Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Apel Wifi Digi.Mobil
Last Updated: Feb 16 2024 09:42, Started by
A-ONE
, Nov 05 2017 21:51
·
66
#1099
Posted 27 December 2022 - 11:19
face figuri serviciul din nou, am patit si eu la Xiaomi sa se intrerupa convorbirea, cel mai sanatos, daca poti, e sa-l tii dezactivat
Edited by liberlamare, 27 December 2022 - 11:20. |
#1100
Posted 28 December 2022 - 12:20
Pentru VoWiFi mai trebuie și un router bun, un canal mai liber, telklefon fără multe erori etc.
Când am luat MikroTik-ul și avea un firware varză pe partea de WiFi ziceam că merge prost VoWiFi. Acum, după ceva actualizări de software vorbesc și 2 ore fără întrerupere |
#1102
Posted 09 January 2023 - 15:00
Apel VoLTE - codec HD, apel VoWiFi... codec standard. Mă refer la apel Digi - Digi, telefoane compatibile cu standardul apel HD. Puțin ciudat ca pe VoWiFi să se audă atât de rău, de înfundat. Mai am și conexiunea la internet tot prin Digi. Știe cineva de ce la VoWiFi Digi-Digi nu se folosește codecul HD?
|
#1103
Posted 09 January 2023 - 15:09
Folosește același codec ca si la VoLTE.Daca ai constant problema asta,deschide tichet.
|
#1104
Posted 10 January 2023 - 12:42
Am fost sunat de la tehnic și s-au convins după mai multe teste că apelul VoWiFi are o calitate inferioară celui prin VoLTE. Urmează să facă verificări, însă mi-au confirmat că totul este OK în sistemul lor. Dacă Digi nu asigură aceeași calitate a apelurilor, eu, cel puțin, nu am niciun motiv să folosesc VoWiFi. Nu înțeleg ideea totuși... Este mai avantajos să rutezi apelurile HD pe conexiune WiFi decât să îți încarci rețeaua 4G. Posibil sa fie însă tot probleme de licențe și alte finețuri financiare.
|
#1105
Posted 10 January 2023 - 12:45
Problema exista la tine pe cont,chiar daca ei nu au vazut-o deocamdata.Apelurile vowifi de fac utilizand acelasi codec amr-wb ca si la VoLTE.
Pune simul respectiv in alt telefon,foloseste vowifi si vezi daca se comporta la fel. Edited by clader, 10 January 2023 - 12:49. |
#1106
Posted 10 January 2023 - 16:30
Nici la mine nu semnalizează HD când sun de pe S22+ pe S20+ și am net wifi de la Orange. Se face sesizare atunci?
|
#1107
Posted 10 January 2023 - 17:54
Pai încercați să sunați la *888 și postați cine cântă. Poate fi o problemă de la rețea/profile dar poate fi și o problemă din telefon.
Ar trebui să cânte Adelle și să aveți HD voice. Dacă nue Adelle schimbați sim într-un alt telefon compatibil. Dacă problema persistă deschideți tichet. Indiferent ce operator isp fix aveți, că ein Ro sau afară, apelul via Wi-Fi la*888 trebuie să fie HD. |
#1109
Posted 10 January 2023 - 20:25
#1110
Posted 10 January 2023 - 21:01
VoLTE si VoWiFi folosesc aceleasi codecuri, si la VoWiFi se foloseste tot HD doar ca Samsung nu mai arata asta in timpul apelului. Poate datorita faptului ca la VoWiFi calitatea poate varia foarte mult si depinde de routerul de acasa , de internet, de conexiunea cu serverele Digi. Mai e si procesare aditionala ca se foloseste criptare prin tunele ipsec.
La VoLTE caliatea e mult mai buna pentru ca se folosesc canale dedicate si prioritare in radio si in reteaua Digi. Treaba asta in VoWiFi nu se poate face. VoWiFi se foloseste mai mult ca o solutie de backup, de folosit unde nu e semnal wireless bun; eu nu il folosesc niciodata in Romania, doar in roaming in tari non EU. Edited by SethNY, 10 January 2023 - 21:06. |
#1111
Posted 10 January 2023 - 22:24
Că tot veni vorba de vowifi. Nu mai am probleme cu conectarea. Persista problema cu ieșitul de sub acoperirea Wi-Fi și handoverul volte.
Indiferent că ești sau nu în apel când ies de sub vowifi îmi rămâne o perioada bună în 2G până trec pe o altă celulă, mod avion sau mă sună pe celalalt sim. Nu știu câți au acest simptom. |
#1112
Posted 10 January 2023 - 23:17
SethNY, on 10 ianuarie 2023 - 21:01, said:
la VoWiFi calitatea poate varia foarte mult si depinde de routerul de acasa , de internet, de conexiunea cu serverele Digi. Mai e si procesare aditionala ca se foloseste criptare prin tunele ipsec. La VoLTE caliatea e mult mai buna pentru ca se folosesc canale dedicate si prioritare in radio si in reteaua Digi. Treaba asta in VoWiFi nu se poate face. VoWiFi se foloseste mai mult ca o solutie de backup, de folosit unde nu e semnal wireless bun; eu nu il folosesc niciodata in Romania, doar in roaming in tari non EU. Mulțumesc mult pentru explicații, cel mai probabil sunt probleme cu serverele Digi, că WiFi6 îmi merge cu viteze amețitoare și conexiunea este Digi prin fibră optică. Dacă apelul WhatsApp sau Snapchat poate sa fie HD real, mă gândeam că și Digi ar putea. Rămânem atunci pe VoLTE și aplicațiile cu apeluri HD. Am dezactivat VoWiFi. Acum problema este alta... că pică în 2G... Și vocea iarăși se aude prost. |
#1113
Posted 11 January 2023 - 10:31
WhatsApp foloseste alte codecuri care se pare ca se adapteaza mult mai bine la traficul de Internet.
Teoretic si VoWiFi ar trebui sa aiba codecuri adaptive, practic, sta pe acelasi codec tot tp convorbirii. E mult mai greu sa schimbi ceva in telecom decat intr-o aplicatie ca WhatsApp-ul. De ce merge asa prost chiar si in conditiile unei conexiuni f bune ? Doar Digi poate investiga dar cred ca nu e o prioritate pentru ei ... Poate au serverele subdimensionate. |
|
#1114
Posted 11 January 2023 - 10:50
#1115
Posted 11 January 2023 - 11:53
N-am avut probleme cu codecul pe Vowifi deloc.Apel Vowifi -VoLTE.
E codecul cel mai de calitate pe care -l are Digi.Codecul folosit in Vowifi-Vowifi nu-l poate afișa Samsung din cauza criptării Attached FilesEdited by clader, 11 January 2023 - 11:53. |
#1116
Posted 11 January 2023 - 18:01
Allex, on 10 ianuarie 2023 - 23:17, said:
Mulțumesc mult pentru explicații, cel mai probabil sunt probleme cu serverele Digi, că WiFi6 îmi merge cu viteze amețitoare și conexiunea este Digi prin fibră optică. Dacă apelul WhatsApp sau Snapchat poate sa fie HD real, mă gândeam că și Digi ar putea. Rămânem atunci pe VoLTE și aplicațiile cu apeluri HD. Am dezactivat VoWiFi. Acum problema este alta... că pică în 2G... Și vocea iarăși se aude prost. Salut, Daca nu s-a rezolvat situatia semnalata, trimite-mi te rog un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului pentru a verifica in ce stadiu este ticketul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users