Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP
 Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese
 Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea

Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie
 TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran

M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...
 

Achizitie auto compact nou 13-14 K Euro

- - - - -
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#73
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Pai si daca mergi cu masina in garantie pentru probleme de fabricatie gen dsg 7 si lasi masina 2 saptamani acolo? de 2 ori in 7 ani, asta nu e deranjant pentru tine?

DAca iti cade mecatronicul dupa 4 ani, platesti 1500euro pt reparatie?! tie chiar ti-ar convenii treburile astea?

Sau sa completezi cu 1 litru de ulei la 2000-3000km, pai da-o incolo de treaba, ca mai bine conduc un golf 4 cu 500.000km si completez ulei cu nemiluita, la ce imi mai iau masina noua daca nu mai am pretentii de nici un fel.

Trebuie sa gandesti inteligent si sa triezi modelele cu probleme, si sa alegi din cele care sunt mai lipsite de probleme. Strainii nu isi bat capul cu asa ceva, pentru ca schimba masina des, la 3-4 ani o schimba, dar la noi nu este asa, cine isi cumpara masina noua o schimba dupa 7-10 ani pe putin, sau o tin pana cade, sau o lasa mostenire.

Daca ar fi sa aleg din nou, as lua logan  sh vechime 1 an benzina pus pe gpl in 8000euro si l-as freca prin orasul Bucuresti pana ar cadea tabla de pe el, nu mi-ar mai pasa ca-mi gasesc masina lovita in parcare, as putea urca toate bordurile fara sa ma gandesc ca ating, ar fi o masina simpla, usor de reparat, si suficient de confortabila pentru gropile si drumurile facuta in oras.

Pentru drumurile lungi se schimba situatia insa pt cineva care merge 80% in oras, loganul ramane cea mai buna solutie.

A doua alegere ar fi probabil o hibrida de la Toyota, un yaris, insa aici vorbim deja de 14.000euro minim.

Masina este folosita pentru a te deplasa din A in B, nu face bani, consuma bani, deci ca sa fie cat de cat salvatoare de bani, iti iei una ieftina si incerci sa diminuezi cat mai multi costurile per km.

Daca vrei fitza, sa vada vecinu ca tu esti bossulica iti cumperi seria 5 cu 300.000km din 2012 cu 12.000euro si gata.

Fa-le si tu o oferta, da un telefon la DasWeltAuto si zi-le ca ai 14.000euro buget, vrei 1.4 tsi, ce oferte au, din 15.000euro cred ca lasa 1000euro lejer.

https://www.autovit....html#f6302158d2
https://www.autovit....html#37b99f566d
https://www.autovit....html#37b99f566d
https://www.autovit....html#37b99f566d

Ti se ofera garantie 1 an, si verificare istoric, deci nu risti asa de mult.

#74
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

View PostDeenman, on 12 noiembrie 2017 - 10:43, said:

Pai si daca mergi cu masina in garantie pentru probleme de fabricatie gen dsg 7 si lasi masina 2 saptamani acolo? de 2 ori in 7 ani, asta nu e deranjant pentru tine?


Ar fi deranjant daca nu ti-ar oferi reprezentanta o masina de schimb cat timp o repara pe a ta.

#75
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,389
  • Înscris: 07.02.2017

View Postpopadrian87, on 12 noiembrie 2017 - 09:33, said:

Intentia mea e sa tin masina cel putin 7 ani pt ca am alte planuri mai importante pt bani. In 7 ani estimez ca fac 100-120 k km.
Atunci opteaza pentru un autoturism nou.Au fost oferte bune de pret la Opel Astra K si Hyundai i30.Daca negociezi si ceri oferte de pret de la mai multi dealeri, vei obtine si o reducere.
In septembrie puteam sa cumpar un Opel Astra K, combi, benzinar, 1,4T cu 150 cai putere, nou nout, la pretul de 14.400 euro cu tot cu TVA si avea dotari decente.Sigur ca nu era varful de top care costa peste 20.000 de euro.Un hatchback costa mai putin cu circa 2000 euro fata de o combi.

Edited by max_01, 12 November 2017 - 18:22.


#76
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,131
  • Înscris: 13.11.2012
@max era cu rabla sau fara ?
Ce dotări principale avea ?

#77
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008

View Postionutz_joe2009, on 05 noiembrie 2017 - 21:11, said:

Nu, Vrei sa-ti sa caut si sa pun copie dupa constatare intrare in service la 5000 km(app daca stii  de ce 5000km doar prima revizie ceruta de service)?Volanta cu pbl?

Te rog, cauta preturi pe sh la Peugeot.De ce scad mai mut ca altele.E totul clar acolo.Verifica doar.Fiecare poate verifica, este simplu.

Avand in vedere ca mai sunt 3 masini in familie, nu-mi pot explica de ce la Peugeot am schimbat pivot la 70k.Da-le-n mama lor de fiare moarte, una din alea are 200k si nu am schimbat inca pivoti(verificati la 180k pt itp, mmm...da astia-s pe viata).

Și dacă ți-aș spune că la fostul meu VW am schimbat pivoții la 65000 de km și flanșele amortizoarelor la 32000 de km nu m-ai crede, asa-i? Si până la aproape 80000 de km,  cat avea când l-am dat, am trecut prin multe. M-am și lăsat în drum. Iarna. Ningea de rupea. Deci nu exista, domn'ne, mașini nemțești proaste și mașini franțuzești bune! În fine, nu dau nici un HDI de până în 2000 cmc, pe nici un TDI, TDCI sau CDTI echivalent.
@Initiator: m-aș uita la Skoda Octavia 1.0 TSI, Golf sau Astra K, dacă îți plac mașinile nemțești. Personal as arunca o privire și la Honda Civic sau Toyota Auris.  Daaaar cred că o varianta interesanta ai putea sa ai și prin Megane .

Edited by LauCalin, 15 November 2017 - 12:38.


#78
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,334
  • Înscris: 17.09.2008

View PostLauCalin, on 15 noiembrie 2017 - 12:34, said:

În fine, nu dau nici un HDI de până în 2000 cmc, pe nici un TDI, TDCI sau CDTI echivalent.
Pentru ca HDI-ul este mai fiabil.Lasa, ca noile generatii de Opel vor fi echipate cu HDI, in cazul dieselului.

#79
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Vezi asa: http://www.anusedcar...ge/2017-2-3/577

Dacia Logan si Sandero spre surprinderea tuturor, in top probleme in primii 3 ani. Tot acolo e si Ford la majoritatea modelelor, de Kia nu mai zic. Fiat sta si el prost.

Si legat de fiabilitatea Toyota care se tot propaga fara limite, dati in spate la anii 2012-2011 si uitati-va la topuri, toyota era in top, cu cele mai fiabile masini. Reveniti asupra topului in anii 2016-2017 sa vedeti unde mai este toyota cu fiabilitatea.

Nici toyota nu mai este ce a fost, pentru a ca fost nevoie sa reduca preturile si sa scoata modele competitionale sa tina frau concurentei. Asa ca nu o mai dati in sus si in jos cu japonezele, ca sunt probleme peste tot.

Daca tii masina mult timp, cel mai bine te salveaza garantia. Daca as avea 10.000-12.000euro si mi-ar trebui masina noua, as alege masina cu dotarile de bun simt, si masina cu cea mai mare garantie ca timp (7 ani) sau ca rulaj (150.000km).

Desigur, cititi fisa de garantie sa aflati ca acea garantie acopera defapt doar o mica parte din masina, de exemplu suspensia are garantie cam 10.000km la orice firma, deci daca iti curge un amortizor dupa 10.000km la revedere, platesti din buzunarul tau.

Edited by Deenman, 15 November 2017 - 22:35.


#80
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Tu îți cumperi mașini după topuri? Conform acestei idei, Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Hyundai sau Kia ar trebui să-și închidă fabricile. Că mașinile nemțești și japoneze mai mereu ocupa primele locuri. Să închidem și Dacia zic!
Toyota e printre putinii care inca mai păstrează motoarele aspirate in gama. Golf nu mai are așa ceva. Și tu îmi zici mie că reduce costurile că să facă față concurenței?! Sau poate nu știi unde a ajuns Toyota în privința hibrizilor. Ca sa nu zic de mașini pe hidrogen in serie! Cat curaj trebuie sa ai să investești miliarde în producția de serie a unei mașini pe hidrogen, când toată lumea o va face peste cel puțin 20 de ani? Cam așa a fost și cu primul Prius, înainte de 2000.
Și dacă mă uit pe alte clasamente care pun Toyota mai sus că VW, ce sa mai crezi?
Mașina noua sau aproape noua se cumpără in cazul in care o păstrezi cel puțin 5-6 și mergi cu ea cel puțin 70-80000 de km. Dacă o vinzi după 3-4 ani, riști să o dai la un preț mediocru fata de cat ai dat tu pe ea. Iar adevăratul câștigători al acestei afaceri va fi cel care o va cumpăra. Mașina ca noua, care nu va pune probleme (prea mari) cel puțin 30-40000 de km, la un preț de 30-40% mai mic. De vis! Nu pentru vânzător insa.

Edited by LauCalin, 15 November 2017 - 23:34.


#81
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,389
  • Înscris: 07.02.2017

View Postthe_same, on 12 noiembrie 2017 - 21:11, said:

@max era cu rabla sau fara ?
Ce dotări principale avea ?
Fara rabla.Cred ca era vorba de o autoturism adus pe comanda de care dealerul vroia sa scape.Am vazut doar pretul insa nefiind interesat de el nu am studiat foarte amanuntit dotarile principale.Din ce retin avea pilot automat, climatronic, calculator de bord, toate portierele cu inchidere centralizata,care presupun ca se afla inclusiv la nivelul de jos al gamei.

#82
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostDeenman, on 15 noiembrie 2017 - 22:30, said:

suspensia are garantie cam 10.000km la orice firma, deci daca iti curge un amortizor dupa 10.000km la revedere, platesti din buzunarul tau.
Mai da-le naibii de suspensii cu 10.000km, pai ce, sunt facute din hartie?

Uite, la Kia, la lotul din prima serie de Ceed (2007-8) au fost probleme la suspensie (amortizoarele), au montat ei din fabrica ceva cu defect. S-a dat sfoara in tara, s-a schimbat oricui venea cu masina sa reclame troncanit (inclusiv eu 2 bucati), asta indiferent de km. Ah, si acum am aceleasi amortizoare de atunci, 2 alea din fabrica si 2 cele montate de ei. Cred ca dau semne de schimbat, dar dupa 9,5 ani si 130.000km mi se pare ok.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate