Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Duratec vs Duratorq vs Ecoboost

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1
Monstruozitate

Monstruozitate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 18.04.2017
Versusul este defapt intre motoare, vorbim de Ford Focus Mk3 2011-2014, echipat cu urmatoarele motoare

1. 1.6 125 CP Duratec Ti-VCT (clasicul benzina aspirat, cu axa cu came variabila).
2. 1.6 115 CP Diesel Duratorq
3. 1.0 120 CP Ecoboost.

Toate trei Euro 5 cu Filtru Particule pt Diesel.

Pe care l-ati alege?

#2
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Ecoboost-ul de 1.6. :D
(eu am de 1.5)

#3
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
1.0 ecoboost. Imbina avantajele celorlalte doua si-i lipsesc dezavantajele lor.:) !

#4
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
1.6 ecoboost. Aspiratul, doar daca pui pe el gaz. Motorina nu mai merita. 1.0 ecoboost e o o glumita.

Edited by arab, 25 October 2017 - 21:39.


#5
Monstruozitate

Monstruozitate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 18.04.2017

 katti, on 25 octombrie 2017 - 21:10, said:

Ecoboost-ul de 1.6. Posted Image
(eu am de 1.5)
Cat consuma in Bucuresti? M-am dat cu un 1.0 de 100cp si nu scadea sub 10, vechiul meu aspirat nu-mi scade sub 12... pe GPL papa 14 litri la suta. Viteza medie sub 15km h.

#6
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Stau in Cluj, traficul e aproape comparabil cu Buc. Intre 10-12, in funcție de trafic, anotimp.

#7
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,751
  • Înscris: 22.11.2006

 arab, on 25 octombrie 2017 - 21:36, said:

1.6 ecoboost. Aspiratul, doar daca pui pe el gaz. Motorina nu mai merita. 1.0 ecoboost e o o glumita.

L-ai testat tu? Sau doar pentru ca scrie 1.0 esti convins ca nu e bun?

Am mers de cateva ori cu unul, si cunosc 2 persoane care au 1.0 ecoboost si este excelent pentru oras.

#8
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

 bluesnake, on 25 octombrie 2017 - 22:37, said:

Am mers de cateva ori cu unul, si cunosc 2 persoane care au 1.0 ecoboost si este excelent pentru oras.
depinde pentru cine...

#9
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006

 bluesnake, on 25 octombrie 2017 - 22:37, said:

L-ai testat tu? Sau doar pentru ca scrie 1.0 esti convins ca nu e bun?

Am mers de cateva ori cu unul, si cunosc 2 persoane care au 1.0 ecoboost si este excelent pentru oras.
Pentru oras...bine spus!

Am un 1.5 ecoboost acum si stiu ce poate, nu vreau sa stiu ce e mai jos de el.

Edited by arab, 26 October 2017 - 06:17.


#10
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,467
  • Înscris: 04.10.2002

 arab, on 25 octombrie 2017 - 21:36, said:

Motorina nu mai merita.

Poţi să argumentezi de ce nu mai merită motorina? Eu sunt în continuare fan al 1.6 115 CP Diesel Duratorq TDCi. Aş reveni la benzinare doar pentru hibridul de 2.0, dacă aş avea bani de aşa ceva.

#11
icebreacker

icebreacker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 252
  • Înscris: 15.02.2007
1.0 e un motor excelent si pentru oras si in afara. Cunosc o persoana cu ecoboost 1.0 - 125 hp, cuparat de nou, exploatat in toate modurile posibile (a vazut linia rosie de multe ori) fara absolut nicio problema, si are peste 120 k.  Cine zice ca nu e un motor bun, nu a condus sau vorbeste din auzite.
Ca sa nu mai zicem ca a fost desemnat 6 ani consecutiv MOTORUL INTERNATIONAL AL ANULUI. Asta cred ca spune multe despre el!

