Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Notificare pentru eliminarea unor clauze Digi.Tel și Digi Mobil

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,191
  • Înscris: 18.04.2008
Am primit asta pe pagina 3 a facturii RCS&RDS.

Quote

Stimate client,
Vă mulțumim că ați ales serviciile de telecomunicații Digi, furnizate de către RCS & RDS! Această alegere ne
încurajează să fim întotdeauna la înălțimea așteptărilor dumneavoastră, prin asigurarea de servicii de înaltă calitate,
la tarife accesibile.
În vederea actualizării câtorva aspecte contractuale, vă prezentăm o serie de modificări aduse asupra condițiilor
aplicabile clienților persoane fizice. Totodată, vă precizăm că prezenta notificare nu modifică tarifele și celelalte
condiții de furnizare a serviciilor stabilite, acestea rămănând la nivelul agreat, potrivit dispozițiilor contractuale
specifice.
I
. Art.2.5 din cuprinsul Clauzelor specifice serviciului Digi Tel de telefonie fixă va fi eliminat.

II. Art. 3.9. din Condițiile Generale va avea următoarea formulare:
Beneficiarul poate contesta, în scris, sumele facturate în termen de cel mult 30 (treizeci) de zile de la data primirii
fiecărei facturi, fără a fi exonerat de la achitarea integrală a facturii până la expirarea termenului de plată, urmând ca
eventualele diferențe să fie corectate pe factura următoare emisă de RCS & RDS. Pentru evitarea oricarui dubiu,
termenul de 30 de zile din prezenta clauză nu afectează aplicabilitatea prevederilor contractuale privind soluționarea
litigiilor însă nerespectarea acestuia atrage incidența dispozițiilor contractuale privind suspendarea furnizării
serviciilor.

III. Art. 9.2. din Conditiile Generale va avea următoarea formulare:
Beneficiarul este singurul răspunzător pentru orice pierderi, costuri, prejudicii rezultate direct sau indirect din
propriile acțiuni sau inacțiuni, cum ar fi, dar fără a se limita la, încălcarea sau ignorarea de către acesta a oricăruia
dintre termenii sau condițiile de furnizare a serviciilor, folosirea necorepunzătoare a serviciilor sau a echipamentelor
de comunicații electronice. În cazul intervenirii oricăreia dintre situațiile nelimitativ prevăzute în prezenta clauză,
RCS & RDS poate întreprinde toate demersurile contractuale și legale necesare în vederea protejării propriilor sale
interese legitime sau intereselor legitime ale abonaților ori terților, fără a fi în vreun fel răspunzător în acest sens.

IV. Art.6.2 din Clauzele specifice serviciului Digi Mobil de telefonie mobilă va avea următoarea formulare:
În măsura în care Beneficiarul utilizează serviciile în alt scop decât în interes propriu sau le utilizează în scopul
obținerii de avantaje materiale sau în orice alt scop lucrativ sau le utilizează încălcând sub orice formă oricare dintre
termenii și condițiile de furnizare a serviciilor de telefonie mobilă, RCS & RDS nu este în niciun fel răspunzator pentru
orice eventuale prejudicii, daune sau pierderi (directe sau indirecte) sau pentru beneficii nerealizate, de către
Beneficiar sau de către terții cu care Beneficiarul se află în orice raporturi, ca urmare a nefuncționării sau a
funcționării necorespunzătoare a serviciilor ce fac obiectul acestor clauze specifice.
În cazul utilizării corespunzătoare a serviciilor în interes propriu, potrivit nevoilor normale de comunicare, singurul
remediu care poate fi solicitat de către Beneficiar, ca urmare a nefuncționării sau a funcționării necorespunzătoare a
serviciilor ce fac obiectul acestor clauze specifice, este reprezentat de reducerea proporțională a abonamentului
lunar conform perioadelor de nefuncționare. Acordarea proporțională a reducerii abonamentului lunar în această
situație reprezintă o măsură justă, care reflectă în mod conform echivalența contraprestațiilor contractuale.
Dispozițiile contractuale cu privire la soluționarea litigiilor se aplică în mod corespunzător.
Cu considerație,
Echipa Digi I RCS & RDS
Pag. 3

Ce părere aveți?

Edited by KyKyKyKy, 09 November 2017 - 19:51.


#2
LukRo

LukRo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,851
  • Înscris: 23.10.2015
Da. Ce nu e clar?

#3
rixthina

rixthina

    superb membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 29.10.2017
Cand se vor hotari daca sunt Digi, RCS sau RDS ?
Sunt dubiosi prin denumire.

Stimate client,
Vă mulţumim că aţi ales serviciile de telecomunicaţii Digi, furnizate de către RCS & RDS!



Desi in contractul meu era scris ceva, au facut pe dos, de fapt nu au facut nimic.
Trebuia sa imi dea router si telefon fix. Nimic din toate astea.
Scria negru pe alb ce obligatii aveau si dadeau din umeri ca nu au echipament.
In schimb, eu nu aveam voie sa fac un pas gresit.


RCS & RDS poate întreprinde toate demersurile contractuale și legale necesare în vederea protejării propriilor sale
interese legitime...


In citatul nr 2 sunt RCS RDS, nu mai sunt Digi.

Edited by rixthina, 09 November 2017 - 22:27.


#4
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,840
  • Înscris: 26.02.2010
Digi reprezinta brandul companiei RCS&RDS.

Echipamentele contractate îți vor fi livrate "în curand".

#5
rixthina

rixthina

    superb membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 29.10.2017

View Postaris86, on 09 noiembrie 2017 - 22:36, said:

Digi reprezinta brandul companiei RCS&RDS.

Echipamentele contractate îți vor fi livrate "în curand".
Deja contractul a fost modificat, transferat, upgradat, etc...
Trimiteau un timp mesaje cu ne cerem scuze, etc, apoi nici macar atat, parca eu stateam dupa ei sa imi aduca router.

Un comportament golanesc, de neinteles la o companie asa de mare.

#6
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,024
  • Înscris: 07.11.2006
Orice comportament golanesc poate fi influentat in bine fie prin educare fie prin ignorare.

#7
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005
Aceasta modificare ofera dreptul rezilierii fara platajustei despagubiri?
Multumesc!

#8
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,191
  • Înscris: 18.04.2008
Nu scria nimic despre asta.
Am copiat textul direct așa cum este: copiere-lipire

#9
MariusS09

MariusS09

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 25.05.2017
Despre ce e vorba? Elimina telefonia fixa sau ce? Nu prea am inteles din postare.

#10
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009
Nu te supara , la tine "modificare" insemna eliminare?


Quote

În vederea actualizării câtorva aspecte contractuale, vă prezentăm o serie de modificări aduse asupra condiţiilor
aplicabile clienţilor persoane fizice.


Asta e eliminat , restul au fost doar modificate

Quote

I. Art.2.5 din cuprinsul Clauzelor specifice serviciului Digi Tel de telefonie fixă va fi eliminat.


O intrebare catre cei cunosc putin , au voie sa modifice contractul , fara acord ?

Practic tu ai semnat pe niste termini si conditii , nu ai semnat si pentru cele noi

Edited by Gotyc, 20 November 2017 - 12:02.


#11
LukRo

LukRo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,851
  • Înscris: 23.10.2015

View PostGotyc, on 20 noiembrie 2017 - 12:01, said:

O intrebare catre cei cunosc putin , au voie sa modifice contractul , fara acord ?

... daca nu esti de acord, bla bla... ai termen pana la data de .... pentru a renunta,

#12
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005
Nu vor sa accepte rezilierw fara despagubiri.

"Stimate client,

Referitor la sesizarea inregistrata cu numarul xxxxxx, va informam ca in cazul denuntarii unilaterale a pachetului Digi Mobil Optim Nelimitat, aferent numarului de telefon 07xxxxxxx, inainte de expirarea Duratei Initiale, clientul se obliga sa achite potrivit dispozitiilor legale aplicabile, cu titlu de justa despagubire, contravaloarea serviciilor de activare (48.39 RON) si de utilizare a retelei (241.94 RON) de care ati beneficiat cu titlu de promotie, precum si contravaloarea discount-ului de 5 Euro acordat incepand cu 13.12.2016, a promotiei de portare prepaid prin care se
reducea valoarea abonamentului cu 50% in perioada 13.06.17 - 12.09.17.
In plus la cuantumul justei despagubiri mentionat anterior se va adauga si contravaloarea voucher-ului de achizitie generat si utilizat in valoare de 150 RON.

#13
OctiPsy

OctiPsy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 339
  • Înscris: 15.06.2010
Scrie destul de limpede...

View PostKyKyKyKy, on 09 noiembrie 2017 - 19:50, said:

Totodată, vă precizăm că prezenta notificare nu modifică tarifele și celelalte condiţii de furnizare a serviciilor stabilite, acestea rămănând la nivelul agreat, potrivit dispoziţiilor contractuale specifice.
Deci nu se aplică pentru rezilieri...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate