Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Londra a introdus luni o taxa zilnica de 10 lire pentru masinile vechi care nu indeplinesc norma de poluare euro 4
#1
Posted 23 October 2017 - 12:12
Londra a introdus luni o taxa pentru cele mai vechi si cele mai poluante vehicule pentru a imbunatati calitatea aerului in capitala britanica, a declarat primarul Sadiq Khan, potrivit Reuters.
Denumita "T-charge”, taxa de zilnica de 10 lire se aplica vehiculelor pe benzina si motorina inregistrate inainte de 2006 care nu indeplinesc conditiile directivei “Euro 4” adoptata in 2005. Noua taxa se va aplica pentru intervalul orar 07.00-18.00, la fel ca actuala taxa anti-aglomeratie. Acest lucru inseamna ca unii sofer vor plati 21,5 lire sterline pe zi pentru a conduce in centrul Londrei. http://www.hotnews.r...inile-vechi.htm Intrun viitor nu prea indepartat, se va ajunge la taxarea vehiculelor care nu indeplinesc norma de poluare euro 5, apoi 6 si tot asa pana se va ajunge motorizari 100% ecologice. |
#2
Posted 23 October 2017 - 12:20
E bine, masini mai vechi de 11 ani si la noi sunt din ce in ce mai rare.
Edited by Kroghy, 23 October 2017 - 12:21. |
#3
Posted 23 October 2017 - 12:33
"inregistrate inainte de 2006 care nu indeplinesc conditiile directivei “Euro 4” adoptata in 2005." A mea este din 2001 si este in acte EURO 4, cum se face asta ? Si in actele din Germania si pe cartea masinii din Romania scrie clar EURO 4, cum se face ? daca acolo ni se spune ca directiva a fost adoptata in 2005?
P.S. Cand aud chestia asta cu masini vechi.....ca bla bla, daca proprietarul are grija de ea,nu are importanta vechimea masinii, important este ca masina sa fie in parametrii tehnici stabiliti de producator Edited by karapok, 23 October 2017 - 12:36. |
#4
Posted 23 October 2017 - 12:34
oare tu pe ce lume traiesti?Mai iesi putin afara sa vezi cate junghiuri sunt pe strazi. Oricum, era de asteptat treaba asta .In curand o sa le ia toti exemplul
|
#5
Posted 23 October 2017 - 12:42
max_01, on 23 octombrie 2017 - 12:12, said:
Londra a introdus luni o taxa pentru cele mai vechi si cele mai poluante vehicule pentru a imbunatati calitatea aerului in capitala britanica, a declarat primarul Sadiq Khan, potrivit Reuters. Denumita "T-charge”, taxa de zilnica de 10 lire se aplica vehiculelor pe benzina si motorina inregistrate inainte de 2006 care nu indeplinesc conditiile directivei “Euro 4” adoptata in 2005. Noua taxa se va aplica pentru intervalul orar 07.00-18.00, la fel ca actuala taxa anti-aglomeratie. Acest lucru inseamna ca unii sofer vor plati 21,5 lire sterline pe zi pentru a conduce in centrul Londrei. http://www.hotnews.r...inile-vechi.htm Intrun viitor nu prea indepartat, se va ajunge la taxarea vehiculelor care nu indeplinesc norma de poluare euro 5, apoi 6 si tot asa pana se va ajunge motorizari 100% ecologice. Cum este motorizarea aia 100% ecologica?!? Quote ...taxa de zilnica de 10 lire... Quote ...unii sofer vor plati 21,5 lire sterline pe zi... ?!? ?!? Quote Noua taxa se va aplica pentru intervalul orar 07.00-18.00 Mda, intre 18.00 - 07.00 masina respectiva nu mai polueaza. |
#6
Posted 23 October 2017 - 12:42
karapok, on 23 octombrie 2017 - 12:33, said:
P.S. Cand aud chestia asta cu masini vechi.....ca bla bla, daca proprietarul are grija de ea,nu are importanta vechimea masinii, important este ca masina sa fie in parametrii tehnici stabiliti de producator |
#7
Posted 23 October 2017 - 12:44
#8
Posted 23 October 2017 - 12:46
aiptek, on 23 octombrie 2017 - 12:34, said:
oare tu pe ce lume traiesti?Mai iesi putin afara sa vezi cate junghiuri sunt pe strazi. Oricum, era de asteptat treaba asta .In curand o sa le ia toti exemplul karapok, on 23 octombrie 2017 - 12:33, said:
"inregistrate inainte de 2006 care nu indeplinesc conditiile directivei “Euro 4” adoptata in 2005." A mea este din 2001 si este in acte EURO 4, cum se face asta ? Si in actele din Germania si pe cartea masinii din Romania scrie clar EURO 4, cum se face ? daca acolo ni se spune ca directiva a fost adoptata in 2005? P.S. Cand aud chestia asta cu masini vechi.....ca bla bla, daca proprietarul are grija de ea,nu are importanta vechimea masinii, important este ca masina sa fie in parametrii tehnici stabiliti de producator El traieste exact in lumea in care traim toti si nu a contestat masura.A pus doar o intrebare de bun-simt si anume cum se face ca masina lui (din 2001) este euro 4 iar directiva Euro 4 s-a adoptat in 2005.Ceva nu-i clar pe-acolo. Iar chestia ai cu junghiurile ar trebui sa o lasam mai moale si sa nu ne aruncam la termeni "bombastici" pentru ca atata timp cat junghiul este apt de circulat pe drumurile publice se transforma intr-un autovehicul.Daca-i pana acolo,sunt junghiuri (am scris bine?) si de 4-5-6 ani care circula. |
#9
Posted 23 October 2017 - 12:46
Kroghy, on 23 octombrie 2017 - 12:20, said:
E bine, masini mai vechi de 11 ani si la noi sunt din ce in ce mai rare. Oare de ce trebuie sa faci afirmatii aiurea ? Sunt din ce in ce mai multe masini sub EURO 4 cu vechime peste 11 ani !! Toate cataragele made in gemany si nu numai au ajuns la noi pe post de masini de masini... Uite aici un articol luat la nimererala...http://www.tion.ro/s...-11-ani/1783082 Edited by bumpocbum, 23 October 2017 - 12:51. |
#10
Posted 23 October 2017 - 12:55
adisz, on 23 octombrie 2017 - 12:46, said:
El traieste exact in lumea in care traim toti si nu a contestat masura.A pus doar o intrebare de bun-simt si anume cum se face ca masina lui (din 2001) este euro 4 iar directiva Euro 4 s-a adoptat in 2005.Ceva nu-i clar pe-acolo. Iar chestia ai cu junghiurile ar trebui sa o lasam mai moale si sa nu ne aruncam la termeni "bombastici" pentru ca atata timp cat junghiul este apt de circulat pe drumurile publice se transforma intr-un autovehicul.Daca-i pana acolo,sunt junghiuri (am scris bine?) si de 4-5-6 ani care circula. legat de 'junghiuri' - termen cu care nu sunt de acord, cel putin nu la modul general - cum s-a spus mai sus, exista masini in stare tehnica perfecta, care totusi sunt foarte poluante (pt ca la vremea lansarii lor, normele de poluare erau mult mai relaxate). o masina in stare perfecta de functionare din 2001 polueaza mult mai mult decat o masina in stare perfecta din 2012. Edited by born2lose, 23 October 2017 - 12:57. |
|
#11
Posted 23 October 2017 - 12:56
Pe cei din Londra chiar nu ii va incurca cu nimic.
In Centrul Londrei trebuie sa fii tampit sa mergi cu masina ( doar daca ai ceva greu de carat poate sa merite ). Exista Metroul si autobuzele. Astea merg perfect, mai ales ca in centru autobuzele au banda lor. In rest - banda ptr ceilalti e aglomerata si semafoare cam la 20-30m. Iesi mai bine si daca mergi pe jos. Si la ei oricum masinile electrice au prins deja - sunt statii de reincarcare peste tot. |
#12
Posted 23 October 2017 - 12:56
E abuz, clar. Trebuiau aplicate niste taxe de poluare marilor producatori auto + obligati sa implementeze standarde anti-poluare riguroase. In aceasta forma e o taxare a iobagilor.
|
#13
Posted 23 October 2017 - 13:02
este timpul sa va gantiti la vehicule electrice, este timpul ca primariile sa faca piste de biciclete cu bordura astfel incat cei cu masiniile sa nu poata intra peste ele sau sa le "incalece"....
este timpul pentru o trotineta electrica sau bicicleta electrica sau chiar asistata electric.... Edited by Mihai_3, 23 October 2017 - 13:02. |
#14
Posted 23 October 2017 - 13:03
#15
Posted 23 October 2017 - 13:15
|
#16
Posted 23 October 2017 - 13:19
#17
Posted 23 October 2017 - 13:19
Ședeți blînd că londonezilor li se pregătește ceva numit Ultra Low Emission Zones în care scapă netaxate benzinarele EURO 4 dar dieselurile tre' să fie EURO 6... Prevăd munți de mașini diesel care nu vor mai valora mai mult decît fierul din ele.
Sursa. Edited by radunic, 23 October 2017 - 13:20. |
#18
Posted 23 October 2017 - 13:26
rosix, on 23 octombrie 2017 - 12:56, said:
E abuz, clar. Trebuiau aplicate niste taxe de poluare marilor producatori auto + obligati sa implementeze standarde anti-poluare riguroase. In aceasta forma e o taxare a iobagilor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users