Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie Opel Astra H GTC 2.0
Last Updated: Oct 23 2017 20:58, Started by
Schumy046
, Oct 23 2017 05:53
·
0
#1
Posted 23 October 2017 - 05:53
Salut, momentan detin un Volvo c30 1.6diesel 2007 si masina a inceput sa.si arate batranetea, mai ales ca motorul e facut de grupul PSA, iar in special cei de la Peugeot sunt arhicunoscuti pentru "fiabilitate".
In fine, lasand astea la o parte, doresc sa achizitionez un GTC H de 2.0 turbo in special pentru motorizare, costuri sper mult mai scazute la intretinere, dar si aspectul exterior, asta desi la interior e cu o clasa sub febletea mea. As dori doar niste pareri legate de fiabilitate, costuri de intretinere, precum si un consum. Edited by Schumy046, 23 October 2017 - 05:54. |
#2
Posted 23 October 2017 - 06:35
Pai Astra H e la fel de veche, s-a produs pana in 2009. Macar daca treci la J ca sa fie mai noua.
Opel nu e chiar cel mai stralucit la motoare diesel. Ori mergi pe benzina daca iei Opel, ori mai bine alta marca renumita pentru diesel-uri. Desi acum mi-am adus aminte de patania unui prieten, un J pe benzina la care s-a stricat motorul (cica a intrat ulei pe admisie, explicatie care eu nu o intleg dar asa a spus ca i-a spus mecanicul) si a batat 3000 euro ca sa repare motorul in conditiile in care toata masina nu cred ca valoreaza mai mult de 4000 euro. Edited by Kroghy, 23 October 2017 - 06:37. |
#3
Posted 23 October 2017 - 07:02
nu stiu de unde te informezi tu dar motoarele hdi sunt printre cele mai apreciate. trecand de la Volvo la astra h o sa ai o dezamagire. cum iti imaginezi tu ca un motor de 2 litri e mai ieftin de intretinut decat unul de 1.6?
Edited by cooze28, 23 October 2017 - 07:05. |
#4
Posted 23 October 2017 - 07:57
El crede ca e ieftin de intretinut, cum erau povestile de acum 20 ani, cand astra F si G erau relativ ieftin de intretinut .
|
#5
Posted 23 October 2017 - 08:33
Kroghy, on 23 octombrie 2017 - 06:35, said:
Pai Astra H e la fel de veche, s-a produs pana in 2009. Macar daca treci la J ca sa fie mai noua. Opel nu e chiar cel mai stralucit la motoare diesel. Ori mergi pe benzina daca iei Opel, ori mai bine alta marca renumita pentru diesel-uri. Desi acum mi-am adus aminte de patania unui prieten, un J pe benzina la care s-a stricat motorul (cica a intrat ulei pe admisie, explicatie care eu nu o intleg dar asa a spus ca i-a spus mecanicul) si a batat 3000 euro ca sa repare motorul in conditiile in care toata masina nu cred ca valoreaza mai mult de 4000 euro. ???? 1. 2.0 TURBO e benzina. nu exista 2.0 diesel pe Astra H 2. Astra J 4000 de euro? UNDE? Inca o data dai dovada ca nu stii despre ce vorbesti. |
#6
Posted 23 October 2017 - 08:37
Schumy046, on 23 octombrie 2017 - 05:53, said:
...detin un Volvo c30 1.6diesel 2007 si masina a inceput sa.si arate batranetea... Ai luat-o de nouă? Ai respectat intervalele de service, etc.? Alţii aduc d-astea mult mai vechi, "ţiplă & premium" |
#7
Posted 23 October 2017 - 10:01
Inițiatorii topicului să vină să îi arăt 1.6 hdi cu 480000 km parcurși, cu turbina și injectoarele originale. Mașina luată de nouă întreținută corect, fără excese și cheltuieli inutile.
|
#8
Posted 23 October 2017 - 11:16
Trecerea de la 109cp (1.6 diesel) la 200/240cp (2.0 turbo) nu are nici o legătură cu fiabilitatea motoarelor, costul de exploatare sau cu aspectul caroseriei/interiorului. Schimbarea are la bază doar senzația pe care ți-o poate da un benzinar cu turbină și o herghelie la care mulți (inclusiv eu) visează.
