Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Londra a introdus luni o taxa zilnica de 10 lire pentru masinile vechi care nu indeplinesc norma de poluare euro 4
#19
Posted 23 October 2017 - 13:26
Imperathor, on 23 octombrie 2017 - 12:42, said:
Mda, intre 18.00 - 07.00 masina respectiva nu mai polueaza. |
#20
Posted 23 October 2017 - 13:27
#21
Posted 23 October 2017 - 13:31
O taxa binevenita, sa mai scape lumea de hârburi. Dar fata de mega tam tamul cu dieselul, aceasta solutie e f.timida. Se vb.de interzicere totala a dieselului, indiferent de an, dar vad ca e timidacrau masura. Apoi ai taxa achitata si mergi linistit.
Se folosesc de ecologie, sa decongestioneze orasele prea aglomerate. E bun tare thread.ul. In functie de comentarii, vezi exact, cati forumisti conduc junghiuri si chiaguri hârbuite pe strazi. Edited by Torquemada-666, 23 October 2017 - 13:34. |
#22
Posted 23 October 2017 - 13:34
Kroghy, on 23 octombrie 2017 - 12:20, said: E bine, masini mai vechi de 11 ani si la noi sunt din ce in ce mai rare. Da de unde! Ti se pare. Statistica DRPCIV din 2017 spune că 70% din masinile de la noi au peste 10 ani. http://0-100.hotnews...echi-de-20-ani/ Edited by caiuscorneliu, 23 October 2017 - 13:36. |
#23
Posted 23 October 2017 - 13:36
Masura se aplica si la motoare pe benzina si la motorina.
|
#24
Posted 23 October 2017 - 13:46
Si cum platesc aia taxa?
Au pus bariere prin oras sa se incaseze taxa zilnic, sau cum? Sau taxeaza din oficiu tot anul cu 10 lire pe zi, adica 3600 lire pe an pentru toti detinatorii inregistrati cu masini vechi care se incadreaza in bareul legii si se plateste odata cu impozitul, asigurarea sau altele? |
#25
Posted 23 October 2017 - 13:47
marius87ism, on 23 octombrie 2017 - 13:26, said:
Sa implementeze pe ce? Pe masini vandute acum 10+ ani? Nu se refera la masinile noi, plus ca totul se petrece in Londra, pe centru, who cares? Se putea gasi o formula ca corporatiile auto sa preia la pret de buy-back masinile vechi, poluante si sa ofere altele noi in schimb cu plata diferentei de pret. Asta ar fi presupus ca corporatia sa isi asume faptul ca a produs masini poluante si sa le retraga din piata pe cheltuiala proprie. Buy-back-ul si creditele cu dobanda subventionata de stat reprezinta viitorul reducerii poluarii auto, nu taxele impuse la fraieri. Marile concerne auto obligate sa-si recumpere masinile poluante sau taxate pe cifra de afaceri, pentru poluare. Nu are de ce poluarea sa fie pusa in carca utilizatorului auto. Corporatia, cand a vandut masina poluanta a facut un profit iar statul a incasat odata taxa de vanzare (TVA) plus o o carutza de alte taxe din consumul combistibililor poluanti pe durata de viata a masinii... Asa ca... Edited by rosix, 23 October 2017 - 13:50. |
#26
Posted 23 October 2017 - 13:48
max_01, on 23 octombrie 2017 - 13:03, said:
Electrificata? ... Atata timp cat la nivel global energia electrica este produsa in proportie de 85% din surse care polueaza, dpmdv masinile eltrice nu sunt altceva decat un moft! Cu decenii in urma masinile poluau ingrozitor, industria polua la nivel maxim, multe locuinte erau incalzite cu combustibili poluanti si nu mai era asa o tragedie. Azi, fabricile / uzinele / intreprinderile au fost mutate in afara oraselor, masinile au ero 4 / 5, nu prea mai gasesti locuinte incalzite cu lemn sau carbune in marile orase europene, dar, vai, ne termina poluarea! thunderc, on 23 octombrie 2017 - 13:46, said:
Si cum platesc aia taxa? Au pus bariere prin oras sa se incaseze taxa zilnic, sau cum? Sau taxeaza din oficiu tot anul cu 10 lire pe zi, adica 3600 lire pe an pentru toti detinatorii inregistrati cu masini vechi care se incadreaza in bareul legii si se plateste odata cu impozitul, asigurarea sau altele? Probabil e nevoie de o vigneta. Te prinde prin oras fara ea, pac, amenda! Zic si eu, nu stiu... Edited by Imperathor, 23 October 2017 - 13:48. |
#27
Posted 23 October 2017 - 13:54
Imperathor, on 23 octombrie 2017 - 13:48, said:
Probabil e nevoie de o vigneta. Te prinde prin oras fara ea, pac, amenda! Zic si eu, nu stiu... Ca si in Romania, nu prea plateste nimeni rovignieta sau taxe de pod, in mare parte ca nu le face nimeni nimic, si de multe ori nici n-au masinile pe numele lor sau alte proprietati.E un fenomen atat de raspandit la noi incat statul a hotarat sa se anuleze amenzile pe motiv de rovignieta neplatite ca se umpleau judecatoriile degeaba, ca nu vedeau un leu de la contravenienti ca nu aveau nimic pe numele lor. |
#28
Posted 23 October 2017 - 13:55
Interesant că mai folosesc termeni ca "Euro4", credeam că s-a trecut deja la ceva gen "British4".
|
|
#29
Posted 23 October 2017 - 14:01
Sper în capitalã sã fie 10 lei/zi taxã la mașini sub euro 6! Cã suntem muult mai cu moț ca prãpãdita londrã...
Iar la cele ce nu pot porni, 20 lei! Cã polueazã vederea ioropianã a superbei noastre capitale. Ar mai merge 10 lei și la țarã, dacã ai o vacã...se știe ce gaze emanã, muult mai toxice decãt dizãlul pe biogaz! Și uite așa putem plăti cu 14.000 lei niște lepre prin fruntea țãrii... Sunt curios cîte vaci mai sunt? Cã boi sã plãteascã niște trîntori sunt destui... mihaicozac, on 23 octombrie 2017 - 13:55, said:
Interesant că mai folosesc termeni ca "Euro4", credeam că s-a trecut deja la ceva gen "British4". Edited by sarac.lipit, 23 October 2017 - 14:02. |
#30
Posted 23 October 2017 - 14:08
thunderc, on 23 octombrie 2017 - 13:46, said:
Si cum platesc aia taxa? Au pus bariere prin oras sa se incaseze taxa zilnic, sau cum? Sau taxeaza din oficiu tot anul cu 10 lire pe zi, adica 3600 lire pe an pentru toti detinatorii inregistrati cu masini vechi care se incadreaza in bareul legii si se plateste odata cu impozitul, asigurarea sau altele? Londra e plina de camere video (daca nu ma insel ocupa primul loc in lume)... nu te opreste nimeni sa iti verificie taxa... asta se va plati online si sistemul va genera automat o amenda... e la fel si cu taxa deja existenta de "low emissions"... Politia pe aici nu te opreste decat daca au vreun pont in legatura cu ce cari in masina sau conduci intr-un mod periculos, altfel in maxim 14 zile primesti un pliculet acasa cu ce ai fost "vazut" incalcand legea si cum sa procedezi sa platesti pt asta, binenteles ca totul se rezolva online sau in cel mai rau caz trimiti permisul intr-un plic.... |
#31
Posted 23 October 2017 - 14:22
mihaicozac, on 23 octombrie 2017 - 13:55, said:
Interesant că mai folosesc termeni ca "Euro4", credeam că s-a trecut deja la ceva gen "British4". rosix, on 23 octombrie 2017 - 12:56, said:
E abuz, clar. Trebuiau aplicate niste taxe de poluare marilor producatori auto + obligati sa implementeze standarde anti-poluare riguroase. In aceasta forma e o taxare a iobagilor. Nu stiu cat de bine este pus la punct transportul in comun si cat de bine acopera acest transport in comun, toata Londra insa daca este ok, cred ca este mai eficient sa apelezi la transportul in comun, mai ales la ore de varf, decat la propriul autoturism. Edited by max_01, 23 October 2017 - 14:24. |
#32
Posted 23 October 2017 - 14:56
#33
Posted 23 October 2017 - 15:09
Torquemada-666, on 23 octombrie 2017 - 13:31, said:
O taxa binevenita, sa mai scape lumea de hârburi. Dar fata de mega tam tamul cu dieselul, aceasta solutie e f.timida. Se vb.de interzicere totala a dieselului, indiferent de an, dar vad ca e timidacrau masura. Apoi ai taxa achitata si mergi linistit. Se folosesc de ecologie, sa decongestioneze orasele prea aglomerate. E bun tare thread.ul. In functie de comentarii, vezi exact, cati forumisti conduc junghiuri si chiaguri hârbuite pe strazi. Kroghy, on 23 octombrie 2017 - 13:36, said:
Masura se aplica si la motoare pe benzina si la motorina. E doar pregatirea pentru aprilie 2019 cand vor incepe sa fie taxate si dieselele EURO 4 si Euro 5 in timp ce benzinarele cu aceste norme vor ramane netaxate in continuare. https://www.theguard...toxic-car-fumes Chiar daca dieselele Euro 6 nu vor fi taxate, englezilor le-a cam pierit pofta de diesel, in august pentru prima oara cota de piata a acestora scazand sub 40%, dupa ce cu doi ani in urma ea atinsese 57% @Torque : taxa este pe zi asa ca nu este ieftina nici pentru englezi incat sa le convina s-o plateasca si sa polueze in continuare. Ba chiar la 21 de lire pe zi iti cam vine sa arunci masina ! Oricum chestia nu este rea pentru englezi deoarece o multime de firme au anuntat scheme de discounturi pentru marcile lor, oferite celor care caseaza masini mai vechi, iar guvernul va acorda si el bani celor care caseaza o benzinara mai veche de Euro 4 sau un diesel mai vechi de Euro 6. Asa ca mai degraba sa plangem de mila romanilor care sunt pe antepenultimul loc in Europa la vechimea parcului auto multumita scoaterii timbrului de mediu. Edited by Ford3, 23 October 2017 - 15:10. |
|
#34
Posted 23 October 2017 - 15:42
max_01, on 23 octombrie 2017 - 14:22, said:
Nu stiu cat de bine este pus la punct transportul in comun si cat de bine acopera acest transport in comun, toata Londra insa daca este ok, cred ca este mai eficient sa apelezi la transportul in comun, mai ales la ore de varf, decat la propriul autoturism. Nu merita sa mergi cu masina - mai repede mergi pe jos. |
#35
Posted 23 October 2017 - 15:52
Imperathor, on 23 octombrie 2017 - 13:48, said:
Atata timp cat la nivel global energia electrica este produsa in proportie de 85% din surse care polueaza, dpmdv masinile eltrice nu sunt altceva decat un moft! Conform worldenergy.org, in 2015, productia de energie electrica din surse regenerabile era de 24.6%. Poti vedea la pagina 9 din pdf-ul din link-ul urmator: https://www.worldene...-2016.10.03.pdf Conform REN21 (renewable energy policy network for the 21st century), in 2016, productia de energie electrica din surse regenerabile era de 24.5%. Poti vedea in linkul urmator si in poza de mai jos: http://www.ren21.net...-status-report/ Conform Wikipedia, in 2013, productia de energie electrica din surse regenerabile era de 22% (hydro 16%+ biomasa 2%, altele 4%). Poti vedea in linkul urmator: https://en.wikipedia...city_generation Tot in Wikipedia se zice asa: "Pe baza raportului REN21 din 2016, sursele regenerabile au contribuit cu 19,2% la consumul global de energie al oamenilor și 23,7% la producția de energie electrică in 2014 și, respectiv, 2015". Poti vedea in linkul urmator: https://en.wikipedia...enewable_energy Iar in linkul US Department of Energy https://www.afdc.ene...c_emissions.php, daca selectezi statul West Virginia, unde productia electrica este 96% din surse fosile, poti vedea ca o masina electrica, polueaza mai putin decat o masina cu motor termic. Deci in cel mai rau caz posibil , o electrica tot polueaza mai putin. Si mai este un studiu care zice acelasi lucru, comparand poluarea generata de diferitele tipuri de motorizari, inca de la productie, pe toata durata de exploatare si pana la reciclare: "Over their lifetime, battery electric vehicles produce far less global warming pollution than their gasoline counterpartsâ"and theyâre getting cleaner." http://www.ucsusa.or...ns#.We3z0mi0PIU Deci mai usor cu dezinformarea. Attached FilesEdited by inuendo0, 23 October 2017 - 16:05. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users