Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Problema internet Allview X4 dual sim soul style

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
Reila

Reila

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 03.04.2008
Buna ziua, Acum cateva zile am achizitionat un Allview X4 soul style dual sim.
Are probmele grave la datele mobile in sensul ca merg datele cateva minute apoi imi apare eroarea err_internet_disconected
Cartela activa este pe telekom au fost verificate setarile de catre cei de la telekom mi-au spus ca sunt in regula..
Datele mobile nu se intrerup numai cand telekom isi pierde semnalul partial ci se intrerup si cand este semnal..
Imi si arata sus h1 si h2 in permanenta ca si cum ar fi conectate mereu datele mobile..Desi i-am dat register pe 4G imi arata tot H...Nu mi-au trecut prea multe telefoane prin mana dar cele care miau trecut se activa H-ul sus doar cand erau datele pornite..

Revenind la subiect Initial m-am gandit ca exista vreo aplicatie preinstalata care intrerupe datele mobile cum ar fi bitdefenderu..apoi le-am luat la rand pe toate si le-am oprit..si am ramas fara optiuni.
M-am gandit sa-l schimb insa mi-e teama ca e o problema allview, singura optiune care mi-a ramas ar fi sa-l returnez..

Sau poate v-ati confruntat cu o problema similara si ati putea sa-mi dati vreo sugestie care ar putea fi problema..

#2
sebastiansebi

sebastiansebi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,592
  • Înscris: 16.11.2014
ia zi tot ce scrie la apn

#3
Reila

Reila

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 03.04.2008
Nume: Connect Mobile
APN: broadband
Proxy -not set
Port   -not set
Username: not set
Password: not set
Server: not set
MMS port: not set
MCC: 226
MNC : 03
Autentification type: not set
APN protocol: IPv4
APN roaming protocol IPv4
Barear : Unspecified
MVNO tupe: none
MVNO value not set

Setarile APN le-au verificat si cei de la Telekom si mi-au spus ca sunt ok

#4
sebastiansebi

sebastiansebi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,592
  • Înscris: 16.11.2014
editeaza un alt apn Nume (Name) : Telekom Romania Mobil
APN: broadband
Tip APN (APN Type): default, supl
Restul campurilor raman neschimbate,dupa asta dai salvare si vezi cum merge

#5
[mc]xtrem

[mc]xtrem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,568
  • Înscris: 22.07.2004
sebastiansebi, si care e diferenta?  Incearca o resetare generala sa nu ai vreo setare sau aplicatie care iti blocheaza netul.

#6
Reila

Reila

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 03.04.2008
Multumesc pentru sugestie, asa am avut scris initial, dar la relatii clienti mi=au zis ca nu conteaza numele decat sa scriu la APN broadband...restu raman neschimbate

Am inlocuit acum insa numele cu Telekom Romania Mobil si dat un restart insa nu merg datele..

#7
sebastiansebi

sebastiansebi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,592
  • Înscris: 16.11.2014

View Post[mc]xtrem, on 31 octombrie 2017 - 13:36, said:

sebastiansebi, si care e diferenta?  Incearca o resetare generala sa nu ai vreo setare sau aplicatie care iti blocheaza netul.
nu stiu care e diferenta,dar am si eu un allview v1 viper si la fel facea,acum dupa reeditare merge ok

#8
Reila

Reila

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 03.04.2008
Nu am apucat sa instalez prea multe aplicatii, decat facebook messanger, pinterest,si shazam dar nici una dintre ele nu cred ca ar intrerupe netul.

Dar daca dau reset nu pierd  dreptul de a returna produsul? ca scrie ceva de genu la conditiile de retur

#9
sebastiansebi

sebastiansebi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,592
  • Înscris: 16.11.2014
nu pierzi nici un drept,dar vezi sa-ti stii contul de google si parola

#10
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,836
  • Înscris: 06.01.2008
Daca te mai incadrezi in perioada de retur atunci returneaza-l cat mai repede.
In banii aia iei un Lenovo Vibe P2, ZUK K2, Huawei P9 Lite, Honor 7 sau Xiaomi Mi 5X, Mi Max 2 cu specificatii asemanatoare, dar fara problemele astea de ordin software.

Edited by Hider141, 31 October 2017 - 14:33.


