Angajata de toata jena la Telekom Vanzari
Last Updated: Nov 10 2017 22:35, Started by
azazo9
, Nov 09 2017 12:00
·
0
#1
Posted 09 November 2017 - 12:00
Am sunat acum de pe telefonul meu la Telekom si am dat peste o duduie la vanzari care NU stie sa respecte clientul de nici o culoare. Ma interesa sa portez doua abonamente la Telekom insa cu impresia pe care mi-a lasat-o de mahala si doi bani nici nu ma gandesc!
A vorbit peste mine tot timpul, m-a intrerupt, nu a ascultat ce spun si a fost si foarte obraznica, mi-a inchis telefonul in nas. Dati-o afara ca nu va face onoare!! Pierdeti si clienti cu asa oameni obraznici. |
#4
Posted 09 November 2017 - 12:07
Era suparata femeia ca pila nu a bagat-o pe post mai sus.
|
#5
Posted 09 November 2017 - 12:07
azazo9, on 09 noiembrie 2017 - 12:00, said:
Am sunat acum de pe telefonul meu la Telekom si am dat peste o duduie la vanzari care NU stie sa respecte clientul de nici o culoare. Ma interesa sa portez doua abonamente la Telekom insa cu impresia pe care mi-a lasat-o de mahala si doi bani nici nu ma gandesc! Mergi in cel mai apropiat magazin Telekom si rezolvi pe loc, fara bataie de cap. Nu mai tot suna in call-center ca nu rezolvi. |
#6
Posted 09 November 2017 - 12:07
YOUR_GOD, on 09 noiembrie 2017 - 12:02, said:
Bine, o dăm. Gata, am rezolvat, fosta angajata a parasit cladirea. P.S. Angajam! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/z9XoDSOgP0Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7
Posted 09 November 2017 - 12:08
Era suparata duduia ca pila nu a bagat-o pe post mai sus.
|
#8
Posted 09 November 2017 - 12:11
In primul rand felicitări ca ai reusit sa vorbesti cu un operator din call center. Sa stii ca la telekom e si asta o performanță.
|
#9
Posted 09 November 2017 - 12:17
Pe mine m-au sunat sa-mi spuna ca mi-au rezolvat problemele cu numarul personal, numarul fiind portat de 2 luni la Voda si ei neavand habar. Profesionisti nene.
|
#11
Posted 09 November 2017 - 12:19
Cand suni la un call-center tre sa te astepti ca cineva sa-ti recite ce scrie pe o hartie... Dar sunt si oameni care mai rezolva lucruri. Ideea e ca se trezesc tot felul de clienti cu nevoi nespecifice pentru care nu s-a inventat un raspuns standard, de asta se blocheaza tot call-centerul cand suna astfel de oameni.
|
#12
Posted 09 November 2017 - 12:19
Telepom...pardon,Telekom mai ofera servicii de telefonie mobila ?
|
#13
Posted 09 November 2017 - 12:21
paco rabanne, on 09 noiembrie 2017 - 12:17, said:
De ce te-ai porta la Telekom? Probabil singurul motiv ar fi abonamentul cu net nelimitat dar limitat la 1.5 Mbps si 480p pe video. Ar mai fi si oferta de net de pe cartela prepaid, eu pentru asta stau la ei in retea, la 6 EUR/luna am nelimitat minute/sms national + ceva international, 6 GB de net + cate 1 GB de net in fiecare zi. Edited by LensFlare, 09 November 2017 - 12:22. |
#14
Posted 09 November 2017 - 12:22
#15
Posted 09 November 2017 - 12:27
|
#16
Posted 09 November 2017 - 12:42
#17
Posted 09 November 2017 - 12:43
Și totuși, cu toată limitarea aia la 480p, dacă dau pe full HD ce se întâmplă? Nu mai merge? Sta în buffering?
|
#18
Posted 09 November 2017 - 12:49
Sare pe 720p unde merge fluent. La FHD 2K, 4K trebuie sa astepti putin sa... buffering
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users