Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Duratec vs Duratorq vs Ecoboost
Last Updated: Nov 19 2017 15:27, Started by
Monstruozitate
, Oct 25 2017 21:04
·
0
#1
Posted 25 October 2017 - 21:04
Versusul este defapt intre motoare, vorbim de Ford Focus Mk3 2011-2014, echipat cu urmatoarele motoare
1. 1.6 125 CP Duratec Ti-VCT (clasicul benzina aspirat, cu axa cu came variabila). 2. 1.6 115 CP Diesel Duratorq 3. 1.0 120 CP Ecoboost. Toate trei Euro 5 cu Filtru Particule pt Diesel. Pe care l-ati alege? |
#3
Posted 25 October 2017 - 21:32
1.0 ecoboost. Imbina avantajele celorlalte doua si-i lipsesc dezavantajele lor. !
|
#4
Posted 25 October 2017 - 21:36
1.6 ecoboost. Aspiratul, doar daca pui pe el gaz. Motorina nu mai merita. 1.0 ecoboost e o o glumita.
Edited by arab, 25 October 2017 - 21:39. |
#5
Posted 25 October 2017 - 21:44
#6
Posted 25 October 2017 - 21:49
Stau in Cluj, traficul e aproape comparabil cu Buc. Intre 10-12, in funcție de trafic, anotimp.
|
#7
Posted 25 October 2017 - 22:37
arab, on 25 octombrie 2017 - 21:36, said:
1.6 ecoboost. Aspiratul, doar daca pui pe el gaz. Motorina nu mai merita. 1.0 ecoboost e o o glumita. L-ai testat tu? Sau doar pentru ca scrie 1.0 esti convins ca nu e bun? Am mers de cateva ori cu unul, si cunosc 2 persoane care au 1.0 ecoboost si este excelent pentru oras. |
#8
Posted 25 October 2017 - 23:17
#9
Posted 26 October 2017 - 06:16
bluesnake, on 25 octombrie 2017 - 22:37, said:
L-ai testat tu? Sau doar pentru ca scrie 1.0 esti convins ca nu e bun? Am mers de cateva ori cu unul, si cunosc 2 persoane care au 1.0 ecoboost si este excelent pentru oras. Am un 1.5 ecoboost acum si stiu ce poate, nu vreau sa stiu ce e mai jos de el. Edited by arab, 26 October 2017 - 06:17. |
#10
Posted 26 October 2017 - 07:50
|
#11
Posted 26 October 2017 - 07:52
1.0 e un motor excelent si pentru oras si in afara. Cunosc o persoana cu ecoboost 1.0 - 125 hp, cuparat de nou, exploatat in toate modurile posibile (a vazut linia rosie de multe ori) fara absolut nicio problema, si are peste 120 k. Cine zice ca nu e un motor bun, nu a condus sau vorbeste din auzite.
Ca sa nu mai zicem ca a fost desemnat 6 ani consecutiv MOTORUL INTERNATIONAL AL ANULUI. Asta cred ca spune multe despre el! |
#12
Posted 26 October 2017 - 09:02
Yoda, on 26 octombrie 2017 - 07:50, said: Poţi să argumentezi de ce nu mai merită motorina? Eu sunt în continuare fan al 1.6 115 CP Diesel Duratorq TDCi. Aş reveni la benzinare doar pentru hibridul de 2.0, dacă aş avea bani de aşa ceva. la modul general: motorina s-a scumpit, motoarele pe benzina mai noi au si ele turbo si pot scoate consumuri relativ comparabile, intretinerea e mai ieftina si mai simpla la benzinar, atitudinea generala in europa este acum contra diesel-ului (deci nu-i exclus sa vedem curand taxe in plus pentru tractoristi) ramane in continuare cuplul mult mai bun la diesel |
#13
Posted 26 October 2017 - 09:47
1.0, 125CP am eu, iar in traficul de zi cu zi din Bucuresti am consum de 8.5.
|
#14
Posted 26 October 2017 - 10:52
_Smiley_, on 26 octombrie 2017 - 09:02, said: la modul general: motorina s-a scumpit, motoarele pe benzina mai noi au si ele turbo si pot scoate consumuri relativ comparabile, intretinerea e mai ieftina si mai simpla la benzinar, atitudinea generala in europa este acum contra diesel-ului (deci nu-i exclus sa vedem curand taxe in plus pentru tractoristi) ramane in continuare cuplul mult mai bun la diesel Acum merg cu un 1.6 tdci 115cp si cu un ecoboost 1.6. 1. consumul nu mi se pare ca e relativ comparabil. 2. intretinerea e la fel - costa +/- 10 lei. 3. F&*K ce simte europa asta e ultima chestie la care ma gandesc..."atitudinea generala in europa". 4. taxele se vor pune pe emisia co2, cilindree, etc nu pe tipul de combustibil. Cel putin nu in viitorul apropiat. Doar o parere personala. Daca ar fi sa aleg, as alege ecoboostul de 1.6. Am mers si cu ala de 1 litru si pot spune ca m-a impresionat dar mi se pare ciudat totusi ca trebuie sa il cam turezi - chestie de obisnuinta. |
#15
Posted 26 October 2017 - 11:04
_Smiley_, on 26 octombrie 2017 - 09:02, said: la modul general: motorina s-a scumpit, motoarele pe benzina mai noi au si ele turbo si pot scoate consumuri relativ comparabile, intretinerea e mai ieftina si mai simpla la benzinar, atitudinea generala in europa este acum contra diesel-ului (deci nu-i exclus sa vedem curand taxe in plus pentru tractoristi) ramane in continuare cuplul mult mai bun la diesel Cu atitudinea de acord, asa e, dar in rest permite-mi sa prefer diesel in continuare. Eu am motor de 2.0, Diesel, consum in oras in functie de trafic 6.7-8, si nu merg la consum cu ea. Chiar sunt curios de motoarele 1.6 ecoboost de la Ford ce consum au in oras unde o frec 90% din timp. |
|
#16
Posted 26 October 2017 - 11:22
si eu sunt aproximativ in aceeasi situatie (am drumuri mai scurte si consum mai mare ca tine). dar lucrurile s-au schimbat enorm fata de acum 10-12 ani, cand mi-am luat primul diesel. la partea financiara ma refer.
|
#17
Posted 26 October 2017 - 15:46
Au curs râuri de cerneală virtuală în privinţa costurilor ridicate de întreţinere la motoarele diesel. N-are niciun rost să reîncălzim ciorba. Precizez doar că am recondiţionat o turbosuflantă luna trecută. Acum e nouă, mai puţin carcasa şi axul. Kit original, total 1050 lei. În privinţa consumului, nu e nici pe departe "relativ comparabil:
1.6 TDCi: 5,83 l/100 1.6 Ecoboost: 8.24 l/100 La o estimare grosieră, fiecare 8000 km îmi aduc o economie egală cu o revizie a "fioroasei" turbosuflante. Cât despre tendinţa de a arunca motoarele diesel la gunoi, asta e. Vom vedea atunci ce e de făcut. Edited by Yoda, 26 October 2017 - 15:46. |
#18
Posted 26 October 2017 - 15:58
Yoda, cele doua motoare nu prea sunt comparabile din punct de vedere al dinamicii. 120 de cai la diesel vs 150 sau chiar 182 la benzina, se simte o diferenta majora in favoarea benzinei.
Dar la consum recunosc, in Cluj nu prea vad sub 8 (1.6 Ecoboost,182 de cai). La mers normal, desigur. Nu am vazut mai mult de 9 la mers sportiv, tin sa precizez. Afara, la mers normal, ia cam 6. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users