Mazda 2 sau Yaris II sau Fiesta 2008+ benzina
Last Updated: Nov 01 2017 08:06, Started by
azkan
, Oct 23 2017 08:38
·
0
#1
Posted 23 October 2017 - 08:38
Salutare tuturor. In urma cu aproximativ 5 ani mi-am luat masina si cu ajutorul vostru (al celor de pe forum) cred ca am facut alegerea corecta.
Acum urmeaza sa-i cumpar sotiei. Cochetez intre Mazda 2 dupa 2008 , motor 1,3 86 cp distributie pe lant sub 100k km Toyota Yaris II dupa 2007 (stiu ca se fabrica de prin 2005/6) 1,3 88 cp distributie pe lant la fel sub 100k km Ford Fiesta MK7 dupa 2008 motor 1,25 benzina 82 cp , distributie pe curea sub 100k km POATE si un Hyundai i20 1,2 77 cp, distributie pe lant (cred) , dar am citit pe forumuri de i40 ca e destul de pacatos avand ceva probleme de fabricatie. Unii se plangeau si de i20 masini luate de noi. Nu stiu ce sa zic. Ma intereseaza, daca ati avut voi sau prietenii, probleme de fiabilitate sau mici "bube" din fabrica. La ce sa ma uit cand ajung la vanzator. Ca o prima impresie as putea spune: - Mazda cea mai frumoasa dintre toate la exterior -Fiesta cea mai frumoasa la interior -Toyota e parca intre cele 2 nefiind nici cea mai frumoasa nici cea mai urata atat interior cat si exterior. PS: Avem o Toyota Yaris P1 1,3 vvti foarte ok pentru oras doar ca e in Romania PS2: Locuiesc in Germania ceea ce inseamna ca masinile o sa le caut cu carte service si direct de la proprietar . Si aici e plin de samsari credeti-ma. In timp ce scriam postul aparuse o Fiesta 1,6 tdci 2008 90 cp , 105k km titanium la un pret destul de bun. Stiu ca motoarele astea de prin 2005 cand erau puse pe focus sau pe C-Max erau destul de problematice, ma gandesc ca pana in 2008 sau rezolvat din probleme sau poate ma insel..... Va multumesc |
#2
Posted 23 October 2017 - 08:46
fiind mașini de aproximativ 9-10 ani, cred că cel mai bine este să o cauți pe cea mai întreținută și cu cei mai puțini km...eventual cât mai nouă dacă te regândești la vânzare.
la Ford fiesta vei avea o paletă mai largă de alegeri...dar cred că la japoneze vei găsi variante mai întreținute. |
#3
Posted 23 October 2017 - 08:55
#4
Posted 23 October 2017 - 09:28
Adevarul e ca Mazda 2 si Yaris sunt mult mai scumpe decat Fiesta, cel putin aici in Germania.
La 5k euro de exemplu poti lua o fiesta din 2009-2011 cu 80-100k km sau o Yaris din 2006-2008 cu aproximativ tot aceeasi km. Ma refer la modelele in 5 usi nu in 3 care sunt si cu 1500 de euro mai ieftine. Zic in ideea ca sunt chiar atat de fiabile incat sa merite ca la aceeasi bani sa le iau mai vechi cu 2-3 ani Poate stie cineva ceva de Fiesta i 1,6 tdci 90 de cp, 105k km, cum e cu motorul asta. Ma incanta ca e titanium cu bluetooth, keyless, usb, senzori de ploaie, lumina, oglinzile se rabateaza, etc. Am vb deja cu proprietarul la telefon si o sa o vad maine. |
#6
Posted 23 October 2017 - 10:43
Mazda 2 sau Yaris. Mai ales ca ai deja o Toyota si cam stii ce fel de masini face.
Fiesta e o masina placuta la condus, sta bine pe viraje (nu ca Mazda 2 nu ar sta) si, din cate se pare in cazul tau, e dotata bine. Insa fiabilitatea generala e mai slaba. Dar intretinerea e mai ieftina. Edited by LauCalin, 23 October 2017 - 10:44. |
#7
Posted 23 October 2017 - 11:12
azkan, on 23 octombrie 2017 - 09:28, said:
Adevarul e ca Mazda 2 si Yaris sunt mult mai scumpe decat Fiesta, cel putin aici in Germania. La 5k euro de exemplu poti lua o fiesta din 2009-2011 cu 80-100k km sau o Yaris din 2006-2008 cu aproximativ tot aceeasi km. Ma refer la modelele in 5 usi nu in 3 care sunt si cu 1500 de euro mai ieftine. Zic in ideea ca sunt chiar atat de fiabile incat sa merite ca la aceeasi bani sa le iau mai vechi cu 2-3 ani Poate stie cineva ceva de Fiesta i 1,6 tdci 90 de cp, 105k km, cum e cu motorul asta. Ma incanta ca e titanium cu bluetooth, keyless, usb, senzori de ploaie, lumina, oglinzile se rabateaza, etc. Am vb deja cu proprietarul la telefon si o sa o vad maine. fiesta paote să fie mai ieftină și pentru că sunt foarte multe pe piață. Cerere/Ofertă |
#9
Posted 23 October 2017 - 13:40
#10
Posted 23 October 2017 - 18:07
Va multumesc mult deocamdata. Daca mai vrea cineva sa adauge unele informatii i-as fi recunoscator.
|
|
#11
Posted 23 October 2017 - 18:41
Motorul ăla de pe Fiesta e super fiabil. Va rezista caroseriei și desigur ambreiajului. E un aspirat clasic. Nu trebuie să-ți fie milă că-l turezi. Consumul mediu combinat la mine e între 6-8 l pe suta de km.
|
#12
Posted 29 October 2017 - 08:30
Intre timp am cumparat Fiesta de 1,6 tdci dupa care am si vandut-o.
O condusesem seara "incalzita" si parea totul ok. Probabil mi-au impresionat optiunile. Keyless, Xenon, climatronic, USB, Bluetooth, tempomat, etc etc. A doua zi dupa cumparare am fost foarte dezamagit. La rece se auzeau de peste tot greierasi, motorul vibra de ma innebunea fata de e90-ul meu cu 330k km. Ieri am vandut-o, pierzand 150 de euro doar ca sa ma scap si sa nu o mai vad. Am reluat cautarile. |
#14
Posted 29 October 2017 - 10:58
Eu nu aș lua diesel nici pe Mazda nici pe Fiesta. Modelele astea îs benzinare de fapt prin esență. Am și menționat, motorul aspirat de pe Fiesta (1,25 benzină) e silențios, toarce frumos indiferent de e cald sau rece și e super nepretențios. Românii ar trebui să se reorienteze spre benzinare. Diesel pe mașini mici e o gogoriță.
Atrage faza cu consumul redus de motorină dar de fapt ieși în pierdere. Mazda 2 nu-mi place cum arată, ca aspect e mult mai feminină decât Fiesta MK7 iar asta e deja o problemă ținând cont că mulți au ideea preconcepută că cele din clasa asta sunt pentru femei. Eu nu aș pune egal între Mazda 2 și Fiesta din aceeași generație, Fiesta e în general mai bună decât Mazda altfel nu ar fi avut succesul înregistrat. Comparația obiectivă se pune între Focus și Mazda 3, dar asta e altă clasă. Și repet, asta cu dieselul: proastă idee. Edited by LeopardSurd, 29 October 2017 - 11:00. |
#15
Posted 29 October 2017 - 11:25
LeopardSurd, on 29 octombrie 2017 - 10:58, said: Eu nu aș pune egal între Mazda 2 și Fiesta din aceeași generație, Fiesta e în general mai bună decât Mazda altfel nu ar fi avut succesul înregistrat. O mașina buna sau foarte buna nu înseamnă neapărat o mașina cu vânzări foarte mari. Honda, Subaru sau Mitsubishi îți pot "demonstra" asta. De exemplu, au vânzări mai slabe decât Fiat, Renault sau Peugeot. Și totuși... Pe de altă parte, folosirea platformelor comune, nu înseamnă copy/paste de la o mașina la asta, ci și ajustări și/sau modificări făcute si de fiecare constructor în parte. |
|
#16
Posted 29 October 2017 - 11:32
LeopardSurd, on 29 octombrie 2017 - 10:58, said:
Eu nu aș lua diesel nici pe Mazda nici pe Fiesta. Modelele astea îs benzinare de fapt prin esență. Am și menționat, motorul aspirat de pe Fiesta (1,25 benzină) e silențios, toarce frumos indiferent de e cald sau rece și e super nepretențios. Românii ar trebui să se reorienteze spre benzinare. Diesel pe mașini mici e o gogoriță. Atrage faza cu consumul redus de motorină dar de fapt ieși în pierdere. Mazda 2 nu-mi place cum arată, ca aspect e mult mai feminină decât Fiesta MK7 iar asta e deja o problemă ținând cont că mulți au ideea preconcepută că cele din clasa asta sunt pentru femei. Eu nu aș pune egal între Mazda 2 și Fiesta din aceeași generație, Fiesta e în general mai bună decât Mazda altfel nu ar fi avut succesul înregistrat. Comparația obiectivă se pune între Focus și Mazda 3, dar asta e altă clasă. Și repet, asta cu dieselul: proastă idee. Eu nu cautam diesel dupa cum am scris in primul post. M-am lasat influentat de optiuni dupa cum am precizat. Nu vreau sa spun ca Fiesta de 1,6 tdci nu e o masina buna ci ca poate eu am luat una neingrijita chiar daca avea acte pe toate service-urile. Diferenta la impozit intre fiesta de 1,25 si 1,6 tdci e destul de mare in Germania. La cea dintai pe benzina impozitul ar fi undeva pe la 60-80 de euro in functie de anul de fabricatie, iar la dieselul de 1,6 care a fost la mine impozitul era de 247. |
#17
Posted 29 October 2017 - 11:50
azkan, on 29 octombrie 2017 - 11:32, said:
Eu nu cautam diesel dupa cum am scris in primul post. M-am lasat influentat de optiuni dupa cum am precizat. Nu vreau sa spun ca Fiesta de 1,6 tdci nu e o masina buna ci ca poate eu am luat una neingrijita chiar daca avea acte pe toate service-urile. Diferenta la impozit intre fiesta de 1,25 si 1,6 tdci e destul de mare in Germania. La cea dintai pe benzina impozitul ar fi undeva pe la 60-80 de euro in functie de anul de fabricatie, iar la dieselul de 1,6 care a fost la mine impozitul era de 247. @Lau: Eu nu prea cunosc Mazda 2. Modelul vechi dar si cel nou nu ma atrage din cauza caroseriei. E chestie de gusturi dar arata mai rau decat Polo, Fabia, i20, Fiesta, Swift sau Ibiza din aceeasi generatie. Eu nu pot cumpara masina daca nu-mi place cum arata. Mazda 3 e exact opusul, o consider sexy iniferent de culoare (chiar si generatia din 2009). Fiesta are atributele si avantajele sale cand e comparata pe diverse site-uri de profil in Germania cu Polo, Fabia, i20, Swift sau Ibiza. Edited by LeopardSurd, 29 October 2017 - 11:54. |
#18
Posted 29 October 2017 - 12:13
Site-urile de profil... Ok, nimic de comentat ce zic site-urile de profil. În cazul asta, ar trebui sa existe 5-6 constructori, care sunt cei mai apreciați.
Până la urmă e părerea ta și ți-o respect , deși nu sunt de acord cu tine. În Europa Toyota nu e văzută la fel de bine că VW sau Ford. Dar proprietarii nu dau nici două cepe degerate pe faptul că publicațiile auto mai mereu pun VW sau Ford mai sus in clasamente. Iar faza cum că Mazda 2 e mașina de femei, e o chestie cat se poate de subiectivă. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users