Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Santajul social - o forma moderna de exploatare
#55
Posted 21 October 2017 - 13:56
Astute, on 21 octombrie 2017 - 10:36, said:
Un mic exemplu care arata ce poate face protectia sociala. Un sat vai mama lui de rromi, scos la linia de plutire de o fundatie care i-a ajutat https://www.viata-li...arii,-la-toflea Nu Galeo, aia NU e protectie sociala |
#56
Posted 21 October 2017 - 14:04
#57
Posted 21 October 2017 - 14:08
Tie iti e foame.
Altcineva, iti da sa mananci, neconditionat. Aia e protectie sociala Tie iti e foame. Altcineva, te invata sa pescuiesti si sa gatesti pestele ala, CU ANUMITE CONDITII, aia e dezvoltare sanatoasa. Tu ma enervezi cand vrei pestele de-a moaca. Eu militez pentru a doua varianta. Educatie garantata, gratuita si egala pentru TOTI copiii. Tu militezi pentru pomana, eu pentru dreptul ma munca |
#58
Posted 22 October 2017 - 09:23
PlatonX, on 20 octombrie 2017 - 12:04, said:
De aceea statul minimal este statul ideal: cetateanul plateste statul ca sa ii apere viata, libertatea si proprietatea privata. In rest, economia se face prin contracte agreate de ambele parti, nu este treaba statului sa se amestece in economie. |
#59
Posted 22 October 2017 - 09:32
Nick_85, on 22 octombrie 2017 - 09:23, said: si podul peste Dunare cine il construieste? privatii care s-au imbogatit din transporul cu bacul? Bine-nțeles si toti privații. Ai senzatia ca statul construiește pe munca lui? Nu exista asa ceva. Taxa de drum in valoare de 125 euro pe tona de carburant plus rovinieta iti spun ceva? |
#60
Posted 22 October 2017 - 09:45
Epdm, on 22 octombrie 2017 - 09:32, said:
Bine-nțeles si toti privații. Ai senzatia ca statul construiește pe munca lui? Nu exista asa ceva. Taxa de drum in valoare de 125 euro pe tona de carburant plus rovinieta iti spun ceva? la fel pot sa iti zic despre firmele de trensport cu microbuze care inghesuie calatorii ca sardinele... e mai bun un transport in comun al primariei decat al unui privat si asta spune multe... |
#61
Posted 22 October 2017 - 09:46
Nick_85, on 22 octombrie 2017 - 09:23, said:
si podul peste Dunare cine il construieste? privatii care s-au imbogatit din transporul cu bacul? Nu era vorba despre investitii. Era vorba despre legi care ii protejeaza pe cei care nu reusesc sa fie competitivi intr-o piata libera. |
#62
Posted 22 October 2017 - 10:03
PlatonX, on 22 octombrie 2017 - 09:46, said:
Nu este treaba statului sa se amestece in economie, statul trebuie sa fie un arbitru, nu un protectionist pt cei care nu sunt competitivi. Nu era vorba despre investitii. Era vorba despre legi care ii protejeaza pe cei care nu reusesc sa fie competitivi intr-o piata libera. |
#63
Posted 22 October 2017 - 10:10
Nick_85, on 22 octombrie 2017 - 10:03, said:
ok. deci nu ai exclus investiile strategice in postul pe care l-am citat. Statul minimal (ideal) este statul care nu face legi de protectie: - legea conversiei francilor elvetieni - legea darii in plata - salariul minim - somaj - ajutor social Cele de mai sus nu reprezinta investitii ale statului. E problema fiecarui individ cand se expune la anumite riscuri, si nu isi face un depozit pt zile negre. Nu e treaba statului. La fel cum nu e treaba statului sa legifereze un contract agreat de ambele parti (contract de munca, de credit, de donare de organe etc.) |
#64
Posted 22 October 2017 - 10:19
am inteles eu gresit postul tau anterior pt ca... investitiile strategice reprezinta o mare implicare a statului in economie.
Edited by Nick_85, 22 October 2017 - 10:20. |
|
#65
Posted 22 October 2017 - 10:20
MarianG, on 20 octombrie 2017 - 11:59, said:
@Epdm nu ai voie, sunt situatii speciele in care retragi cuiva dreptul de vot dexter_lab, on 20 octombrie 2017 - 12:10, said: concernul x vine la guvernul y si ii spune ca daca ii acorda niste facilitati Astute, on 20 octombrie 2017 - 12:18, said: De ce nu vine UE sa impuna standarde minime pentru protectia sociala. Cris007, on 20 octombrie 2017 - 12:44, said: O tara greu santajabila: China. |
#66
Posted 22 October 2017 - 10:31
Pai hai sa intrebam nevertebrata tariceanu cum e cu santajul social si cum angaja el cateva sute de mii de bugetari si marea pensiile in fiecare luna pe vremea cand era prim-ministru
Edited by Chriss_Summer, 22 October 2017 - 10:55. |
#67
Posted 22 October 2017 - 15:02
Chriss_Summer, on 22 octombrie 2017 - 10:31, said:
Numai imbecilul de basescu a taiat salarii in loc sa concedieze jumate dintre bugetari, cum era normal. Cum crezi ca ar fi arata "normalul" asta al tau daca-ti ramaneau pe din-afara ambii parinti, asa intr-o noapte? Nick_85, on 22 octombrie 2017 - 09:45, said:
explimca-mi procesul pt ca sincer nu inteleg. ai asa cateva firme care detin monopol, chitite pe profit cat mai mult si pe cat mai putini bani in conditii. asta este realitatea in acest moment. Cum ajung aceste firme sau altle sa investeasca intr-un pod? 2 strategii diferite. 1. Statul vrea sa faca un pod. Ia din banii de investitii de la buget, stransi din impozite, organizeaza licitatii si cel care castiga, ia banu de la stat si face podul. Statul in continuare intretine podul din taxa de pod. 2. Statul nu are suficienti bani si poate face 50-50 (sau alt procent) investitie cu alta firma privata. Firma care incaseaza 50-50 taxa de pod pentru intretinere dupa finalizarea podului Nick_85, on 22 octombrie 2017 - 09:45, said:
la fel pot sa iti zic despre firmele de trensport cu microbuze care inghesuie calatorii ca sardinele... e mai bun un transport in comun al primariei decat al unui privat si asta spune multe... "inghesui ca sardelele" este rezultatul celor care fenteaza legile si NU PLATESC. La transportul de stat, se inseala, se fura si nu poate rezista decat subventionat Microbuzele alea pe care le vezi definesc ce inseamna un transport eficient. Si e foarte just. |
#68
Posted 22 October 2017 - 15:51
Tsunnnami, on 22 octombrie 2017 - 15:02, said:
Cum crezi ca ar fi arata "normalul" asta al tau daca-ti ramaneau pe din-afara ambii parinti, asa intr-o noapte? 2 strategii diferite. 1. Statul vrea sa faca un pod. Ia din banii de investitii de la buget, stransi din impozite, organizeaza licitatii si cel care castiga, ia banu de la stat si face podul. Statul in continuare intretine podul din taxa de pod. 2. Statul nu are suficienti bani si poate face 50-50 (sau alt procent) investitie cu alta firma privata. Firma care incaseaza 50-50 taxa de pod pentru intretinere dupa finalizarea podului "inghesui ca sardelele" este rezultatul celor care fenteaza legile si NU PLATESC. La transportul de stat, se inseala, se fura si nu poate rezista decat subventionat Microbuzele alea pe care le vezi definesc ce inseamna un transport eficient. Si e foarte just. |
#70
Posted 22 October 2017 - 15:55
Pai alungati-i! Luati parul in mana si pe ei "mama lor de invadatori santajisti!"
|
#71
Posted 22 October 2017 - 15:56
#72
Posted 22 October 2017 - 16:04
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users