Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...
 Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!
 Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...
 orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 

Probleme cu Modem huawei hg658

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
alexvd

alexvd

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.10.2017
Mentionez ca nu ma pricep la calculatoare, asa ca va trebui sa-mi explicati incet ce si cum.

Bun, deci am folosit modelul asta cativa ani si a fost ok. Azi, cand m-am trezit azi, am observat ca nu mai aveam conectiune la internet. LED-urile "WAN" si "Internet" nu erau aprinse deloc pe router, iar LED-ul "VOIP" era rosu.


I-am dat on soft restart din alimentare si nimic, dupa care i-am dat hard reset din buton si am dat sa-l reconfigurez din 192.168.1.1

Acum problema e ca orice username/password rezonabil nu merge.

Admin/admin, administrator/administrator, admin/parola de pe spatele router-ului, orice bag

''Nu ati reusit sa va logati de 3 ori.
Va rugam sa va logati din nou dupa 4 secunde.''


Manualul zice admin/admin, nici ala nu merge.

Edited by alexvd, 21 October 2017 - 13:39.


#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Daca ai facut hard reset (cu scobitoare/ac) si nu merge sa te loghezi cu admin/admin, probabil ca este defect routerul.

Suni la 1234 (iti trebuie multa rabdare) si le spui ca ai routerul defect.

#3
alexvd

alexvd

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.10.2017

View Postpasilla, on 21 octombrie 2017 - 14:20, said:

Daca ai facut hard reset (cu scobitoare/ac)

A nu, am tinut apasat power vreo 10 secunde dupa care l-am pornit iar, no scobitori involved.

My bad, credeam ca ala e 'reset'-ul.

Din moment ce in mod evident nu am facut hard reset, desi credeam ca am facut, mai e vreo ceva ce pot face inainte sa recurg la asta?

Edited by alexvd, 21 October 2017 - 14:35.


#4
vladutgm

vladutgm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,165
  • Înscris: 19.01.2008
Stiu ca la modelele mai noi de HG658 este scrisa parola de logare pe spatele router-ului.

Mai incearca dupa ce-l resetezi inca o data si logheaza-te din nou. Eu am resetat, mai demult, un HG658 de 3 ori dupa ce i-am schimbat firmware.

Edit: Pai resetarea se face din meniu (la care nu ai acces) sau cu "scobitoarea".

Edited by vladutgm, 21 October 2017 - 14:34.


#5
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Vezi si daca ai ton pe firul de telefon. Daca LAN nu e aprins, poate fi o problema cu ADSL-ul.

Ai sunat la 1234 ? Daca e o defectiune de la Telekom, iti comunica robotul ca au probleme in zona ta.

Edited by pasilla, 21 October 2017 - 14:47.


#6
alexvd

alexvd

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.10.2017
Am incercat sa sun pe el ( de pe mobil pe fix ) si nu merge.

#7
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View Postalexvd, on 21 octombrie 2017 - 14:49, said:

Am incercat sa sun pe el ( de pe mobil pe fix ) si nu merge.
Inseamna ca defectiunea e de la ei.
Suna de pe mobil la 021.404.1234 sau 0766.12.1234, baga numarul de telefon de fix si vezi ce zice robotul.

Edited by pasilla, 21 October 2017 - 14:57.


#8
alexvd

alexvd

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.10.2017

View Postpasilla, on 21 octombrie 2017 - 14:55, said:

Inseamna ca defectiunea e de la ei.

Awesome. Deci stau si astept? Au fost niste lucrari prin apartamente, desi erau la tevi ( gaz/apa sau ceva ), e posibil sa fi atins vreo ceva ( caz in care.. ar fi mai naspa, presupun ).

Daca e doar o defectiune random imi imaginez ca si-ar reveni mai repede.

Edited by alexvd, 21 October 2017 - 14:57.


#9
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View Postalexvd, on 21 octombrie 2017 - 14:56, said:

Awesome. Deci stau si astept? Au fost niste lucrari prin apartamente, desi erau la tevi ( gaz/apa sau ceva ), e posibil sa fi atins vreo ceva ( caz in care.. ar fi mai naspa, presupun ).

Daca e doar o defectiune random imi imaginez ca si-ar reveni mai repede.
Poate fi de prin bloc si atunci ai de asteptat, dar trebuie sa faci repede sesizare. Poate esti numai tu afectat si telekom nu stie.
Se mai intampla sa se fure cablurile Telekom (de obicei in noaptea de vineri spre sambata) si defectiunea sa fie pe o arie mai mare.

#10
alexvd

alexvd

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.10.2017
Eu fiind din provincie sunt oarecum obisnuit sa mai cada fixul/netul vreo juma de zi, o zi. Imi imaginez ca in Bucuresti ar trebui sa se rezolve mai repede. Daca pana maine nu-si revine o sa sun.

View Postpasilla, on 21 octombrie 2017 - 15:01, said:

Poate fi de prin bloc si atunci ai de asteptat, dar trebuie sa faci repede sesizare. Poate esti numai tu afectat si telekom nu stie.
Se mai intampla sa se fure cablurile Telekom (de obicei in noaptea de vineri spre sambata) si defectiunea sa fie pe o arie mai mare.


#11
MareleGenghisHan

MareleGenghisHan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 17.09.2017
Eu n-as suna . M-as duce la magazinul fizic . Asa as face . Prin telefon la T nu rezolvi nimic , doar fata in fata cu cineva viu .

#12
request

request

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 779
  • Înscris: 18.01.2006
O alta varianta este sa suni la suportul premium si îti spune exact cum se rezolva 0903904903 .  Cost 2 Euro pe apel ! ( indiferent cat vorbesti )
Eu am sunat si am rezolvat problema.

#13
SASSU

SASSU

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 20.10.2008
Buna ziua all, am un modem de la telekom hg658 cu firmware-ul V100R001C24B038 nu ia adresa asta http://192.168.1.1/h...nuplinkmode.asp, pentru a-l putea seta nu ia nici alt firmware ,daca a mai facut cineva acest modem cu acest firmware, mentionez cele cu firmware-ul mai vechi de la clicknet l-am facut dar acesta nu pot ,daca ma puteti ajuta va rog,multumesc anticipat.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate