Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Banci amendate pentru reclama mincinoasa
Last Updated: Oct 24 2017 17:41, Started by
trabaho
, Oct 23 2017 10:35
·
0
#1
Posted 23 October 2017 - 10:35
Oare sunt toate in lista asta?
Doresc ca statul sa amendeze direct conducatorii bancii (persoane fizice) cu 100.000 de Euro daca mai fac reclame mincinoase. Quote ANPC a amendat 15 banci cu sume totalizand peste 500.000 de lei pentru practici comerciale incorecte in ceea ce priveste activitatile de publicitate, solicitandu-le totodata sa inceteze aceste practici, sa corecteze contractele deja incheiate, sa restuie sumele incasate fara temei legal si sa isi suspende campaniile publicitare pentru a intra in legalitate, scrie News.ro. Controlul la cele 15 banci a fost facut in perioada 28 august - 6 octombrie si a vizat respectarea prevederilor legale privind modalitatile sau mijloacele de desfasurare a activitatilor de publicitate. Cele 15 banci sunt Raiffeisen Bank, Piraeus BANK, BCR, Bancpost, UNICREDIT, Credit Europe, CEC BANK, OTP BANK, BRD, GARANTI BANK, ALPHA BANK, ING, LIBRA INTERNET BANK, Banca Transilvania si Leumi Bank. In cazul Alpha Bank au fost constatate nereguli la mai multe tipuri de credite, printre care nementionarea in orice forma de publicitate printr-un exemplu reprezentativ a ratei dobanzii, duratei creditului, dobanzii anuale efective (DAE), valorii totale platibile de catre consumator si valoarea ratelor lunare, precum si faptul ca nu era furnizata consumatorului informatia privind faptul ca-a posibilele fluctuatii ale ratei de schimb valutar ar putea afecta suma ce trebuie platita. La Credit Europe, au fost vizate, printre altele, pliantele "Tot ce vrei la un card distanta" si "Traieste cum iti place" si "Cu Ferrari Card ai 2 rate pe orice circuit de shopping", reprosurile vizand in principal absenta oricarei mentiuni referitoare la rata dobanzii. In cazul altor produse si servicii oferite de banca s-a constatat ca deformeaza comportamentul economic al consumatorului mediu. In cazul Unicredit, au fost vizate mai multe pliante publicitare referitoare la credite imobiliare, care nu cuprindeau informatii referitoare la contractele de credit sau consemnau ca avantaj comision 0% la rambursarea anticipaata, desi acesta este legiferat deja. La Bancpost controlul ANPC a relevat ca in unele cazuri un tip de serviciu este valabil pentru o perioada limitata, ulterior fiind insa extins, dar si ca in cazul dobanzii la un credit nu se specifica daca aceasta este fixa sau variabila. La Bank Leumi, s-a constat ca aplicarea unui comision lunar de administrare la valoarea totsala acreditului reprezinta o incalcare a prevederilor legale, fiind decisa restituirea sumelor incasate fara baza legala. La Banca Transilvania, echipa de control a constatat abateri la contractele pentru carduri de credit, precum diferente dintre tarifele inscrise in pliantele publicitare si cele din contracte sau inscrierea cu caractere foarte mici si intr-un loc putin vizibil a unor infiormatii importate pentru consumator. In cazul BCR, publicitatea pentru un credit pentru achizitionarea unei locuinte nu avertiza cu privire la variatia indicelui de referinta, la fluctuatia veniturilor proprii. De asemenea, au fost constatate deficiente in continutul mai multor contracte de credit. La publicitatea unor credite imobiliare de la BRD, inspectorii ANPC au constatat ca erau mentionate avantaje care de fapt nu existau. Neregulile gasite la Garanti Bank sunt cele din campanii si pliante publicitare, care anuntau facilitati pentru creditele de nevoi personale cu ipoteca si fara ipoteca, desi in realitate se refera doar la cele fara ipoteca cu dobanda fixa standard. De asemenea, au existat si omisiuni considerate inselatoare de inspectorii ANPC. In cazul CEC Bank, comisionul de retragere numerar in reteaua proprie prezentat ca avantaj al unui card de credit s-a dovedit a fi valabil pentru orice retragere de numerar. Nereguli au fost gaste si la un serviciu de transfer bani din strainatate. OTP Bank este acuzata ca nu si-a ilustrat informatii standard din pliante printr-un exemplu reprezentativ sau ca o anumita dobanda pentru un anumit serviciu este practicata in continuare desi pliantele anuntau ca este valabila doar pe durata verii. La Raiffeisen, unele pliante nu mentioneaza tipul dobanzii practicate, o alta campanie prezinta un anumit nivel al dobanzii ca fiind "exclusiv pentru Cluj", desi si pentru alte localitati erau exact aceleasi conditii. La ING Bank, la conditiile referitoare la acordarea unui credit este mentionata ca avntaj absenta unor comisioane, desi prin lege acestea erau excluse de existenta altora, deja incluse in pachetul prezentat de banca. Libra Internet Bank este acuzata ca in trei pliante de prezentare a unui card de credit nu a inclus un exemplu reprezentativ care sa contina informatii privind costurile incluse in valoarea totala a creditului sau suma totala platibila. Pentru Piraeus Bank, este semnalata tot absenta unui exemplu reprezentativ care sa contina rata dobanzii aferente creditului si informatii privind costul total. http://economie.hotn...ublicitatii.htm Edited by trabaho, 23 October 2017 - 10:46. |
#3
Posted 23 October 2017 - 10:52
Nu e nimic nou. Welcome to the 21st century. Lumea face orice sa iti ia banii pe care ii muncesti din greu.
|
#4
Posted 23 October 2017 - 10:54
Pai numai daca ne gandim la reclamele la detergenti si paste de dinti. Mai toate "numarul unu" "indeparteaza 99%" "nu gasesti altul mai ieftin si bun". Ma intreb cum de nu le-a luat nimeni la purecat "bai nene e chiar asa cum spui?"
|
#5
Posted 23 October 2017 - 10:55
Dubioasă chestia cu nemenționarea în reclamă a unor costuri
Ca și cum ai amenda vînzătorul unui aspirator că n-a spus în reclamă cît curent consumă, cît costă sacii de praf, ce risc ai să faci hernie dacă-l ridici și ce lungime are cablul de alimentare. |
#6
Posted 23 October 2017 - 10:56
Trebuie sa intelegem c anu interesul consumatorului primeaza.
Fara reclame, nu am mai avea televiziuni gratuite..posturi de radio, concerte, spectacole. Si inca ceva: bani. Reclama, mincinoasa sau nu, aduce bani celui care o difuzeaza si incasari celui care plateste pentru ea. |
#7
Posted 23 October 2017 - 11:10
Daca ai nevoie de produsul respectiv si vezi reclama, nu te duci si semnezi ca primarul. Mi se pare un pic ciudat la ING, stiindu-i destul de tipicari in informare, dar cine stie. Eu am un card de credit la ei (initial era cu 12 rate fara dobanda pentru platile care depasesc 100 lei, schimbat recent intr-unul cu rate multiple cu 0 dobanda deoarece nu mai lucreaza cu mastercard) si mi-au detaliat destul de explicit (atat telefonic, cat si in contract) cum si ce anume se modifica.
|
#8
Posted 23 October 2017 - 11:13
gepres, on 23 octombrie 2017 - 10:55, said:
Dubioasă chestia cu nemenționarea în reclamă a unor costuri Ca și cum ai amenda vînzătorul unui aspirator că n-a spus în reclamă cît curent consumă, cît costă sacii de praf, ce risc ai să faci hernie dacă-l ridici și ce lungime are cablul de alimentare. |
#9
Posted 23 October 2017 - 11:14
karax, on 23 octombrie 2017 - 10:54, said: Pai numai daca ne gandim la reclamele la detergenti si paste de dinti. Mai toate "numarul unu" "indeparteaza 99%" "nu gasesti altul mai ieftin si bun". Dar cel mai mult mă enervează faptul că lumea pune botu' la minciuna reclamelor la deodorante: ei chiar cred că durează 48 de ore, iar la amiază nu mai poţi umbla prin autobuze fără mască de gaze. Ca idee, pentru o persoană activă, în mediu tipic zilelor de vară, un deodorant spray durează maxim între 1-3 ore. Dacă acea persoană activează în mediu controlat climatic (AC, 22 de grade), sunt şanse ca deodorantul să reziste vreo 6 ore. |
#10
Posted 23 October 2017 - 11:17
YOUR_GOD, on 23 octombrie 2017 - 10:56, said:
Trebuie sa intelegem c anu interesul consumatorului primeaza. Fara reclame, nu am mai avea televiziuni gratuite..posturi de radio, concerte, spectacole. Si inca ceva: bani. Reclama, mincinoasa sau nu, aduce bani celui care o difuzeaza si incasari celui care plateste pentru ea. Pololica, on 23 octombrie 2017 - 11:10, said:
Daca ai nevoie de produsul respectiv si vezi reclama, nu te duci si semnezi ca primarul. Mi se pare un pic ciudat la ING, stiindu-i destul de tipicari in informare, dar cine stie. Eu am un card de credit la ei (initial era cu 12 rate fara dobanda pentru platile care depasesc 100 lei, schimbat recent intr-unul cu rate multiple cu 0 dobanda deoarece nu mai lucreaza cu mastercard) si mi-au detaliat destul de explicit (atat telefonic, cat si in contract) cum si ce anume se modifica. |
|
#11
Posted 23 October 2017 - 11:17
YOUR_GOD, on 23 octombrie 2017 - 10:56, said: Fara reclame, nu am mai avea televiziuni gratuite. De asemenea, plătesc abonamentul la Internet pentru a urmări Digi Online, HBO Go etc. O parte din aceşti bani ajung la televiziuni, deci nu sunt gratuite. A, da, reclama mincinoasă spune că sunt. Inclusiv pentru radiourile online plătesc (acelaşi abonament la Internet, plus unul la furnizorul de tel. mobilă), deoarece la radiourile româneşti nu am ce asculta (cu excepţia ştirilor de la Actualităţi, poate). |
#12
Posted 23 October 2017 - 11:18
gepres, on 23 octombrie 2017 - 10:55, said:
Dubioasă chestia cu nemenționarea în reclamă a unor costuri Ca și cum ai amenda vînzătorul unui aspirator că n-a spus în reclamă cît curent consumă, cît costă sacii de praf, ce risc ai să faci hernie dacă-l ridici și ce lungime are cablul de alimentare. cateva zile am avut reclame pe net, unicredit, dae 7% la refinantare... ok, trimit mail, am atat de plata, am de platit atatea luni, cat iese rata la refinantare. raspuns, 380 lei. cum naiba la dae 12 rata e 320, la dae 7, rata 380? colaborari ok am avut cu brd si cec, cec a zis cap/coada orice comision, brd totusi a omis comisionul lunar al contului, 5 lei. la bancpost, in momentul semnarii creditului a mai aparut o asigurare, aproximativ 40 lei, la o rata de 240 lei, s-a putut putea renunta gratuit la asigurare din luna a doua. a aparut un comision de 200 lei. au deschis 2 conturi, unul normal, in al doilea au bagat banii din credit apoi i-au transferat in primul. m-am trezit abia dupa un an la realitate, ca plateam comision la ambele conturi, 4,7 lei pe luna/cont, si am inchis contul deschis degeaba. oricum 1-0 pentru bancpost, au papat 100 lei degeaba. |
#14
Posted 23 October 2017 - 11:24
PSC, on 23 octombrie 2017 - 11:14, said:
Cu toate reclamele la pastele de dinţi, avem cel mai mic consum de pastă de dinţi pe dantură de locuitor din toată Europa şi cei mai aglomeraţi medici stomatologi. Dar cel mai mult mă enervează faptul că lumea pune botu' la minciuna reclamelor la deodorante: ei chiar cred că durează 48 de ore, iar la amiază nu mai poţi umbla prin autobuze fără mască de gaze. Ca idee, pentru o persoană activă, în mediu tipic zilelor de vară, un deodorant spray durează maxim între 1-3 ore. Dacă acea persoană activează în mediu controlat climatic (AC, 22 de grade), sunt şanse ca deodorantul să reziste vreo 6 ore. Si mai inseamna ca romanul invatat din comunism sa nu puna intrebari aplica chestia asta si la produsele de pe piata. Nu exista in Romania spirit civic, intreprinzator, atent la ce se intampla , si cu initiativa. Poate prin bucuresti ca la tara e jale. Daca ii spui la un taran roman "da bre in judecata pe firma x ca ti-a vandut produse stricate pe reclama mincinoasa", se uita la tine ca la felul 14 si izbucneste in ras , gen "uite si pe ciudatul asta". Si uite asa si tinerii sunt descurajati sa ia initiativa si pana sa se trezeasca sunt prinsi in probleme. PSC, on 23 octombrie 2017 - 11:17, said:
What? Eu plătesc abonamentul la cablu TV, prin urmare plătesc pentru a viziona atât TVR Abonament, cât şi Pro TV, Digi etc. (mai puţin Antenele). De asemenea, plătesc abonamentul la Internet pentru a urmări Digi Online, HBO Go etc. O parte din aceşti bani ajung la televiziuni, deci nu sunt gratuite. A, da, reclama mincinoasă spune că sunt. Inclusiv pentru radiourile online plătesc (acelaşi abonament la Internet, plus unul la furnizorul de tel. mobilă), deoarece la radiourile româneşti nu am ce asculta (cu excepţia ştirilor de la Actualităţi, poate). |
#15
Posted 23 October 2017 - 11:27
Nu ma uit la reclame si nu cred nimic din ce se spune acolo. Cand am nevoie de ceva de la banci intreb in mai multe locuri. In general ma pij pe banci, firme si stat. Nu am incredere in nimeni.
|
|
#16
Posted 23 October 2017 - 11:27
Aaaaawwwwwwwww 15 banci, peste 500.000 de lei TOTAL, vaaaiiiii, cred ca au stat toti directori si au plins noaptea aia, de focul clientilor, bineinteles.
|
#17
Posted 23 October 2017 - 11:32
PSC, on 23 octombrie 2017 - 11:14, said:
Cu toate reclamele la pastele de dinţi, avem cel mai mic consum de pastă de dinţi pe dantură de locuitor din toată Europa şi cei mai aglomeraţi medici stomatologi. Edited by mihaicozac, 23 October 2017 - 11:32. |
#18
Posted 23 October 2017 - 11:41
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users