Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
anvelope iarna Nokian
#19
Posted 23 October 2017 - 08:53
Vezi dupa dupa 3-4 ani. Iti dau o pereche made in Rusia contra uneia made in Finlanda.
|
#20
Posted 23 October 2017 - 09:15
Concluzia e sa merg(i) pe ce nu te-a dezamagit.
Totusi nu stiu ce mid-range e Nokian, pretul lor (WR D4) e cat Dunlop (WR 2). |
#21
Posted 23 October 2017 - 09:20
overseas, on 23 octombrie 2017 - 08:53, said:
Vezi dupa dupa 3-4 ani. Iti dau o pereche made in Rusia contra uneia made in Finlanda. Edited by arab, 23 October 2017 - 09:20. |
#22
Posted 23 October 2017 - 09:22
Prefer sa le tocesc pe alea finlandeze, asa cum primeste Europa de Vest.
|
#23
Posted 23 October 2017 - 09:24
Si de unde procuri tu finlandeze in Ro? Esti subiectiv!
Edited by arab, 23 October 2017 - 09:25. |
#25
Posted 23 October 2017 - 09:36
alexpet, on 23 octombrie 2017 - 08:12, said:
In Finlanda, Suedia si Norvegia destul de rar vezi un autoturism care sa nu fie incaltat cu Nokian si ma cam indoiesc ca scandinavii aleg altfel decat in functie de calitate. Acum fiecare cum crede.... Daca mergi mult pe strazi inzapezite e mai bine sa ai Nokian. Insa daca mergi doar pe autostrazi si pe drumuri care se curata si se da cu sare, nu are rost sa iti iei o anvelopa foarte buna pentru conditii pe care nu le intalnesti. Pentru cineva care sta intrun oras de ses se recomanda alte cauciucuri, decat unuia care sta la sat la munte. Trebuie doar sa vezi ce ti se potriveste cel mai bine. |
#26
Posted 23 October 2017 - 10:13
arab, on 23 octombrie 2017 - 09:20, said:
Oricum dupa 4 ani se schimba, ca din 8mm ajung la 4mm, adica la limita.Se toceste cam 1mm pe sezon, Eu stiam ca limita unei anvelope este de 1,6 mm,conform legislatiei romanesti. Intr-o alta ordine de idei,de 4 ani circul cu anvelopele de iarna fara sa le schimb cu cele de vara.In nici un caz nu s-au uzat 1 mm pe an.Si nu sunt marca "extra". |
#27
Posted 23 October 2017 - 10:17
Pentru iarna eu prefer profilul longitudinal de sosea, nu cel in V de zapada.
gen wrA3, dar sunt tot mai rare https://www.nokianty...s/nokian-wr-a3/ |
#28
Posted 23 October 2017 - 10:19
arab, on 23 octombrie 2017 - 09:20, said:
Oricum dupa 4 ani se schimba, ca din 8mm ajung la 4mm, adica la limita. Se toceste cam 1mm pe sezon, mai ales daca nu e zapada si freci pe uscat masina. Cauciucul de iarna e mai moale prin definitie. https://www.emag.ro/...3/pd/DY9JCMBBM/ Edited by daniMMM, 23 October 2017 - 10:23. |
|
#29
Posted 23 October 2017 - 10:40
arab, on 23 octombrie 2017 - 08:47, said: Dar ce au cele fabricate acolo, de Nokian? Nici eu nu imi iau Iphone ca e facut in China. Si ca sa fiu ontopic recomand Nokian wr d4 care sunt printre cele mai bune anvelope de iarna,au A la frânare pe ud si C la consum. adisz, on 23 octombrie 2017 - 10:13, said: Eu stiam ca limita unei anvelope este de 1,6 mm,conform legislatiei romanesti. |
#30
Posted 23 October 2017 - 10:45
adisz, on 23 octombrie 2017 - 10:13, said:
Eu stiam ca limita unei anvelope este de 1,6 mm,conform legislatiei romanesti. Intr-o alta ordine de idei,de 4 ani circul cu anvelopele de iarna fara sa le schimb cu cele de vara.In nici un caz nu s-au uzat 1 mm pe an.Si nu sunt marca "extra". http://www.autostrad...returi-partea-2 Attached FilesEdited by arab, 23 October 2017 - 10:49. |
#31
Posted 23 October 2017 - 10:48
Bursul, on 23 octombrie 2017 - 09:36, said: Conform testului ADAC Nokian sunt cele mai bune pe zapada cu nota 1,7. Continental are 1,9. Insa pe umed lucrurile se schimba Nokian 3,1, iar Continental 1,8. PS:sunt deja puse pe jantele de iarna,abia astept sa le montez pe Mazduca mea sa văd ce pot ,daca intr-adevar sunt nasoale pe ud. La Busteni voi avea de toate:si zapada din belsug...si asfalt ud pe DN1..Brasovul îl fac saptamanal,serpentinele de pe Timiș..,deci chiar am unde sa le testez. Attached FilesEdited by missionnad, 23 October 2017 - 11:04. |
#32
Posted 23 October 2017 - 11:00
missionnad, on 23 octombrie 2017 - 10:48, said:
Atunci de ce Nokian wr d4 are A la frânare pe ud? PS:sunt deja puse pe jantele de iarna,abia astept sa le montez pe Mazduca mea sa văd ce pot ,daca intr-adevar sunt nasoale pe ud. La Busteni voi avea de toate:si zapada din belsug...si asfalt ud pe DN1..,deci chiar am unde sa le testez. Cel putin la ADAC daca stai si citesti ai informatii cum s-au facut testele pentru anvelopele de iarna: https://www.adac.de/...195_65_r15.aspx Dimensiunile sunt 195/65/r15 T. Tu ai acolo 205/55/r16 H. Pana si asta poate influenta rezultatul. Pentru niste informatii exacte trebuie sapat cum se desfasoara aceste teste. Uite cum face ADAC, testul pe umed: Wet track (weighting 30%, with note boundaries): Brakes (weighting 30%): Braking distance in case of ABS braking from 80 km / h to 20 km / h on asphalt and concrete runway, three repetitions with five test drives each. Aquaplaning longitudinally (weighting 20%): Acceleration during a passage of a water basin, depth of water 7 mm, only the left wheels roll through the water basin, the measured speed is the speed of 15% , Aquaplaning transversely (weighting 10%): Gradually faster travel on circular path (diameter 200 m) with 20 m long, water-weeded sector, water depth 4 mm, speed increase from 65 km / h to 95 km / h in steps of 5 km / h is the fluctuation of the transverse acceleration on the water stretch, one measurement travel per tire and speed step. Handling (weighting 20% for time evaluation, 10% subjective evaluation): fastest possible handling (in the border area) of a long-running, curving handling course (length 1900 m) by two test drivers The driver completes two rounds with three rounds per tire model. Circle / lateral guidance (weighting 10%): as fast as possible a completely permanent-resolved circular path, measured value: round time, five measuring cycles per tire model. Edited by Bursul, 23 October 2017 - 11:10. |
#33
Posted 23 October 2017 - 11:08
|
#34
Posted 23 October 2017 - 11:24
Since June 2012, tyre manufacturers have been required to provide data in relation to the performance of their tyres through testing.
Due to the sheer vast number of tyre models, it was decided that a centralised EU tyre testing facility would be unmanageable and unproductive. Therefore, tyre label testing is self-certified using specific EU standardised methods that every test must adhere to. Cu alte cuvinte valorile date pe eticheta sunt date de producator. Anul trecut auto motor und sport a testat pentru 215/60 R17 Nokian WR d4 e pe locul 2 Nokian WR D4 Price per tire: 146 Euro (Buy it at Amazon) Pro: Above-average winter characteristics, excellent aquaplaning safety, safe, short braking distances on snow-covered, wet and dry tracks. Contra: At the Mokka slight oversteering tendency on snow and dampness, somewhat inert behavior. Conclusion: Recommended Eu as lua in considerare testele facute de altii nu de producatori. Inca un test facut de englezi in care Nokian pe umed e cam cam slab fata de concurenta: http://www.autoexpre...lts-by-category Edited by Bursul, 23 October 2017 - 11:26. |
#35
Posted 23 October 2017 - 11:25
Mergi cu incredere pe Nokia WR D4. Le-am pus pe masina anul trecut si se comporta excelent, nu am avut nicio problema indiferent de suprafata de rulare (ploaie, mazga, zapada, etc), iar la zgomot nu sesizez vreo diferenta comparativ cu cele de vara (Continental Premiumcontact parca).
Nu sunt nicidecum niste anvelope low sau medium! |
#36
Posted 23 October 2017 - 11:25
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users