|
#9
Posted 23 October 2017 - 12:06
Ca sa raspund acuzatiilor aduse de cooze ca 1.6 ar fi unul dintre cele mai fiabile motoare si pe ce ma bazez:
-ma bazez pe faptul ca am circa 200 000km facuti cu 1.6 diesel -de ce spun ca e foarte prost: probabil nu ai detinut niciodata unul dar iti dau cateva exemple de probleme- Motorul plin de ulei deoarece garniturile sunt de f proasta calitate Probleme cu segmentii La 130 000 turbina a luat.o pe ulei si drept consecinta a trebuit sa schimbat motorul Probleme cu filtrul de particule (nu stiu daca e facut tot de grupul PSA sau nu astfel ca a trebuit sa.l anulez Mai nou scoate fum la schimbarea de viteze si la relanti de parca e noneuro Probleme la injectoare Turbina se duce foarte usor Costuri foarte mari de intretinere, asta desi e doar un amarat de motor de Peugeot. Mananca ulei(ca sa.ti faci o idee: am completat un litru de ulei dupa ce in august a fost schimbat uleiul, distributia si kitul) Cat despre cum a fost intretinuta: -kitul de distributie schimbat la 15000km pe original (am un prieten ce detine un magazin de piese auto si le iau fara adaosul magazinului) -schimbate injectoare -schimbate furtunele de aer care aparent cad mai usor ca o coala de hartie(aici am un tip pt cei care au acelasi motor pe volvo:luati furtune de Ford deoarece sunt mai ieftine si sunt interschimbabile) -schimbat uleiul odata cu kitul si filtrele -schimbat arcuri spate si fata, amortizoare pe original tot in august -achimbat calculatorul de bord dupa ce masina se oprea din senin in mers(asta tine de partea electrica de f proasta calitate a celor de la volvo) -schimbata caseta de directie si pompa de servo Acum sa zic de ce vreau opel: -are 200 cp -are un design exterior placut -e mai ieftin de intretinut din cate stiu eu, cel putin mai ieftin ca volvo -vreau o schimbare Ca sa zic de ce mi.a placut la volvo: Plansa de bord ce da un aspect premium Masina ca design exterior, mai ales spatele este peste ce are concurenta(portbagajul din Sticla) Masina foarte sigura, marca fiind recunoscuta pentru acest aspect Incalzeste surprinzator de repede habitatul Clima automata Masina a fost luata de noua in 2007 de catre o prietena de.a mea, masina fiind din primul lot venit in Romania. A intrat in posesia mea in 2009 cu 30000km facuti |
#10
Posted 23 October 2017 - 16:48
1.6 hdi e un super motor. exista mici sanse sa fi avut ghinion dar tind sa cred ca nu a avut o exploatare conforma. de curios, prima proprietara il conducea numai in oras? Referitor la gtc 2.0 pot spune doar ca m-am plimbat cu unul, masina e ok, totusi pare ca ar avea ami putini cai decat pe foaie. Nu te astepta sa fie mai ieftin de intretinut, e cam tot pe acolo cu ce ai acum. PLus ca astra H nu e cunoscuta ca cel mai fiabil Opel
|
|
#11
Posted 23 October 2017 - 17:06
Fostul proprietar a avut un rulaj predominant urban, dar a fost efectuat regenerare pdf dupa ce a ajuns la mine. De cand a ajuns la mine a mers cred mai mult extern.
Cat despre stilul meu de condus sunt doua variante: -urban merg de regula destul de incet deoarece traficul e infernal si nu stii niciodata cand unu' nu te vede. Pot spune ca conduc prea precaut in oras. -extern, eii bine, ii dau blana. Ce.i drept o singura data i.am dat peste 180, dar de regula pe european cu doua benzi ii dau cam 140 deoarece mi se pare viteza la care nici nu o fortez, dar nici nu stau pe loc. Dupa cum cunosc masina (si o cunosc dupa atata timp), 140 e viteza ideala. Ca si consum scot un 6.3 extern si un 7.5 urban. De schimbat treptele, le fac undeva la 2500 extern, poate 3000 in depasiri, dar niciodata peste. Urban, undeva la 1900. Edited by Schumy046, 23 October 2017 - 17:09. |
#12
Posted 23 October 2017 - 17:46
Am inteles, nu stiu cati ani a tinut-o prima proprietara dar conducand-o numai urban in timp asta si-a spus cuvantul. ideea e ca nu faci un upgrade decat de putere daca iti iei gtc. Cam asta cred ca au incercat sa iti spuna si ceilalti.
|
#13
Posted 23 October 2017 - 20:58
Drag0n_X, on 23 octombrie 2017 - 17:46, said:
ideea e ca nu faci un upgrade decat de putere daca iti iei gtc. La egal cu Opel este Ford care a incercat sa redreseza Volvo dar cand mucegaiul e prea gros mai bine arunci tot. Edited by Kroghy, 23 October 2017 - 21:02. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users