#12
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006

 Yoda, on 26 octombrie 2017 - 07:50, said:


Poţi să argumentezi de ce nu mai merită motorina? Eu sunt în continuare fan al 1.6 115 CP Diesel Duratorq TDCi. Aş reveni la benzinare doar pentru hibridul de 2.0, dacă aş avea bani de aşa ceva.

la modul general: motorina s-a scumpit, motoarele pe benzina mai noi au si ele turbo si pot scoate consumuri relativ comparabile, intretinerea e mai ieftina si mai simpla la benzinar, atitudinea generala in europa este acum contra diesel-ului (deci nu-i exclus sa vedem curand taxe in plus pentru tractoristi)
ramane in continuare cuplul mult mai bun la diesel :)

#13
mulder_372000

mulder_372000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,261
  • Înscris: 02.05.2007
1.0, 125CP am eu, iar in traficul de zi cu zi din Bucuresti am consum de 8.5.

#14
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005

 _Smiley_, on 26 octombrie 2017 - 09:02, said:


la modul general: motorina s-a scumpit, motoarele pe benzina mai noi au si ele turbo si pot scoate consumuri relativ comparabile, intretinerea e mai ieftina si mai simpla la benzinar, atitudinea generala in europa este acum contra diesel-ului (deci nu-i exclus sa vedem curand taxe in plus pentru tractoristi)
ramane in continuare cuplul mult mai bun la diesel Posted Image

Acum merg cu un 1.6 tdci 115cp si cu un ecoboost 1.6.
1. consumul nu mi se pare ca e relativ comparabil.
2. intretinerea e la fel - costa +/- 10 lei.
3. F&*K ce simte europa asta e ultima chestie la care ma gandesc..."atitudinea generala in europa".
4. taxele se vor pune pe emisia co2, cilindree, etc nu pe tipul de combustibil. Cel putin nu in viitorul apropiat. Doar o parere personala.

Daca ar fi sa aleg, as alege ecoboostul de 1.6. Am mers si cu ala de 1 litru si pot spune ca m-a impresionat dar mi se pare ciudat totusi ca trebuie sa il cam turezi - chestie de obisnuinta.

#15
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,149
  • Înscris: 14.05.2007

 _Smiley_, on 26 octombrie 2017 - 09:02, said:


la modul general: motorina s-a scumpit, motoarele pe benzina mai noi au si ele turbo si pot scoate consumuri relativ comparabile, intretinerea e mai ieftina si mai simpla la benzinar, atitudinea generala in europa este acum contra diesel-ului (deci nu-i exclus sa vedem curand taxe in plus pentru tractoristi)
ramane in continuare cuplul mult mai bun la diesel Posted Image

Cu atitudinea de acord, asa e, dar in rest permite-mi sa prefer diesel in continuare. Eu am motor de 2.0, Diesel, consum in oras in functie de trafic 6.7-8, si nu merg la consum cu ea. Chiar sunt curios de motoarele 1.6 ecoboost de la Ford ce consum au in oras unde o frec 90% din timp.

#16
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
si eu sunt aproximativ in aceeasi situatie (am drumuri mai scurte si consum mai mare ca tine). dar lucrurile s-au schimbat enorm fata de acum 10-12 ani, cand mi-am luat primul diesel. la partea financiara ma refer.

#17
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,467
  • Înscris: 04.10.2002
Au curs râuri de cerneală virtuală în privinţa costurilor ridicate de întreţinere la motoarele diesel. N-are niciun rost să reîncălzim ciorba. Precizez doar că am recondiţionat o turbosuflantă luna trecută. Acum e nouă, mai puţin carcasa şi axul. Kit original, total 1050 lei. În privinţa consumului, nu e nici pe departe "relativ comparabil:
1.6 TDCi: 5,83 l/100
1.6 Ecoboost: 8.24 l/100

La o estimare grosieră, fiecare 8000 km îmi aduc o economie egală cu o revizie a "fioroasei" turbosuflante.
Cât despre tendinţa de a arunca motoarele diesel la gunoi, asta e. Vom vedea atunci ce e de făcut.

Edited by Yoda, 26 October 2017 - 15:46.


#18
TudorMondialul

TudorMondialul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 542
  • Înscris: 15.10.2010
Yoda, cele doua motoare nu prea sunt comparabile din punct de vedere al dinamicii. 120 de cai la diesel vs 150 sau chiar 182 la benzina, se simte o diferenta majora in favoarea benzinei.

Dar la consum recunosc, in Cluj nu prea vad sub 8 (1.6 Ecoboost,182 de cai). La mers normal, desigur. Nu am vazut mai mult de 9 la mers sportiv, tin sa precizez. Afara, la mers normal, ia cam 6.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate