Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Reziliere contract nou semnat

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
equilibrium2x

equilibrium2x

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 15.09.2007
Există sau a existat vreodată posibilitatea de a rezilia fără penalități în primele 30 de zile?
Aceeași poveste veche, Telekom la prădat pensionari, bine cel puțin ca nu s-a lăcomit să ia și telefon.

#2
baribalu

baribalu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,663
  • Înscris: 23.10.2006
!5 zile parca... poti renunta.. Citeste contractul ca scrie acolo...

Edited by baribalu, 07 November 2017 - 18:11.


#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Mai precis, cum face de praduie pensionarii? Ca pesedeul, le promite pensii mari, sau cum, ca nu inteleg?

#4
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,220
  • Înscris: 13.03.2017
Problema este ca cererea de reziliere va fi procesata in 30 de zile - adica maxim -  iar daca numarul de telefon este deja activat nu prea cred ca scapi fara sa achiti si costurile de incetare contract.
Cand a fost activat numarul?

#5
baribalu

baribalu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,663
  • Înscris: 23.10.2006
Nu faci cerere de reziliere. Ci de denuntare unilaterala a contractului cu nr de inregistrare in termenul legal. Nu vor... reclamatie la OPC, etc...

#6
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,262
  • Înscris: 01.12.2001
Da. Eu.
I-au sunat pe parintii mei (pensionari) si i-au aburit pt aceleasi servicii un pret mai mare. Erau iesiti din perioada minima. Insa a trebuit sa le trimit vreo 3 mailuri si sa vb cu ei de multe ori pana au inteles.
Le-a trimis solicitare sa se scada banii incasati in plus. Au raspuns dupa 2 luni ca nu se poate.
Insa a treia luna a venit cu minus. (suma incasata in plus). Erau doar 2 lei, insa nici pe aia nu am vrut sa ii las.

Edited by dorin_2k, 07 November 2017 - 18:30.


#7
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Pentru a evita astfel de situatii eu m-am ocupat personal de prelungirea de contract cu TELEKOM, pentru parintii mei si le-am negociat un abonament ok, fara telefoane mobile si alte "atractii".

#8
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,262
  • Înscris: 01.12.2001
Eu i-am invatat pe ai mei parinti sa raspunda ca nu pot discuta aceasta situatie la telefon. Sa nu accepte nimic.
Dar au cei din CC o tehnica ingenioasa.
Discutia a decurs cam asa:
- sunteti multumiti de serviiicle noastre?
- da
- va oferim ceva mai bun, cu x minute internationale, cu x minute in nus ce retea. doar prima factura va veni cu 2 lei in plus pt ca se face o "regularizare".

Si au ramas pe vechiul contract, iesit acum din perioada minima. Insa m-am chinuit tare sa pot anula acea convorbire in 2 peri, ce au considerat-o ei accept.

Edited by dorin_2k, 07 November 2017 - 19:24.


#9
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

 dorin_2k, on 07 noiembrie 2017 - 19:23, said:

Discutia a decurs cam asa:
- sunteti multumiti de serviiicle noastre?
- da
- va oferim ceva mai bun, cu x minute internationale, cu x minute in nus ce retea. doar prima factura va veni cu 2 lei in plus pt ca se face o "regularizare".
Pai si ce au raspuns parintii dumitale ? tot "da" ?!
Ca daca au raspuns "nu" eu nu inteleg de ce le-au reînnoit abonamentul cu 2 Lei in plus  Posted Image

#10
anarchy78_ro

anarchy78_ro

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,048
  • Înscris: 20.02.2016

 baribalu, on 07 noiembrie 2017 - 18:22, said:

... reclamatie la OPC...

Se pare ca in ultima vreme,cei de la OPC au angajat numai amatori deci nu prea m-as baza pe ei.
Poate ca rezolva "cazuri" gen Eugenie expirata si dau si ei o amenda de 300 RON dar cand este vorba de a investiga din punct de vedere legal documente / contracte oferite de multinationale o cam lalaie.

#11
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 dorin_2k, on 07 noiembrie 2017 - 19:23, said:

Discutia a decurs cam asa:
- sunteti multumiti de serviiicle noastre?
- da
- va oferim ceva mai bun, cu x minute internationale, cu x minute in nus ce retea. doar prima factura va veni cu 2 lei in plus pt ca se face o "regularizare".
Si au ramas pe vechiul contract, iesit acum din perioada minima. Insa m-am chinuit tare sa pot anula acea convorbire in 2 peri, ce au considerat-o ei accept.

La astfel de abordari se raspunde: "Suntem foarte multumiti, vrem sa ramanem pe aceeasi oferta, numai ca sa coste mai putin, sau sa abia inca 100 min incluse, fata de ce avem deja."

#12
cdsoft

cdsoft

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 03.11.2016
Daca e facut la distanta, adica telefonic, are 14 zile conform legii in care sa instiinteze ca vrea renuntarea la contract.
Deci scrie repede un mail pe adresa lor de contact, apoi poti contacta si telefonic... sa fie dovada ca s-a facut instiintarea in cele 14 zile legale. Si in caz de ceva ANPC iti va da dreptate daca prezinti dovada ca s-a facut instiintarea.

#13
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014

 anarchy78_ro, on 07 noiembrie 2017 - 19:54, said:

Se pare ca in ultima vreme,cei de la OPC au angajat numai amatori deci nu prea m-as baza pe ei.
Poate ca rezolva "cazuri" gen Eugenie expirata si dau si ei o amenda de 300 RON dar cand este vorba de a investiga din punct de vedere legal documente / contracte oferite de multinationale o cam lalaie.
ba nu, mie mi-au dat dreptate cand am facut plangere impotriva abuzurilor RDS

#14
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,757
  • Înscris: 18.04.2007
Inițiator, la câte detalii ai dat, ce răspunsuri aștepți ? Pe scurt, dacă contractul a fost încheiat prin telefon, în termen de 14 zile titularul poate renunța (probabil că în termeni juridici e „denunța unilateral”). Probat pe (aproape) propria piele, tot la Telekom, chiar cu telefon luat și desigilat.

#15
anarchy78_ro

anarchy78_ro

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,048
  • Înscris: 20.02.2016

 TheRipper, on 08 noiembrie 2017 - 09:07, said:

ba nu, mie mi-au dat dreptate cand am facut plangere impotriva abuzurilor RDS

Off topic : inseamna ca esti norocos...mie intr-un litigiu cu Vodafone,nu am rezolvat nimic cu ANPC-ul,in schimb cu un avocat am rezolvat problema dupa prima infatisare.

#16
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,425
  • Înscris: 26.04.2016
Nu au primit nimic deci eu nu inteleg de unde pana unde legarea asta.
Al naibi contracte parca te vinzi pentru niste servicii pe care le platesti dar nu inteleg de ce sa fii legat asa de tare.
Sa zică clar, nu primesti nimic daca nu faci contract iar pentru un contract "obligatoriu" 2 ani primesti 100 minute.
Lor le convine de minune ambiguitatea aceasta.

#17
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014

 anarchy78_ro, on 08 noiembrie 2017 - 12:36, said:

Off topic : inseamna ca esti norocos...mie intr-un litigiu cu Vodafone,nu am rezolvat nimic cu ANPC-ul,in schimb cu un avocat am rezolvat problema dupa prima infatisare.
nup, dar am facut 2reclamatii la opc si am vreo 30 reclamatii ( fara sa aberez deloc ) la RDS.

#18
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004
ce face Telekom se numeste hotie si am mai spus-o, m-a sunat o duduie ca "am fost selectat" sa primesc o super oferta de telefonie mobila 35 lei abonament cu telefon Motorola E4, internet nelimitat, roaming, etc. am insistat intreband de Roaming daca e valabil la acest abonament, mi-a zis ca este sigur, a subliniat ca discutia e inregistrata, am ales abonament fara telefon 22 lei...am fost sunat pe 03 noiembrie, am primit astazi pe 16 noiembrie prin DPD curier cartela si contractul, de fapt ce m-a intrgat a fost ca, din ce mi s-a parut pentru ca nu am avut timp sa vad cel de la DPD avea un al doilea contract pe care l-am semnat, crezand ca e un formular pentru ei...intuneric pe sala, obisnuit sa semnez curierilor cand primesc ceva...as dori sa stiu care e procedura in acest caz...pe contract sunt niste chestiuni gata bifate, scrie ca solicit activarea servicilor inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile, casuta bifata implicit...avand in vedere ca pe contract e trecuta data de 3 noiembrie si eu am primit azi 16 noiembrie, nu stiu sigur ce i-am semnat curierului in ce pozitie ma aflu?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate