Inchidere cont BT
Last Updated: Oct 23 2017 09:29, Started by
BogdanPB
, Oct 22 2017 13:19
·
0
#1
Posted 22 October 2017 - 13:19
Salutare,
Vreau sa-mi inchid contul la BT, n-am avut timp sa merg la banca si am intrat pe site-ul lor de FAQ si am gasit asta, ce sa inteleg? Pot sa inchid contul de la orice agentie sau nu? Quote Inchiderea contului se face la agentia unde s-a deschis contul sau se poate face la oricare din agentiile BT? Solicitarea de inchidere a contului se poate face la oricare din agentiile BT, dar inchiderea contului se face la unitatatea de resedinta. Inseamna ca solicit inchiderea, dar apoi trebui sa merg la unitatea de resedinta sau solicit cererea si de acolo continua ei procedura? Multumesc! |
#2
Posted 22 October 2017 - 13:29
Da. Scrie destul de clar.
Edited by ericmario, 22 October 2017 - 13:29. |
#3
Posted 22 October 2017 - 13:30
ericmario, on 22 octombrie 2017 - 13:29, said:
Da. Scrie destul de clar. Se poate inchide din alt oras fata de cel de 'resedinta' sau nu? Ca eu nu mai stau in orasul respectiv. Scuze, dar nu inteleg si nu vad de ce nu as putea sa inchid de oriunde. Edited by BogdanPB, 22 October 2017 - 13:31. |
#4
Posted 22 October 2017 - 13:30
Inchiderea unui cont bancar presupune sa te duci la sucursala la care ti-ai deschis contul
|
#5
Posted 22 October 2017 - 13:34
#6
Posted 22 October 2017 - 13:34
Sunt si eu curios pentru ce anume trebuie sa te duci fix tot la unitatea aia, ca restul operatiunilor le poti face de la orice unitate si apar la ei in sistem imediat.
|
#7
Posted 22 October 2017 - 13:35
BogdanPB, on 22 octombrie 2017 - 13:30, said:
Da, ce? Se poate inchide din alt oras fata de cel de 'resedinta' sau nu? Ca eu nu mai stau in orasul respectiv. Scuze, dar nu inteleg si nu vad de ce nu as putea sa inchid de oriunde. Dar de ce te agiti? Nu mai alimentezi contul si aia e, cand nu vor mai avea fonduri din care sa-ti traga comisionul de administrare, etc, il vor inchide ei. |
#8
Posted 22 October 2017 - 13:36
Hmmm, poate e acelasi motiv pentru care, acum citiva ani, nu a vrut sa-mi actualizeze datele personale Raiffeisen decit la sucursala unde am deschis contul:
1. ori nu ai ei chef 2. ori este vreun motiv obscur. Cine are timp si chef sa sune la relatii clienti, sa ne lamureasca si pe noi ?!?! |
#9
Posted 22 October 2017 - 13:46
modoran, on 22 octombrie 2017 - 13:34, said:
Sunt si eu curios pentru ce anume trebuie sa te duci fix tot la unitatea aia, ca restul operatiunilor le poti face de la orice unitate si apar la ei in sistem imediat. buyonevideo, on 22 octombrie 2017 - 13:36, said:
Hmmm, poate e acelasi motiv pentru care, acum citiva ani, nu a vrut sa-mi actualizeze datele personale Raiffeisen decit la sucursala unde am deschis contul: 1. ori nu ai ei chef 2. ori este vreun motiv obscur. Cine are timp si chef sa sune la relatii clienti, sa ne lamureasca si pe noi ?!?! Exact. ericmario, on 22 octombrie 2017 - 13:35, said:
Nu prea ii intereseaza pe ei ca tu te-ai mutat din orasul respectiv. Dar de ce te agiti? Nu mai alimentezi contul si aia e, cand nu vor mai avea fonduri din care sa-ti traga comisionul de administrare, etc, il vor inchide ei. Trec de la BT la BRD pentru ca doar aici pot primi bursa de la facultate, nu am ce face cu amandoua. |
#10
Posted 22 October 2017 - 15:44
bt nu are comisioane, cand vei mai trece prin acea localitate, vei inchide.
in general si bancile care au, te duc pe minus, la un moment dat tot il inchid. nu pot raporta un rau platnic, pentru o datorie din comisioane, indiferent cat ar aduna pe minus contul. |
|
#11
Posted 22 October 2017 - 15:56
Poate la sucursala emitenta initiala sunt ceva documente care nu figureaza in retea . Ce stiu sigur, la noi la BRD nu pot primi noul card cand expira decat DOAR la sucursala unde am facut prima data actele , cea judeteana .
Edited by MareleGenghisHan, 22 October 2017 - 15:57. |
#12
Posted 22 October 2017 - 16:01
eu zic ca poti primi cardul la orice sucursala, dar trebuie sa faci o cerere in acest sens. eu asa primesc cardurile si la reiff si la BT (conturile sunt deschise in TM si eu stau in Severin)..
Edited by Kobra2602, 22 October 2017 - 16:01. |
#13
Posted 22 October 2017 - 16:09
Deci , se poate si de la alta sucursala doar ca nu va fi pe loc , ca trebuie sa trimita documentele la sucursala unde s-a facut contul .
|
#14
Posted 22 October 2017 - 16:38
MareleGenghisHan, on 22 octombrie 2017 - 15:56, said:
Poate la sucursala emitenta initiala sunt ceva documente care nu figureaza in retea . Ce stiu sigur, la noi la BRD nu pot primi noul card cand expira decat DOAR la sucursala unde am facut prima data actele , cea judeteana . la BRD poti primi cardul la orice sucursala, trebuie doar sa ii suni inainte si sa le spui daca vrei asta. |
#15
Posted 22 October 2017 - 16:51
oricum trebuie sa te duci la o sucursala. vei primi raspunsul acolo. probabil ca poti inchide de oriunde.
la BT primesti card de la orice sucursala, indiferent unde ai deschis contu. nu vad de ce nu ai putea inchide de oriunde. |
|
#16
Posted 22 October 2017 - 17:38
raspunsul il primesti la call center, fara sa te mai deplasezi
gasesti telefonul pe website |
#17
Posted 23 October 2017 - 08:22
BogdanPB, on 22 octombrie 2017 - 13:19, said: Inseamna ca solicit inchiderea, dar apoi trebui sa merg la unitatea de resedinta sau solicit cererea si de acolo continua ei procedura? Multumesc! Scrie destul de clar acolo: poti sa faci cererea de inchidere a contului in orice agentie, dar nu se inchide instant pentru ca ei o sa trimita acea cerere la sucursala unde ti-ai deschis contul. |
#18
Posted 23 October 2017 - 09:29
buyonevideo, on 22 octombrie 2017 - 13:36, said:
Hmmm, poate e acelasi motiv pentru care, acum citiva ani, nu a vrut sa-mi actualizeze datele personale Raiffeisen decit la sucursala unde am deschis contul: ON Formularea e ambiguă - se poate înțelege și cum zice cristyz dar și cum că va trebui să te deplasezi. Un telefon sau o întrebare la agenția cea mai apropiată ar trebui să lămurească problema. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users