009, 10 November 2017 - 16:17. |
#42
Posted 10 November 2017 - 16:16
aris86, on 10 noiembrie 2017 - 14:02, said:
Niciodata nu a fost renumit renault pt fiabilitate, sau frantuzestile in general. Iar la piese sint renumiti ca au preturi mai mari, in general, o masina frantuzeasca noua e mai ieftina ca una germana, dar recupereaza apoi prin preturile la piese, e politica lor din ce am inteles. |
#44
Posted 10 November 2017 - 16:56
Un E-Class cat mai nou cand vom avea si sosele pentru asa ceva. Vreau o masina cu care sa merg cu 80 kmh pe cruise control si sa nu simt nevoia de mai mult (aka sa ma grabesc) .
|
#45
Posted 10 November 2017 - 16:57
Eu mi-as lua un Ford Focus RS albastru, 2,5 l Turbo, 350 CP, 4x4. Dar probabil ma limitez la noul Ford Fiesta ST de 200 CP care apare in 2018.
Pe vremuri as fi vrut un Mitsubishi Lancer Evo dar acum nu mai e sa fie pentru ca nu se va mai produce. |
#46
Posted 10 November 2017 - 17:33
#47
Posted 10 November 2017 - 17:48
#48
Posted 10 November 2017 - 19:42
Bursul, on 10 noiembrie 2017 - 13:48, said:
Momentan am Skoda. Ma gandesc sa o mai tin 7 ani sau pana or interzice astia diesel-ul in cetrul orasului. Dupa aceea sigur va fi un Mercedes (Second hand) pe benzina, probabil clasa C. O sa aleg Mercedes din cauza confortului (cel putin asa am auzit). Voi ce planuri aveti in viitor? |
#49
Posted 10 November 2017 - 20:35
Am uitat sa zic ca a mea o sa fie musai cu cutie de viteze automata.
|
#51
Posted 13 November 2017 - 10:56
Prevad ca in viitor, asa, cam in 10-20 de ani , masina cu motor clasic va disparea , probabil si soferii, vor aparea noi aplicatii pe mobil care sa "cheme" o masina de inchiriat si aceea fara sofer . Numai sa ne uitam putin la mobile 2000 vs 2017 si deja te ia cu ameteala . Vor aparea aplicatii gen uber dar pentru auto , chemi masina din avion si te asteapta in parcare la aeroport, te duce unde doresti si platesti din cont , adio rca, taxe autostrada etc , le platesti toate odata la pachet , macar nu ne mai batem capul cu parcarea
|
|
#52
Posted 13 November 2017 - 11:10
Posibil ca si notiunea de masina personala sa disparea treptat. Se va inlocui cu notiunea de ''transport'', pur si simplu. Vrei sa ajungi din locul A in locul B, iei ceva pentru asta, nu neaparat masina ta. Va fi mult mai eficient astfel. Oricum planeta e suprapopulata si ne sufocam in noxe.
|
#53
Posted 13 November 2017 - 11:39
ldpe, on 13 noiembrie 2017 - 10:56, said:
Prevad ca in viitor, asa, cam in 10-20 de ani , masina cu motor clasic va disparea , probabil si soferii, vor aparea noi aplicatii pe mobil care sa "cheme" o masina de inchiriat si aceea fara sofer . Numai sa ne uitam putin la mobile 2000 vs 2017 si deja te ia cu ameteala . Vor aparea aplicatii gen uber dar pentru auto , chemi masina din avion si te asteapta in parcare la aeroport, te duce unde doresti si platesti din cont , adio rca, taxe autostrada etc , le platesti toate odata la pachet , macar nu ne mai batem capul cu parcarea Nu vad un un sistem sigur in care masinile merg sigure.Pt asa ceva, masinile trebuie sa interactioneze intre ele, X masina sa stie unde e Z masina.Si tot asa.Pbl e ca daca acel sistem scapa din mana, cineva(un virus) ataca sistemul, iese cu sange mult. Nici macar la avioane nu s-a ajuns la nivelul ala.Si ce tehnologie e pe ele. Edited by ionutz_joe2009, 13 November 2017 - 11:41. |
#54
Posted 13 November 2017 - 11:52
"Nu vad un un sistem sigur"
In acest moment nu vad nici eu dar in 20 de ani cu siguranta apare ceva . Foarte multa tehnologie este tinuta departe de ochii curiosi , va aparea la momentul oportun ...de exemplu tehnologia de iluminare cu panou led era existenta pe submarinele militare din anii 40-50 dar a fost scoasa la iveala abia de cativa ani pentru publicul larg si alte multe care sunt tinute departe . Motoare cu hidrogen au aparut, functioneaza dar nimeni nu a cutezat sa le produca serie , ne baga pe gat asta cu acumulatori li-ion care stim de la sculele electrice si telefoane ca nu este fiabila, in maxim 4 ani sunt gata acumulatorii sau 300 cicluri incarcare/descarcare plus temperatura care este foarte stresanta la li-ion/li-pol. Edited by ldpe, 13 November 2017 - 11:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users