Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Cum invatati pe termen lung in IT ?

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
AndreiCCC

AndreiCCC

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 14.09.2016
Buna seara,
Sper sa nu plictisesc cu povestea mea lunga, dar poate gasesc putin ajutor din partea voastra.

Sunt student in anul 3 la Informatica in Iasi, media (irelevanta in practica) 9.50/integralist. Spre rusinea mea, nu am citit in viata mea o carte cap-coada (ma refer la beletristica), nici cand am fost mic, si nici in scoala - nu imi plac "povestile", la propriu, si nu am (avut) rabdare. Majoritatea testelor/tezelor le pregateam cu ajutorul rezumatelor - citite de cateva ori inainte - si astfel reuseam sa iau un mincinos 9 cam tot timpul. Dupa cum vedeti, nu sunt agramat, deoarece gramatica (partea "reala" a limbii) mi-a placut, si in ciuda faptului ca cititul nu a fost punctul meu forte, nu am ajuns Vanghelie :lol: . Imi pare rau ca nu am pus mana, de mic, pe un alt gen de carti (nespecifice varstei): cele tehnice, usoare.