Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Pozitia manilor pe volan

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
83 replies to this topic

#19
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
m-au uitat pe inregistrari....
in viata mea nu am injurat mai mult (si mai urat)....

#20
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,106
  • Înscris: 05.06.2002
volanele (cred ca asta-i pluralul de la volan) moderne au in general doua umflaturi ca sa-ti stea mai bine in palma si sunt situate si deasupra spitelor ca sa-ti sprijini mainile cu degetele mici pe spite.

Attached File  Honda-Civic-1.3-Elegance-Hybrid-IMA-CVT-comenzi-volan (1).jpg   225.92K   40 downloads

Edited by Fane, 07 November 2017 - 11:42.


#21
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
deasupra galmelor stau degetele mari... dar asta o chestie de cativa ani... cum de altfel ar fi foarte practic un indicator al unghiul de bracare al rotilor...

Edited by arg, 07 November 2017 - 11:50.


#22
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,106
  • Înscris: 05.06.2002
dupa mai multi kilometri nu-ti mai trebuie nici un indicator. n-ai condus masina cu tractiune spate (propulsie), ca daca-ti fuge spatele trebuie sa pui rotile fata pe directia pe care merge masina ca sa o scoti din derapaj, nu mai mult, nu mai putin si o faci din reflex si subconstientul tau stie exact cat sa invarta volanul, nu-i trebuie nici un indicator... si nici n-ai avea timp sa te uiti la el.

Edited by Fane, 07 November 2017 - 12:22.


#23
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011
pentru viteze ridicate intotdeauna se recomanda 15 / 45 asta deoarece ai cel mai bun control al masinii in cazul in care spre exemplu ti se sparge un cauciuc.
In oras si la viteze mici rar vezi pe cineva ca merge asa, deoarece la viteze reduse reusesti controlul si cu o mana, normal sigur este 15 / 45 all time, dar cine poate.

#24
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
ce inseamna 15/45?
hai ca m-am prins e vorba de minute...
la taca paca printre blocuri/ parcare/ stradute unde nu mergi cu mai multe de 20 si este sufient in viraj la cca 1/3 ture volan, mama la ora 12 ofera putin mai mult de 1/2 ture si este ok, plus ca oricand poti intervenii cu mana dreapta...
la viteze mici am vazut ce nu e nevoie de precizie cat de capacitatea de roti rapid volanul.... plus semnalizarea mama ei...care e 45...

@Fane
indicatorul e bune pentru parcare.... oricum banuiesc ca cu timpul nu mai e nevoie...

Edited by arg, 07 November 2017 - 12:40.


#25
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,106
  • Înscris: 05.06.2002

View Postarg, on 07 noiembrie 2017 - 12:33, said:

@Fane
indicatorul e bune pentru parcare.... oricum banuiesc ca cu timpul nu mai e nevoie...
sigur nu e nevoie. ai sa sti fara sa faci nici un calcul de la ce unghi ai plecat si la ce unghi ai ajus. oricum, daca ai ceva indoieli, dai drumul la masina sa mearga cativa centimetri si vezi in ce directie merge (asta la parcare).

#26
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

View Postarg, on 07 noiembrie 2017 - 10:13, said:

Pana acum am 3 iesiri de cca 20km prin oras (inclusiv la ore de varf)....
Am observat ca printre blocuri si pana la viteze de cca 30km/h conduc cu o singura mana la ora 12 si mestec in schimbator de zor, pentru semnalizare pun mana dreapta la ora 3 si iar stanga la ora 9 si clip clip.... dupa care revin cu stanga la ora 12, extrem de rar invart volanul cu podul palmei (nici macar cand sunt pe loc) si de nici un fel nu las volanul sa se indrepte singur, il conduc dar nu-l las sa-mi alunece prin mana.
Cum maresc un pic viteza sau simt ceva in neregula pe strada automat pun ambele maini pe volan.

Nu-mi dau seama daca gresesc cu ceva si am ce ar trebui sa mai corectez...

Nu pot sa cred ca ai de abia 60 de km la bord.Eram in stare sa jur ca esti veteran in ale condusului la cte sfaturi ai dat pe aceasta tema.
Citeste pe-aici:
https://www.google.c...1.0.igiNM2oNaZo

#27
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,288
  • Înscris: 06.02.2008

View Poste_bulu, on 07 noiembrie 2017 - 10:16, said:

10 si 10
Nu e ok. E o cutumã care trebuie sã disparã. La mașinile cu airbag, care sunt majoritatea, nu e recomandat.

#28
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003
Pozitiile mainilor mele:
- ora 12 - confortabil, o mana e de servici, cealalta se odihneste. De obicei folosesc pozitia asta in oras cand trebuie sa schimb viteza.
- tin volanul cu 2 degete la ora 6. Foarte periculos daca se intampla ceva neprevazut. O folosesc cand merg cu maxim 70-80, linie dreapta cu tempomat, de obicei pastrez distanta fata de masina din spate. Foarte odihnitor pentru maini.
- ora 10 - 10, e cea mai recomandata pozitie cand trebuie sa manevrezi cum trebuie masina. O folosesc la viteze mari, cand sunt obosit sau in situtatii mai delicate.

E imposibil sa mergi tot drumul cu mainile la 10 - 10. Omul trebuie sa se mai relaxeze, atunci schimba pozitia mainilor. Evident ca e de rahat sa mergi pe un drum periculos cu mana la ora 12, se numeste inconstienta. Dar si inconstienta e, sa crezi ca poti sa mergi 2-3 ore cu mainile in pozitia recomandata 10-10.

#29
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005

View Postadisz, on 07 noiembrie 2017 - 12:43, said:

Nu pot sa cred ca ai de abia 60 de km la bord.Eram in stare sa jur ca esti veteran in ale condusului la cte sfaturi ai dat pe aceasta tema.
Citeste pe-aici:
https://www.google.c...1.0.igiNM2oNaZo
alea-s fumate de mult...

asta e, unii merg fac accidente si pe urma se documenteaza daca mai apuca... sau daca inteleg ca-s pe langa subiect...
altii se documenteza bine inainte de a se urca la volan....

Edited by arg, 07 November 2017 - 12:49.


#30
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014

View PostFane, on 07 noiembrie 2017 - 11:39, said:

volanele (cred ca asta-i pluralul de la volan) moderne au in general doua umflaturi ca sa-ti stea mai bine in palma si sunt situate si deasupra spitelor ca sa-ti sprijini mainile cu degetele mici pe spite.

Attachment Honda-Civic-1.3-Elegance-Hybrid-IMA-CVT-comenzi-volan (1).jpg
Trebuie sa schimbi bateria IMA.

#31
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,106
  • Înscris: 05.06.2002
nu-i a mea, e luata de pe net. tot civic am, dar nu hibrid.

#32
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,181
  • Înscris: 23.08.2014

View Postarg, on 07 noiembrie 2017 - 12:33, said:

ce inseamna 15/45?
hai ca m-am prins e vorba de minute...
la taca paca printre blocuri/ parcare/ stradute unde nu mergi cu mai multe de 20 si este sufient in viraj la cca 1/3 ture volan, mama la ora 12 ofera putin mai mult de 1/2 ture si este ok, plus ca oricand poti intervenii cu mana dreapta...
la viteze mici am vazut ce nu e nevoie de precizie cat de capacitatea de roti rapid volanul.... plus semnalizarea mama ei...care e 45...

@Fane
indicatorul e bune pentru parcare.... oricum banuiesc ca cu timpul nu mai e nevoie...
Nu ai nici o nevoie sa stii pozitia rotilor, cu timpul trebuie sa simti masina.Daca derapezi la 120km/h sigur nu stai sa vezi in ce pozitie e volanul...La parcare, la fel, vezi unde merge masina si corectezi.

#33
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
a tine masina pe drum cand derapeaza e o arta.... va veni si momentul ala... (in conditii controlate, sa invat sa o controlez, este reflex care trebuie creat, cu mare grija...)

Edited by arg, 07 November 2017 - 13:15.


#34
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,106
  • Înscris: 05.06.2002
pe mine nu ma mai primesc cei care inchiriaza carturi in parcarea unui mol din zona. am peste 100kg, le tin numai intr-un drift si nu se scot cu cat le platesc fata de pagubele care le produc. :) imi dau cartul doar daca promit ca il conduc linistit, dar asa n-are nici un farmec... (am avut vreo 10 ani masina cu tractiune spate)

#35
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Du-te inapoi la scoala. ai sa inveti sigur care e pozitia mainilor pe volan.
Pozitia clasica e cu dreapta la ora 6 si cu stanga pe acoperisul masinii, geamul deschis si clima data la maximum

#36
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
si cum se semnalizeaza parcarea cu avaria....

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate