Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Benzinara pana in 17.000 euro
Last Updated: Nov 02 2017 11:05, Started by
ct10dre
, Oct 20 2017 13:44
·
0
#19
Posted 22 October 2017 - 01:06
Nu-s fan Audi, deloc, dar de curiozitate, daca stii atat de multe despre problemele motoarelor lor, de ce nu le dai un mail, e posibil sa te angajeze imediat. Si cred ca ofera salarii bune
Daca stii chestii despre formele cilindrilor.....e posibil sa te vrea concurenta. |
#20
Posted 22 October 2017 - 01:18
feitosak1, on 22 octombrie 2017 - 01:06, said:
Nu-s fan Audi, deloc, dar de curiozitate, daca stii atat de multe despre problemele motoarelor lor, de ce nu le dai un mail, e posibil sa te angajeze imediat. Eventual le poti scrie tu, daca vezi ca consuma mai putin... poate esti panicat |
#21
Posted 22 October 2017 - 08:23
Nu te poți lua după manual. Cam la toate mărcile în manual scrie că e normal consumul de 1l de ulei la 1000 km. Nu știu care e șpilul cu chestia asta, e posibil că producătorii să se acopere față de probleme ulterioare la motor.
Spre exemplu eu sunt la al treilea Ford și la primele două scria la fel, deși nu mi-au consumat niciodată ulei. La ultimul văd că au renunțat la a mai scrie așa ceva în manual. Revenind la AUDI, chestia cu consumul de ulei provine de la faptul că sunt multe motoare la VAG care consumă ulei, dar asta nu înseamnă că toate consumă ulei. Dacă totuși îți plac Audi fiindcă sunt mașini frumoase fata de celelalte din grupul VAG și ești dispus să te riști la niște costuri mai mari, ca la orice mașină premium, trebuie să intri pe forumul monomarca și să te interesezi de generațiile cu probleme fiindcă la acelea consumul de ulei va fi cea mai mică problemă a ta, dacă nimerești una de aia. |
#22
Posted 22 October 2017 - 09:29
Daca nu cititi tot postul... Am zis de motorul de 170 cp... Gen 3, care e pe curea. Special am specificat pt ca acesta e cel nou, de tip dual port (mpi si gdi) si nu are problemele celui vechi de 160 cp, Gen 2 pe lant (consum mare de ulei si intinzator lant), s-a pus incepand cu 2013. Exista si 2.0 tsi gen 3 pe curea, dar is rare, incepand cu 2014 si au 252 cp.
Asadar a4 cu 1.8tsi si 170cp este un motor bun, reproiectat si în 4 ani nu s-au auzit de bube majore. Sunt colegi care il au dar in varianta de 180 puse pe seat si skoda aici pe forum. Cel de 170 are mai mult cuplu vs cel de 180. |
#23
Posted 22 October 2017 - 10:51
Am citit dar parca și din anii anteriori cel de 1.8 avea 170 Cp, deci ușor de făcut confuzie între ele. Și eu prefer curea în detrimentul lanțului, o schimbi la 60 mii dar știi ca nu ai dureri de cap.
|
#25
Posted 22 October 2017 - 19:28
2.0 240cp, awd, automata, 23k km, 2016.
https://suchen.mobil..._GEAR&fnai=prev Mi se pare o varianta foarte interesanta, chiar daca este adusa din SUA. Oricum masinile din SUA se verifica f usor online, iar dealerul neamt pare serios. Sa nu mai zic ca ar trebui sa fie in garantie. Edited by ionutMembruAnonimut, 22 October 2017 - 19:32. |
#26
Posted 22 October 2017 - 22:35
Spune-mi si mie ce te-ar determina sa vinzi o asemenea masina la jumatate de pret dupa nici macar un an de folosire ? Nu ti se pare curios ?
|
#27
Posted 23 October 2017 - 08:19
Am cumparat un sh vechi de 11 luni, 20k km, 0 piese revopsite, garantie, direct din Germania, reprezentanta mama, cu 56% din pretul de nou. In prezent are peste 50k km, pana acum am schimbat o macara geam fata, pe garantie. Nu stiu din ce motive a renuntat fostul proprietar la ea.
|
#28
Posted 23 October 2017 - 08:29
S-ar putea sa ma insel, dar daca masina este revopsita in intregime nu se mai poate vedea ca a avut accident, stratul de vopsea fiind uniform. Am auzit de multe cazuri de dauna totala cu masini facute din jumatati si revopsite de aratau ca noi. Nu zic ca ar fi cazul tau, dar eu m-as feri de masini de un an vechime si cu putini km. Asemenea refaceri se fac in garaje unde nu se inregistreaza istoricul asa ca masina apare doar cu ultima revizie facuta si "curata'.
Or fi si din aia pe care ii dau banii afara din casa si-si schimba masinile ca pe sosete, dar sunt prea putini fata de cate masini de 1-2 ani vechime la gasesti la jumatate de pret. Oricum, in afara de prima masina, restul la mine nu au mai fost sh. Edited by Ford3, 23 October 2017 - 08:30. |
|
#30
Posted 23 October 2017 - 10:23
#31
Posted 23 October 2017 - 13:47
Au ramas Opel insignia 1.6 170 cp , Honda accord 2.0 156 cp , Mazda 6 2.0 165 cp , Mazda 3 2.0 . Honda e cea mai grea dintre toate , Mazda are motoare fara turbo deci performante mai scazute . Din punctul meu de vedere din gama asta Insignia e best-buy , motorul de 1.6 e ok si pluseaza la confort , are ca optiune scaune AGR care cica sunt fenomenale.
|
#32
Posted 23 October 2017 - 14:28
Astea sunt masini noi ?! Accord nu se mai vinde in Europa...
Edit: aham, buget de sh. Edited by overseas, 23 October 2017 - 14:29. |
#33
Posted 24 October 2017 - 14:54
ionut_ionut, on 21 octombrie 2017 - 17:31, said: Mie mi se pare scumpa, cheala (vezi ca nu este automata) si uzata moral. Accorul acela a fost lansat in 2008, a primit un facelift in 2011, tu ai da 17k euro pe o masina lansata acum 9 ani ? La 26000km si 3 ani, da. 17000 euro e un buget de Polo nou. Faptul ca a fost lansat modelul acum 8 ani ce relevanta are? Ca nu are conducere autonoma sau bord LCD? Hai tu cu o sugestie. |
|
#34
Posted 24 October 2017 - 22:41
ionut_ionut, on 22 octombrie 2017 - 19:28, said:
2.0 240cp, awd, automata, 23k km, 2016. https://suchen.mobil..._GEAR&fnai=prev Mi se pare o varianta foarte interesanta, chiar daca este adusa din SUA. Oricum masinile din SUA se verifica f usor online, iar dealerul neamt pare serios. Sa nu mai zic ca ar trebui sa fie in garantie. Ai uitat sa spui ca a fost accidentata si ulterior reparata. "(fusion) Mondeo repariert" |
#35
Posted 25 October 2017 - 07:24
Nici o mașină din USA nu ma aștept sa fie în condiții ok. Ei sunt mai pretențioși, au lemon law, ii dau imediat în judecata și mai și câștigă. La noi ajung ciurucurile, inundate, dauna totala etc.
|
#36
Posted 26 October 2017 - 20:27
clausio, on 24 octombrie 2017 - 14:54, said: La 26000km si 3 ani, da. 17000 euro e un buget de Polo nou. Faptul ca a fost lansat modelul acum 8 ani ce relevanta are? Ca nu are conducere autonoma sau bord LCD? Hai tu cu o sugestie. Masina inseamna un intreg, nu totul de rezuma la conducere autonoma sau bord LCD. Azi cu 17k euro iti iei new Civic 0km, Polo sau ACcord lansat acum 9ani, dupa caz. Ford3, on 23 octombrie 2017 - 08:29, said:
S-ar putea sa ma insel, dar daca masina este revopsita in intregime nu se mai poate vedea ca a avut accident, stratul de vopsea fiind uniform. Am auzit de multe cazuri de dauna totala cu masini facute din jumatati si revopsite de aratau ca noi. Nu zic ca ar fi cazul tau, dar eu m-as feri de masini de un an vechime si cu putini km. Asemenea refaceri se fac in garaje unde nu se inregistreaza istoricul asa ca masina apare doar cu ultima revizie facuta si "curata'. Or fi si din aia pe care ii dau banii afara din casa si-si schimba masinile ca pe sosete, dar sunt prea putini fata de cate masini de 1-2 ani vechime la gasesti la jumatate de pret. Oricum, in afara de prima masina, restul la mine nu au mai fost sh. Exista elcometru, oricum o masina facuta din bucati si vopsita integral va avea grosimi diferite ale stratului de vopsea. Dealerii nemti sunt obligati sa iti spuna istrociul DACA II INTREBI. Eu mi-am luat masina din reprezentanta mama, istoric curat, garantie reala. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users