Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Angajata de toata jena la Telekom Vanzari

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,840
  • Înscris: 26.02.2010
Nu exista limitare, desi este pe site, in realitate nu se aplica.

La telekom intri repede cu un reprezentant la call center doar daca bifezi optiunea client nou, altfel nicio sansa, fara 30 de minute de asteptare, nu scapi.

#20
cdsoft

cdsoft

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 03.11.2016
Sa intelegem ca la departamentul de clieni noi bate vantul, e liber, nu suna nimeni sa se aboneze... in timp ce clientii vechi suna ca disperatii sa se aboneze, sau mai bine spus sa prelugneasca sau sa deschida alta linie :D

O fi din cauza ca acesti clienti noi daca vor sa se aboneze se aboneaza in sutele de magazine fizice si nu pierd vremea cu telefoane aiurea?

#21
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,835
  • Înscris: 01.11.2005

View PostLensFlare, on 09 noiembrie 2017 - 12:21, said:

Probabil singurul motiv ar fi abonamentul cu net nelimitat dar limitat la 1.5 Mbps si 480p pe video. Ar mai fi si oferta de net de pe cartela prepaid, eu pentru asta stau la ei in retea, la 6 EUR/luna am nelimitat minute/sms national + ceva international, 6 GB de net + cate 1 GB de net in fiecare zi.
Pe asta il am si eu. In rest nu am abonament cu nimeni. De ce sa ma leg la cap cand nu ma doare ? Prefer sa imi incarc prepay-ul singur luna de luna in maxim 2 minute stand la TV decat sa imi fac nervi mai tarziu cu un contract si oameni incompetenti.

#22
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
De fapt call-centerul Telekom nici nu mai este al Telekom..ii zice EVI sau ceva de genul....

#23
iulian160380

iulian160380

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 426
  • Înscris: 20.09.2017
Daca oi face parte din categoria acelor clienti care nici nu se recomanda nici nu spune unde sta da' incepe sa jigneasca aiurea ca nu-i merge unu sau mai multe servicii... si eu daca as lucra in call-center ti-as vorbi la misto. Nu sunt fanu lor, am fost abonat la ei, acum sunt la digi... da' mereu cand am avut o problema s-a rezolvat prin telefon fara sa-mi vorbeasca la misto si alte dracii dinastea

#24
cdsoft

cdsoft

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 03.11.2016
Sa isi faca upgrade la sistem.
Cand apelez de pe numarul care e titular de contract ma astept sa ai contul meu in fata cand raspunzi la apel si doar sa faci o confirmare de identitate.

Si daca te apelez dupa alt numar ma astept ca dupa ce iti dau codul de abonat sau CNP sa ai in fata contul meu si sa faci o confirmare de identitate.

#25
ApostolulAndrei

ApostolulAndrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 378
  • Înscris: 23.04.2017

View Postiulian160380, on 09 noiembrie 2017 - 14:41, said:

Daca oi face parte din categoria acelor clienti care nici nu se recomanda nici nu spune unde sta da' incepe sa jigneasca aiurea ca nu-i merge unu sau mai multe servicii... si eu daca as lucra in call-center ti-as vorbi la misto. Nu sunt fanu lor, am fost abonat la ei, acum sunt la digi... da' mereu cand am avut o problema s-a rezolvat prin telefon fara sa-mi vorbeasca la misto si alte dracii dinastea

Daca lucrezi in call center nu vorbesti la misto decat daca esti idiot sau daca nu te respecti ca om, indiferent de persoana pe care o ai la capatul celalalt. Job-ul, chiar daca e stresant, neplacut si de multe ori prost platit presupune sa rezolvi probleme si sa oferi informatii corecte chiar daca stai de vorba cu oameni cu 4 clase.

#26
iulian160380

iulian160380

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 426
  • Înscris: 20.09.2017

View PostApostolulAndrei, on 09 noiembrie 2017 - 15:08, said:

Daca lucrezi in call center nu vorbesti la misto decat daca esti idiot sau daca nu te respecti ca om, i
pai cum sa ma respect ca om daca altu imi vorbeste la misto si nu ma respecta, are o problema da' nu se recomanda si nici unde sta nu spune...... oricum de dat afara acel angajat nu pleaca deoarece are convorbirea inregistrata si se aude de la o posta ce a spus melteanu ala cu problema

View PostApostolulAndrei, on 09 noiembrie 2017 - 15:08, said:

Job-ul, chiar daca e stresant, neplacut si de multe ori prost platit presupune sa rezolvi probleme si sa oferi informatii corecte chiar daca stai de vorba cu oameni cu 4 clase.
ce sa rezolvi cu un prost cu 4 clase daca ala nu stie nici limba romana si poate este si analfabet? Posted Image))... omule pune-te in locul lor si sa vezi la cate apeluri la misto ai sa raspunzi cand ai sa vezi cati prosti te suna... dorei de genu are cablu tv si internet nebagat in tv si calculator, sau prost care nu stie sa bage simul in telefon, nu stie sa faca setarile de retea, ii spui cum se fac setarile da' ala este snob si se uita ca boul la poarta noua.. ba mai mult te si jigneste de-ti vine sa-i iei tot neamu in ....

NIMENI nu se naste invatat da' in plm mi se pare aiurea sa ai pretentii sa fii respectat de client cand suni.... iar tu esti bou de dai in gropi, de folosit dispozitivu ala habar n-ai da' nici nu vrei sa inveti si te apuci sa suni ca nu merge... fara ca macar sa stii sa spui in plm... ce nu-ti merge. Asa se intampla cand tehnologia este in pas cu "prostii", tehnologai evolueaza si prostu se plange ca nu-i merge... habar n-are ce... ca daca stia... sigur ii mergea

Edited by iulian160380, 09 November 2017 - 15:33.


#27
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,425
  • Înscris: 26.04.2016

View Postaris86, on 09 noiembrie 2017 - 12:54, said:

Nu exista limitare, desi este pe site, in realitate nu se aplica.

La telekom intri repede cu un reprezentant la call center doar daca bifezi optiunea client nou, altfel nicio sansa, fara 30 de minute de asteptare, nu scapi.
Si-au revenit. Un pic mai "obraznici" dar in cel mult 5 minute raspund

#28
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Sigur era de-a lor. Că mai sunt call centere care se ocupă cu de din astea...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate