Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme internet RCS-RDS
Last Updated: Oct 22 2017 10:19, Started by
artistulpustiul
, Oct 22 2017 09:40
·
0
#1
Posted 22 October 2017 - 09:40
În dimineata zilei de de sâmbătă s-a luat curentul în tot cartierul. Dar când a venit curentul m-a lăsat și net-ul. Ce ar trebuii să fac? Dați -mi niste sfaturi utile dacă se poate. Multumesc.
|
#2
Posted 22 October 2017 - 09:44
Suna la Relatii Clienti si spunele ca nu-ti mai functioneaza serviciile lor !
http://www.rcs-rds.r...istenta/contact |
#4
Posted 22 October 2017 - 09:53
intra pe router...
si vezi sa nu ai la service nimic completat. dupa ce s-a luat curentul (undeva pe la 4 dimineata) la fel ca si tine nu am mai avut net....desi nu era pentru prima oara cand am patit asta cu curentul. apoi, dimineata am sunat la RDS si baiatul de acolo mi-a spus ca router-ul meu trimite un nume gresit la "account name" eu am spus ca nu am modificat setarile si totusi router-ul autocompletase el acolo dupa reboot numele sau in acel camp. captura de mai jos este asa cum am acum setarile si cum trebuie sa fie pentru zona mea. eu am TPLINK 1043 v2 cu ultimul firmaware tu este posibil sa ai altceva ... nu spun ca este asta insa merita sa arunci un ochi. Posteaza cum ai rezolvat. Attached FilesEdited by Mihai_3, 22 October 2017 - 09:55. |
#5
Posted 22 October 2017 - 10:19
Eu am un zte, de la ei.
Am sunat la relatii cu clientii si mi-au spus că se lucreaza, ca au primit nenumărate reclamații si imi vor trimite un mesaj când vor termina lucrarile. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users