#11
Reila

Reila

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 03.04.2008
Da, cred ca cel mai bun lucru pe care il pot face e sa-l returnez.
Ma gandesc la un samsung A5 2017 dual sim, pare mai slab ca configuratie si baterie...si un pic mai scump insa am auzit numai de bine si cred ca voi risca cu un A5

Va multumesc frumos pentru raspunsuri.

#12
[mc]xtrem

[mc]xtrem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,568
  • Înscris: 22.07.2004
resetezi la setari de fabrica. Nu pierzi dreptul de retur. Practic telefonul va fi la fel cum l-ai scos din cutie.

#13
Allview_Support

Allview_Support

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 21.11.2013
Buna Reila,

Situatia pe care mentionezi ca o intampini cu noul tau produs Allview nu este una generala si cu siguranta este cauzata de o eroare software care poate fi rezolvata.
Inainte de a returna produsul iti sugeram sa efectuezi o resetare la parametrii din fabrica ai produsului dar sa ai in vedere ca resetarea duce la stergerea completa a informatiilor personale si a aplicatiilor instalate in memoria acestuia, motiv pentru care te sfatuim sa efectuezi o copie de rezerva pe memoria unui card micro SD sau pe cea a unui PC.
Totodata dorim sa te informam ca resetarea la parametrii din fabrica ai produsului este o actiune care nu duce la pierderea garantiei, deci poti sta linistita. Posted Image

Iti multumim!

Edited by Allview_Support, 02 November 2017 - 17:18.


#14
sebastiansebi

sebastiansebi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,592
  • Înscris: 16.11.2014

View PostAllview_Support, on 02 noiembrie 2017 - 17:15, said:

Buna Reila,

Situatia pe care mentionezi ca o intampini cu noul tau produs Allview nu este una generala si cu siguranta este cauzata de o eroare software care poate fi rezolvata.
Inainte de a returna produsul iti sugeram sa efectuezi o resetare la parametrii din fabrica ai produsului dar sa ai in vedere ca resetarea duce la stergerea completa a informatiilor personale si a aplicatiilor instalate in memoria acestuia, motiv pentru care te sfatuim sa efectuezi o copie de rezerva pe memoria unui card micro SD sau pe cea a unui PC.

Iti multumim!
allview suport,de ce mama naibii nu dai o solutie viabila?eroare de soft spui?cand au trebuinta de suport o gramada de amarati de ce taci ca porcul in coceni??ia zi-i

#15
sebastiansebi

sebastiansebi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,592
  • Înscris: 16.11.2014
mai zuportule,daca tot veni vorba,ce zici tu,nu ar trebui sa vorbim ca niste baieti buni ce suntem?sa ne spui tu ce si cum sa facem?ori esti unu de dai cu degetele in butoane ca sa-ti scoti si tu un ban de o tigara??daca mai intri pe aici hai sa stam la un pahar de vorba,nu te mai tira asa rapid,nimeni nu papa pe nimeni.....ce dtracu ai de nu vorbesti?

Edited by sebastiansebi, 02 November 2017 - 17:53.


#16
Allview_Support

Allview_Support

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 21.11.2013

View Postsebastiansebi, on 02 noiembrie 2017 - 17:19, said:

allview suport,de ce mama naibii nu dai o solutie viabila?eroare de soft spui?cand au trebuinta de suport o gramada de amarati de ce taci ca porcul in coceni??ia zi-i

Salut Sebastian,

Solutia viabila ar fi resetarea software-ului sau rescrierea lui, dar pentru a nu fi necesara trimiterea produsului in unul dintre service-urile noastre sugeram in primul rand resetarea, in cazul in care situatia persista, atunci service-ul este cea de-a doua optiune, luand in considerare ca aceasta din urma si dureaza putin mai mult.
In ceea ce privesc celelalte mentiuni ale tale, putem spune ca sunt foarte multe discutii aici pe forum in care nu ne putem baga datorita politicilor companiei, motiv pentru care preferam sa nu intervenim, cu toate acestea daca sesizam o intrebare la care putem oferi un raspuns oficial cu o solutie sau o sugestie de solutionare a unei situatii intampinata de utilizatorii produselor noastre, incercam sa ajutam. Totodata dorim sa mentionam ca departamentul nostru ofera raspunsuri si solutii pentru situatiile reclamate de catre utilizatori daca acestia ne contacteaza pentru a solicita suport, fiind putin cam greu sa urmarim si sa intervenim in fiecare discutie legata de produsele noastre din mediul online.

Iti multumim pentru intelegere! Posted Image

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate