Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Londra a introdus luni o taxa zilnica de 10 lire pentru masinile vechi care nu indeplinesc norma de poluare euro 4
#37
Posted 23 October 2017 - 16:11
#38
Posted 23 October 2017 - 16:20
#40
Posted 23 October 2017 - 18:37
adisz, on 23 octombrie 2017 - 12:46, said: El traieste exact in lumea in care traim toti si nu a contestat masura.A pus doar o intrebare de bun-simt si anume cum se face ca masina lui (din 2001) este euro 4 iar directiva Euro 4 s-a adoptat in 2005.Ceva nu-i clar pe-acolo. Iar chestia ai cu junghiurile ar trebui sa o lasam mai moale si sa nu ne aruncam la termeni "bombastici" pentru ca atata timp cat junghiul este apt de circulat pe drumurile publice se transforma intr-un autovehicul.Daca-i pana acolo,sunt junghiuri (am scris bine?) si de 4-5-6 ani care circula. MULTUMESC ! Exact asta am intrebat, si ai perfecta dreptate, sunt pe strada masini mai noi decat a mea care sunt vai de capul lor, eu cred ca scopul principal sunt banii pentru ca nu am vazut masuri concrete LUAM X LIRE, LEI, DOLARI, EURO SI FACEM a. impadurim orasele b.montam purificatoare cu filtre de aer puternice c.curatam apele in fiecare clipa etc etc etc , mie mi se pare ca toate astea se fac la nivel bombastic, SA DAM TAXE SA LUAM BANII !!! Nu merge asa domnilor, ! |
#41
Posted 23 October 2017 - 18:57
inuendo0, on 23 octombrie 2017 - 16:11, said:
Moft pentru ca? Nu toti si le permit? Nu pe toti ii doare in cot de aerul pe care il respira si pe care il vor respira generatiile urmatoare? Mie mi-ar place un moft din asta Singura sursã de fum este hornul sobei N'ai industrie N'ai agriculturã Doar aer curat lacrimã! Sincer mã mir cã n-avem taxã de poluare la cãruțe și biciclete!!!! Edited by sarac.lipit, 23 October 2017 - 18:58. |
#42
Posted 23 October 2017 - 19:03
sarac.lipit, on 23 octombrie 2017 - 18:57, said:
Atunci te invit aici Singura sursã de fum este hornul sobei N'ai industrie N'ai agriculturã Doar aer curat lacrimã! Sincer mã mir cã n-avem taxã de poluare la cãruțe și biciclete!!!! Ce te face sa crezi ca daca nu o sa mai aiba ce taxa nu o sa avem taxe si pe biciclete, si numere de inmatriculare, ca deh, suntem un popor inventiv |
#43
Posted 23 October 2017 - 19:05
inuendo0, on 23 octombrie 2017 - 16:11, said: Moft pentru ca? Nu toti si le permit? Nu pe toti ii doare in cot de aerul pe care il respira si pe care il vor respira generatiile urmatoare? Mie mi-ar place un moft din asta karapok, on 23 octombrie 2017 - 19:03, said: Ce te face sa crezi ca daca nu o sa mai aiba ce taxa nu o sa avem taxe si pe biciclete, si numere de inmatriculare, ca deh, suntem un popor inventiv |
#44
Posted 23 October 2017 - 19:20
sarac.lipit, on 23 octombrie 2017 - 19:05, said: DacĂŁ privim prin prisma componentelor, o electricĂŁ ar trebui sĂŁ fie cam la un sfert din prețul unei motorinizate. De ce-i triplu? Nu cĂŁ-i moft? Prin prețuri pipĂŁrate avem grije dĂŁ mediu? Ceva nu se leagĂŁ aici... Daca mai pui avantaje ca parcare gratuita, impozit redus sau 0, autostrazi gratis, acces neplatit si nerestrictionat in Londra ca tot suntem on-topic si daca te mai gandesti ca impozitele, taxele si limitarile la masinile termice vor fi din ce in ce mai mari, o electrica pare o alegere no-brainer. Plus ca ai zis la misto ca e la pret triplu o electrica. My 2 cents. |
#45
Posted 23 October 2017 - 19:27
sarac.lipit, on 23 octombrie 2017 - 19:05, said:
Dacã privim prin prisma componentelor, o electricã ar trebui sã fie cam la un sfert din prețul unei motorinizate. De ce-i triplu? Nu cã-i moft? Prin prețuri pipãrate avem grije dã mediu? Ceva nu se leagã aici... Musk ala vrea sa ajunga cel mai bogat si influent om de pe planeta inainte sa moara, de aici si adaosul comercial mare, nu ca ar fi singurul cu adaos comercial mare. Pana la urma asta e definitia capitalismului, lacomie si hotie fara limite. |
#46
Posted 23 October 2017 - 21:10
eu am si zis pe celalalt topic - in toate discutiile de aici e vorba doar de bani si nicidecum de bunastarea populatiei si clima planetei. cine crede altceva e mai mult decat naiv...
|
|
#47
Posted 23 October 2017 - 21:21
#48
Posted 23 October 2017 - 21:29
#49
Posted 23 October 2017 - 21:56
Poate sta omul in Stejarii, sau alte ansambluri rezidentiale pline de corupti si hoti unde parcarea e plina de ultimele modele de masini clasa premium/business/sport.
Dar daca se duce in orice parcare dintre blocurile comuniste o sa constate ca alea fabricate sub 2006 reprezinta un procent foarte mare, si daca elimini masinile de firma cu care ocupa parvenitii parcarile (ca doar e gratis masina si combustibilul de la firma), deja sunt majoritare clar. Si asta la nivel de Bucuresti, unde veniturile in medie sunt mult mai mari. In provincie sau in mediul rural alea sub 2006 detin suprematie absoluta. Sunt curios ce masini si din ce an are individul... imi si imaginez ca are exact un euro 4 sub 2006 Edited by thunderc, 23 October 2017 - 21:57. |
#50
Posted 23 October 2017 - 22:32
Observ ca aplaudacii ECO nu tin seama de niste treburi:
Londra nu insemna UK,in restul tarii mergi cu ce coaja vrei. Centrul Londrei sau ma rog zonele despre care vorbesc unii,nu reprezinta nici pe departe toata Londra. Ca locuitor din 1993 in UK va jur ca nu am intrat in centrul Londrei cu masina si nici nu o sa intru vreodata,deci nu o sa ma afecteze in veci. Comparam Londra cu ...dracu stie ce, 9 milioane de oameni si 2,5 milioane de masini private(nu mai pun la socotela restul,van-uri,autobuse..),cu ce? Cu o capitala din Europa de Est ce nu are centura? Sau sa comparam veniturile? Sau ce sa comparam sa nu ne dea cu virgula? Ce nu inteleg sustinatorii curentului ECO,e ca in UK cu 500 de lire iti iei masina din 2006 sau dupa.Nu trebuie sa fiu crezut pe cuvant. Deci la urma ce comparam?
Edited by calinkgb, 23 October 2017 - 22:49.
|
#51
Posted 23 October 2017 - 22:51
Nu comparam nimic. E o restrictie si o taxa care nu te afecteaza. Si poate pe nici unul de pe forum, de ce te agiti si insulti?
Ce ti-a facut curentul asta ECO de esti asa pornit? Cumva din cauza lor isi pierd in halul ala valoare masinile cu motor termic? Edited by inuendo0, 23 October 2017 - 22:51. |
|
#52
Posted 23 October 2017 - 23:20
eireman, on 23 octombrie 2017 - 22:32, said:
Observ ca aplaudacii ECO nu tin seama de niste treburi: Londra nu insemna UK,in restul tarii mergi cu ce coaja vrei. Centrul Londrei sau ma rog zonele despre care vorbesc unii,nu reprezinta nici pe departe toata Londra. Ca locuitor din 1993 in UK va jur ca nu am intrat in centrul Londrei cu masina si nici nu o sa intru vreodata,deci nu o sa ma afecteze in veci. Comparam Londra cu ...dracu stie ce, 9 milioane de oameni si 2,5 milioane de masini private(nu mai pun la socotela restul,van-uri,autobuse..),cu ce? Cu o capitala din Europa de Est ce nu are centura? Sau sa comparam veniturile? Sau ce sa comparam sa nu ne dea cu virgula? Ce nu inteleg sustinatorii curentului ECO,e ca in UK cu 500 de lire iti iei masina din 2006 sau dupa.Nu trebuie sa fiu crezut pe cuvant. Deci la urma ce comparam? Nu te va afecta in veci ? Niciodată să nu spui niciodată ! Încă 25 de orașe se pregătesc de o măsură similară : https://www.google.r...uro-6-list/amp/ |
#53
Posted 23 October 2017 - 23:35
Daa...povestile astea le aud de 20 de ani....pana acum cativa ani aproape fortau lumea sa cumpere diesel....acum nu mai e bun....povesti care ae termina subit in preajma alegerilor.
|
#54
Posted 23 October 2017 - 23:46
Asta cu Londra nu s-au terminat ci abia a început ! Urmează restul celor 25 de orașe.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users