Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Sfat achizitie Opel Astra H GTC 2.0

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Schumy046

Schumy046

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 29.08.2010
Salut, momentan detin un Volvo c30 1.6diesel 2007 si masina a inceput sa.si arate batranetea, mai ales ca motorul e facut de grupul PSA, iar in special cei de la Peugeot sunt arhicunoscuti pentru "fiabilitate".
In fine, lasand astea la o parte, doresc sa achizitionez un GTC H de 2.0 turbo in special pentru motorizare, costuri sper mult mai scazute la intretinere, dar si aspectul exterior, asta desi la interior e cu o clasa sub febletea mea.
As dori doar niste pareri legate de fiabilitate, costuri de intretinere, precum si un consum.

Edited by Schumy046, 23 October 2017 - 05:54.


#2
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Pai Astra H e la fel de veche, s-a produs pana in 2009. Macar daca treci la J ca sa fie mai noua.
Opel nu e chiar cel mai stralucit la motoare diesel. Ori mergi pe benzina daca iei Opel, ori mai bine alta marca renumita pentru diesel-uri.
Desi acum mi-am adus aminte de patania unui prieten, un J pe benzina la care s-a stricat motorul (cica a intrat ulei pe admisie, explicatie care eu nu o intleg dar asa a spus ca i-a spus mecanicul) si a batat 3000 euro ca sa repare motorul in conditiile in care toata masina nu cred ca valoreaza mai mult de 4000 euro.

Edited by Kroghy, 23 October 2017 - 06:37.


#3
cooze28

cooze28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 457
  • Înscris: 30.09.2016
nu stiu de unde te informezi tu dar motoarele hdi sunt printre cele mai apreciate. trecand de la Volvo la astra h o sa ai o dezamagire. cum iti imaginezi tu ca un motor de 2 litri e mai ieftin de intretinut decat unul de 1.6?

Edited by cooze28, 23 October 2017 - 07:05.


#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
El crede ca e ieftin de intretinut, cum erau povestile de acum 20 ani, cand astra F si G erau relativ ieftin de intretinut .

#5
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005

 Kroghy, on 23 octombrie 2017 - 06:35, said:

Pai Astra H e la fel de veche, s-a produs pana in 2009. Macar daca treci la J ca sa fie mai noua.
Opel nu e chiar cel mai stralucit la motoare diesel. Ori mergi pe benzina daca iei Opel, ori mai bine alta marca renumita pentru diesel-uri.
Desi acum mi-am adus aminte de patania unui prieten, un J pe benzina la care s-a stricat motorul (cica a intrat ulei pe admisie, explicatie care eu nu o intleg dar asa a spus ca i-a spus mecanicul) si a batat 3000 euro ca sa repare motorul in conditiile in care toata masina nu cred ca valoreaza mai mult de 4000 euro.

????

1. 2.0 TURBO e benzina. nu exista 2.0 diesel pe Astra H
2. Astra J 4000 de euro? UNDE?

Inca o data dai dovada ca nu stii despre ce vorbesti.

#6
Peter Blood

Peter Blood

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 13.02.2007

 Schumy046, on 23 octombrie 2017 - 05:53, said:

...detin un Volvo c30 1.6diesel 2007 si masina a inceput sa.si arate batranetea...
Cum să-şi arate bătrâneţea?
Ai luat-o de nouă? Ai respectat intervalele de service, etc.?
Alţii aduc d-astea mult mai vechi, "ţiplă & premium" Posted Image

#7
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Inițiatorii topicului să vină să îi arăt 1.6 hdi cu 480000 km parcurși, cu turbina și injectoarele originale. Mașina luată de nouă întreținută corect, fără excese și cheltuieli inutile.

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Trecerea de la 109cp (1.6 diesel) la 200/240cp (2.0 turbo) nu are nici o legătură cu fiabilitatea motoarelor, costul de exploatare sau cu aspectul caroseriei/interiorului. Schimbarea are la bază doar senzația pe care ți-o poate da un benzinar cu turbină și o herghelie la care mulți (inclusiv eu) visează.

#9
Schumy046

Schumy046

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 29.08.2010
Ca sa raspund acuzatiilor aduse de cooze ca 1.6 ar fi unul dintre cele mai fiabile motoare si pe ce ma bazez:
-ma bazez pe faptul ca am circa 200 000km facuti cu 1.6 diesel
-de ce spun ca e foarte prost: probabil nu ai detinut niciodata unul dar iti dau cateva exemple de probleme-
    Motorul plin de ulei deoarece garniturile sunt de f proasta calitate
    Probleme cu segmentii
    La 130 000 turbina a luat.o pe ulei si drept consecinta a trebuit sa schimbat motorul
    Probleme cu filtrul de particule (nu stiu daca e facut tot de grupul PSA sau nu astfel ca a trebuit sa.l anulez
    Mai nou scoate fum la schimbarea de viteze si la relanti de parca e noneuro
    Probleme la injectoare
    Turbina se duce foarte usor
    Costuri foarte mari de intretinere, asta desi e doar un amarat de motor de Peugeot.
    Mananca ulei(ca sa.ti faci o idee: am completat un litru de ulei dupa ce in august a fost schimbat uleiul, distributia si kitul)

Cat despre cum a fost intretinuta:
-kitul de distributie schimbat la 15000km pe original (am un prieten ce detine un magazin de piese auto si le iau fara adaosul magazinului)
-schimbate injectoare
-schimbate furtunele de aer care aparent cad mai usor ca o coala de hartie(aici am un tip pt cei care au acelasi motor pe volvo:luati furtune de Ford deoarece sunt mai ieftine si sunt interschimbabile)
-schimbat uleiul odata cu kitul si filtrele
-schimbat arcuri spate si fata, amortizoare pe original tot in august
-achimbat calculatorul de bord dupa ce masina se oprea din senin in mers(asta tine de partea electrica de f proasta calitate a celor de la volvo)
-schimbata caseta de directie si pompa de servo

Acum sa zic de ce vreau opel:
-are 200 cp
-are un design exterior placut
-e mai ieftin de intretinut din cate stiu eu, cel putin mai ieftin ca volvo
-vreau o schimbare

Ca sa zic de ce mi.a placut la volvo:
Plansa de bord ce da un aspect premium
Masina ca design exterior, mai ales spatele este peste ce are concurenta(portbagajul din Sticla)
Masina foarte sigura, marca fiind recunoscuta pentru acest aspect
Incalzeste surprinzator de repede habitatul
Clima automata



Masina a fost luata de noua in 2007 de catre o prietena de.a mea, masina fiind din primul lot venit in Romania. A intrat in posesia mea in 2009 cu 30000km facuti

#10
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,758
  • Înscris: 17.04.2007
1.6 hdi e un super motor. exista mici sanse sa fi avut ghinion dar tind sa cred ca nu a avut o exploatare conforma. de curios, prima proprietara il conducea numai in oras? Referitor la gtc 2.0 pot spune doar ca m-am plimbat cu unul, masina e ok, totusi pare ca ar avea ami putini cai decat pe foaie. Nu te astepta sa fie mai ieftin de intretinut, e cam tot pe acolo cu ce ai acum. PLus ca astra H nu e cunoscuta ca cel mai fiabil Opel :)

#11
Schumy046

Schumy046

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 29.08.2010
Fostul proprietar a avut un rulaj predominant urban, dar a fost efectuat regenerare pdf dupa ce a ajuns la mine. De cand a ajuns la mine a mers cred mai mult extern.
Cat despre stilul meu de condus sunt doua variante:
-urban merg de regula destul de incet deoarece traficul e infernal si nu stii niciodata cand unu' nu te vede. Pot spune ca conduc prea precaut in oras.
-extern, eii bine, ii dau blana. Ce.i drept o singura data i.am dat peste 180, dar de regula pe european cu doua benzi ii dau cam 140 deoarece mi se pare viteza la care nici nu o fortez, dar nici nu stau pe loc. Dupa cum cunosc masina (si o cunosc dupa atata timp), 140 e viteza ideala. Ca si consum scot un 6.3 extern si un 7.5 urban.
De schimbat treptele, le fac undeva la 2500 extern, poate 3000 in depasiri, dar niciodata peste. Urban, undeva la 1900.

Edited by Schumy046, 23 October 2017 - 17:09.


#12
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,758
  • Înscris: 17.04.2007
Am inteles, nu stiu cati ani a tinut-o prima proprietara dar conducand-o numai urban in timp asta si-a spus cuvantul. ideea e ca nu faci un upgrade decat de putere daca iti iei gtc. Cam asta cred ca au incercat sa iti spuna si ceilalti.

#13
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 Drag0n_X, on 23 octombrie 2017 - 17:46, said:

ideea e ca nu faci un upgrade decat de putere daca iti iei gtc.
Eu zic ca face si la calitate. Volvo nu mai e ce a fost acum 20 de ani. A ajuns asa de jos incat a ajuns sa cumpere motoare de un concurent considerat inferiot (Peugeot). A avut vanzari asa de slabe incat a trecut ca la bordel de la unul la altul, ba pe la Ford, ba pe la chinezi. Opel e peste Volvo cu motor Peugeot.
La egal cu Opel este Ford care a incercat sa redreseza Volvo dar cand mucegaiul e prea gros mai bine arunci tot.

Edited by Kroghy, 23 October 2017 - 21:02.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate