Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum verific o masina SH? La ce sa fiu atent?
#19
Posted 20 October 2017 - 07:22
salut , eu am o octavia din 2002 , e tdi
verifica TU prin testare urmatoarele : -functionalitate geamuri daca sunt electrice sa mearga cursiv sa nu agate sau sa intrerupa -functionalitate switch la usi , sa mearga toate , sa arate in bord usa inchisa deschisa + lumina plafoniera -functionalitate computer bord+ cruise control/tempomat cum vrei sa ii zici - unele au doar maneta la semnalizare si ioc conexiuni -incalzire scaune sau ce o mai avea sa mearga toate -clima functionala -afla informatii despre schimburile efectuate : ambreiaj+ volanta, discuri+pacute etc , eu am luat "teapa" dupa un an sa am bucuria sa le schimb toate : volanta era cu masa simpla iar discul alta marca pus la plezneala , discurile s-au ovalizat in mai putin de 15000km mers in oras mai mult ?? -tapiteria sa fie ok -volanul+schimbatorul Un mecanic iti poate zice rapid consumabilele duse : tampoane la motor, bucsi brate telescoape etc km nu-s reali stai linistit 90% din masinile ajunse in tara sunt ajustate Benzina benzina dar sper ca nu 1.4 e cam slab motorul Totusi nu e scumpa la banii astia? Poate doar daca e cu multe optiuni si sa fie in stare buna In rest e o masina decenta , destul de spatioasa eu am luat-o cam uzata , au picat prea multe intr-un timp scurt de cand am luat-o. Edited by botelucian, 20 October 2017 - 07:23. |
#21
Posted 20 October 2017 - 08:39
botelucian, on 20 octombrie 2017 - 07:22, said:
-functionalitate geamuri daca sunt electrice sa mearga cursiv sa nu agate sau sa intrerupa mai, mai sunteti multi? daca masina arata ok vizual, merge bine, motorul nu scapa presiune/ scuipa ulei la sonda de nivel, lichidul de racire este curat in vasul de expansiune, uleiul pe sonda este negru nu gri, cutia intra-n viteze ok, este buna de cumparat daca pretul este convenabil acuma daca mai bate ceva la suspensie sau are cauciucuri mai uzate, te mai intelegi la pret oricum, daca nu pricepi la masini, este destul de greu sa sti la ce sa te uiti sau sa apreciezi corect problema Edited by dan210, 20 October 2017 - 08:40. |
#22
Posted 20 October 2017 - 09:06
nu e vorba de s-o cumpere sau nu , dar sa stie in ce se baga te uiti la toate , tapiterie forjata usi manere volan geamuri telecomenzi
si e vorba de pret mai mult decat orice altceva sa fie ok tehnic si nu vizual - altfel va fi groapa de bani , toate maruntisurile se aduna si orice reparatie inseamna bani daca e defect un switch dintr-o broasca ? daca un geam nu se deschide no fi mare branza dar eu ma duc la alta la care se deschid toate ? Cum ar fi sa nu mearga gemul la sofer , sa nu se deschida sau sa mearga in suturi = e pe duca , cabluri sau scripeti uzati? motoras pe moarte? dan210, on 20 octombrie 2017 - 08:39, said:
mai, mai sunteti multi? mai suntem multi care chiar cu bani putini vrem lucruri functionale - sau e doar asa o vorba-n vant din tot ce am zis tocmai de geamuri te legi? @op daca tot nu te pricepi apeleaza linisiti la un service si trebuie decizi tu cu ce poti traii oricum va trebui sa investesti in ea , doar sa nu fie prea multe defecte ca o mai platesti odata |
#23
Posted 20 October 2017 - 09:10
dan210, on 20 octombrie 2017 - 08:39, said:
exact, daca trece testul de vopsea al aluia dinainte, sa n-o cumpere daca nu se deschide geamul din spate dreapta mai, mai sunteti multi? daca masina arata ok vizual, merge bine, motorul nu scapa presiune/ scuipa ulei la sonda de nivel, lichidul de racire este curat in vasul de expansiune, uleiul pe sonda este negru nu gri, cutia intra-n viteze ok, este buna de cumparat daca pretul este convenabil acuma daca mai bate ceva la suspensie sau are cauciucuri mai uzate, te mai intelegi la pret oricum, daca nu pricepi la masini, este destul de greu sa sti la ce sa te uiti sau sa apreciezi corect problema O arzi doar gica contra. Colegul a zis clar. incepi, on 19 octombrie 2017 - 22:10, said:
Nu ma pricep Daca nu te pricepi la masini, ce crezi ca iti dai seama: daca functioneaza geamul, sau daca are garnitura de chiulasa dusa? Daca te apuci si testezi banalitati d-astea, iti dai seama daca ai de-a face cu o masina neglijata. Cam cat de sincer e vanzatorul. Cam cat de rezonabil e la pret. Asa nu arunci banii pe testat masini la care vanzatorul tine la pret fix, pentru ca dan210, on 20 octombrie 2017 - 08:39, said:
masina arata ok vizual, merge bine, Edited by Digynykraf, 20 October 2017 - 09:13. |
#25
Posted 20 October 2017 - 09:27
#26
Posted 20 October 2017 - 09:40
Initiator, mai bine zi in ce oras te afli poate e un forumist pe acolo dispus sa vina cu tine sa te ajute, zic si eu...
|
#27
Posted 20 October 2017 - 11:11
Deci si la service-uri se aplica acelasi proverb: "câte bordeie atâtea obiceie".
Nu va mai certati, caci da, chiar nu stiu la ce sa ma uit si ma ajuta orice sfat. Ca sa va dati seama la ce nivel ma aflu, abia stiu cum sa imi pun centura. Deci multi termeni pe care i-ati enumerat e prima oara cand ii aud. vimann, on 20 octombrie 2017 - 09:40, said:
Initiator, mai bine zi in ce oras te afli poate e un forumist pe acolo dispus sa vina cu tine sa te ajute, zic si eu... Da, e o idee buna. Dau o bere, doua, trei, daca vine cineva cu ochi format sa ma ajute. Sunt din Constanta. Cei de la service mi-au zis ca dureaza 2 ore verificarea. Ma gandesc totusi ca in timpul asta ii vor face o verificare completa. |
#28
Posted 20 October 2017 - 13:42
Acum depinde si ce defecte te-ar deranja sa aiba o masina din 2004, dar iti recomand urmatorii pasi (si nu te limita la atat):
- verifica pornirea - sa porneasca la prima cheie (sau, ideal, la sfert), sa nu trepideze motorul si sa nu fie prea zgomotos - pune-l pe proprietar sa se urce la volan si sa accelereze de cateva ori. In acest timp, uita-te daca scoate fum pe teava de esapament. Fiind benzina, nu ar trebui. Daca totusi observi fum gri, negru sau albastru, ar fi bine sa te intorci acasa. - uita-te sub capota. Inspecteaza vizual componentele si verifica sa nu existe scurgeri pe la furtune sau garnituri. Uita-te si la motor sa nu trepideze. - urca-te la volan si, pana sa pornesti cu ea la o tura, apasa pe rand pedalele si vezi cum ti se par la apasare. Calca ambreiajul si verifica cum intra in fiecare treapta de viteza. In mod normal, trebuie sa intre usor si fara sa 'agate' in nicio treapta. - demareaza usor si fii atent la orice sunet ti s-ar parea suspect (scartaietura, bataie, zgomote metalice etc). Mergand usor cu ea (sub 20 km/h), ia viraje cu volanul la maximum, in cerc, si fii atent la aceleasi zgomote de dinainte (acestea nu ar trebui sa fie prezente daca e totul in regula). - in functie de cum iti permite traseul pe care testezi masina, vezi cum se comporta in viraje, vezi ce stabilitate are, cat de usor se manevreaza volanul, cum demareaza la o accelerare brusca, pana la podea, in treptele 2 si 3 etc. - daca prezenta ruginei este un lucru care conteaza foarte mult pt tine la o masina din 2004, verifica masina cap-coada, incepand cu aripile (deasupra rotilor, acolo apare de obicei cel mai repede rugina), urmarind apoi fiecare muchie de la portiere, la capota, bara fata/spate etc. - daca toti pasii de mai sus ti se par ok, abia atunci poti merge cu masina intr-un service pentru verificari suplimentare si estimare a unor eventuale reparatii (ex.: inlocuire amortizoare, bucsi etc.) |
|
#29
Posted 20 October 2017 - 22:42
Taxon, on 20 octombrie 2017 - 09:27, said: ba, are dreptate, stai in banca ta daca esti rupt de lume. |
#30
Posted 21 October 2017 - 15:39
#31
Posted 22 October 2017 - 17:48
asa fara scoala si educatie cum ma sti tu, lucrez in domeniu, chiar daca nu in Ro, repar, cumpar si vand masini, cunosc mecanici, cumparatori/vanzatori de masini, mai vin unii cu mecanicul de incredere s-o verifice, tester, dar inca nu am auzit de teste de vopsea la masina de 14 ani
dar dupa cum vad, in anul Domnului 2017 sunt multi mari specialisti din tastatura |
#32
Posted 22 October 2017 - 18:57
Daca pana acuma nu ai auzit de tester vopsea inseamna ca esti inapoiat rau , da rau de tot ! Si la cum scrii clar ca nu ai scoala !
|
#33
Posted 22 October 2017 - 19:13
Baxon, on 20 octombrie 2017 - 00:47, said:
De unde ai dedus tu ca daca vreau sa-mi vand masina o segmentez si o vopsesc ?! Iti place sa aberezi aiurea !! Daca are rugina si compresia lasa de dorit iar vopseaua e " dusa " NU ceri 3000 de coco ci 700 de coco !! Acuma ai inteles sau trebuie sa-ti desenez ? La 700e nu iti iei nici bicicleta. |
|
#34
Posted 22 October 2017 - 19:40
ionut_ionut, on 22 octombrie 2017 - 19:13, said: La 700e nu iti iei nici bicicleta. |
#35
Posted 22 October 2017 - 19:52
Fara suparare, dar ce treaba are? masina respectiva nu o sa treaca ITP-ul fara spaga niciodata. Ma rog, poate daca ii treiplezi valoarea o sa-l treaca. Ferasca sfantul sa ai un incident in trafic si sa fii in chestia aia.
|
#36
Posted 22 October 2017 - 20:27
ionut_ionut, on 22 octombrie 2017 - 19:52, said:
Fara suparare, dar ce treaba are? masina respectiva nu o sa treaca ITP-ul fara spaga niciodata. Ma rog, poate daca ii treiplezi valoarea o sa-l treaca. Ferasca sfantul sa ai un incident in trafic si sa fii in chestia aia. ionut_ionut, on 22 octombrie 2017 - 19:13, said:
La 700e nu iti iei nici bicicleta. N-aveti pic de rusine. Tupeu pân' la Dumnezeu si peste. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users