Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema internet Allview X4 dual sim soul style
Last Updated: Nov 03 2017 09:45, Started by
Reila
, Oct 31 2017 12:41
·
0
#1
Posted 31 October 2017 - 12:41
Buna ziua, Acum cateva zile am achizitionat un Allview X4 soul style dual sim.
Are probmele grave la datele mobile in sensul ca merg datele cateva minute apoi imi apare eroarea err_internet_disconected Cartela activa este pe telekom au fost verificate setarile de catre cei de la telekom mi-au spus ca sunt in regula.. Datele mobile nu se intrerup numai cand telekom isi pierde semnalul partial ci se intrerup si cand este semnal.. Imi si arata sus h1 si h2 in permanenta ca si cum ar fi conectate mereu datele mobile..Desi i-am dat register pe 4G imi arata tot H...Nu mi-au trecut prea multe telefoane prin mana dar cele care miau trecut se activa H-ul sus doar cand erau datele pornite.. Revenind la subiect Initial m-am gandit ca exista vreo aplicatie preinstalata care intrerupe datele mobile cum ar fi bitdefenderu..apoi le-am luat la rand pe toate si le-am oprit..si am ramas fara optiuni. M-am gandit sa-l schimb insa mi-e teama ca e o problema allview, singura optiune care mi-a ramas ar fi sa-l returnez.. Sau poate v-ati confruntat cu o problema similara si ati putea sa-mi dati vreo sugestie care ar putea fi problema.. |
#3
Posted 31 October 2017 - 13:21
Nume: Connect Mobile
APN: broadband Proxy -not set Port -not set Username: not set Password: not set Server: not set MMS port: not set MCC: 226 MNC : 03 Autentification type: not set APN protocol: IPv4 APN roaming protocol IPv4 Barear : Unspecified MVNO tupe: none MVNO value not set Setarile APN le-au verificat si cei de la Telekom si mi-au spus ca sunt ok |
#4
Posted 31 October 2017 - 13:27
editeaza un alt apn Nume (Name) : Telekom Romania Mobil
APN: broadband Tip APN (APN Type): default, supl Restul campurilor raman neschimbate,dupa asta dai salvare si vezi cum merge |
#5
Posted 31 October 2017 - 13:36
sebastiansebi, si care e diferenta? Incearca o resetare generala sa nu ai vreo setare sau aplicatie care iti blocheaza netul.
|
#6
Posted 31 October 2017 - 13:38
Multumesc pentru sugestie, asa am avut scris initial, dar la relatii clienti mi=au zis ca nu conteaza numele decat sa scriu la APN broadband...restu raman neschimbate
Am inlocuit acum insa numele cu Telekom Romania Mobil si dat un restart insa nu merg datele.. |
#7
Posted 31 October 2017 - 13:40
#8
Posted 31 October 2017 - 13:42
Nu am apucat sa instalez prea multe aplicatii, decat facebook messanger, pinterest,si shazam dar nici una dintre ele nu cred ca ar intrerupe netul.
Dar daca dau reset nu pierd dreptul de a returna produsul? ca scrie ceva de genu la conditiile de retur |
#9
Posted 31 October 2017 - 13:51
nu pierzi nici un drept,dar vezi sa-ti stii contul de google si parola
|
#10
Posted 31 October 2017 - 14:30
Daca te mai incadrezi in perioada de retur atunci returneaza-l cat mai repede.
In banii aia iei un Lenovo Vibe P2, ZUK K2, Huawei P9 Lite, Honor 7 sau Xiaomi Mi 5X, Mi Max 2 cu specificatii asemanatoare, dar fara problemele astea de ordin software. Edited by Hider141, 31 October 2017 - 14:33. |
|
#11
Posted 31 October 2017 - 14:36
Da, cred ca cel mai bun lucru pe care il pot face e sa-l returnez.
Ma gandesc la un samsung A5 2017 dual sim, pare mai slab ca configuratie si baterie...si un pic mai scump insa am auzit numai de bine si cred ca voi risca cu un A5 Va multumesc frumos pentru raspunsuri. |
#12
Posted 01 November 2017 - 10:22
resetezi la setari de fabrica. Nu pierzi dreptul de retur. Practic telefonul va fi la fel cum l-ai scos din cutie.
|
#13
Posted 02 November 2017 - 17:15
Buna Reila,
Situatia pe care mentionezi ca o intampini cu noul tau produs Allview nu este una generala si cu siguranta este cauzata de o eroare software care poate fi rezolvata. Inainte de a returna produsul iti sugeram sa efectuezi o resetare la parametrii din fabrica ai produsului dar sa ai in vedere ca resetarea duce la stergerea completa a informatiilor personale si a aplicatiilor instalate in memoria acestuia, motiv pentru care te sfatuim sa efectuezi o copie de rezerva pe memoria unui card micro SD sau pe cea a unui PC. Totodata dorim sa te informam ca resetarea la parametrii din fabrica ai produsului este o actiune care nu duce la pierderea garantiei, deci poti sta linistita. Iti multumim! Edited by Allview_Support, 02 November 2017 - 17:18. |
#14
Posted 02 November 2017 - 17:19
Allview_Support, on 02 noiembrie 2017 - 17:15, said:
Buna Reila, Situatia pe care mentionezi ca o intampini cu noul tau produs Allview nu este una generala si cu siguranta este cauzata de o eroare software care poate fi rezolvata. Inainte de a returna produsul iti sugeram sa efectuezi o resetare la parametrii din fabrica ai produsului dar sa ai in vedere ca resetarea duce la stergerea completa a informatiilor personale si a aplicatiilor instalate in memoria acestuia, motiv pentru care te sfatuim sa efectuezi o copie de rezerva pe memoria unui card micro SD sau pe cea a unui PC. Iti multumim! |
#15
Posted 02 November 2017 - 17:43
mai zuportule,daca tot veni vorba,ce zici tu,nu ar trebui sa vorbim ca niste baieti buni ce suntem?sa ne spui tu ce si cum sa facem?ori esti unu de dai cu degetele in butoane ca sa-ti scoti si tu un ban de o tigara??daca mai intri pe aici hai sa stam la un pahar de vorba,nu te mai tira asa rapid,nimeni nu papa pe nimeni.....ce dtracu ai de nu vorbesti?
Edited by sebastiansebi, 02 November 2017 - 17:53. |
|
#16
Posted 03 November 2017 - 09:45
sebastiansebi, on 02 noiembrie 2017 - 17:19, said:
allview suport,de ce mama naibii nu dai o solutie viabila?eroare de soft spui?cand au trebuinta de suport o gramada de amarati de ce taci ca porcul in coceni??ia zi-i Salut Sebastian, Solutia viabila ar fi resetarea software-ului sau rescrierea lui, dar pentru a nu fi necesara trimiterea produsului in unul dintre service-urile noastre sugeram in primul rand resetarea, in cazul in care situatia persista, atunci service-ul este cea de-a doua optiune, luand in considerare ca aceasta din urma si dureaza putin mai mult. In ceea ce privesc celelalte mentiuni ale tale, putem spune ca sunt foarte multe discutii aici pe forum in care nu ne putem baga datorita politicilor companiei, motiv pentru care preferam sa nu intervenim, cu toate acestea daca sesizam o intrebare la care putem oferi un raspuns oficial cu o solutie sau o sugestie de solutionare a unei situatii intampinata de utilizatorii produselor noastre, incercam sa ajutam. Totodata dorim sa mentionam ca departamentul nostru ofera raspunsuri si solutii pentru situatiile reclamate de catre utilizatori daca acestia ne contacteaza pentru a solicita suport, fiind putin cam greu sa urmarim si sa intervenim in fiecare discutie legata de produsele noastre din mediul online. Iti multumim pentru intelegere! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users