Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Angajata de toata jena la Telekom Vanzari
Last Updated: Nov 10 2017 22:35, Started by
azazo9
, Nov 09 2017 12:00
·
0
#19
Posted 09 November 2017 - 12:54
Nu exista limitare, desi este pe site, in realitate nu se aplica.
La telekom intri repede cu un reprezentant la call center doar daca bifezi optiunea client nou, altfel nicio sansa, fara 30 de minute de asteptare, nu scapi. |
#20
Posted 09 November 2017 - 12:58
Sa intelegem ca la departamentul de clieni noi bate vantul, e liber, nu suna nimeni sa se aboneze... in timp ce clientii vechi suna ca disperatii sa se aboneze, sau mai bine spus sa prelugneasca sau sa deschida alta linie
O fi din cauza ca acesti clienti noi daca vor sa se aboneze se aboneaza in sutele de magazine fizice si nu pierd vremea cu telefoane aiurea? |
#21
Posted 09 November 2017 - 13:21
LensFlare, on 09 noiembrie 2017 - 12:21, said:
Probabil singurul motiv ar fi abonamentul cu net nelimitat dar limitat la 1.5 Mbps si 480p pe video. Ar mai fi si oferta de net de pe cartela prepaid, eu pentru asta stau la ei in retea, la 6 EUR/luna am nelimitat minute/sms national + ceva international, 6 GB de net + cate 1 GB de net in fiecare zi. |
#22
Posted 09 November 2017 - 13:49
De fapt call-centerul Telekom nici nu mai este al Telekom..ii zice EVI sau ceva de genul....
|
#23
Posted 09 November 2017 - 14:41
Daca oi face parte din categoria acelor clienti care nici nu se recomanda nici nu spune unde sta da' incepe sa jigneasca aiurea ca nu-i merge unu sau mai multe servicii... si eu daca as lucra in call-center ti-as vorbi la misto. Nu sunt fanu lor, am fost abonat la ei, acum sunt la digi... da' mereu cand am avut o problema s-a rezolvat prin telefon fara sa-mi vorbeasca la misto si alte dracii dinastea
|
#24
Posted 09 November 2017 - 14:45
Sa isi faca upgrade la sistem.
Cand apelez de pe numarul care e titular de contract ma astept sa ai contul meu in fata cand raspunzi la apel si doar sa faci o confirmare de identitate. Si daca te apelez dupa alt numar ma astept ca dupa ce iti dau codul de abonat sau CNP sa ai in fata contul meu si sa faci o confirmare de identitate. |
#25
Posted 09 November 2017 - 15:08
iulian160380, on 09 noiembrie 2017 - 14:41, said:
Daca oi face parte din categoria acelor clienti care nici nu se recomanda nici nu spune unde sta da' incepe sa jigneasca aiurea ca nu-i merge unu sau mai multe servicii... si eu daca as lucra in call-center ti-as vorbi la misto. Nu sunt fanu lor, am fost abonat la ei, acum sunt la digi... da' mereu cand am avut o problema s-a rezolvat prin telefon fara sa-mi vorbeasca la misto si alte dracii dinastea Daca lucrezi in call center nu vorbesti la misto decat daca esti idiot sau daca nu te respecti ca om, indiferent de persoana pe care o ai la capatul celalalt. Job-ul, chiar daca e stresant, neplacut si de multe ori prost platit presupune sa rezolvi probleme si sa oferi informatii corecte chiar daca stai de vorba cu oameni cu 4 clase. |
#26
Posted 09 November 2017 - 15:28
ApostolulAndrei, on 09 noiembrie 2017 - 15:08, said:
Daca lucrezi in call center nu vorbesti la misto decat daca esti idiot sau daca nu te respecti ca om, i ApostolulAndrei, on 09 noiembrie 2017 - 15:08, said:
Job-ul, chiar daca e stresant, neplacut si de multe ori prost platit presupune sa rezolvi probleme si sa oferi informatii corecte chiar daca stai de vorba cu oameni cu 4 clase. NIMENI nu se naste invatat da' in plm mi se pare aiurea sa ai pretentii sa fii respectat de client cand suni.... iar tu esti bou de dai in gropi, de folosit dispozitivu ala habar n-ai da' nici nu vrei sa inveti si te apuci sa suni ca nu merge... fara ca macar sa stii sa spui in plm... ce nu-ti merge. Asa se intampla cand tehnologia este in pas cu "prostii", tehnologai evolueaza si prostu se plange ca nu-i merge... habar n-are ce... ca daca stia... sigur ii mergea Edited by iulian160380, 09 November 2017 - 15:33. |
#27
Posted 10 November 2017 - 11:40
aris86, on 09 noiembrie 2017 - 12:54, said:
Nu exista limitare, desi este pe site, in realitate nu se aplica. La telekom intri repede cu un reprezentant la call center doar daca bifezi optiunea client nou, altfel nicio sansa, fara 30 de minute de asteptare, nu scapi. |
#28
Posted 10 November 2017 - 22:35
Sigur era de-a lor. Că mai sunt call centere care se ocupă cu de din astea...
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users